Jeśli nie U-lock to co? :)

Data: 2010-07-20 23:27:45
Autor: Wojtek Paszkowski
Jeśli nie U-lock to co? :)

"R." <zawiert@a.pl> wrote in message news:i241a5$1b4$1z-news.wcss.wroc.pl...

Ponieważ pewnie nie mnie jednego przeraził wątek z przeciętym Kryptonite
Kryptolock (sam mam Keepera i nieco droższy rower - a miasto to samo :/)
zastanawiam się nad tym co zrobić, żeby spać spokojnie.

Pytanie nr 1) (na które nie ma jak odpowiedzieć) - czy to ten Kryptonite
był trefny, czy wszystkie tak mają

niby różnice w grubości pręta u-locków Kryptonite są niewielkie, ale na wspomnianym przeze mnie cięciu zabezpieczeń na gdańskim WPR Keeper poddał się dość łatwo, a Evolution po dłuższym mocowaniu się z nożycami pozostał nienaruszony. Kwestia stali?

pozdr

Data: 2010-07-20 23:34:54
Autor: Dżejm
Jeśli nie U-lock to co? :)
[...]

No to chociaż jedna pozytywna wiadomość :). Trzeba było tak od razu !!! Są jakieś filmiki z tego testu ? Taka fajna sprawa, powinno to być udokumentowane :) !

pozdro
Jacek

Data: 2010-07-20 23:56:19
Autor: Dżejm
Jeśli nie U-lock to co? :)
[...]
[...]

Jedyne co znalazłem to filmik z 2008, ale jest łagodnie mówiąc słaby. Kilka minut prezentacji zabezpieczeń, potem proba cięcia najtańszego zapięcia ledwo zakończona sukcesem z powodu zużytych nożyc i filmik się urywa:
http://www.youtube.com/watch?v=_SCdUi5AbyY

pozdro
Jacek

Jeśli nie U-lock to co? :)