Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo

Data: 2016-01-03 20:22:51
Autor: komandir
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo
"Poprzedni rząd wdrażał lewicową koncepcję, jak gdyby świat musiał zgodnie z marksistowskim wzorcem poruszać się tylko w jednym kierunku: w stronę mieszanki kultur i ras, świata rowerzystów i wegetarian, który stawia jedynie na odnawialne źródła energii i zwalcza wszystkie formy religii. To nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi polskimi wartościami" - powiedział polski minister spraw zagranicznych.

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,19422953,waszczykowski-mowi-zachodnim-mediom-ze-polacy-nie-chca-dyktatury.html#ixzz3wD85xFfZ

-- -

Data: 2016-01-03 20:47:48
Autor: Jacek Maciejewski
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo
Dnia Sun, 3 Jan 2016 20:22:51 +0100, komandir napisa³(a):

 tradycyjnymi polskimi warto¶ciami

Czyli sobiepañstwem, pretensjonalizmem, za¶ciankowo¶ci±, ciasnymi
horyzontami, klerykalizmem. D³ugo by wymieniaæ :) No jasne, polityka
prorowerowa nie ma nic wspólnego z tymi warto¶ciami.
--
Jacek
Co robi Jaros³aw jak ma ochotê popieprzyæ?

Data: 2016-01-06 04:28:39
Autor: Marek
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
Jacek Maciejewski napisa³:
Czyli sobiepañstwem, pretensjonalizmem, za¶ciankowo¶ci±, ciasnymi
horyzontami, klerykalizmem. D³ugo by wymieniaæ :) No jasne, polityka
prorowerowa nie ma nic wspólnego z tymi warto¶ciami.

Uwaga, pos³ugujesz siê lewicow± retoryk± :).
T³umacz±c na prawicow±, by³oby: czyli elastycznym stosunkiem do terroru prawa - "prostej tuty" na us³ugach bogatych i ustawionych, swojsko¶ci±, szacunkiem dla katolickiego dorobku i tradycji. D³ugo by wymieniaæ :).
A "polityka prorowerowa" ma wiele wspólnego z tymi warto¶ciami, lecz nie o to zapewne ministrowi chodzi³o.
Ja w tej METAFORZE na potrzeby bulwarówki widzê oczyma bujnej wyobra¼ni raczej "seksualnego inaczej" go¶cia (wci±¿ - wbrew postêpowej nauce - zwanego przez ciemnogrodzkich szowinistów zboczeñcem), popylaj±cego na ostrym kole w s³oneczne czerwcowe popo³udnie (bo zim± i gdy pizga popyla autem) na spotkanie ch³opi±t w stringach, przy sojowym latte. Spotkanie ma dotyczyæ tego, czy poprzeæ na fejsie ideê walki z przegradzaniem rzek (to zabójcze dla ekosystemu), czy wesprzeæ przegradzanie rzek w ramach tworzenia zielonej energetyki (budowy ma³ych elektrowni wodnych). A przy okazji poznaæ sympatycznych "nowych Polaków", Abdula i Machmeda, by zrozumieæ ich pogardê dla spolszczonych Tatarów z Podlasia i ich wynaturzenia islamu - religii, której nie dotyczy lewacka walka z religi±.
Wracaj±c do tematyki tej listy... co to ma wspólnego z tematyk± listy? Tyle, co przedwojenne "wszystkiemu winni ¯ydzi i cykli¶ci".
I jeszcze o innym kwiatku z ministerialnej ³±czki. Nasza ca³oroczna infrastruktura rowerowa w zimowych warunkach nieraz wygl±da tak, jakby rzeczywi¶cie mia³a s³u¿yæ tylko ze dwa, trzy miesi±ce w roku. A i to tylko przy okazji rozwalania kasy oddanej nam przez eurocentralê. https://picasaweb.google.com/26cali/PrimaAprilis#5861990466823789634 To efekt my¶lenia nie tylko Waszczykowskiego, ale wielu bystrzaków przed nim - w ró¿nych opcjach politycznych i na ró¿nych szczeblach partio/biuro-kracji.
Przy okazji, ciekawe, jaki procent tych zbulwersowanych s³owem wyjêtym z kontekstu i opatrzonym "bezstronnym" dziennikarskim komentarzem, co - jak ma³pki czy papu¿ki - publikuj± na Facebooku swoje fotki z rowerami, mog³oby wybraæ z zasobów adekwatn± fotkê ze stycznia?

