Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)

Data: 2011-07-10 22:42:56
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W zwi膮zku z pojawiaj膮cymi si臋 w膮tkami w dyskusjach o wy偶szo艣ci/ni偶szo艣ci objazd贸w DK8 r贸偶nymi krzakami, i ostatniej dyskursie z JFem o staniu w sochaczewie etc, wrzucam 1 wersj臋 mojej "wariacji" omijania DK8.

Wyja艣niam - wal膮c krzakami w miastach, gdzie wg JFa powinienem sta膰 w miejscu - 2 razy wbi艂em si臋 za eLk臋, przerwa w zapisie spowodowana jest resetem navi, st膮d 2 pliki. Zatem wida膰, 偶e 艁owicze/Sochaczewy nie takie straszne. Na pewno nie straszniejsze ni偶 trafienie za traktor, czy 5 z rz臋du ci臋偶ar贸wk臋 wyje偶d偶aj膮c膮 z budowy na DK8.

Mo偶na rzuci膰 okiem jak si臋 da jecha膰 inaczej jak DK8 i jakie realne pr臋dko艣ci da si臋 rozwija膰 w "krzaczorach".

http://wyslijto.pl/plik/yi88e6ltht

W 艣rodku 2 pliki oznakowane znacznikami godziny o kt贸rej zosta艂y nagrywane. Przejazd "bez ci艣nienia". Nie szuka艂em ci膮gle okazji do wyprzedzania. Kr贸tko m贸wi膮c nie mia艂em parcia, bo celem by艂o dojecha膰, a nie dojecha膰 na um贸wion膮 godzin臋. Czas da艂oby si臋 wykr臋ci膰 du偶o lepszy.

http://wyslijto.pl/plik/yi88e6ltht

Paczka ma p贸艂 mega (zapis 艣ladu z AM).

--
Jak ja kurwa nienawidz臋 PH (DH) z parametrem PAR ni偶szym ni偶 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-11 13:27:15
Autor: huri_khan
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:42:56 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

Paczka ma p蟪 mega (zapis 秎adu z AM).

Mozna to otworzy czyms innym opr骳z AM ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-07-11 17:05:49
Autor: J.F
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik "huri_khan"
Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:42:56 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):
Paczka ma p蟪 mega (zapis 秎adu z AM).

Mozna to otworzy czyms innym opr骳z AM ?

To jest czysty zrzut komunikatow NMEA, gpsbabel do konwersji najlepszy.

A tu masz zmieniony do gpx
jfox.republika.pl/moto/gpx/raf.gpx

moze nawet zip bedzie lepszy
jfox.republika.pl/moto/gpx/raf.zip

gpx mozna w google earth obejrzec, albo w mapsource.

J.

Data: 2011-07-11 17:48:29
Autor: Bartosz Czerwonka
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Dnia Mon, 11 Jul 2011 17:05:49 +0200, J.F napisa(a):

U縴tkownik "huri_khan"
[...]

Od pewnego czasu mo縩a r體nie w maps.google.pl - tylko trzeba doda
http:// na pocz眛ku linku do raf.gpx i ca硂舵 wrzuci do wyszukiwarki :).

--
Becer

Data: 2011-07-11 22:12:55
Autor: huri_khan
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Dnia Mon, 11 Jul 2011 17:48:29 +0200, Bartosz Czerwonka napisa(a):

Od pewnego czasu mo縩a r體nie w maps.google.pl - tylko trzeba doda
http:// na pocz眛ku linku do raf.gpx i ca硂舵 wrzuci do wyszukiwarki :).

Dzi阫i za informacje --

Data: 2011-07-11 18:59:22
Autor: radekp@konto.pl
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Mon, 11 Jul 2011 13:27:15 +0200, w
<13q3fzu4mfhb$.1d8xlcs26qv31.dlg@40tude.net>, huri_khan <spam@spam.pl>
napisa(-a):

Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:42:56 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

Mozna to otworzy czyms innym opr骳z AM ?

Je縠li to zapis gps (a nie bin), to ka縟ym programem czytaj眂ym NMEA.

Albo skonwertowa GPSBabelem do po勘danego formatu.

Data: 2011-07-11 14:52:56
Autor: J.F
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil""  napisa艂 w
Wyja艣niam - wal膮c krzakami w miastach, gdzie wg JFa powinienem sta膰 w miejscu - 2 razy wbi艂em si臋 za eLk臋. Zatem wida膰, 偶e 艁owicze/Sochaczewy nie takie straszne. Na pewno nie straszniejsze ni偶 trafienie za traktor, czy 5 z rz臋du ci臋偶ar贸wk臋 wyje偶d偶aj膮c膮 z budowy na DK8.
Mo偶na rzuci膰 okiem jak si臋 da jecha膰 inaczej jak DK8 i jakie realne pr臋dko艣ci da si臋 rozwija膰 w "krzaczorach".

Krzaczory rozne sa - sprobuj na Dolnym Slasku, te fasz... nie, te wczesniejsze ***je  nie potrafily zrobic kilometra prostej drogi, choc niektorymi faktycznie da sie nawet rozpedzic :-)
Jezdzisz tam stale, to znasz wszystkie objazdy i wybierasz najszybsze drogi.

Ale i tak:
14:04 - mijasz Korone,
14:29 - zjazd z obwodnicy olesnicy
16:45 - leczyca czyli powiedzmy tak "na wysokosci lodzi" - 2h15 od olesnicy
17:15 - wjazd do Lowicza,
17:40 - wjazd do Sochaczewa - 26km w 24 minuty,
17:49 - wyjazd z Sochaczewa,
18:11 - jestes gdzies na wysokosci Blonia, tylko z boku.  1h27 od Leczycy

a mnie sie trafilo tak:
11:45 - Korona,
12:05 - obwodnica (widac bardziej sie spieszylem :-))
14:33 - jestem na obwodnicy Piotrkowa -  2h21, bo 7 minut bylo tankowania.
Normalny roboczy dzien, mozna szybciej, zalezy jak sie kto boi slupkow pod FR :-)

dalej maly dramat:
   7min stania w korku, po czym sie decyduje - przez Lodz.
22min do granic Lodzi,
40min przejazdu przez Lodz, nawi oczywiscie nie chce pokazac innej drogi niz przez Lowicz,

Wliczac to juz mozna roznie, bo jakbym od razu planowal to inaczej bym pewnie planowal.
15:43 - opuszczam Lodz,
  Strykow - 8 minut korka gdzies przy tej A2 w budowie, na wjezdzie do Lowicza - kilometr w 6 minut.
16:38 -  wjazd do Lowicza, tam gdzie Ty. Srednia od konca Lodzi 44km/h
17:00 -  wjazd do Sochaczewa - ciut szybciej niz Tobie wyszlo.
17:08 -  opuszczam Sochaczew, akurat nawi stracila zasieg wiec nie wiem, chyba obwodnica pojechalem, tak jak glowna droga prowadzi.
17:27 - dojezdzam do Blonia .. i trafiam w kolejny korek.
17:36 - 1.3km w 9 minut, po czym wreszcie moge uciec w bok.

od Lodzi do Blonia - prawie 1h53, 93km  ze srednia 50 :-(
Urwales pol godziny od Leczycy i omijajac korek w Bloniu.

Niestety - trzeba znac wszystkie lokalne myki, albo sie zdac na jakas nawigacje z korkami online. Nawigacja, przynajmniej mapamap - kompletnie zawodzi w tamtych okolicach - za maly ekran.

A powrot ..  pojechalem celowo Grodzisk-gierkowka:
17:37 - Grodzisk,
19:54 - Piotrkow, 107km w 2h17
22:16 - obwodnica olesnicy, jak widac powtarzalnie 2:22
22:38 - korona

godzina straty na gierkowce :-(

Byle do 2012, potem bedzie lepiej  :-)

J.

Data: 2011-07-11 18:49:47
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-11 14:52, J.F pisze:

Ale i tak:
14:04 - mijasz Korone,
14:29 - zjazd z obwodnicy olesnicy

Tu je艣li mnie pami臋膰 nie myli stawa艂em na BP za fajkami.

16:45 - leczyca czyli powiedzmy tak "na wysokosci lodzi" - 2h15
od olesnicy
17:15 - wjazd do Lowicza,
17:40 - wjazd do Sochaczewa - 26km w 24 minuty,

to mimo wszystko ca艂y czas prawie 艣rednia 60 km/h. A gierk贸wa momentami stooooooiiiiiii i ani w te ani we fte uciec.

17:49 - wyjazd z Sochaczewa,
18:11 - jestes gdzies na wysokosci Blonia, tylko z boku. 1h27 od
Leczycy

Jeszcze raz zaznacz臋 -  nie spieszy艂em si臋 zupe艂nie, i zasadniczo odpu艣ci艂em realnie 70 % okazji do wyprzedzania, kt贸re normalnie bym wykorzystywa艂 ... ale a to 艂adne dupcie na rowerkach posuwa艂y ... a to pi臋kne czerwone maki przy drodze (fotkie trza trzasn膮膰 ;) w locie) i takie tam.

od Lodzi do Blonia - prawie 1h53, 93km ze srednia 50 :-(
Urwales pol godziny od Leczycy i omijajac korek w Bloniu.

