Jeśli nie U-lock to co? :)

Data: 2010-07-20 13:29:08
Autor: R.
Jeśli nie U-lock to co? :)
Ponieważ pewnie nie mnie jednego przeraził wątek z przeciętym Kryptonite
Kryptolock (sam mam Keepera i nieco droĹĽszy rower - a miasto to samo :/)
zastanawiam się nad tym co zrobić, żeby spać spokojnie.

Pytanie nr 1) (na które nie ma jak odpowiedzieć) - czy to ten Kryptonite
był trefny, czy wszystkie tak mają

Pytanie nr 2) Jeśli Kryptonite są trefne, to pozostałe ulocki też (Abus,
Trelock)

Pytanie nr 3) A jeśli nie U-lock to może to:
http://www.bikeman.pl/zapiecie-rowerowe-trelock-fs-300-p-1293.html

Pozdrawiam
R.

Data: 2010-07-20 13:53:52
Autor: PeJot
Jeśli nie U-lock to co? :)
R. pisze:
Ponieważ pewnie nie mnie jednego przeraził wątek z przeciętym Kryptonite
Kryptolock (sam mam Keepera i nieco droĹĽszy rower - a miasto to samo :/)
zastanawiam się nad tym co zrobić, żeby spać spokojnie.

Wyposażyć się w *tani* rower na miasto, którego ewentualna strata nie będzie bolesna.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-20 14:00:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jeśli nie U-lock to co? :)
PeJot bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶lić):
R. pisze:
Ponieważ pewnie nie mnie jednego przeraził w±tek z przeciętym Kryptonite
Kryptolock (sam mam Keepera i nieco droższy rower - a miasto to samo :/)
zastanawiam się nad tym co zrobić, żeby spać spokojnie.

Wyposażyć się w *tani* rower na miasto, którego ewentualna strata nie będzie bolesna.

I przypinać go u-lockiem wartym tyle, co pół roweru. Przynajmniej pół. ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-07-20 14:31:06
Autor: Titus Atomicus
Je¶li nie U-lock to co? :)
In article <1r0b74elm7uh4$.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

I przypinać go u-lockiem wartym tyle, co pół roweru. Przynajmniej pół. ;-)

Ojej, juz pol?
Bo jakis czas temu byly tu n preclu wytyczne zeby 10% wartosci roweru.

TA

Data: 2010-07-20 14:34:26
Autor: PeJot
Je¶li nie U-lock to co? :)

I przypinać go u-lockiem wartym tyle, co pół roweru. Przynajmniej pół. ;-)

Ojej, juz pol?
Bo jakis czas temu byly tu n preclu wytyczne zeby 10% wartosci roweru.

Inflacja :>

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2010-07-20 15:04:15
Autor: RadoslawF
Je¶li nie U-lock to co? :)
Dnia 2010-07-20 14:34, Użytkownik PeJot napisał:

I przypinać go u-lockiem wartym tyle, co pół roweru. Przynajmniej pół. ;-)

Ojej, juz pol?
Bo jakis czas temu byly tu n preclu wytyczne zeby 10% wartosci roweru.

Inflacja :>

Je¶li stary rower to zabezpieczenie powinno być warte połowę
jego warto¶ci, je¶li nowy rower to 10%.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-07-20 15:09:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Je¶li nie U-lock to co? :)
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world

R. pisze:
[...]

WeĽ poprawkę na cenę starych rowerów oraz porz±dnych u-locków.
Ja mam u-locka marki OnGuard wartego gdzie¶ 10% roweru (może i mniej,
cholera wie), ale to raczej wina roweru. Mam też drugi rower, którego w
ogóle nie przypinam nigdzie ;-P

Data: 2010-07-20 15:39:51
Autor: Titus Atomicus
Je¶li nie U-lock to co? :)
In article <om5817k23ocd$.dlg@pedaluje.ile.moze>,

bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶lić): > In article <1r0b74elm7uh4$.dlg@pedaluje.ile.moze>,

> [...]
Ja mam u-locka marki OnGuard wartego gdzie¶ 10% roweru (może i mniej,
cholera wie), ale to raczej wina roweru. Mam też drugi rower, którego w

Dla mnie oszczedzanie 100-200zl na cenie ulocka (bo taka jest roznica miedzy najtanszym, a najdrozszym), bo tyle wyszlo z kalkulacji w stylu 'kupie ulock wartosci x% roweru to jakis idiotyzm jest. Myslisz ze zlodziej dokonuje takiej wyceny przed przystapieniem do dzialania?