--
Marek

Data: 2016-01-07 02:27:41
Autor: rmikke
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu ¶roda, 6 stycznia 2016 13:28:42 UTC+1 u¿ytkownik Marek napisa³:
Jacek Maciejewski napisa³:

Tak±? http://st2.static.bikestats.pl/67/b3467-u1409_orig.JPG?1387525904

Oraz, ³am wiersze.

Data: 2016-01-12 00:21:35
Autor: Marek
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
u¿ytkownik rmikke napisa³:

Tak±? Oraz, ³am wiersze.

Brawo. A mimo to wci±¿ jeste¶ swojski narodowo. Widocznie co¶ nie teges z tez± w tytule.

Oraz, przepraszam. Wszystko przez to, ¿e jestem postêpowy. Nie u¿ywam czytnika news, tylko przegl±darki. Z jej perspektywy nie widaæ problemu.  Dla anachronicznych odbiorców przekazu w sieci ³amaæ wiersze powinny Google. Ale chyba te¿ s± postêpowe ;).

--
Marek

Data: 2016-01-05 04:53:41
Autor: rmikke
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 20:22:50 UTC+1 u¿ytkownik komandir napisa³:
"Poprzedni rz±d wdra¿a³ lewicow± koncepcjê, jak gdyby ¶wiat musia³ zgodnie z marksistowskim wzorcem poruszaæ siê tylko w jednym kierunku: w stronê mieszanki kultur i ras, ¶wiata rowerzystów i wegetarian, który stawia jedynie na odnawialne ¼ród³a energii i zwalcza wszystkie formy religii. To nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi polskimi warto¶ciami" - powiedzia³ polski minister spraw zagranicznych.

Ca³y tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,19422953,waszczykowski-mowi-zachodnim-mediom-ze-polacy-nie-chca-dyktatury.html#ixzz3wD85xFfZ

-- -
Ta wiadomo¶æ zosta³a sprawdzona na obecno¶æ wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Zd±¿y³ ju¿ dodaæ gdzie indziej, ¿e w Polsce mamy warunki do jazdy rowerem
przez 2-3 miesi±ce w roku, a budujemy infrastrukturê, jak na ca³oroczn± jazdê.

(cytowane z g³owy)

Data: 2016-01-05 16:01:35
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-01-05 o 13:53, rmikke pisze:

Zd±¿y³ ju¿ dodaæ gdzie indziej, ¿e w Polsce mamy warunki do jazdy rowerem
przez 2-3 miesi±ce w roku, a budujemy infrastrukturê,
jak na ca³oroczn± jazdê.

Niezbyt fortunnie sie wyrazil, ale wyrazil poglady nie tylko swojego elektoratu. Niestety zdecydowana wiekszosc polskich wyborcow, bez wzgledu na przekonania polityczne i preferencje partyjne, jest nastawiona anty rowerowo, w najlepszym przypadku - obojetnie. Jezdzenie rowerem uzytkowo, z wykorzystaniem go jako srodka trasportu, zwlaszcza w maistach, jest w narodzie postrzegane jako dziwactwo i obciach. Takze wsrod mlodych. I nie wynika to z ich mozliwosci czy ich braku (sciezki, forma fizyczna, przyzwolenie lub nie pracodawcy) a braku pozytywnego podejscia do roweru i rowerzystow. Najlepszym przykladem jest zona mlodego kolegi. Pracujac w Krakowie dojezdza do pracy oczywiscie samochodem, wyjezdzajac okresowo do Kopenhagi - oczywiscie rowerem. Podobne dystanse i podobne usciezkowienie.

Cos sie zmienia na lepsze (w naszym rozumieniu rzecz jasna), ale bardzo powoli.