Wyja艣ni臋 - to urwanie czasu oparte jest akurat na tym, 偶e zawieszenie sport... tfu ! s艂u偶bowe. Cho膰 znam w tamtym miejscu jeszcze bardziej ekstremalne przejazdy. Ca艂y czas mnie korci ostatnio by w AM wy艂膮czy膰 w ustawieniach trasy "omijaj drogi gorsze ni偶" , i co by nie omija艂 niczego. Ciekawym co z tego by wysz艂o w po艂膮czeniu z livetraffickiem. Ale jako艣 nie mam na tyle jaj co by sprawdza膰, czy holownik trafi gdzie艣 do centrum lasu.

Niestety - trzeba znac wszystkie lokalne myki, albo sie zdac na
jakas nawigacje z korkami online. Nawigacja, przynajmniej
mapamap - kompletnie zawodzi w tamtych okolicach - za maly ekran.

Traffic w takich zadupiach w AM si臋 nie sprawdza. Tak samo jak si臋 nie sprawdza totalnie w Przemy艣lu. Ale jednak powiem wprost: nie trzeba zna膰. Trzeba mie膰 du偶y ekran w nawigacji i widz膮c co si臋 przed tob膮 dzieje obserwowa膰 rozw贸j sytuacji na ekranie - zawsze si臋 da znale藕膰 jak膮艣 alternatyw臋 nie znaj膮c rejonu (chyba, 偶e si臋 nie da).

Byle do 2012, potem bedzie lepiej :-)

A ja sobie pozwol臋 powrzuca膰 tu jeszcze kilka "rze藕b", kt贸re b臋d臋 na dniach uskutecznia艂. Mo偶e kto艣 skorzysta.

Ca艂y czas pr贸buj臋 sobie przypomnie膰, kt贸r臋dy ostatnio jecha艂em do wroc艂awia. Polecia艂em DK8, utk艂em w korku, wbi艂em poboczem na jaki艣 parking z barem po prawej, za parkingiem by艂a gruntowa 艣cie偶ka mi臋dzy drzewami, przelecia艂em po niej, a za ni膮 z 4 km idealnie r贸wnego pi臋knego jasnego szuterka kt贸rym lecia艂em spokojnie st贸wk臋 ... dobi艂em do jakiej艣 asfalt贸wki, ca艂kiem fajnej, i po jakim艣 czasie navi wyprowadzi艂a mnie na "alternatyw臋" ju偶 mi znan膮 przez WART臉. Chcia艂bym sobie przypomnie膰 cho膰by dla fanu jechania pe艂n膮 pizd膮 przez ten szuter i obserwowaniu kurzu w lusterkach ;), pi臋kny widok.

Data: 2011-07-11 20:33:21
Autor: J.F
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil""  napisa艂 w
W dniu 2011-07-11 14:52, J.F pisze:
14:04 - mijasz Korone,
14:29 - zjazd z obwodnicy olesnicy

Tu je艣li mnie pami臋膰 nie myli stawa艂em na BP za fajkami.

Nie myli cie, 3 minuty przerwy :-)

17:15 - wjazd do Lowicza,
17:40 - wjazd do Sochaczewa - 26km w 24 minuty,

to mimo wszystko ca艂y czas prawie 艣rednia 60 km/h.

ale potem korek i srednia spada :-)

A gierk贸wa momentami stooooooiiiiiii i ani w te ani we fte uciec.

No nie, jak odstalem swoje pod Mszczonowem, to juz potem jechalismy i jechalismy i jechalismy .. czasami 20km/h :-)

[...]

z tego co ja widzialem to niewiele ich bylo, bo gesty jednach ruch, i niewiele by daly - przeskoczysz o 10 ciezarowek to ile zyskasz - 500m ? :-)

[...]

ja tam swojego wlasnego tez nie oszczedzam :-)

Urwales dlatego ze pojechales nietypowymi drogami - mozna bylo pojechac 60 a nie 44 :-)

[...]

Ciekawe .. powinien chyba wykryc ze na drodze jest srednia 40 i zaproponowac inna trase, nawet jesli ma tam zalozona predkosc 60 czy 50 ..

si臋 nie sprawdza totalnie w Przemy艣lu. Ale jednak powiem wprost: nie trzeba zna膰. Trzeba mie膰 du偶y ekran w nawigacji i widz膮c co

teraz siedze przy normalnym komputerze, 17", a i to mam klopot -  albo mi nie pokazuje gminnych drog, albo nie widze kierunku glownego. Nawet na "duzej" nawigacji bedzie jeszcze gorzej - albo puste obszary, albo widac tylko kilka km - a co dalej ? Jest przejazd ? Nie wiadomo.

Trzeba bylo stanac, najlepiej wyciagnac papierowy atlas, wprowadzic punkty posrednie, i dopiero jechac. A mnie sie nie chcialo, wiec mnie pokaralo.

si臋 przed tob膮 dzieje obserwowa膰 rozw贸j sytuacji na ekranie - zawsze si臋 da znale藕膰 jak膮艣 alternatyw臋 nie znaj膮c rejonu (chyba, 偶e si臋 nie da).

No widzisz - w planach mialem jechac czujnie gierkowka i uciekac gdzies na Skierniewice/Zyrardow. Ale zycie mnie zaskoczylo i korek sie zaczal jeszcze na A1.
Nawigacja nie mowi gdzie jest najblizszy zjazd z autostrady, a okazuje sie byc daleko. Chyba dopiero w Tuszynie.
A tam nawi uparcie kieruje mnie na najlepsza mozliwa trase - Lodz, Strykow .. ja w bok, a ona "zawroc jesli to mozliwe".  A ja nie wiem - bo kategoria drogi za niska, czy np rzeka przegradza, a najbliszy most dopiero w Lodzi.

Owszem, mozna sie bylo zatrzymac, przestawic trase na najkrotsza ... ale lenistwo znow wygralo :-)

Byle do 2012, potem bedzie lepiej :-)
A ja sobie pozwol臋 powrzuca膰 tu jeszcze kilka "rze藕b", kt贸re b臋d臋 na dniach uskutecznia艂. Mo偶e kto艣 skorzysta.

No coz - ja jezdze rzadko, wiec z mojego punktu siedzenia najlpiej uzbroic sie w cierpliwosc i unikac tego kierunku w miare mozliwosci :-)

Ca艂y czas pr贸buj臋 sobie przypomnie膰, kt贸r臋dy ostatnio jecha艂em do wroc艂awia.

A moze masz zapisane w gps :-)

[...]

piec godzin jazdy dla 3 minut przyjemnosci :-)

Rzeka Warta ? to chyba duzego wyboru nie bylo, albo z Nowej Woli przez Strobin do Osjakowa, albo do Konopnicy, bo innego mostu przez Warte nie ma.
No chyba ze po prostu Chorzyna-Krzetle ..

Raczej bym sprawdzil w jakim stanie A8 - moze juz da sie przejechac kawalek :-)

J.

Data: 2011-07-11 23:46:22
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-11 20:33, J.F pisze:

[...]

Zawsze, ale to zawsze jak p艂ac臋 w kasie, przede mn膮 na papierze z fiskalnej pojawiaj膮 si臋 kolorowe paski. Zawsze, ale to zawsze na towarze u kogo艣 przede mn膮 nie ma kodu paskowego. W samochodzie zawsze na siedzeniu pasa偶era siedzi Murphy. Jak nie wyprzedz臋 3 ci臋偶ar贸wek, to jedna z nich przypierdoli w osob贸wk臋 i korek (aka ostatnio przed sam膮 obwodnic膮 ole艣nicy ... my艣l臋 se - a jeba艂 pies te 3 tiry, zara obwodnica, to polece ... No i przypierdoli艂 ... 30 minut w plecy) ... Murphy ma to do siebie, 偶e jak nie "zyskasz tych" paru metr贸w, to zazwyczaj z艂apiesz si臋 na czerwone, kto艣 przed tob膮 wysra silnik etc ;) Pecha mam w 偶yciu, wi臋c te 500 metr贸w czasem czyni cuda (aka r贸wnie偶 m贸j ostatni post贸j na ko艅cu S7 bo 200 metr贸w przede mn膮 zdarzy艂 si臋 dzwon. Mo偶na powiedzie膰, 偶e jakbym by艂 te 200 metr贸w dalej, to bra艂bym w nim udzia艂, ale kto nie ryzykuje, ten nie jedzie :) )

[...]

Powiem Ci, 偶e par臋 lat temu napisa艂e艣 jedn膮 bardzo m膮dr膮 rzecz na PMSie, gdy wozi艂em si臋 jeszcze beemk膮. 呕e we Wro zawias tak czy siak zmieniasz regularnie, wi臋c zapierdalasz po dziurach, 偶eby wiedzie膰 za co p艂acisz ;) Wzi膮艂em to sobie na powa偶nie do serca, i jako艣 drastycznie nie wzros艂a mi cz臋stotliwo艣膰 prac przy zawieszeniu .Wi臋c rozumiem :)

[...]

Tak pi臋knie to to nie dzia艂a :) Cz臋艣ciej zaproponuje ci drog臋 pt : NIC DOS艁OWNIE NIC ni膮 nie jedzie (bo zamkni臋ta z powodu remontu) wi臋c, skoro pusta, to pewnie si臋 tam zapierdala ;). Z traffica korzystam tylko i wy艂膮cznie w dzie艅. W nocy si臋 nie odwa偶臋 i jad臋 tak jak mi rozum podpowiada, bo czasem traffic mimo tego, 偶e LIVE, to prognostykuje sobie tras臋 w oparciu o *prognozy* a nie ruch realny. A to bywa zgubne.

[...]