TA

Data: 2010-07-21 10:37:22
Autor: R.
Jeśli nie U-lock to co? :)

[...]

Błędna kalkulacja.
Nańtańszy Ulock - pewnie 19,99 w markecie.
Najtańszy Krytpnite (Keeper) ~ 70 zł
Najdroższy Kryptonite New York Fahgettaboudit ~ 400 zł
Abusa/Trelocka cen nie chce mi się sprawdzać.

Poza tym jeszcze jeden problem - im droższe zapięcie, tym cięższe.
Ostatnio musiałem przez fotelik dziecięcy zrezygnować z wożenia Keepera
przy ramie i miałem go w plecaku - masakra :)

R.

Data: 2010-07-21 10:57:11
Autor: Fabian
Jeśli nie U-lock to co? :)
W dniu 21.07.2010 10:37, R. pisze:
Poza tym jeszcze jeden problem - im droższe zapięcie, tym cięższe.
Ostatnio musiałem przez fotelik dziecięcy zrezygnować z wożenia Keepera
przy ramie i miałem go w plecaku - masakra :)

Dlatego używam Kryptonite Evolution Mini - czasem trzeba się zastanowić
jak zapiąć, ale wtedy też trudniej je przełamać.

Fabian.

Data: 2010-07-21 10:57:35
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Jeśli nie U-lock to co? :)
Dnia Wed, 21 Jul 2010 10:37:22 +0200, R. napisał(a):

Poza tym jeszcze jeden problem - im droższe zapięcie, tym cięższe.
Ostatnio musiałem przez fotelik dziecięcy zrezygnować z wożenia Keepera
przy ramie i miałem go w plecaku - masakra :)

Zastosuj moj± metodę. Ten wspaniały uchwyt, co do niego doł±czaj±
zamocowałem z przodu na górnej rurze tak, że zamek mam od strony
kierownicy, a pręt idzie równolegle do ramy. Jest na tyle blisko rury, że
nie przeszkadza w pedałowaniu,ale na tyle daleko, że nie obija się o ramę i
spokojnie pozwala na używanie torby na ramę.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-07-21 14:23:54
Autor: Bart
Je¶li nie U-lock to co? :)
On 21 Lip, 10:57, Marek 'Qrczak' Potocki <b...@maila.pl> wrote:
[...]

Ja U-locka woziłem przypiętego do ramy - idealnie mie¶cił się
zamocowany na rurze podsiodłowej i skierowany w stronę tylnego
trójk±ta. S±dzę, że w większo¶ci ram standardowy U-lock się zmie¶ci
niejako "wpisany" w ten trójk±t.
Pozdrawiam,
Bart

Data: 2010-07-22 07:22:25
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Je¶li nie U-lock to co? :)
Dnia Wed, 21 Jul 2010 14:23:54 -0700 (PDT), Bart napisał(a):

[...]

Tylko w kontek¶cie fotelika dla dziecia to już niekoniecznie się da. St±d
moje dziwne rozwi±zanie. --
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0

Data: 2010-07-20 14:16:24
Autor: R.
Jeśli nie U-lock to co? :)
W dniu 20.07.2010 13:53, PeJot pisze:
Wyposażyć się w *tani* rower na miasto, którego ewentualna strata nie
będzie bolesna.

Jak widać na przykładzie Barta to żadna metoda. Poza tym co to jest
"tani" i "nie będzie szkoda".

3 lata temu zaj* mi noname spod Pasażu Grunwaldzkiego (rower miał nowszy
osprzęt, ale jak był wart 300 zł to max) - ok, była linka która nikomu 6
lat nie przeszkadzała, ale przyszła kryska i na mnie...
Tak, było mi szkoda jak mi go ukradli.