Data: 2016-01-05 16:48:47
Autor: JDX
On 2016-01-05 16:01, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]
[...]
Pochodzê i mieszkam w podlaskim - jednym z bastionów ciemnogrodu i PiS-u
(47,4% w ostatnich wyborach). :-D Mnóstwo wyborców PiS-u zap...la na
rowerkach przy kilkunastostopniowych mrozach. Nie dla przyjemno¶ci
tudzie¿ chêci poprawienia kondycji jak s±dzê. :-D

Data: 2016-01-05 11:53:42
Autor: Ignac
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 16:49:44 UTC+1 u¿ytkownik JDX napisa³:
On 2016-01-05 16:01, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]
> [...]
> rowerem uzytkowo, z wykorzystaniem go jako srodka trasportu, zwlaszcza w
> maistach, jest w narodzie postrzegane jako dziwactwo i obciach.

Ja u¿ywam okre¶lenia ciemnogród mentalny - czyli ludzi którzy wstydz± siê
swojego pochodzenia, nazwiska, wygl±du, ubierania siê, pogl±dów itd..
Generalnie ludzie zakompleksieni totalnie. W moim ¶rodowisku mnóstwo
takich jest. I co ja mogê w tej sytuacji zrobiæ? - no, jedynie im wspó³czuæ!

Data: 2016-01-05 17:53:41
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-01-05 o 16:48, JDX pisze:

[...]

Ja z Krakowa, ale czesto jezdze w gory, czyli do wsi malopolskich, powiedzmy goralskich, tez zaplecza PIS-u. I tu na rowerze malo kto jezdzi, moze z wyjatkiem przyjezdnych miastowych, takich jak ja. :) Tutejsi uzywaja do transportu naturalnego srodka transportu, czyli - samochodu. :) Zwlaszcza by podwiesc sie 300 m do kosciola na msze. Tu rower wciaz jest postrzegany jako srodek transportu dla biedakow. Ew. jako zabawka dla dzieci i mlodziezy.

W samym Krakowie, choc widac zmiane, zwlaszcza jak Titus stwierdza, wsrod <30, tez rewelacji nie ma. Teraz mrozy, sam odstawilem rower, choc duzo chodze, ale w grudniu byla ciepla jesien. I rowerowej rewolucji nie widzialem. W mojej pracy, gdzie obecnie przewaza "mlodziez", w tym spora czesc mieszkajaca w rowerowym zasiegu 5 km, jezdzi jakies 2-3% skladu osobowego.

Po prostu takie mamy spoleczenstwo. My sadzimy, ze w sensie rowerowym zacofane, ono zas sadzi, ze to my, rowerzysci, jestesmy dziwakami propagujacymi lewackie nurty bezideowego, ateistycznego, zdeprawowanego Zachodu. A Minister tylko wyrazil poglad, zapewne tez swoj, ale rowniez wiekszosci rodakow.

Data: 2016-01-07 08:07:56
Autor: bans
W dniu 2016-01-05 o 17:53, Andrzej Ozieblo pisze:

Ja z Krakowa, ale czesto jezdze w gory, czyli do wsi malopolskich,
powiedzmy goralskich, tez zaplecza PIS-u. I tu na rowerze malo kto
jezdzi,

Ale to wynika raczej z ilo¶ci podjazdów - u mnie, na ¦l±sku, babcie je¿d¿±ce do sklepów nawet zim± na rowerach to norma, a ju¿ kilkana¶cie kilometrów dalej - w Bielsku-Bia³ej i okolicach - rzecz niespotykana!

--
bans

Data: 2016-01-07 10:05:55
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-01-07 o 08:07, bans pisze:

[...]

