[wAw] Jeżdznie z dzieckiem po ścieżce rowerowej / nad Wisłą

Data: 2009-09-01 19:23:40
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-01, kml wrote:
Moja konkluzja jest taka: jak dziecko potrafi jeździć prosto to wszystko będzie dobrze, jeżeli jednak nadal jest za mało skoordynowane to lepiej nie jechać w miejsce gdzie są ludzie na rowerach/rolkach etc bo może być nieprzyjemnie i tylko się maluch zrazi do rowerowania :( Przy okazji bardzo mi sie podoba podejście rodziców, że uczą Młodego od małego jeżdżenia w kasku (..)

Mnie nikt nie uczył i co ze mnie wyrosło... :////

Data: 2009-09-01 21:29:02
Autor: kml
[wAw] Je¿dznie z dzieckiem po ¶cie¿ce rowerowej / nad Wis³±

U¿ytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnh9qt5s.2c9j.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...
On 2009-09-01, kml wrote:
Moja konkluzja jest taka: jak dziecko potrafi je¼dziæ prosto to wszystko
bêdzie dobrze, je¿eli jednak nadal jest za ma³o skoordynowane to lepiej nie
jechaæ w miejsce gdzie s± ludzie na rowerach/rolkach etc bo mo¿e byæ
nieprzyjemnie i tylko siê maluch zrazi do rowerowania :( Przy okazji bardzo
mi sie podoba podej¶cie rodziców, ¿e ucz± M³odego od ma³ego je¿d¿enia w
kasku (..)

Mnie nikt nie uczy³ i co ze mnie wyros³o... :////

Jaki¶ czas temu (zdaje siê w zesz³ym roku...) by³em przy tym jak M³ody centralnie siê wyr¿n±³ en face (kó³ko dodatkowe siê przekrêci³o o 180* i natychmiast gleba na bok) i gdyby nie kask to bardzo mo¿liwe ¿e nie by³oby jedynek a nie wiem czy z nosem co¶ by siê nie sta³o :| ¦mieszny, pêkaty kask odizolowa³ go od asfaltu na tyle skutecznie, ¿e tylko siê trochê pot³uk³.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozci±gniêcia.

Data: 2009-09-01 22:07:00
Autor: fabian
kml wrote:
[...]

Myślę, że jak by nie miał kasku to obrażenia były by jeszcze mniejsze. Sądzę, że kask przyczynił się do upadku.

Fabian.

Data: 2009-09-01 22:16:53
Autor: kml
[wAw] Je?dznie z dzieckiem po ?cie?ce rowerowej / nad Wis3?
U¿ytkownik "fabian" <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h7jut8$p8$1opal.futuro.pl...
kml wrote:
Jaki? czas temu (zdaje sie w zesz3ym roku...) by3em przy tym jak M3ody centralnie sie wyr?n?3 en face (kó3ko dodatkowe sie przekreci3o o 180* i natychmiast gleba na bok) i gdyby nie kask to bardzo mo?liwe ?e nie
by3oby  jedynek a nie wiem czy z nosem co? by sie nie sta3o :|
|mieszny, pekaty kask
My¶lê, ¿e jak by nie mia³ kasku to obra¿enia by³y by jeszcze mniejsze. S±dzê, ¿e kask przyczyni³ siê do upadku.
Fabian.

Uhummmm.

Data: 2009-09-02 20:31:09
Autor: Coaster
fabian wrote:
kml wrote:
[...]

Oczywiscie. Przeciez glowa jest ciezsza w kasku.

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

[wAw] Jeżdznie z dzieckiem po ścieżce rowerowej / nad Wisłą