Po tej akcji kupiłem sobie nieco lepszy rower, no może max 3x lepszy :)
Nie widzÄ™ sensu w kupowaniu Wigry3 czy innego ustrojstwa, a inny "tani"
będzie albo z marketu albo kradziony. Poza tym i tak nie mam gdzie go
trzymać w domu więc: nie tędy droga! ;)

R.

Data: 2010-07-20 14:40:52
Autor: Titus Atomicus
Je¶li nie U-lock to co? :)
In article <i241a5$1b4$1@z-news.wcss.wroc.pl>, "R." <zawiert@a.pl> wrote:

[...]

Pytanie nr 2) Je¶li Kryptonite s± trefne, to pozostałe ulocki też (Abus,
Trelock)

Ale nie jest wazna sama firma, a firma i model.
Kazda z tych firm podaje jakas klase odpornosci. Niestety, dobry ulock/lancuch swoje kosztuje. Cudow nie ma.
I raczej jest to okolo 300zl, a nie 100.

TA

Data: 2010-07-20 17:43:38
Autor: arturbac
Jeśli nie U-lock to co? :)
Jeśli nie U-lock to co?

Pod sklepem twój rower musi wyglądać najgorzej jak to możliwe ze
wszystkich (być tani i zdezelowany) i mieć najlepsze zabezpieczenie.

Data: 2010-07-20 18:07:56
Autor: nerwosolek
Jeśli nie U-lock to co? :)
A moĹĽe coĹ› takiego ?

http://allegro.pl/item1133778872_lokalizator_gps_gsm_gprs_podsluch_tracker.html

Cenowo zbliżone do ulocków z górnej półki, trzeba by jedynie jakoś zamaskować urządzenie, może jakoś zaszyć w sakwie. Chyba wypróbuje...

--
nerwosolek

Data: 2010-07-20 23:52:11
Autor: Norbert
Je¶li nie U-lock to co? :)

Użytkownik "nerwosolek" <nerwosolek@niemamaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i24hl0$qp5$1news.onet.pl...
A może co¶ takiego ?

http://allegro.pl/item1133778872_lokalizator_gps_gsm_gprs_podsluch_tracker.html

Cenowo zbliżone do ulocków z górnej półki, trzeba by jedynie jako¶ zamaskować urz±dzenie, może jako¶ zaszyć w sakwie. Chyba wypróbuje...

Sa takie urzadzenia, ale moim zdaniem jesli okreslisz pozycje to wtedy musisz zebrac grupke kolegow i samemu ruszyc po rower. Policja pewnie nic nie zrobi. Zreszta co ma zrobic jak ostatnia pozycja pokaze 18 pietrowy blok? To juz do prywatnego sledztwa sie nadaje. Nie wspominajac ze w piwnicach i mieszkaniach gps nie dziala, a w piwnicach czasem i komorki wysiadaja.

Data: 2010-07-20 22:09:43
Autor: ToMasz
Jeśli nie U-lock to co? :)
R. pisze:
[...]

łańcuch na krowę, ewentualnie obciągniety koszulką termokurczliwą i kłódka.

ToMasz

zeszpecenie roweru pomaga. znaczy zerwać nalepki i sprayem go...

Data: 2010-07-20 23:13:33
Autor: arturbac
Jeśli nie U-lock to co? :)
W dniu 2010-07-20 22:09, ToMasz pisze:
zeszpecenie roweru pomaga. znaczy zerwać nalepki i sprayem go...

Jeśli to stal:
Szlifierka na wiertarkę i jechane a potem pryśniecie wodą i pozamiatane
, kolor odpychajÄ…cy.

Data: 2010-07-20 22:24:53
Autor: emil
Jeśli nie U-lock to co? :)
R. pisze:
Ponieważ pewnie nie mnie jednego przeraził wątek z przeciętym Kryptonite
Kryptolock (sam mam Keepera i nieco droĹĽszy rower - a miasto to samo :/)
zastanawiam się nad tym co zrobić, żeby spać spokojnie.

MoĹĽe wyjÄ…cy alarm ?

Kiedyś tak chciałem zabezpieczać swoje rowerki ale teraz mam na miasto 3 brzydkie i tanie rowery i się odechciało.

Przepis jest taki:
Alarm okienny z allegro, np:
http://allegro.pl/item1141287994_alarm_drzwiowy_okienny_sygnalizator_do_drzwi_nowy.html

Trzeba tylko troszkę przerobić , kontaktron z wnętrza alarmu wywalić, wstawić kabelek i podpiąć do kontaktronu licznika.

Po zaparkowaniu ustawić koło tak że czujnik jest przy kontaktronie i włączyć alarm.

Data: 2010-07-20 23:27:45
Autor: Wojtek Paszkowski
Jeśli nie U-lock to co? :)

"R." <zawiert@a.pl> wrote in message news:i241a5$1b4$1z-news.wcss.wroc.pl...

[...]

niby różnice w grubości pręta u-locków Kryptonite są niewielkie, ale na wspomnianym przeze mnie cięciu zabezpieczeń na gdańskim WPR Keeper poddał się dość łatwo, a Evolution po dłuższym mocowaniu się z nożycami pozostał nienaruszony. Kwestia stali?

pozdr

Data: 2010-07-20 23:34:54
Autor: DĹĽejm
Jeśli nie U-lock to co? :)
[...]

No to chociaż jedna pozytywna wiadomość :). Trzeba było tak od razu !!! Są jakieś filmiki z tego testu ? Taka fajna sprawa, powinno to być udokumentowane :) !

pozdro
Jacek

Data: 2010-07-20 23:56:19
Autor: DĹĽejm
Jeśli nie U-lock to co? :)
[...]
[...]

Jedyne co znalazłem to filmik z 2008, ale jest łagodnie mówiąc słaby. Kilka minut prezentacji zabezpieczeń, potem proba cięcia najtańszego zapięcia ledwo zakończona sukcesem z powodu zużytych nożyc i filmik się urywa:
http://www.youtube.com/watch?v=_SCdUi5AbyY

pozdro
Jacek

Data: 2010-07-21 00:28:15
Autor: Piotrpo
Je¶li nie U-lock to co? :)
On 20 Lip, 13:29, "R." <zawi...@a.pl> wrote:
[...]

Pytanie nr 3) A je¶li nie U-lock to może to:http://www.bikeman.pl/zapiecie-rowerowe-trelock-fs-300-p-1293.html

Pozdrawiam
R.

1) przecięcie ulocka dla człowieka maj±cego odpowiednie narzędzia i
umiejętno¶ci nie jest problemem IMHO
2) każde zabezpieczenie da się zniszczyć / otworzyć - kwestia użytych
¶rodków
3) najtańsze na rynku zabezpieczenie, które uznaje ubezpieczyciel

Data: 2010-07-21 00:32:44
Autor: Piotrpo
Je¶li nie U-lock to co? :)
On 21 Lip, 09:28, Piotrpo <piot...@gmail.com> wrote:
> [...]

¶rodków
3) najtańsze na rynku zabezpieczenie, które uznaje ubezpieczyciel

Korekta - 3 odpowiedz jest dobra, ale nie praktyczna - nie ma w Polsce
takiej oferty

Data: 2010-07-21 07:03:10
Autor: pablo
Je¶li nie U-lock to co? :)
Witam,

On 20 Lip, 13:29, "R." <zawi...@a.pl> wrote:
-- ciach --
Pytanie nr 3) A je¶li nie U-lock to może to:http://www.bikeman.pl/zapiecie-rowerowe-trelock-fs-300-p-1293.html

Pozdrawiam
R.

Moim zdaniem, to jest chyba najlepsze zapięcie na rower. Rozpatrzyłbym
pierw to, dopiero póĽniej  u-locka.
Widziałem to zapięcie u kolegi, który bardzo je zachwalał, a potem
gdzie¶ w Internecie filmik, jak jacy¶ Aussies próbowali ci±ć to
nożycami do metalu i szlifierk± k±tow±. Na prawdę długo wytrzymało.

"Je¶li to stal:
Szlifierka na wiertarkę i jechane a potem pry¶niecie wod± i
pozamiatane , kolor odpychaj±cy. "

Niszczenie ramy tylko z powodu lęku przed złodziejem? Panie i
Panowie... Powagi.

P.

