Jazgot marksistów

Data: 2013-01-28 09:34:45
Autor: Marek Czaplicki
Jazgot marksistów
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 28 styczeń 2013 09:19:

Słucham RMF FM i tam nadają na prawicę PO w sprawie homozwiązków. W
Gazecie Wyborczej nadal jest to tematem przewodnim, wściekłość aż wylewa
się. Ciekawe kiedy geje będą mieli już małzeństwa i to kościelne i będą
adoptować dzieci zabierane homofobom?

Proponuję posłuchać tego http://radiojazz.fm/ :)

Data: 2013-01-28 00:46:26
Autor: Stachu Chebel
Jazgot marksistów
On 28 Sty, 09:34, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Gazecie Wyborczej nadal jest to tematem przewodnim, wściekłość aż wylewa
> się. Ciekawe kiedy geje będą mieli już małzeństwa i to kościelne i będą

SUPER!! Też tego słucham.

Data: 2013-01-28 10:10:02
Autor: Marek Czaplicki
Jazgot marksistów
Stachu Chebel pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 28 styczeń 2013 09:46:

> [...]

> wylewa się. Ciekawe kiedy geje będą mieli już małzeństwa i to kościelne
> i będą adoptować dzieci zabierane homofobom?

Propozycja była taka, że jak słuchać "jazzgotu", to od mistrzów. :)
Ja słucham tej stacji prawie od założenia  w sieci.

Jazgot marksistów