Jean Vincent bez pesel

Data: 2011-08-19 13:49:37
Autor: u2
Jean Vincent bez pesel
... ale sciemnia na sejmowej mownicy. Bezwstydny i bezczelny, nie
odpowiada na pytania poslow, tylko żąda od nich recepty na rządzenie.
Widać niedouczony magister. Dlaczego on rządzi ? Mamy tylu wspaniałych
profesorów. Chyba Donek nie ścierpiałby mądrzejszego od siebie w swoim
nie-rządzie :)

Data: 2011-08-19 07:44:53
Autor: Antenka
Jean Vincent bez pesel
On 19 Sie, 13:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Łahahahhahahahaha :-o))) Miałam tę wątpliwą przyjemność słuchać
fragmentu stękania wyżej wymienionego - żenada. >:-(

Antenka

Data: 2011-08-19 17:23:19
Autor: pluton
Jean Vincent bez pesel
Łahahahhahahahaha :-o))) Miałam tę wątpliwą przyjemność słuchać
fragmentu stękania wyżej wymienionego - żenada. >:-(

To po co sluchasz ? MAsochistka jestes ?

Nullification

Data: 2011-08-19 14:26:27
Autor: u2
Jean Vincent bez pesel
W dniu 2011-08-19 13:49, u2 pisze:
[...]

Obejrzałem powtórkę wystąpienia Tuska, równie bezczelny i niedouczony
jak Jean Vincent bez pesel. Cham i prostak. Niech lepiej biega te swoje
10 km niż rządzi jako premier, bo do tego potrzeba rozumu a nie nóg.

Data: 2011-08-19 17:52:38
Autor: Grzegorz Z.
Jean Vincent bez pesel
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 16:34:51
Autor: Leprechaun
Jean Vincent bez pesel

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4e4ddc$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz na mysli np. Jarosława Kaczyńskiego? Tak, on mądrzejszych od siebie likwiduje. Takie miernoty jak ty oszczędza! Ciesz się życiem dziadku! Dużo spaceruj.

BomBel

Data: 2011-08-19 17:22:29
Autor: pluton
Jean Vincent bez pesel
Widać niedouczony magister. Dlaczego on rządzi ? Mamy tylu wspaniałych
profesorów.

Moze doktor Rydzyk ?

Nullification

Data: 2011-08-20 00:18:18
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jean Vincent bez pesel
u2 wrote:

[...]

Myślisz, że Donek jest tam najmądrzejszy?
Ja uważam, że jest tam kilka mądrych ministrów, którym Donek nie dorasta,
a Vincent to bardzo inteligentny gość i swoje zadania spełnia dość dobrze... --
Pit

Data: 2011-08-20 15:38:30
Autor: u2
Jean Vincent bez pesel
W dniu 2011-08-20 00:18, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Myślisz, że Donek jest tam najmądrzejszy?
Ja uważam, że jest tam kilka mądrych ministrów, którym Donek nie dorasta,
a Vincent to bardzo inteligentny gość i swoje zadania spełnia dość dobrze

Jak najbardziej : w wyprzedazy polskich obligacji zagranicznemu
kapitalowi na lichwiarskim, niekorzystnym dla Polski oprocentowaniu.

Ja po-wazam tylko dwie osoby z nie-rzadu pelomafii. Bogusia
Zdrojewskiego i Ele Radziszewska. Reszta paszła won !

Data: 2011-08-20 14:00:07
Autor: obserwator
Jean Vincent bez pesel
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Ja po-wazam tylko dwie osoby z nie-rzadu pelomafii. Bogusia
Zdrojewskiego i Ele Radziszewska. Reszta paszła won !

ale to fakt, ze Vincet nie jest zly. Szkoda tylko ze nie pracuje dla Polski.

Data: 2011-08-21 00:57:15
Autor: stevep
Jean Vincent bez pesel
Dnia 20-08-2011 o 16:00:07  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Zdrojewskiego i Ele Radziszewska. Reszta paszła won !

ale to fakt, ze Vincet nie jest zly. Szkoda tylko ze nie pracuje dla  Polski.

A dla kogo?

--
stevep

Data: 2011-08-20 18:59:37