Jezdze glownie do wsi w Nowosadeckiem. Np. do Szczawy, gdzie mam chalupke i z ktora jestem zwiazany od 16-go roku zycia. Majac prawie 66... :) Wies ciagnie sie wzdluz drogi rownoleglej do rzeki, a wiec jest w miare plasko. Owszem, sa boczne przysiolki, gdzie moze byc miejscami dosc stromo, ale gros lezy na terenie plaskim. Podobnie w pobliskiej Kamienicy. To glownie mentalnosc. Na rowerze sie nie jezdzi, bo to wstyd. Co, nie stac Cie na samochod, ze biedaka udajesz? Ale co tu mowic o rowerze. Przeciez dystanse do 1 km mozna latwo i szybko przejsc na nogach. Poza miastowymi, malo kto tak robi. Nas, chodzacych ok. 1.5 km do kosciola (fakt, stromo) na msze traktuja jak dziwakow.

Data: 2016-01-05 17:14:29
Autor: Titus Atomicus
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam o bcy narodowo
In article <n6glt9$akd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

> jak na ca³oroczn± jazdê.

Niezbyt fortunnie sie wyrazil, ale wyrazil poglady nie tylko swojego elektoratu.

No, mniej wiecj jak slynne 'Warszawa to nie wies, zeby po niej rowerem jezdzic'
Tylko ze to juz dawno nieaktualne... Wlasnie w Warszawie.

[...]

A to owszem. Ale w kategorii wiekowej tak do 30 widac zmiany...

Cos sie zmienia na lepsze (w naszym rozumieniu rzecz jasna), ale bardzo powoli.

IMHO w ostatnich 10 latach zmienilo sie calkiem sporo.
Przynajmniej w Warszawie. A ostatnie 3-5 lat to wrecz rewolucja.
--
TA

Data: 2016-01-06 21:23:03
Autor: komandir
W dniu 2016-01-05 o 16:01, Andrzej Ozieblo pisze:
[...]

Pewnie jest jak mówisz, ale do tej pory, gdy jecha³em do sklepu na rowerze, by³em albo:
1) biedakiem, którego nie staæ na samochód lub benzynê, albo
2) dziwakiem - zw³aszcza poza tymi 2-3 miesi±cami w roku (swoj± drog± trzeba bêdzie poprosiæ pana ministra o wskazanie miesiêcy, w których mo¿na je¼dziæ na rowerach).
Teraz jestem lewakiem, który "zwalcza wszystkie formy religii".
Nic mi na ten temat do tej pory nie by³o wiadomo, ale zosta³em o¶wiecony :-(
Zastanawiam siê, kiedy proboszcz w moim miasteczku zlikwiduje stojaki rowerowe pod ko¶cio³em.

-- -
Ta wiadomo¶æ zosta³a sprawdzona na obecno¶æ wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2016-01-06 12:49:05
Autor: Rowerex
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu ¶roda, 6 stycznia 2016 21:23:06 UTC+1 u¿ytkownik komandir napisa³:

> [...]

Zastanawiam siê, kiedy proboszcz w moim miasteczku zlikwiduje stojaki rowerowe pod ko¶cio³em.

Je¶li lansowanie jazdy rowerem mam polegaæ na pokazowym budowaniu i chwaleniu siê infrastruktur± de facto trzebi±c± ruch rowerowy, to ja sobie takiego lansu nie ¿yczê.

Do jazdy rowerem nale¿y zachêcaæ, ale najpierw nale¿y zacz±æ od wychowania tych, którzy rowerzystów sobie na drogach nie ¿ycz±. Tydzieñ temu drogê zajecha³a mi wypasiona limuzyna - pojazd mnie wyprzedzi³ i zacz±³ blokowaæ mi drogê, a kierowca pokazywa³ mi na rêk± na bok, ¿e mam jechaæ po DDR - problem w tym, ¿e mu siê radykalnie pokie³basi³o, bo DDR przy tej drodze rzeczywi¶cie istnieje, ale nie w tym miejscu, tzn, zaczyna siê jakie¶ 150 metrów dalej, o czym jednoznacznie informuj± znaki...

Waszczykowski ma tu racjê, z tym ¿e jednej rzeczy nie dopowiedzia³, mianowicie tego, ¿e za lansowanie ekologicznej jazdy rowerem po równie ekologicznych gettach bior± siê ludzie, którzy nigdy rowerami nie je¼dzili, ba, bior±c pod uwagê skutki ich dzia³añ wydaj± siê oni byæ przedstawicielami radykalnego antyrowerowego lobby, których zadaniem jest ruch rowerowy skutecznie zniszczyæ i wytrzebiæ pod pozorem czego¶ zupe³nie przeciwnego - i to w Polsce w³a¶nie siê sta³o.

