Jeśli zadzwoniłeś poskarżyć się na rz ądzącą koalicję wciśnij 1.

Data: 2011-08-17 01:48:13
Autor: stevep
Jeśli zadzwoniłeś poskarżyć się na rz ądzącą koalicję wciśnij 1.
# Nagranie na sekretarce popularnego dziennikarza „prawicowego” :

..

Dodzwoniłeś się do wyjątkowego człowieka o wyjątkowo napiętej  oczywistości. Nie marnuj zatem mojego czasu i szanując go i mnie postępuj  według instrukcji.

..

Jeśli zadzwoniłeś poskarżyć się na rządzącą koalicję wciśnij 1.

..

Jeśli zadzwoniłeś poskarżyć się na premiera Tuska wciśnij 2.

..

Jeśli zadzwoniłeś bo czujesz się poraniony polską polityką zagraniczną  wciśnij 3 lub F.

..

Jeśli zadzwoniłeś bo posiadasz dowody na współpracę PO z dowolnym obcym  wywiadem wciśnij 4.

..

Jeśli zadzwoniłeś bo wcisnąłeś podczas poprzedniej rozmowy numery od 1 do  4 i obawiasz się o swoje życie wciśnij 5 zostaniesz przełączony do  spowiedzi on – line gdzie przygotowany zostaniesz na każdą ewentualność.

..

Jeśli zadzwoniłeś by powiedzieć mi co o mnie myślisz wciśnij czerwoną  słuchawkę. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5j2s

--
stevep

Data: 2011-08-17 16:40:08
Autor: jadrys

.

[...]

Tak! To cała prawica!:-D

Data: 2011-08-17 15:02:10
Autor: obserwator
Jeli zadzwonie poskary si na rzdzc koalicj wcinij 1.
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):
Tak! To cała prawica!:-D

piszesz czekisto jak Antenka:)

Data: 2011-08-17 17:43:37
Autor: stevep
Jeli zadzwonie poskary si na rzdzc koalicj wcinij 1.
Dnia 17-08-2011 o 17:02:10  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisa(a):

jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

Tak! To cała prawica!:-D

piszesz czekisto jak Antenka:)

Z razwietki?  :D

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Jeśli zadzwoniłeś poskarżyć się na rz ądzącą koalicję wciśnij 1.