Data: 2010-07-21 23:15:34
Autor: arturbac
Je¶li nie U-lock to co? :)
W dniu 2010-07-21 16:03, pablo pisze:

Niszczenie ramy tylko z powodu lęku przed złodziejem? Panie i
Panowie... Powagi.

Mam magnuma ma z 10 lat i powstal w chinach i stali tyle ze cieniowanie
mu nie zaszkodzi a co najwyzej obnizy wage ;-)

Data: 2010-07-22 00:19:08
Autor: Piotrpo
Je¶li nie U-lock to co? :)
On 21 Lip, 23:15, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
> [...]

Mam magnuma ma z 10 lat i powstal w chinach i stali tyle ze cieniowanie
mu nie zaszkodzi a co najwyzej obnizy wage ;-)

Opierasz swoje rozumowanie na czę¶ciowo fałszywej przesłance, że
kradnie się co¶, co warto ukra¶ć. IMHO złodzieje kradn± bo można.

Data: 2010-07-22 10:02:30
Autor: arturbac
Je¶li nie U-lock to co? :)
W dniu 2010-07-22 09:19, Piotrpo pisze:
Opierasz swoje rozumowanie na czę¶ciowo fałszywej przesłance, że
kradnie się co¶, co warto ukra¶ć. IMHO złodzieje kradn± bo można.

Masz racje ale:
Przypinam go abusem za 320zł i ten abus jest wiecej wart niz ten rower i
latwiej przeciac rame niz tego ulocka a rower wyglada szeptnie, po co
sie meczyc jak obok zawsze stoi lepszy model zapiety na linke i to
czesto za kolo a nie rame ?

Data: 2010-07-22 11:04:51
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Je¶li nie U-lock to co? :)
Dnia Thu, 22 Jul 2010 10:02:30 +0200, arturbac napisał(a):

[...]

ostatnio widziałem majstersztyk. rower przypięty link± tylko za goleń
widelca, a koło na szybkozamykaczu. Zabezpieczenie do obej¶cia w 5 sekund bez żadnych narzędzi :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-07-22 11:10:07
Autor: Piotr M
Je¶li nie U-lock to co? :)
Dnia 22-07-2010 o 11:04:51 Marek 'Qrczak' Potocki <brak@maila.pl>  napisał(a):

ostatnio widziałem majstersztyk. rower przypięty link± tylko za goleń
widelca, a koło na szybkozamykaczu.
Zabezpieczenie do obej¶cia w 5 sekund bez żadnych narzędzi :)

Tak się zastanawiam czy to nie podejrzane maszerować z rowerem bez koła.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-22 03:34:34
Autor: Piotrpo
Je¶li nie U-lock to co? :)
On 22 Lip, 11:10, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Dnia 22-07-2010 o 11:04:51 Marek 'Qrczak' Potocki <b...@maila.pl>
napisał(a):

> [...]
> Zabezpieczenie do obej¶cia w 5 sekund bez żadnych narzędzi :)

Tak się zastanawiam czy to nie podejrzane maszerować z rowerem bez koła.

A co by¶ zrobił widz±c na ulicy go¶cia z rowerem bez koła?

Data: 2010-07-22 22:00:34
Autor: dembol
Jeśli nie U-lock to co? :)
W dniu 2010-07-22 12:34, Piotrpo pisze:
A co byś zrobił widząc na ulicy gościa z rowerem bez koła?

Ja bym olał.
No chyba że bym spotkał żula na fullu za 10k pln to bym dzwonił po policje :)

--
dembol

Data: 2010-07-22 22:13:42
Autor: Piotr M
Je¶li nie U-lock to co? :)
Dnia 22-07-2010 o 12:34:34 Piotrpo <piotrpo@gmail.com> napisał(a):

> [...]

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

A co by¶ zrobił widz±c na ulicy go¶cia z rowerem bez koła?

Jako¶ tak niezręcznie zaczepić i co¶ wypytywać. Ale np gdybym jechał  rowerem i razem by¶my zatrzymali się na ¶wiatłach to bym zagadał.. Hmm, po  po co kto¶ miałby nie¶ć rower bez koła? Nie wiem. Oczywi¶cie zawsze można  znaleĽć mniej racjonalne wytłumaczenia, ale to dowodzi że większe jest  prawdopodobieństwo że buchn±ł.