Masz racj臋. Ale miejsca "topornego korka" za艂atwiam tak: Albo to jest miasto, i te kilka km pozwala oszacowa膰 "na oko" czy da si臋 przekombinowa膰 czy nie, albo jest to jakie艣 mega zadupie pt DW XXX i na mapie nic nie wida膰. Wtedy Dowiaduj臋 si臋 na CB ile jest korka i na ile stania, i jak przekracza to moje PA (poziom akceptacji) klepi臋 w AM blokad臋 odcinka 5 km, i ta zazwyczaj ka偶e zawr贸ci膰 i popieprza膰 jakimi艣 krzakami. Je艣li nawet korek si臋 "ruszy", to ja zdobywam do艣wiadczenie na przysz艂o艣膰, 偶e tu i tu jest taki a nie inny przejazd w takich a nie innych warunkach.

Trzeba bylo stanac, najlepiej wyciagnac papierowy atlas,
wprowadzic punkty posrednie, i dopiero jechac. A mnie sie nie
chcialo, wiec mnie pokaralo.

Trzeba nauczy膰 si臋 korzysta膰 ze swojego programu nawigacyjnego ;) Ja po wytyczeniu trasy w AM i w oparciu o swoj膮 wiedz臋 (np dzi艣 jest pi膮tek, wi臋c magiel b臋dzie tu i tu, przeliczam tras臋 "tras膮 alternatywn膮" b膮d藕 wymuszam na dzie艅dobry punkty po艣rednie. Sam widzisz, 偶e wiesz, 偶e sochaczew/艂owicz mog膮 by膰 punktami zapalnymi - to wprowadzaj膮c tras臋 na pocz膮tku trzebaby艂o wyeliminowa膰 te punkty.

Lodz, Strykow .. ja w bok, a ona "zawroc jesli to mozliwe". A ja
nie wiem - bo kategoria drogi za niska, czy np rzeka przegradza,
a najbliszy most dopiero w Lodzi.

Trza by膰 twardym jak navi nakazuje zawr贸ci膰. Pomylisz si臋 tylko raz w 偶yciu. Potem zadzia艂a paw艂ow. To jest moja strategia, i dlatego czasem jak kto艣 mi m贸wi "skr臋膰 tu w prawo" odpowiadam zgodnie z w艂asnym sumieniem: Chyba cie popierdoli艂o (chyba, 偶e wcze艣niej tam nie skr臋ca艂em :))

Owszem, mozna sie bylo zatrzymac, przestawic trase na najkrotsza
... ale lenistwo znow wygralo :-)

B艂膮d. Przejecha艂em si臋 na tym wielokro膰. Czasem 10 minut na postoju co by z navi powalczy膰 potrafi w huj czasu oszcz臋dzi膰. A te 10 minut to i tak mniej ni偶 czasem spontanicznie sp臋dzisz na przeje藕dzie kolejowym, wi臋c 偶adna strata. Jak sam pewnie widzisz, nie dyskutujemy tu o przyci臋ciu 10 minut na trasie rz臋du 340 km, a dyskutujemy w kategoriach godziny do dw贸ch.

[...]

Ja to mam na ca艂ym dystansie od pocz膮tku do ko艅ca DK8/DK4 i ... (*za du偶o by wymienia膰) abonament, wi臋c tematyka z racji cz臋sto艣ci przemierzania tej trasy mnie interesuje. 10 kurs贸w w miesi膮cu w te i nazad, i w ka偶d膮 stron臋 przyci臋te 2 godziny, to prawie 2 doby 偶ycia  wi臋cej w miesi膮cu. Jest si臋 o co bi膰.

Ca艂y czas pr贸buj臋 sobie przypomnie膰, kt贸r臋dy ostatnio jecha艂em
do wroc艂awia.
A moze masz zapisane w gps :-)

Nie, ten zapis w艂膮czy艂em umy艣lnie ze wzgl臋du na ostatnie pytania o tras臋 piotrk贸w-wawa. Po prostu chcia艂em zrobi膰 co艣 "pozytywnego" i ludziom, kt贸rzy 艣wiata nie widz膮 poza znakami na "WARSZAWA 8" pokaza膰, 偶e s膮 alternatywy, i to wiele. Bo tak na zdrowy rozs膮dek - tu nawet nie chodzi o przyci臋cie czasu. Za艂贸偶my teoretycznie, 偶e "krzakami" jedzie si臋 6 godzin z WRO do Wawy ... i DK8 te偶 6 godzin.

Wolisz *jecha膰* 6 godzin, czy jecha膰 4 i 2 *sta膰* ?

Raczej bym sprawdzil w jakim stanie A8 - moze juz da sie
przejechac kawalek :-)

To 偶ukiem ;) albo endura siakim艣.

Aktualnie jestem na zamykaniu transakcji zakupowywania motocykla gdy偶 do wawy po艂owa moich kurs贸w jest PRIV, a po艂owa s艂u偶bowa. Stwierdzi艂em, 偶e te prywatne b臋d臋 odstawia艂 w艂a艣nie motorem, co by nie wkurwia膰 si臋 na korki.

Data: 2011-07-11 23:58:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Hello Rafa,

Monday, July 11, 2011, 11:46:22 PM, you wrote:

[... mn髎two "aka" ...]

Sprawd co znaczy "AKA".

--
Best regards,

Data: 2011-07-12 01:34:41
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
[... mn贸stwo "aka" ...]
Sprawd藕 co znaczy "AKA".

Sprawd藕 w sieci co znaczy cudzys艂owie, emotikony, a przede wszystkim co oznacza walenie brzeszczotem po jajach.

Data: 2011-07-12 09:32:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Hello Rafa,

Tuesday, July 12, 2011, 1:34:41 AM, you wrote:

[... mn髎two "aka" ...]
Sprawd co znaczy "AKA".
Sprawd w sieci co znaczy cudzys硂wie, emotikony, a przede
wszystkim co oznacza walenie brzeszczotem po jajach.

Pi砮 co?

--
Best regards,

Data: 2011-07-12 11:02:40
Autor: J.F
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil""  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

No to ja az takiego pecha nie mam.

[...]

A to sam czasem pisze - niby 500m, a moze sie zamienic w pare minut na najblizszych swiatlach.

Aczkolwiek w tym przypadku raczej tak nie ma - boczny ruch znikomy, to jak cie zatrzyma czerwone, to nadgonisz do nastepnych swiatel.

[...]

A to juz nie pamietam, moze zlosliwie pisalem, bo wtedy mialem sierre, a ona najwyrazniej miala zawieche niezniszczalna :-)
Moglem pisac o zaletach szybkiej jazdy po dziurac, ale pozniej chyba odkrylem czemu moje oponki wymagaja wywazania co 5 miesiecy :-)

[...]

Nalezy sie czegos podobnego spodziewac. Przynajmniej do czasu az nie przybedzie klientow z wersja live.

Ja sobie sprawdzam mapki predkosci navieksperta .. mam wrazenie ze niektore wroclawskie ulice to sie przez pare dni nie zmieniaja.

[...]

W tym przypadku strategia kompletnie zawodzi.
a) wiedzialem ze na gierkowce remonty i korki, wiec powinienem wpisac blokada 150km  :-)
    Najlpeij we wroclawiu, to moze bym mnie skierowal przez leczyce :-)
+
b) w sumie zadzialalem wlasnie tak jak piszesz - korek przekroczyl PA, wiec omijam odcinek .. tylko tam juz nie ma innego zjazdu.
   trzeba pojechac 20km autostrada, a potem MapaMap nie prowadzi juz przez krzaczory tylko odkryla nowa wspaniala trase, ktorej bedzie sie trzymac.

c) tak naprawde to informacja z CB jest potrzebna z wyprzedzeniem, zeby zdazyc uciec. Tutaj to chyba z kilkadziesiat km wyprzedzenia. Choc mam wrazenie ze tu ja mialem pecha i trafilem akurat na poczatek jakiejs grubszej sprawy, bo jeszcze sznurek jechal az nagle stanal na dobre.

[...]

Wtedy jeszcze nie wiedzialem :-)
Jak mowie - nastawilem sie na ucieczke z gierkowki, a tu pech - zaczelo sie pare km za wczesnie.

[...]

Niestety - czasem masz racje, czasem nie masz :-)

[...]

Teraz widac ze i owszem - nalezalo skorzystac z tego stojacego korka, popracowac z nawi, albo wyciagnac atlas, moze by sie w miedzyczasie korek odblokowal. Ale kto to moze wiedziec z gory :-)

Jak sam pewnie widzisz, nie dyskutujemy tu o przyci臋ciu 10 minut na trasie rz臋du 340 km, a dyskutujemy w kategoriach godziny do dw贸ch.

No nie bardzo, bo tam to juz wiedzialem ze gierkowka bedzie dlugo, a alternatywnymi drogami .. na oko podobnie dlugo. Czyli tych 10 minut - czysta strata :-)

[...]

Wiesz .. czasem mi sie kapelusz odzywa i kalkulator wola do pomocy .. co jest zlego w 2h stania, skoro i tak nie ma szybszej alternatywy ?
Ale jak widac udalo ci sie calkiem zwawo przejechac, wiec rachunek jest inny.
Inny tez moze byc w pierwszym przypadku - 6h jazdy 60km/h to znacznie oszczedniejsze niz 4h*90km/h+2h postoju z wlaczonym silnikiem.

[...]

A nie lepiej koleja ? I ewentualnie jakis skuterek w warszawie..

J.

Data: 2011-07-12 11:28:01
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-12 11:02, J.F pisze:

A nie lepiej koleja ? I ewentualnie jakis skuterek w warszawie..