Moje pogl±dy polityczne s± takie, ¿e jako minister spraw wewnêtrznych kaza³bym policji pa³owaæ ka¿dego kierowcê nie respektuj±cego praw s³abszych na drodze, czyli praw pieszych i rowerzystów - kierowcê nakaza³bym wywlec z samochodu si³± i pa³owaæ po ty³ku tak, by nie by³a w stanie zasi±¶æ za kierownic± przez tydzieñ. Pozdr-
-Rowerex

Data: 2016-01-07 08:55:04
Autor: Jacek Maciejewski
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
Dnia Wed, 6 Jan 2016 12:49:05 -0800 (PST), Rowerex napisa³(a):

[...]

Prawda to ¶wiêta. DDR-y s± robione tak jakby projektant nie widzia³
roweru na oczy nie mówi±c o je¼dzie nim. Ale na to jest prosta rada -
wystarczy znie¶æ obowi±zek jazdy po nich. Wtedy, po jakim¶ czasie,
ostan± siê te DDR-y które maj± sens i po których jazdê wybieramy bo
lepsza/bezpieczniejsza ni¿ jezdnia a te które s± do d... zarosn± sobie
spokojnie pokrzywami.

Data: 2016-01-07 03:46:29
Autor: Piotr Ratyñski
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 08:55:06 UTC+1 u¿ytkownik Jacek Maciejewski napisa³:
[...]

Tutaj mam dowód na powy¿sze:

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kilometr-sciezki-i-38-przejsc-dla-pieszych-rowerowy-absurd-na-pradze,190053.html

Man nadziejê, ze ten rodzaj inteligencji do Poznania nie zdo³a dotrzeæ. :-D

Data: 2016-01-07 15:22:57
Autor: Liwiusz
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo
W dniu 2016-01-07 o 12:46, Piotr Ratyński pisze:

Tutaj mam dowód na powyższe:

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kilometr-sciezki-i-38-przejsc-dla-pieszych-rowerowy-absurd-na-pradze,190053.html

Man nadzieję, ze ten rodzaj inteligencji do Poznania nie zdoła dotrzeć. :-D

Które przejścia z powyższego filmiku są niepotrzebne?

--
Liwiusz

Data: 2016-01-07 07:47:12
Autor: Piotr Ratyñski
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 15:23:02 UTC+1 u¿ytkownik Liwiusz napisa³:
Które przej¶cia z powy¿szego filmiku s± niepotrzebne?

Mylisz tropy, to ¶cie¿ka rowerowa jest niepotrzebna w tym miejscu.

--
Piotr Ratyñski

Data: 2016-01-12 08:11:37
Autor: cytawa
Liwiusz pisze:

[...]

Jest rozwiazanie absurdu. Trzeba wymalowac wzdluz calej sciezki jedno wielkie przejscie.

Jan Cytawa

Data: 2016-01-12 06:39:10
Autor: Piotr Ratyñski
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 08:11:31 UTC+1 u¿ytkownik cytawa napisa³:
Jest rozwiazanie absurdu. Trzeba wymalowac wzdluz calej sciezki jedno
 wielkie przejscie.

Jak ju¿ jaka¶ inteligencja dosz³a do wniosku, ¿e akurat w tym miejscu
musi byæ droga rowerowa, to zamiast zapaækaæ farb± nawierzchniê
wystarczy³o daæ znak: droga dla pieszych i rowerów (c13/c16).

--
Piotr Ratyñski

Data: 2016-01-07 10:09:35
Autor: Andrzej Ozieblo
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo

Prawda to ¶wiêta. DDR-y s± robione tak jakby projektant nie widzia³
roweru na oczy nie mówi±c o je¼dzie nim.

