Jeśli nie SPD to co?

Data: 2013-06-25 07:39:23
Autor: PeJot
Jeśli nie SPD to co?
W dniu 2013-06-24 17:41, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Jaki system mocowania możecie polecić w zastępstwie SPD? W sobotę
jeździłem na zawodach w Świdwinie i na 110km tak mnie stopy i palce
piekły że musiałem się zatrzymać.
SPD są fajne ale nie nadają się na długie jazdy. No chyba że buty mam za
miękkie (Shimano SH-M160).

U mnie było podobnie, skończyło się na konsultacji na alt.cośtam.kolarstwo, określeniem problemu jako hot-foot, radykalnym przeregulowaniem bloków do tyłu aby rozłożyć nacisk równomiernie na całą stopę. Nawet wydłużyłem nieco otwory w podeszwie. Dziś o problemie praktycznie już nie pamiętam.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Jeśli nie SPD to co?