Nie, dzi臋kuj臋. Nie dosi膮dzie si臋 do mnie grupa kiboli wracaj膮ca z meczu, do pustej "jedynki" nie dosi膮dzie si臋 do mnie 5 kulejorzy jad膮cych "s艂u偶bowo" maj膮cych w dupie zakaz palenia i t艂uk膮cych w karty przy piwku. No i podstawowa rzecz: nikt podczas jazdy mnie nie okradnie. Za kolej - dzi臋kuj臋.

Data: 2011-07-12 20:23:45
Autor: radekp@konto.pl
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Mon, 11 Jul 2011 18:49:47 +0200, w <ivf9jb$kr4$1@node2.news.atman.pl>, "Rafa
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisa(-a):

Traffic w takich zadupiach w AM si nie sprawdza.

LiveDrive'u u縴wasz?

Data: 2011-07-12 22:05:55
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-12 20:23, radekp@konto.pl pisze:

Traffic w takich zadupiach w AM si臋 nie sprawdza.
LiveDrive'u u偶ywasz?

Wszystko w艂膮czone bo pomaga. W nocy nie kieruj臋 si臋 wskazaniami AM bo wali w krzaki mimo tego, 偶e na drogach g艂贸wnych pustki.

Data: 2011-07-12 22:32:30
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-10 22:42, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
W zwi膮zku z pojawiaj膮cymi si臋 w膮tkami w dyskusjach o
wy偶szo艣ci/ni偶szo艣ci objazd贸w DK8 r贸偶nymi krzakami, i ostatniej
dyskursie z JFem o staniu w sochaczewie etc, wrzucam 1 wersj臋
mojej "wariacji" omijania DK8.

Kolejna wariacja trasy Wawa-Wroc艂aw.

Warunki trasy:

- zn贸w bez po艣piechu
- bez u偶ywania CB radia (tak jak poprzednio) wi臋c jazda "zachowawcza" bo sta膰 mog膮 tam gdzie mog膮, a ja o tym nie wiem.
- W celach poznawczych i edukacyjnych dla PMS postanowi艂em nadrobi膰 kilometr贸w, zap艂aci膰 za autostrad臋, by wiedzie膰, czy ten przejazd mo偶e stanowi膰 alternatyw臋.

Problemy napotkane na drodze ;) Na 703 na remontowanych odcinkach stan膮艂em na wahadle jako trzeci ... jad膮 auta z przeciwka, jad膮, jad膮, i przestaj膮 jecha膰. Po 7 minutach zapala si臋 zielone. Jedziemy, i po chwili stajemy. Wychodz臋 z auta, a tam na "czo艂贸wk臋" stoi autobus i par臋 aut. Mi臋dzy "naszym rz臋dem" a rz臋dem "z przeciwka" stoi w poprzek astra. Jezdnia w tym momencie zosta艂a zw臋偶ona o po艂ow臋, i tej "zw臋偶onej po艂owy" nie ma, znaczy si臋 wyci臋ty asfalt, i wykopane pod艂o偶e ;) S臋dziwy Ksi膮dz (jak si臋 okaza艂o) cofa艂 z podw贸rka, i nie zauwa偶y艂, 偶e za "ci膮g艂膮" jest urwisko, wi臋c ty艂em auta spad艂 i zawis艂 na podwoziu. Szybka mobilizacja, nawo艂anie innych utkni臋tych kierowc贸w - podnie艣li艣my ty艂 do g贸ry, a ksiundz mieszaj膮c przednimi k贸艂kami wci膮gn膮艂 si臋 na g贸r臋. Teraz jeszcze tylko roz艂adowanie "korka" poprzez upychanie aut/autobusu w podw贸rka i na pobocze (r贸w melioracyjny utrudnia艂 to logistycznie) i po chwili rozjechali艣my si臋 w swoje strony. Zdziwiony by艂em z 艂atwo艣ci zorganizowania pomocy . Jak przyjecha艂em, ka偶dy patrzy艂 si臋 na siebie - wystarczy艂o wysi膮艣膰, wyda膰 komendy, i inni pos艂usznie je wykonywali.

Czas ca艂ej eskapady widoczny w pliku. Jak wida膰 start na Wawrze w Warszawie, koniec w centrum Wroc艂awia. Odleg艂o艣膰 wi臋ksza, ni偶 trzeba + koszty autostrady (8 PLN).

Mi艂ego ogl膮dania :)

1. Wersja gpx: (mam nadziej臋, 偶e dobrze przekonwertowa艂em):

http://wyslijto.pl/plik/54tcmc7a5w

2. Wersja AM: http://wyslijto.pl/plik/ejon6rit1m

Nied艂ugo kolejne wariacje tej trasy, bo "z nud贸w" a dok艂adniej rzecz bior膮c totalnego obrzydzenia drog膮 krajow膮 nr 8, dla sportu b臋d臋 "rze藕bi艂 w g贸wnie" co by si臋 za k贸艂kiem nie nudzi膰 ;)\

Data: 2011-07-13 16:31:00
Autor: radekp@konto.pl
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Tue, 12 Jul 2011 22:32:30 +0200, w <ivib0t$tki$1@node2.news.atman.pl>, "Rafa
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisa(-a):

1. Wersja gpx: (mam nadziej, 縠 dobrze przekonwertowa砮m):

http://wyslijto.pl/plik/54tcmc7a5w

Maps Google niestety nie czyta (nieprawid硂wy format)

Data: 2011-07-13 19:29:11
Autor: J.F
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik  napisa w wiadomo禼i
"Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisa(-a):
1. Wersja gpx: (mam nadziej, 縠 dobrze przekonwertowa砮m):
http://wyslijto.pl/plik/54tcmc7a5w

Maps Google niestety nie czyta (nieprawid硂wy format)

Format prawidlowy, tylko to co wyzej jest oczywiscie plikiem z piekna strona pokazujaca co to niby mozna sobie z niej sciagnac.

Wlasciwy plik jest pod adresem
http://wyslijto.pl/download/54tcmc7a5w

Tylko tu MG oczywiscie stwierdza ze format pliku KML/KMZ jest niepoprawny.

Ciekawe czy wystarczylo .gpx na koncu, czy jeszcze serwer trzeba skonfigurowac zeby prawidlowe naglowki zwrocil.

Ale po przekopiowaniu na inny serwer .. "nie znaleziono pliku pod adresem ..."
Ciekawe co mu sie nie podoba tym razem.

ale po skroceniu - to dziala
http://jfox.republika.pl/moto/gpx/Wawa_WRO_12_7_A2.gpx

J.

Data: 2011-07-13 18:21:45
Autor: J.F
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil""  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:ivib0t$tki$1@node2.news.atman.pl... Kolejna wariacja trasy Wawa-Wroc艂aw.

A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice, Koluszki, Piotrkow, czy nawet Skierniewice -lubochnia -dk8 tomaszow, lub Skierniewiecie-705-Budziszewice-715-Boguslawice ?

Warunki trasy:
- zn贸w bez po艣piechu
- bez u偶ywania CB radia (tak jak poprzednio) wi臋c jazda "zachowawcza" bo sta膰 mog膮 tam gdzie mog膮, a ja o tym nie wiem.

No i tak porownujac - ja stojac na gierkowce mialem 45km mniej, 1.5l/100km mniej, oplate za autostrade mniej i 37 minut wiecej.

Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut bardzo cenne, albo i tak mamy interes na polnocy :-)

[...]

Bo ludzie w kryzysie calkiem chetnie poddaja sie rozkazom, chyba ze sa inteligentni i dostrzegaja ich bezsens :-)
Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to calkiem dlugi odcinek - odblokowac to nie tak latwo.
Normalnie to by nalezalo chwycic za gruche, wezwac do pomocy dwa auta zeby zablokowaly droge z dwoch stron (no dobra, wystarczy z jednej) mozliwie daleko przed koncami kolejki po czym prosili innych o cofanie i odblokowanie odcinka. Co wymaga duzego zasiegu i chetnych do wspolpracy w ciemno.

1. Wersja gpx: (mam nadziej臋, 偶e dobrze przekonwertowa艂em):

mozesz przy konwersji kliknac w "Filters", a nastepnie w Routes&Tracks zaznaczyc "simplify" i dla takiej trasy w zupelnosci 2tys pkt wystarczy.
Wytnie 9/10 pkt, teraz jest 18 tys, zapamietanych co sekunde, i to jest juz troche uciazliwe.

J.

Data: 2011-07-13 19:30:32
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-13 18:21, J.F pisze:

A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice,
Koluszki, Piotrkow, czy nawet Skierniewice -lubochnia -dk8
tomaszow, lub Skierniewiecie-705-Budziszewice-715-Boguslawice ?

A nie ma sprawy, zarzu膰 mi na GG dok艂adnie trasy na googlemaps, to polec臋 tak jak m贸wisz i wrzuc臋 wyniki bo pewnie na dniach zn贸w b臋d臋 lecia艂 :)

[...]

ALE ! Ale ja ci膮gle praktycznie jecha艂em opr贸cz przyg贸d, kt贸re spowodowa艂y, 偶e chwileczk臋 sta艂em. I powiem Ci, 偶e komfort psychiczny *jad膮c* to takie placebo na "stanie". Na mnie dzia艂a. Wol臋 jecha膰 50 km/h ni偶 odsta膰 godzin臋. Znajomy PH ostatnio u偶ala艂 si臋, 偶e jecha艂 DK8 7 godzin niespe艂na i si臋 ma艂o nie poci膮艂, bo to mi艂o艣nik popierdalania.

Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut
bardzo cenne, albo i tak mamy interes na polnocy :-)

Generalnie si臋 z Tob膮 zgodz臋 - tej trasy nie b臋d臋 uskutecznia艂 (p贸艂noc膮). A mierzysz czas dojazdu CEL-CEL czy przyj膮艂e艣 jakie艣 punkty graniczne ? Bo ja wystartowa艂em z Wawra i dojecha艂em do cenrtum WRC, wi臋c w wawie mia艂em do przelecenia ca艂膮 warszaw臋. 2 - jecha艂em min w trakcie trwania godzin szczytu, i jad膮c o tej porze przez DK8 z du偶膮 doz膮 prawdopodobie艅stwa utkn膮艂bym w kt贸rym艣 z tych: Wielu艅/Be艂chat贸w.

[...]

To 偶e艣 mnie po艂echta艂 ;)

Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to
calkiem dlugi odcinek - odblokowac to nie tak latwo.

My ruszyli艣my, wi臋c z naszej strony ca艂a kawalkada, z przeciwka to by艂o ostatnich kilkana艣cie aut lec膮cych pewnie na "p贸藕nym zielonym". Uda艂o si臋 poupycha膰 w podw贸rka w kt贸re mo偶naby艂o wje偶d偶a膰 bezpo艣rednio z drogi. Co wi臋cej - to miejscowy ksiundz by艂, wi臋c parafianie pomagali :)

[...]

Przy nast臋pnej "konwersji" si臋 odezw臋 na priva. Zasadniczo tym si臋 nie bawi臋, bo par臋 os贸b do mnie si臋 czepia za te 艣lady z pewnych r贸偶nych wzgl臋d贸w :)

Data: 2011-07-14 12:30:40
Autor: J.F
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil""  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:ivkknm$ak4$1@node2.news.atman.pl...

http://tnij.org/mm2z

http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3w,+Polska&daddr=51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.903613,20.33432&spn=0.240209,0.610428&sll=51.907849,20.341187&sspn=0.240186,0.610428&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dpe&mrsp=1&sz=11&via=1,2&t=h&z=11

http://tnij.org/mm21

http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3w,+Polska&daddr=51.6542631,20.0751111+to:51.80044,20.1278+to:51.8717878,20.2066723+to:51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.564266,20.144806&spn=0.484037,1.220856&sll=51.672342,20.113907&sspn=0.120722,0.305214&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFXcuFAMdZ1IyASkHEZBxdngZRzG2Rb8phiPA8g%3BFXhpFgMdOCAzASmJIwxtFHsZRzGpF_hSWHFqhA%3BFSuAFwMdUFQ0ASlPS7EcM2QZRzGkbWbOa895HQ%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dpe&mrsp=1&sz=12&via=1,2,3,4,5&t=h&z=10

http://tnij.org/mm25
http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3w,+Polska&daddr=51.657193,19.9315962+to:51.66729,19.93565+to:51.80044,20.1278+to:51.8717878,20.2066723+to:51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.603519,20.047302&spn=0.483619,1.220856&sll=51.564266,20.144806&sspn=0.484037,1.220856&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFek5FAMdzCEwASnxVD2jpIEZRzHedQgXmyoQFw%3BFVphFAMdojEwASm7FFbfyIEZRzGcQvPmTaZx4Q%3BFXhpFgMdOCAzASmJIwxtFHsZRzGpF_hSWHFqhA%3BFSuAFwMdUFQ0ASlPS7EcM2QZRzGkbWbOa895HQ%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dvme&mrsp=2&sz=10&via=1,2,3,4,5,6&t=h&z=10

http://tnij.org/mm3a
http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3w,+Polska&daddr=51.67582,19.80917+to:51.7357113,19.8094112+to:51.757042,19.867573+to:51.778148,19.9049009+to:51.7936463,19.9383576+to:51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&sll=51.721711,19.828262&sspn=0.060295,0.152607&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFayCFAMdkkMuASk7oXaI8CoaRzGh411H_fmYBg%3BFZ9sFQMdg0QuASnTjLJz7dQbRzEg0DZ-npZJXw%3BFfK_FQMdtScvASmzbE_ht9UbRzFoPbEsCXolug%3BFWQSFgMdhLkvASmHX7yydNYbRzHvP4TIdCWTyw%3BFe5OFgMdNTwwASnhUh4uItYbRzHUITjh2EVCGA%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dpe&mrsp=2&sz=13&via=1,2,3,4,5,6,7&t=h&z=13

[...]

No widzisz - ja tez lubie popierdalac, ale sie tak zniesmaczylem do tych korkow w lowiczu, strykowie, sochaczewie, ze pojechalem na gierkowke odpowiednio nastawiony .. no i w czym problem ze stoisz ? radyjko gra, klima pracuje, smsy mozna przejrzec i skasowac ..

[...]

licze od Korony do linii NDM-Blonie-Grodzisk-Zalesie, czyli gdzies ~30km od PKN.
Oczywiscie jak ktos ma interes w konkretnym punkcie Warszawy, czy na Mazurach to moze wplynac na wybor trasy, podobnie jak np start z Bielan.

[...]

nie az tak bardzo - wnioski z tego co napisalem sa trzy:
-ludzie w ogole chetnie wykonuja polecenia,
-glupi wszystkie bez oceniania,
-madrzy oceniaja.

Wic moze dobrze rzadziles, a moze na glupich trafiles :-)

[...]

Ale cala akcja pewnie dluzej trwala, wiec sie dziwie ze kolejne fale nie dojechaly. Chyba ze to bylo blisko jednego konca.

Przy nast臋pnej "konwersji" si臋 odezw臋 na priva. Zasadniczo tym si臋 nie bawi臋, bo par臋 os贸b do mnie si臋 czepia za te 艣lady z pewnych r贸偶nych wzgl臋d贸w :)

No ba - przeciez to tak jak z filmami na YT - fajne, fajne, a potem wezwanie celem zlozenia wyjasnien, bo sie komus nie spodobalo ze jechales przez wies 69.
Wiec co najmniej date o rok przestawic  :-)

J.

Data: 2011-07-16 13:50:08
Autor: jerzu
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
On Thu, 14 Jul 2011 12:30:40 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

http://tnij.org/mm2z

Bez sensu, wraca w Rawie na DK8, do Piotrkowa kiszka. Dodatkow to co
napisa砮m wcze秐iej - od Pruszkowa do Grodziska Mazowieckiego to jest
praktycznie jeden wielki teren zabudowany, autka jad grzecznie w
kolumnie, o wyprzedzaniu zapomnij. Dodatkowo ruch "uspokajaj" 秝iat砤
w Milan體ku i samym Grodzisku Maz.

http://tnij.org/mm21

Nie jecha砮m, nie wypowiadam si. Zakaz skr阾u w lewo z DK8 w stron
Lubochni - na 90% ZTCP, z okazji przebudowy DK8.

http://tnij.org/mm25

Niby OK, do Budziszeiwc je糳zi砮m, potem odbija砮m na Je矿w. Uwaga,
momentami brak jest asfaltu :)) Znaczy kiedy by, ale przez lata si
zdematerializowa. Co tam ostatnio podobno d硊bali (d硊bi?), wi阠
mo縠 jest lepiej.

http://tnij.org/mm3a

Kilka razy jecha砮m, do Koluszek, w Koluszkach odbija砮m na Rog體 albo
Brzeziny. Niby DW, ale te w nienajlepszej kondycji. W okolicach
Koluszek spory ruch cystern (baza paliwowa).

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-16 16:17:14
Autor: J.F.
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Dnia Sat, 16 Jul 2011 13:50:08 +0200, jerzu napisa(a):
On Thu, 14 Jul 2011 12:30:40 +0200, "J.F"

http://tnij.org/mm2z

Bez sensu, wraca w Rawie na DK8, do Piotrkowa kiszka.

mniejsza niz wczesniej. A na alternatywnych drogach tez kiszka :-)

nie upieram sie - ot, pierwsza propozycja.

od Pruszkowa do Grodziska Mazowieckiego to jest
praktycznie jeden wielki teren zabudowany, autka jad grzecznie w
kolumnie, o wyprzedzaniu zapomnij.

A na innych lepiej ?

http://tnij.org/mm21
Nie jecha砮m, nie wypowiadam si. Zakaz skr阾u w lewo z DK8 w stron
Lubochni - na 90% ZTCP, z okazji przebudowy DK8.

no to trzeba w prawo, zawrocic i prosto :-)

J.

Data: 2011-07-16 16:36:39
Autor: jerzu
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
On Sat, 16 Jul 2011 16:17:14 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

no to trzeba w prawo, zawrocic i prosto :-)

Te si nie da. --

Data: 2011-07-17 00:13:34
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-16 16:36, jerzu pisze:

no to trzeba w prawo, zawrocic i prosto :-)
Te偶 si臋 nie da.

Navi zostawi艂em w aucie, wi臋c nie podrzuc臋 na razie 艣ladu. Bodaj 18:09 start z WRO ... 22:30 Wawa.

Warunki: pusto, 偶e ja pierdol臋 ... wi臋c bezstresowa jazda. Zgarn膮艂em autostopowicza siakiego艣, i polecia艂em ...

Czas pi raqzy drzwi 4:30. Nosz kurwa w mord臋 je偶a (sory jerzu), 4:30 potrafi臋 wykr臋ci膰 przez Wart臋 w roboczy dzie艅 w "godzinach szczytu". Tu wylecia艂em w sobot臋 pusto na drogach, i pieprzony odcinek piotrk贸w-wawa spierdoli艂 ca艂膮 艣redni膮.

Dla mnie to koronny dow贸d na to, 偶e nie dla psa kie艂basa, czy 偶e gdyby k贸zka. DK8 si臋 po prostu nie op艂aca.

Jerzu - ja rozumiem, 偶e da si臋 艂ykn膮膰 na zw臋偶kach nawet busem marudera ... ale je艣li dojedziesz do poci膮gu ci膮gn膮cego si臋 za maruderem - to musisz przeskoczy膰 na艣cie/dziesi膮t aut.

Jak podrzuc臋 艣lad b臋dzie wida膰 w czym rzecz - nie ma nikogo przede mn膮 - lec臋 90 km/h ... zjawia si臋 maruder - pr臋dko艣膰 skacze od 25 - 70 ... z momentami dohamowa艅 praktycznie do zera bo jaka艣 pizda (nie tir) uzna艂a, 偶e przy 20 km/h si臋 podczas zmiany nitki wypierdoli na bok ...

WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !

Data: 2011-07-20 22:17:47
Autor: jerzu
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
On Sun, 17 Jul 2011 00:13:34 +0200, "Rafa \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Jerzu - ja rozumiem, 縠 da si 硑kn辨 na zw昕kach nawet busem marudera ... ale je秎i dojedziesz do poci眊u ci眊n眂ego si za maruderem - to musisz przeskoczy na禼ie/dziesi眛 aut.

Wiem o co biega, wczoraj utkn背em za Seatem Ibiz Cupra prowadzon
przez... zakonnic. 50 km/h to by max. Od Rawy Mazowieckiej ci眊n背em
si za ni a do Emilianowa. Masakra. Za to w drodze powrotnej AM na
sp蟪k z LD wymy秎i砤 co takiego:
http://www.fileserve.com/file/CTDuMhK/11_07_19_12_29.rar

Data: 2011-07-20 23:59:36
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-20 22:17, jerzu pisze:

Wiem o co biega, wczoraj utkn膮艂em za Seatem Ibiz膮 Cupra prowadzon膮
przez... zakonnic臋. 50 km/h to by艂 max. Od Rawy Mazowieckiej ci膮gn膮艂em
si臋 za ni膮 a偶 do Emilianowa. Masakra. Za to w drodze powrotnej AM na
sp贸艂k臋 z LD wymy艣li艂a co艣 takiego:
http://www.fileserve.com/file/CTDuMhK/11_07_19_12_29.rar

To ja si臋 pochwal臋 ;) W ostatni weekned z pomini臋ciem rzecz jasna DK8 zrobi艂em tras臋 Wro-Wawa-Wro w czasie 8 godzin 3 minut. Start z Psiego Pola, powr贸t na Traugutta ;) , w wawie na w艂ochach kawa, kibelek, rzut okiem w TV i jazda.

艢miem twierdzi膰, 偶e grubo ;)

JF nie da rady mnie przekona膰, 偶e DK8 nie jest taka z艂a ;)

呕eby na DK8 wykr臋ci膰 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mie膰 szcz臋艣cie. Przez Wart臋 - to standard. Jad膮c do wawy czas trzasn膮艂em 3:40 jak za starych dobrych bezfotoradarowych czas贸w. To powr贸t mnie zmuli艂 na maksa ;), bo wraca艂em w艂a艣nie DK8, gdy偶 po zmroku nie mam odwagi jecha膰 przez wart臋. Za ciasno tam mi臋dzy drzewami, a, 偶e tiry je偶d偶膮 to tym bardziej mnie si臋 nie u艣miecha wymija膰 z tirem w zakresie "uwaga drzewa w skrajni" i r贸wnocze艣nie omija膰 pieszego :)

Data: 2011-07-21 08:34:26
Autor: J.F.
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Dnia Wed, 20 Jul 2011 23:59:36 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):
W dniu 2011-07-20 22:17, jerzu pisze:
si za ni a do Emilianowa. Masakra. Za to w drodze powrotnej AM na
sp蟪k z LD wymy秎i砤 co takiego:
http://www.fileserve.com/file/CTDuMhK/11_07_19_12_29.rar

To ja si pochwal ;) W ostatni weekned z pomini阠iem rzecz jasna DK8 zrobi砮m tras Wro-Wawa-Wro w czasie 8 godzin 3 minut. Start z Psiego Pola, powr髏 na Traugutta ;) , w wawie na w硂chach kawa, kibelek, rzut okiem w TV i jazda.
iem twierdzi, 縠 grubo ;)

Niezle musze przyznac .. ale jak - znow przez Leczyce ?
JF nie da rady mnie przekona, 縠 DK8 nie jest taka z砤 ;)

Ja tylko pisze ze srednia na tych "oplotkach" wyciagasz podobna jak mozna
na 8 od Wroclawia do Piotrkowa. Dalej oczywiscie nie bede polecal drogi z permamentnym korkiem, w dodatku
zamknietej z powodu podmycia :-) (dzis pewnie znow nieprzejezdna ?)

Jerzu od Tomaszowa do Janek wyciagnal srednia 75km/h, i to jest ogolnie
niezly wynik jak na kraj, ale nie ma porownania do gierkowki w czasach
"swietnosci".

痚by na DK8 wykr阠i 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mie szcz甓cie. Przez Wart - to standard. Jad眂 do wawy czas trzasn背em 3:40 jak za starych dobrych bezfotoradarowych czas體.

No to faktycznie niezle.
To powr髏 mnie zmuli na maksa ;), bo wraca砮m w砤秐ie DK8, gdy po zmroku nie mam odwagi jecha przez wart. Za ciasno tam

Ale czekaj .. 8:03 bylo czego ? bo jesli 3:40 do Wloch, kawa kibelek, .. to
na powrot zostalo juz tylko 4h - nie wiem czemu narzekasz :-)

mi阣zy drzewami, a, 縠 tiry je縟勘 to tym bardziej mnie si nie u秏iecha wymija z tirem w zakresie "uwaga drzewa w skrajni" i r體nocze秐ie omija pieszego :)

a ktory odcinek ? Domyslam sie ze nie dk83
Bo mapa podpowiada ze mozesz pojechac na sieradz ale ominac go przez
koscierzyn. Nadkladasz jakies 12 km .. to moze szybciej bedzie jednak
przepuscic tego tira przystajac miedzy drzewami :-)

J.

Data: 2011-07-21 12:57:26
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-21 08:34, J.F. pisze:

[...]

Ze偶ar艂em zero. 8:30

[...]

Bo to weekend by艂, a nie dzie艅 roboczy i chcia艂em kr贸cej siedzie膰 w aucie :)

Data: 2011-07-21 10:49:28
Autor: Michal Jankowski
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
"Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> writes:

[...]

Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamy
tylko przy fotoradarach?

Bo inaczej, to ja sobie w ogole takich srednich nie wyobrazam...

  MJ

Data: 2011-07-21 12:58:45
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-21 10:49, Michal Jankowski pisze:

[...]

Znaczy nie ma tam fotoradar贸w. W zabudowanym przekraczam dozwolon膮 o ok 30 km/h ... zwalniam znacznie w zabudowanym gdy nie mam widoczno艣ci, lub gdy widz臋 mo偶liwo艣膰 pojawienia si臋 jakiegokolwiek zagro偶enia na drodze.

Bo inaczej, to ja sobie w ogole takich srednich nie wyobrazam...

Dlatego je藕dzisz poci膮giem.

Data: 2011-07-21 13:57:56
Autor: Michal Jankowski
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
"Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> writes:

Znaczy nie ma tam fotoradar體. W zabudowanym przekraczam dozwolon o
ok 30 km/h ...

No to dalej nie ma rozmowy i mam nadziej, 縠 nied硊go b阣.

  MJ

Data: 2011-07-21 14:09:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Hello Michal,

Znaczy nie ma tam fotoradar體. W zabudowanym przekraczam dozwolon o
ok 30 km/h ...
No to dalej nie ma rozmowy

Bo poniewa? Wydaje Ci si, 縠 to jaka zbrodnia? Maj mi TIRy w zadek
wje縟縜?

i mam nadziej, 縠 nied硊go b阣.

Kto i gdzie?

Mo縠 wyjd zza tej klawiatury, wsi眃 za kierownic prawdziwego
samochodu i wyjed w tras w dzie powszedni. Wtedy si przekonasz z
jak pr阣ko禼ia _KOLUMNA_ samochod體 w pe硁ym ruchu jedzie drogami
krajowymi przez teren zabudowany.

Je秎i nadal b阣ziesz uwa縜, 縠 zwalnianie do 50km/h jest bezpieczne w
takiej sytuacji, to b阣e bardzo mocno zdziwiony.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 14:16:13
Autor: Cavallino
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa w wiadomo禼i news:kjz1uxj26d7.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
"Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> writes:

Znaczy nie ma tam fotoradar體. W zabudowanym przekraczam dozwolon o
ok 30 km/h ...

No to dalej nie ma rozmowy i mam nadziej, 縠 nied硊go b阣.

KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

Data: 2011-07-21 13:19:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Hello Michal,

Thursday, July 21, 2011, 10:49:28 AM, you wrote:

[...]

Bo masz s砤b wyobra糿i. Kolejny kierowca-gaw阣ziarz.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 13:58:55
Autor: Michal Jankowski
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> writes:

[...]

No przecie ju si przyzna, 縠 jedzie +30.

  MJ

Data: 2011-07-21 14:11:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Hello Michal,

[...]

+30 to nie +50, kt髍e jeszcze przed chwil mu wciska砮. +30 przez
zabudowane kraj體kami TIRy je縟勘 i nie radz takiemu przed nosem do
50 hamowa...

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 14:42:44
Autor: Michal Jankowski
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> writes:

+30 przez
zabudowane kraj體kami TIRy je縟勘 i nie radz takiemu przed nosem do
50 hamowa...

No czasem na mnie tr眀i, fakt. I co?

  MJ

Data: 2011-07-21 15:18:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Hello Michal,

+30 przez zabudowane kraj體kami TIRy je縟勘 i nie radz takiemu
przed nosem do 50 hamowa...
No czasem na mnie tr眀i, fakt. I co?

Nic. Gorzej jak zaczn wyprzedza i stanie si co z砮go. Albo jak si
wkurz i zrobi Ci jazd 40km/h przez najbli縮ze kilkana禼ie
kilometr體 i pr骲y zab骿stwa przy ka縟ym usi硂waniu wyprzedzania.
I co im wtedy zrobisz? Te b阣ziesz taki twardy jak teraz zza
klawiatury?

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 16:20:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Hello Michal,

[...]

Jasne - policja nie ma co robi, tylko zajmowa si TIRmanami, kt髍zy
pouczaj upierdliwego kierowc osob體ki...

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 17:30:21
Autor: J.F
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik "Michal Jankowski"  napisa w
[...]

O ile zdazysz.  Bo moze twoje auto wygladac tak
http://nasygnale.pl/kat,1025345,title,Przezyl-zderzenie-z-ciezarowka-To-prawdziwy-cud,wid,13584561,wiadomosc.html?ticaid=6cb39

A trzech swiadkow zezna "my tu sobie jechalismy grzecznie w korku w przepisowych odstepach 7m, a dwoch wyprzedzalo jak wariaci "

J.

P.S. Galeria do tego
http://www.fakt.pl/Przezylem-zderzenie-z-TIR-em-Nowe-fakty-FOTO,galeria-artykulu,108556,1.html

Data: 2011-07-21 20:15:03
Autor: Michal Jankowski
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Kurdebalans.

Chcecie sobie je糳zi +30 w zabudowanym, trudno, chocia wola砨ym was
na swojej drodze nie spotyka.

Chwalicie si tym, to ju gorzej.

Opowiadacie "wszyscy tak je縟勘" - to jest szkodliwa bzdura.

Agitujecie "nie da si inaczej", "wolniej=niebezpieczniej" i
straszycie tirmanami zabijaj眂ymi kapelusznik體 - no sorry, odbi硂 wam
zdrowo.

Lubi砮m "od zawsze" Usenet, ale teraz widz, 縠 fora maj swoje
zalety. Z ssc/fpw za chwalenie si przekraczaniem przepis體 si
wylatuje...

  MJ

Data: 2011-07-21 20:36:14
Autor: Cavallino
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa w wiadomo禼i news:kjzhb6f1owo.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

A my Ciebie.

[...]

No ok, wystarczy.
Wynocha na fora dla melepet體.
KAPELUSZ PLONK

Data: 2011-07-21 18:52:17
Autor: masti
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Dnia pi臋knego Thu, 21 Jul 2011 20:36:14 +0200 osobnik zwany Cavallino
wystuka艂:

Wynocha na fora dla melepet贸w.
KAPELUSZ PLONK

powiedzia艂 najwi臋kszy melepeta

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-07-21 20:45:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Hello Michal,

[...]

Lubi砮m "od zawsze" Usenet, ale teraz widz, 縠 fora maj swoje
zalety. Z ssc/fpw za chwalenie si przekraczaniem przepis體 si
wylatuje...

Opisujemy rzeczywisto舵. Zacznij je糳zi zamiast teoretyzowa.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 21:02:31
Autor: J.F
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik "Michal Jankowski"  napisa w wiadomo禼i
[...]

Jaka szkodliwa ? Chcesz jechac jak ten ostatni .. kapelusznik - wolno i bezpiecznie ?

A potem sie rozbijesz na jakims ekologicznym drzewie, bo zasniesz za kolkiem ze zmieczenia i znudzenia.

Agitujecie "nie da si inaczej", "wolniej=niebezpieczniej" i

Kiedys chcialem sie przekonac ile dluzej by trwalo gdybym pojechal zgodnie z przepisami.
Po cwierci pierwszej wioski zmienilem na "nie wiecej niz +10", po polowie dodalem "lub z predkoscia tego ktory mnie wyprzedzi". W polowie drugiej powiedzialem "a p* takie durne eksperymenty".

Na swoje usprawiedliwienie napisze ze stoi tam czesto 40 z kompletnie niewiadomych powodow.

straszycie tirmanami zabijaj眂ymi kapelusznik體 - no sorry, odbi硂 wam
zdrowo.

Jak sie (c)hamuje majac 40 ton na zderzaku, to nie jest to takie goloslowne straszenie ..

Lubi砮m "od zawsze" Usenet, ale teraz widz, 縠 fora maj swoje
zalety. Z ssc/fpw za chwalenie si przekraczaniem przepis體 si
wylatuje...

Zapewne sa i inne fora, gdzie sie wylatuje za przepisowa jazde :-)

J.

Data: 2011-07-22 01:54:31
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-21 20:15, Michal Jankowski pisze:

Chcecie sobie je藕dzi膰 +30 w zabudowanym, trudno, chocia偶 wola艂bym was
na swojej drodze nie spotyka膰.

My te偶 nie chcemy Ciebie spotka膰.

END.

Data: 2011-07-21 21:22:59
Autor: jerzu
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
On Thu, 21 Jul 2011 14:42:44 +0200, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:

No czasem na mnie tr眀i, fakt. I co?

I nic. Ile wytrzymasz jad眂 50 km/h drog krajow? Dasz rad 13
kilometr體? W眛pi. A tyle wynosi najd硊縮zy teren zabudowany na DK8 -
Walichnowy - Wierusz體. --

Data: 2011-07-21 21:46:26
Autor: Bydl
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)

<michalj@fuw.edu.pl> wrote:

No czasem na mnie tr眀i, fakt. I co?

I nic. Ile wytrzymasz jad眂 50 km/h drog krajow? Dasz rad 13
kilometr體?

Pi阾na禼ie minut z tak睜pr阣ko禼i (zak砤dam, 縠 sta潮) w trasie i cz硂wiek ma ochot隊w biegu wysi倍 - z nud體.
Trzeba by tam par ogranicze do 30 da, by nikt nie zwariowa.
;-)

--
Bydl

Data: 2011-07-21 22:39:22
Autor: J.F.
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Dnia Thu, 21 Jul 2011 21:46:26 +0200, Bydl napisa(a):
On 2011-07-21 19:22:59 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:
[...]

No i dali .. pare FR :-)

J.

Data: 2011-07-21 23:02:17
Autor: Artur Ma秎眊
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
<michalj@fuw.edu.pl>  wrote:

No czasem na mnie tr眀i, fakt. I co?

I nic. Ile wytrzymasz jad眂 50 km/h drog krajow? Dasz rad 13
kilometr體?

Bez problem體, cho wiem, 縠 dla wielu to niewyobra縜lne.

W眛pi.

W眛p sobie, do woli.

A tyle wynosi najd硊縮zy teren zabudowany na DK8 -
Walichnowy - Wierusz體.

Eee tam, 13 kilometr體 po drodze krajowej z pr阣ko禼i
50km/h? Piku. To raptem 15-20 minut takiej jazdy.
Ja dzisiaj jecha砮m kraj體k ponad 40 kilemetr體 w jakie
2,5-3 godziny :)

Data: 2011-07-22 13:43:29
Autor: J.F
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik "Artur Ma秎眊"  napisa w

Wakacje sa .. wez trzy dni urlopu, zapakuj dzieci, przyjedz w Sudety ... i nagraj trase, chocby komorka - chetnie zobaczymy jak jedziesz przepisowo :-)

[...]

I zobaczymy czy po tych 3h wytrzymasz kolejne 15 minut :-)

J.

Data: 2011-07-24 00:17:51
Autor: Artur Ma秎眊
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-22 13:43, J.F pisze:
[...]

Jakby to powiedzie - zasadniczo to jestem na urlopie,
a z dzieciakami mo縠 by problem - za du縠 ju s.
W Sudety si wybieram, ale nie teraz i dodatkowo nie
w polsk cz甓, cho j te pokona b阣 musia.

i nagraj trase, chocby komorka - chetnie zobaczymy jak jedziesz
przepisowo :-)

Zdziwi砨y si, a dodatkowo nie bawi mnie p砤szczycowe zabawy.

[...]

A co to ma do rzeczy? Nie wytrzymujesz to nie jedziesz.
Z czasem i tego naucz si tego kierowcy w Polsce.

Data: 2011-07-21 14:16:32
Autor: Cavallino
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa w wiadomo禼i news:kjzwrfbzvy8.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

I w czym widzisz problem kapeluszu?

Data: 2011-07-21 21:18:25
Autor: jerzu
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
On Wed, 20 Jul 2011 23:59:36 +0200, "Rafa \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

痚by na DK8 wykr阠i 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mie szcz甓cie.

Mnie dzisiaj zaj瓿o 5 h 28 minut - start z Robotniczej we Wrocku, meta
na Ursynowie w Wawie, po drodze tankowanie i hotdog - ale na Bliskiej,
to szybko by硂 :)

Data: 2011-07-22 13:45:54
Autor: J.F
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U縴tkownik "jerzu"  napisa w wiadomo禼i
[...]

Ale tak ciagle DK8 czy kombinowales objazdami ?

I za wrockiem wpakowales sie w korek na swiatlach w Dlugolece czy zwiedziles nasze nowe AOW  ?

J.

Data: 2011-07-22 18:33:21
Autor: jerzu
Je露li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
On Fri, 22 Jul 2011 13:45:54 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale tak ciagle DK8 czy kombinowales objazdami ?

DK8 do Walichnowy (w體?), potem na Sieradz do Z硂czewa, ze Z硂czewa
przez Burzenin, Widaw do DK8, Piotrk體, 髎emk do Tomaszowa i dalej
przez Nowe Miasto i Gr骿ec. Taka wycieczka, nie 秔ieszy硂 mi si.

I za wrockiem wpakowales sie w korek na swiatlach w Dlugolece czy zwiedziles nasze nowe AOW  ?

Nie, objecha砮m korek. Zreszt AM i jej LiveDrive sama zaproponowa砤
objazd.

Data: 2011-07-16 13:38:09
Autor: jerzu
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
On Wed, 13 Jul 2011 18:21:45 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice,

Od Pruszkowa do Grodziska to jest niez砤 kiszka :) Za Grodziskiem si
luzuje, do 痽rardowa spok骿, za 痽rardowem do Skierniewic to ju
bajka.

Data: 2011-07-13 16:29:47
Autor: radekp@konto.pl
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Sun, 10 Jul 2011 22:42:56 +0200, w <ivd2si$ge1$1@node2.news.atman.pl>, "Rafa
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisa(-a):

W zwi眤ku z pojawiaj眂ymi si w眛kami w dyskusjach o wy縮zo禼i/ni縮zo禼i objazd體 DK8 r罂nymi krzakami, i ostatniej dyskursie z JFem o staniu w sochaczewie etc, wrzucam 1 wersj mojej "wariacji" omijania DK8.

Prawd m體i眂, chyba dok砤dnie tak tras jak pojecha砮, wyznacza AM jako
najszybsz.

Data: 2011-07-13 19:31:21
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-13 16:29, radekp@konto.pl pisze:

W zwi膮zku z pojawiaj膮cymi si臋 w膮tkami w dyskusjach o
wy偶szo艣ci/ni偶szo艣ci objazd贸w DK8 r贸偶nymi krzakami, i ostatniej
dyskursie z JFem o staniu w sochaczewie etc, wrzucam 1 wersj臋
mojej "wariacji" omijania DK8.
Prawd臋 m贸wi膮c, chyba dok艂adnie tak膮 tras臋 jak pojecha艂e艣, wyznacza AM jako
najszybsz膮.

Taka bez trafficowych danych (czy online czy offline) ca艂y czas wali na DK8. Te z trafficem live - r贸偶nie.

Data: 2011-07-14 14:32:14
Autor: radekp@konto.pl
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
Wed, 13 Jul 2011 19:31:21 +0200, w <ivkkp7$ak4$2@node2.news.atman.pl>, "Rafa
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisa(-a):

> Prawd m體i眂, chyba dok砤dnie tak tras jak pojecha砮, wyznacza AM jako
> najszybsz.

Taka bez trafficowych danych (czy online czy offline) ca硑 czas wali na DK8.

Zgodnie z zasad dzia砤nia trafficu.

Te z trafficem live - r罂nie.

Sprawdzi砮m Wroc砤w-Wawa na teraz:
najszybsza - 355km/5h26min (twoja)
po bo縠mu, DK8 - 347km/5h39min

Data: 2011-07-14 14:54:14
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-14 14:32, radekp@konto.pl pisze:

Te z trafficem live - r贸偶nie.
Sprawdzi艂em Wroc艂aw-Wawa na teraz:
najszybsza - 355km/5h26min (twoja)
po bo偶emu, DK8 - 347km/5h39min

Klucz tego wszystkiego jest nast臋puj膮cy: jak staniesz na DK8, np z powodu rozkraczonego autobusu (hipotetyzuj臋) - pojawia si臋 problem z omini臋ciem przeszkody, gdy偶 z przeciwka z racji znacznego ruchu ci膮gle co艣 jedzie ... z ty艂u ci膮gle doje偶d偶aj膮 i zator zaczyna si臋 rozrasta膰 w ekspresowym tempie. Wi臋c je艣li zdarzy si臋 "艂olaboga" na DK* - trudniej z niej wybrn膮膰.

Na tych alternatywach drogami "podrz臋dnymi" ruch jest o niebo a nawet i ziemi臋 mniejszy, wi臋c jakakolwiek 艂olaboga jest 艂atwiejsza do zanihilowania. I tu dostrzegam "wy偶szo艣膰" alternatyw nad DK8.

Bo je艣li na DK8 od Piotrkowa do Mszczonowa nie wydarzy si臋 nic nadzwyczajnego i nie trafi si臋 pizda jad膮ca 40-50 km/h bo mu si臋 tak podoba/bo bezpiecznie w nocy, to 艣redni膮 wyci膮gn膮膰 na tym odcinku da si臋 na poziomie 70 km/h - co spowoduje, 偶e alternatywy czasowo nie maj膮 sensu. Wybieraj膮c "boki" bior臋 po prostu pod uwag臋, 偶e zdarzy膰 si臋 co艣 mo偶e, tym bardziej, 偶e znam do艣膰 dobrze mojego pecha :)

Data: 2011-07-14 17:58:28
Autor: J.F
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil""
[...]

A jak czesto ci sie taka olaboga przydarza ?

Na tych alternatywach drogami "podrz臋dnymi" ruch jest o niebo a nawet i ziemi臋 mniejszy, wi臋c jakakolwiek 艂olaboga jest 艂atwiejsza do zanihilowania. I tu dostrzegam "wy偶szo艣膰" alternatyw nad DK8.

taaa - traktor lub kombajn, a szerokosc drogi niestety nie pozwala na wyprzedzenie :-)

[...]

W ta strone nie jechalem - ale to chyba nie jest obecnie takie latwe ?
Ewentualnie jak samochody sobie szybko pojechaly, to potem musza dlugo stac w krytycznym punkcie.
A zjechac sie nie da :-)

J.

Data: 2011-07-14 20:16:54
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Je艣li nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
W dniu 2011-07-14 17:58, J.F pisze:

A jak czesto ci sie taka olaboga przydarza ?

Szczerze ? - praktycznie za ka偶dym razem jak jad臋. W tym, 偶e ja bardzo cz臋sto pokonuj臋 t膮 tras臋 w "z艂ych" momentach. Zadowolony jestem tylko jak jad臋 w pi膮tek wieczorem do wawy - wszystko stoi w przeciwnym do mnie kierunku. A tak, zawsze trafiam a to na moment kiedy be艂chat贸w wy艂azi z kopalni etc ;)

[...]

Cz臋sto si臋 tam zdarza, fakt. Ale ka偶dorazowo grzecznie nie utrudniali wyprzedzenia, a wr臋cz u艂atwiali.

[...]

w 呕ADN膭 nie jest takie 艂atwe. St膮d moje ci膮g艂e kombinacje/wariacje z trasami. Je偶d偶臋 na tyle cz臋sto, 偶eby wiedzie膰, 偶e statystycznie "prawie zawsze" wpierdol臋 si臋 na dk8 w jaki艣 kana艂. Bardziej op艂aca jecha膰 si臋 krzakami. Ile razy w ci膮gu ostatnich 2  miesi臋cy lecia艂e艣 t膮 tras膮 ? Bo mam wra偶enie, 偶e mamy inne dane poznawcze :) Ja w miesi膮cu latam kilka/kilkana艣cie/kilkadziesi膮t razy ... gdzie *kilka* wyst臋puje sporadycznie.

Ewentualnie jak samochody sobie szybko pojechaly, to potem musza
dlugo stac w krytycznym punkcie.
A zjechac sie nie da :-)

Gorzej - bardzo cz臋sto na DK8 nie da si臋 zawr贸ci膰 :)

Data: 2011-07-15 09:44:07
Autor: Axel
Jesli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
""Rafal \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message
news:ivnbqs$lvo$1node2.news.atman.pl... W dniu 2011-07-14 17:58, J.F pisze:
A jak czesto ci sie taka olaboga przydarza ?

No to dzis mamy nowy rodzial w przejezdnosci DK8:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9951848,Zamknieta_droga_krajowa_Warszawa_Wroclaw.html

"Calkowicie nieprzejezdna jest droga krajowa nr 8 (Warszawa-Wroclaw) w miejscowosci Babsk w powiecie rawskim (L骴zkie). Ulewne opady deszczu spowodowaly tam podmycie remontowanego odcinka trasy."
Taaaa....

A w nawiazaniu do dyskusji o czasie przejazdu, to moja zona przedwczoraj z Czestochowy do Wwy jechala 4h...

--
Axel

Data: 2011-07-16 13:51:11
Autor: jerzu
Je秎i nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
On Wed, 13 Jul 2011 16:29:47 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

Prawd m體i眂, chyba dok砤dnie tak tras jak pojecha砮, wyznacza AM jako
najszybsz.

Zale縴 od punktu docelowego. Na moich jako nie chce, wyznacza DK8.