W Krakowie nie jest to prawda. DDR-ow i innych rowerowych rozwiazan jest coraz wiecej i coraz lepszych. Szczegolnie chwale sobie kontrapasy, ktorych coraz wiecej, ale regularne DDR-y, takie czysto rowerowe i takie laczone z pieszymi, tez sa niezle.

Data: 2016-01-12 08:07:17
Autor: cytawa
rmikke pisze:

Zd±¿y³ ju¿ dodaæ gdzie indziej, ¿e w Polsce mamy warunki do jazdy rowerem
przez 2-3 miesi±ce w roku, a budujemy infrastrukturê,
jak na ca³oroczn± jazdê.

Skad inad mial racje. Ale sorry, taki mamy klimat.

Mnie co innego denerwuje. Brak gospodarnosci. Ze infrastruktura rowerowa jest potrzebna nie ulega watpliwosci. Ale gdy sie nie ma za duzo pieniedzy trzeba madrze gospodarowac. W Lublinie jest sporo takich przykladow. Buduje sie sciezki rowerowe w miejscach, gdzie jeszcze dlugo nikt nie bedzie jezdzil. (patrz. Strefa Ekonomiczna). A Przy Al. Krasnickiej, gdzie ruch po chodnikach jest potezny zrobili remont a DDR ani troche.
Albo nadgraniczne GreenVelo. Dla kilku osob w wakacje robi sie potezna inwestycje, gdy w okolicach miast, gdzie potrzeby sa zdecydowanie wieksze robi sie mniej. Moim marzeniem byla by np. ok. 30 kilometrowa sciezka rowerowa z Lublina do Kozlowki. Piekna trasa a gdyby sie tam jeszcze dawalo jezdzic na rolkach, to jestem pewny, ze mnostwo osob by tam jezdzilo.

Jan Cytawa

Data: 2016-01-12 08:24:31
Autor: kawoN
W dniu 12.01.2016 o 08:07, cytawa pisze:
[...]

A moim na Pojezierze. Da siê dojechaæ co prawda
bocznymi drogami - ale trzeba podpieraæ siê gruntowymi
wiêc szosówk± nie da rady. No i nadk³ada siê kilometrów
wiêc na jeden dzieñ robi siê ca³kiem d³ugi dystans :-)

pozdr
kawoN

Data: 2016-01-05 08:23:46
Autor: Titus Atomicus
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam o bcy narodowo
In article <56897509$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>,
 komandir <rafalsarna@wp.pl> wrote:

[...]

A o Zydach, sodomitach i masonach nic tam nie bylo?
-- -
Ta wiadomo¶æ zosta³a sprawdzona na obecno¶æ wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
A nie mozesz tego wylaczyc, komandir?
--
TA

Data: 2016-01-06 03:57:26
Autor: Piotr Ratyñski
[...]

Moje zaufanie do polityków wszystkich opcji jest od dawna na poziomie poni¿ej zera i ogólnie wszystko co mówi± lata mi tam gdzie mucha, ale gdy czytam takie dyrdyma³y, to na usta cisn± mi siê panie o najstarszym zawodzie ¶wiata, pomimo to, ¿e uwa¿am siebie za cz³owieka do¶æ dobrze wychowanego.

Data: 2016-01-06 14:23:27
Autor: Ignac
[...]

Bo tradycyjne polskie warto¶ci, to deputat wêglowy i tona "wyngla" na twarz.

Data: 2016-01-07 17:26:53
Autor: komandir
W dniu 2016-01-03 o 20:22, komandir pisze:
[...]

Mamy nowÄ… porcjÄ™ wiedzy o rowerach.
Jacek Sasin objawił nam, że:
"Wegetarianizm i rowery to symbol ideologii Unii Europejskiej, która wspiera nowinki kulturowe kosztem innych zachowań".
Jak rozumiem facet mentalnie tkwi gdzieś w połowie XIX wieku, skoro nazywa rower nowinką kulturową. Coś mi się wydaje, że nie chodzi tu wcale o (tfu, tfu diabelski wynalazek) samochody, lecz o to, byśmy się - zgodnie z tradycją - przesiedli do furmanek.
A panowie posłowie oczywiście w powozach albo w siodle.

