Jeżeli ktoś potrzebuje przyzwoitego zew nętrznego dysku

Data: 2014-09-04 13:27:50
Autor: Konspirator
Jeżeli ktoś potrzebuje przyzwoitego zew nętrznego dysku
To w Biedrze jest taka Tośka za 179 zł: http://kut.as/Tosia-500GB
Dziś kupiłem, podłączyłem, działa. Prędkości ładne (jeszcze takich nie miałem na zewnętrznych (bo USB 2.0), a mam już dwa).
http://www.biedronka.pl/pl/product,id,2483,name,dysk-zewnetrzny-toshiba-500-gb
W Vobisie jest za 175 zł (paczkomat gratis, inaczej + 16 zł za przesyłkę), ale w Biedrze mają bardzo fajne podejście do gwarancji:
– Zepsuł się? Niestety nie mamy na wymianę, więc zwrócimy pieniądze. Grunt, to zachować paragon. Dodam jeszcze, choć to chyba bez większego znaczenia, że wyprodukowany na Filipinach a nie w Chinach.

--

Jeżeli ktoś potrzebuje przyzwoitego zew nętrznego dysku