Data: 2010-07-22 22:17:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jeśli nie U-lock to co? :)
W dniu 2010-07-22 22:13, Piotr M pisze:

Jakoś tak niezręcznie zaczepić i coś wypytywać. Ale np gdybym
jechał rowerem i razem byśmy zatrzymali się na światłach to bym
zagadał. Hmm, po po co ktoś miałby nieść rower bez koła? Nie
wiem. Oczywiście zawsze można znaleźć mniej racjonalne
wytłumaczenia, ale to dowodzi że większe jest prawdopodobieństwo
ĹĽe buchnÄ…Ĺ‚.

Lub złomiarz buchnął koło, bo ULOCK założony był na ramę :)

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-22 11:25:00
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Je¶li nie U-lock to co? :)
Dnia Thu, 22 Jul 2010 11:10:07 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

Czemu bez koła? Zdejmujesz koło, podnosisz rower, linka spada z goleni,
zakładasz koło i jedziesz.
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-07-22 20:36:31
Autor: 666
Je¶li nie U-lock to co? :)
Trzeba mieć nar±bane.

-- -- -

Data: 2010-07-23 09:44:32
Autor: Fabian
Je¶li nie U-lock to co? :)
W dniu 22.07.2010 22:36,  666 pisze:
Trzeba mieć nar±bane.

-- -- -

Przypinam go abusem za 320zł i ten abus jest wiecej wart niz ten rower

Nar±bane trzeba mieć aby odpowiadać nad postem. Trzeba być tępym chamem
by to dalej robić mimo pró¶b.

Fabian.

ps. Nie mówię, że ja chamem nie jestem, w końcu piszę co piszę ;)

Data: 2010-07-23 11:54:27
Autor: Titus Atomicus
Je¶li nie U-lock to co? :)
In article <i2bh8v$pc$1@news.task.gda.pl>,
 Fabian <fabian@niematakiegoadresu.pl> wrote:

> [...]
by to dalej robić mimo pró¶b.

Fabian.

ps. Nie mówię, że ja chamem nie jestem, w końcu piszę co piszę ;)

E, prawde piszesz.

TA

Data: 2010-07-23 13:16:48
Autor: arturbac
Je¶li nie U-lock to co? :)

Przypinam go abusem za 320zł i ten abus jest wiecej wart niz ten rower

W dniu 2010-07-22 22:36,  666 pisze:
Trzeba mieć nar±bane.

No tak wyszlo ze rower miejski uzywam na dojazdach do sklepow z
predkosciami do 20km/h - leniwe, przedszkola i mam wygodne mocowanie
abusa za siodlo a ze mam abusa a nie linke , tak wyszlo, czasami w ogole
go nie przypinam np pod przedszkolem.
Ten rower chinski wazy z 20kg jeden kg w te czy wewte zadna roznica.

Data: 2010-07-22 11:33:06
Autor: dembol
Jeśli nie U-lock to co? :)
W dniu 2010-07-21 16:03, pablo pisze:
Widziałem to zapięcie u kolegi, który bardzo je zachwalał, a potem
gdzieś w Internecie filmik, jak jacyś Aussies próbowali ciąć to
nożycami do metalu i szlifierką kątową. Na prawdę długo wytrzymało.

Jestem po operacji kolana i b. duzo jezdze ostatnio po miescie. Wiaze się to z zostawianiem roweru w roznych miejscach - głownie pod biblioteka, sklepami, knajpami etc.
Generalnie wydaje mi siÄ™, ĹĽe czesto latwiej byloby przeciac prety do ktorych mocujemy rowery niz samo zabezpieczenie :)
Przeciez stojaki rowerowe sa zazwyczaj wykonane ze stali o niewielkiej srednicy, a ich wytrzymalosc tez pozostawia wiele do zyczenia :)

Czy jest sens kupowac az tak drogie zabezpieczenia?

Sam obecnie posiadam Kryptonite Kryptolok 2 i mocno zastnawiam się czy jest sens kupować droższe zabezpieczenie...

--
dembol

Jeśli nie U-lock to co? :)