-- -

Data: 2016-01-07 19:25:55
Autor: Titus Atomicus
[...]

Tu jest ciag dalszy, jakby.
Tym razem Sasin u Olejnik:
http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Kraj/Gosc-Radia-ZET-Jacek-Sasin-
u-Moniki-Olejnik-00016885
http://natemat.pl/167557,sasin-u-olejnik-wegetarianizm-i-rowery-to-symbol
-nowinek-kulturowych-dziennikarka-wegetarianizm-to-nowinka
--
TA

Data: 2016-01-08 07:54:02
Autor: bans
W dniu 2016-01-07 o 19:25, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Uwaga - ankieta. Kto oprócz mnie od dawna ju¿ nie klika w linki Titusa, wiedz±c ¿e trzeba doklejaæ koñcówkê adresu?

Niektórzy s± niereformowalni, wiem, ale ¿eby przez wiele lat nie nauczyæ siê wklejaæ poprawnie linków?!

--
bans

Data: 2016-01-08 00:25:08
Autor: rmikke
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu pi±tek, 8 stycznia 2016 07:54:04 UTC+1 u¿ytkownik bans napisa³:

SOA#1

Data: 2016-01-08 08:53:51
Autor: kawoN
W dniu 08.01.2016 o 07:54, bans pisze:

[...]

Jako¶ podejrzanie ma³o postêpowy ten Titus jak na rowerzystê... ;-)

kawoN

Data: 2016-01-08 09:28:30
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-01-08 o 07:54, bans pisze:

Niektórzy s± niereformowalni, wiem, ale ¿eby przez wiele lat nie nauczyæ
siê wklejaæ poprawnie linków?!

To napisz jak sie to robi, bo szczerze mowiac ja tez nie wiem. :)

Data: 2016-01-08 09:59:40
Autor: Jacek Maciejewski
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
Dnia Fri, 8 Jan 2016 09:28:30 +0100, Andrzej Ozieblo napisa³(a):

W dniu 2016-01-08 o 07:54, bans pisze:

Niektórzy s± niereformowalni, wiem, ale ¿eby przez wiele lat nie nauczyæ
siê wklejaæ poprawnie linków?!

To napisz jak sie to robi, bo szczerze mowiac ja tez nie wiem. :)

Wrzuæ w google "krótki link" :) Otrzymasz np. tiny.pl

Data: 2016-01-08 02:18:09
Autor: rmikke
Je¼dzisz na rowerze, jeste¶ nam obcy narodowo
W dniu pi±tek, 8 stycznia 2016 09:59:42 UTC+1 u¿ytkownik Jacek Maciejewski napisa³:

Wrzuæ w google "krótki link" :) Otrzymasz np. tiny.pl

By³bym wdziêczny za u¿ywanie raczej goo.gl - inne skracarki mi korpofilter obcina...

Data: 2016-01-08 10:26:38
Autor: Andrzej Ozieblo
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo

Wrzuæ w google "krótki link" :) Otrzymasz np. tiny.pl

To umiem, ale myslalem, ze jest jakis myk, typu wlozenie linku miedzy cudzyslowy, by dzialal w calosci.

Data: 2016-01-08 11:17:47
Autor: twistedme
W dniu 2016-01-08 o 09:28, Andrzej Ozieblo pisze:
W dniu 2016-01-08 o 07:54, bans pisze:

Niektórzy s± niereformowalni, wiem, ale ¿eby przez wiele lat nie nauczyæ
siê wklejaæ poprawnie linków?!

To napisz jak sie to robi, bo szczerze mowiac ja tez nie wiem. :)

Shimano produkuje elektroniczne przerzutki, Korea robi któr±¶ z kolei próbê atomow±, a czytniki nie potrafi± w dalszym ci±gu wy¶wietliæ linka w ca³o¶ci?

Paranoja ;)

A ciekawe, ¿e ten pierwszy link nie dzia³a, a drugi, mimo, ¿e te¿ z³amany ju¿ tak...

Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo