[wAw] Je

Data: 2009-09-23 22:49:07
Autor: Jan
[wAw] Je
kml pisze:
Pan był naprawdę ok i nic nie mówił - być
może była to kwestia mojego przepraszającego spojrzenia i gotowości do wzięcia całej winy na siebie. Przy okazji: nikt na nas nie nawrzeszczał etc tylko potem jakiś debil co jechał obok biegnących kolegów strzelał z klamek bo akurat się pokrywaliśmy prędkością - jeszcze chwila i normalnie bym chyba kolesiowi przywalił bo było to niemiłosiernie denerwujące, niczego nie zmieniało a my nie byliśmy zawalidrogą.

Widziałem takie osoby, które specjalnie przejeżdżają obok nich (takich 4-latków na ścieżce rowerowej) w odległości 10cm - efekt natychmiastowy:   zaraz słychać wołanie - "Jasiu zjedź na drugą stronę" - i tak powinno być - tam powinien taki Jasiek jeździć.  Aby poruszać sie po ścieżce rowerowej - tzn. drodze wyznaczonej dla ruchu rowerowego, należy spełniać warunek - trzeba zgodnie z przepisami być rowerzystą, a 4-letnię pacholę nim nie jest. Równiż rolkarz, jego wujek, ciotka i chory umysłowo ojciec.

P.S.
Debilem raczej jesteś Ty puszczając dziecko na ścieżkę i jeżdżąc tam na rolkach.

Dołączam różne wyrazy,
Jan

[wAw] Je