Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo

Data: 2016-01-03 20:47:48
Autor: Jacek Maciejewski
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo
Dnia Sun, 3 Jan 2016 20:22:51 +0100, komandir napisał(a):

 tradycyjnymi polskimi wartościami

Czyli sobiepaństwem, pretensjonalizmem, zaściankowością, ciasnymi
horyzontami, klerykalizmem. Długo by wymieniać :) No jasne, polityka
prorowerowa nie ma nic wspólnego z tymi wartościami.
--
Jacek
Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

Data: 2016-01-06 04:28:39
Autor: Marek
Jacek Maciejewski napisał:
Czyli sobiepaństwem, pretensjonalizmem, zaściankowością, ciasnymi
horyzontami, klerykalizmem. Długo by wymieniać :) No jasne, polityka
prorowerowa nie ma nic wspólnego z tymi wartościami.

Uwaga, posługujesz się lewicową retoryką :).
Tłumacząc na prawicową, byłoby: czyli elastycznym stosunkiem do terroru prawa - "prostej tuty" na usługach bogatych i ustawionych, swojskością, szacunkiem dla katolickiego dorobku i tradycji. Długo by wymieniać :).
A "polityka prorowerowa" ma wiele wspólnego z tymi wartościami, lecz nie o to zapewne ministrowi chodziło.
Ja w tej METAFORZE na potrzeby bulwarówki widzę oczyma bujnej wyobraźni raczej "seksualnego inaczej" gościa (wciąż - wbrew postępowej nauce - zwanego przez ciemnogrodzkich szowinistów zboczeńcem), popylającego na ostrym kole w słoneczne czerwcowe popołudnie (bo zimą i gdy pizga popyla autem) na spotkanie chłopiąt w stringach, przy sojowym latte. Spotkanie ma dotyczyć tego, czy poprzeć na fejsie ideę walki z przegradzaniem rzek (to zabójcze dla ekosystemu), czy wesprzeć przegradzanie rzek w ramach tworzenia zielonej energetyki (budowy małych elektrowni wodnych). A przy okazji poznać sympatycznych "nowych Polaków", Abdula i Machmeda, by zrozumieć ich pogardę dla spolszczonych Tatarów z Podlasia i ich wynaturzenia islamu - religii, której nie dotyczy lewacka walka z religią.
Wracając do tematyki tej listy... co to ma wspólnego z tematyką listy? Tyle, co przedwojenne "wszystkiemu winni Żydzi i cykliści".
I jeszcze o innym kwiatku z ministerialnej łączki. Nasza całoroczna infrastruktura rowerowa w zimowych warunkach nieraz wygląda tak, jakby rzeczywiście miała służyć tylko ze dwa, trzy miesiące w roku. A i to tylko przy okazji rozwalania kasy oddanej nam przez eurocentralę. https://picasaweb.google.com/26cali/PrimaAprilis#5861990466823789634 To efekt myślenia nie tylko Waszczykowskiego, ale wielu bystrzaków przed nim - w różnych opcjach politycznych i na różnych szczeblach partio/biuro-kracji.
Przy okazji, ciekawe, jaki procent tych zbulwersowanych słowem wyjętym z kontekstu i opatrzonym "bezstronnym" dziennikarskim komentarzem, co - jak małpki czy papużki - publikują na Facebooku swoje fotki z rowerami, mogłoby wybrać z zasobów adekwatną fotkę ze stycznia?

--
Marek

Data: 2016-01-07 02:27:41
Autor: rmikke
W dniu środa, 6 stycznia 2016 13:28:42 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

Przy okazji, ciekawe, jaki procent tych zbulwersowanych słowem wyjętym z kontekstu i opatrzonym "bezstronnym" dziennikarskim komentarzem, co - jak małpki czy papużki - publikują na Facebooku swoje fotki z rowerami, mogłoby wybrać z zasobów adekwatną fotkę ze stycznia?

Taką? http://st2.static.bikestats.pl/67/b3467-u1409_orig.JPG?1387525904

Oraz, łam wiersze.

Data: 2016-01-12 00:21:35
Autor: Marek
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo
użytkownik rmikke napisał:

Taką? Oraz, łam wiersze.

Brawo. A mimo to wciąż jesteś swojski narodowo. Widocznie coś nie teges z tezą w tytule.

Oraz, przepraszam. Wszystko przez to, że jestem postępowy. Nie używam czytnika news, tylko przeglądarki. Z jej perspektywy nie widać problemu.  Dla anachronicznych odbiorców przekazu w sieci łamać wiersze powinny Google. Ale chyba też są postępowe ;).

--
Marek

Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo