Jebać Policję!

Data: 2011-11-28 08:57:12
Autor: 4CX250
Jebać Policję!
Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu kontrolę trzeĽwo¶ci w Nowym S±czu.
OK tak trzeba, ja wiem. Ale do kurwy nędzy pół miasta rozkopane największ± inwestycj± wodoci±gow±  i już mamy  liczne utrudnienia a tu jeszcze oni na dokładkę się przypierdolili. Efekt - kilometrowe korki na drogach, setki, osób spóĽnionych do pracy po 10-30minut. tylko przez to, że jebany odmóżdżony patrol wymy¶lił sobie testy trzeĽwo¶ci w najbardziej krytycznych miejscach.
To co widziałem dzisiaj jad±c do pracy to była targedia. Miny wkurwionych kierowców jad±cych do pracy lub wioz±cych dzieci do szkoły i aby zaraz popędzić do pracy.

POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SˇCZA.

Data: 2011-11-28 09:02:32
Autor: WOJO
Jebać Policję!
POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SˇCZA.

Pomyliłe¶ adresata. Pisz do komendanta w NS.
WOJO

Data: 2011-11-28 09:32:39
Autor: kogutek
Jebać Policję!
4CX250 <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał(a):
[...]

Nic o tym nie piszesz ale wydaje mi się że to były normalne kontrole typu
dokumenty poproszę. I w tym jest odmóżdżenie. takie akcje powinni robić w
korkach, na ¶wiatłach jak się pali czerwone. Dmuchnij pan w te rurkę. Jak
zielone się zapali na pudełku to pomykaj dalej, jak czerwone to wypad z
samochodu. Na normalnym cyklu ¶wiateł minimum dwóch można sprawdzić nie
powoduj±c żadnych utrudnień. --

Data: 2011-11-28 13:43:26
Autor: J.F.
Jebać Policję!
Dnia Mon, 28 Nov 2011 09:32:39 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
[...]

Zebyz oni tak potrafili. Ale jak ich znam to "kontrolujemy wszystkich".
Inaczej by kolega nie pisal o korkach.

J.

Data: 2011-11-28 14:57:56
Autor: s2k
Jebać Policję!

[...]

Zatrudnij się do organów ¶cigania i pokaż klase. Twoje życie w twoich rękach, u¶wiadom to sobie:)
Miłego dnia

Data: 2011-11-28 09:41:54
Autor: gzk
Jebać Policję!
Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ed33ed9$0$1458$65785112news.neostrada.pl...
Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu ...

z tego wpisu wynika ze w N. S±czu nie tylko patrole s± "odmóżdżone"

Data: 2011-11-28 09:54:08
Autor: 4CX250
Jebać Policję!
Użytkownik "gzk" <gzk@gzk.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ed34a3f$0$8459$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co ci się nie widzi?

Marek

Data: 2011-11-28 09:47:27
Autor: komar
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-28 08:57, 4CX250 pisze:
Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu kontrolę
trzeźwości w Nowym Sączu.
OK tak trzeba, ja wiem. Ale do kurwy nędzy pół miasta rozkopane największą inwestycją
wodociągową i już mamy liczne utrudnienia a tu jeszcze oni na dokładkę się przypierdolili.
Efekt - kilometrowe korki na drogach, setki, osób spóźnionych do pracy po 10-30minut.
tylko przez to, że jebany odmóżdżony patrol wymyślił sobie testy trzeźwości w najbardziej
krytycznych miejscach.
To co widziałem dzisiaj jadąc do pracy to była targedia. Miny wkurwionych kierowców
jadących do pracy lub wiozących dzieci do szkoły i aby zaraz popędzić do pracy.

POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTĂ“W Z NOWEGO SÄ„CZA.

no ale w korku łatwiej wyłapać strasznie niebezpiecznie skacowanych kierowców z 0,21 promila - mają ich jak na dłoni. A w nocy za takim z 3 promilami to trzeba się jeszcze naganiać, naszarpać z delikwentem a do statystyk dochodzi tylko jeden złapany, zamiast 10 wyjętych z korka.

Data: 2011-11-28 09:57:16
Autor: 4CX250
Jebać Policję!
Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości news:javhmo$8mt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te megakorki powstały z ich powodu. Jeszcze w poprzednim tygodniu pomimo rozkopania dróg kierowcy jakoś sobie radzili.
Dzisiaj rano jebany patrol i rozłożył całą komunikację do góry nogami.

Marek

Data: 2011-11-28 11:34:22
Autor: MM
Jebać Policję!
Dnia 28-11-2011 o 09:57:16 4CX250 <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał(a):

Te megakorki powstały z ich powodu. Jeszcze w poprzednim tygodniu pomimo  rozkopania dróg kierowcy jako¶ sobie radzili.
Dzisiaj rano jebany patrol i rozłożył cał± komunikację do góry nogami.

No to z buta, paliwo drogie przecież.

Z buta same korzy¶ci, i na zdrowie to wpływa, na kieszeń, no i można dzień  wcze¶niej co¶ łykn±ć więcej...

Data: 2011-11-28 11:42:44
Autor: 4CX250
Jebać Policję!
Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.v5njnk1opq3u2rtech...
No to z buta, paliwo drogie przecież.

Z buta same korzy¶ci, i na zdrowie to wpływa, na kieszeń, no i można dzień wcze¶niej co¶ łykn±ć więcej...

7 kilometrów? A może kto¶ napisze podmiejskim?  Który nie do¶ć że odemnie jeĽdzi co 40minut to jeszcze w tym jebanym korku też postoi? Inna sprawa że kierowcy podmiejskich aby jako tako się wyrobić w czasie wyjeżdżaj± z pętli nawet o 20 minut za wcze¶nie co skutkuje tym, że na  pocz±tkowych przystankach też jest za wcze¶nie. Ile? Loteria. Czasem minutę, czasem i 10-15 minut za wcze¶nie a wtedy pozostaje ci zapylać 7km piechot± albo czekać 40 minut na następny :) Wygl±da na to że powinno się planować oczekiwanie na autobus godzinę czasu aby mieć 100% pewno¶ć że się pojedzie.

Marek

Data: 2011-11-28 10:06:04
Autor: fiber
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-28 08:57, 4CX250 pisze:

POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SˇCZA.

daj spokój - taki mieli prikaz to tak zrobili.
A swoj± drog± to mieli powód - bo jak piszesz że jest dużo rozkopane, to akurat w dobry target celuj± i mogli sporo zarobić.

--
fiber

Data: 2011-11-28 10:33:06
Autor: Jacek
Jebać Policję!
To się nazywa sprzeczno¶ć interesów.
Ich biznes jest złapać możliwie dużo "złoczyńców" i wystawić możliwie dużo mandatów, dlatego czaj± się z suszarkami nie tam, gdzie niebezpiecznie tylko tam, gdzie łatwy połów jeleni.
Poza tym nie widziałem, żeby chciało się któremu¶ choćby zwrócić uwagę rowerzystom jeżdż±cym po zmroku bez ¶wiateł.
Jakby mi płacili od wykonanego metra to też bym wolał nici zwijać, niż rowy kopać.
Jacek

Data: 2011-11-28 11:13:25
Autor: J.F.
Jebać Policję!
Dnia Mon, 28 Nov 2011 08:57:12 +0100, 4CX250 napisał(a):
Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu kontrolę trzeĽwo¶ci w Nowym S±czu. [...]
POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SˇCZA.

Ale nie nam, tylko do gazety, radia, telewizji, a moze i do lokalnych
poslow ... najlpiej z PIS :-)

J.

Data: 2011-11-28 14:52:28
Autor: s2k
Jebać Policję!
[...]

Kiedy w japę od kogo kol wiek dostaniesz to będziesz już w locie my¶lał gdzie najbliższy komisariat.Zastanów się, kiedy będziesz miał potrzebe, żeby trafić na przyjaznych, fachowych Policmajstrów. Gdyby nie było tego dnia kontroli a kto¶ na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł by¶ dziecko i kochan± małżonkę, pisał by¶ po grupie gdzie te psy jak zwierzyna grasuje!

Data: 2011-11-28 14:27:28
Autor: kogutek
Jebać Policję!
s2k <s2k@donikad.pl> napisał(a):
> [...]
Kiedy w japę od kogo kol wiek dostaniesz to będziesz już w locie my¶lał gdzie najbliższy komisariat.Zastanów się, kiedy będziesz miał potrzebe, żeby trafić na przyjaznych, fachowych Policmajstrów. Gdyby nie było tego dnia kontroli a kto¶ na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł by¶ dziecko i kochan± małżonkę, pisał by¶ po grupie gdzie te psy jak zwierzyna grasuje!

Praca w policji wyklucza życzliwo¶ć. Ma zakres obowi±zku od do bez możliwo¶ci
własnej interpretacji. To nie wina tych co sprawdzali. Kto¶ napisał że im
kazali to robili. Procedura jest chujowa. Jak szukaj± wczorajszych to jak się
nazywa i czy ma OC sprawdzać tylko u wczorajszych. Ci bez OC niech maj± w tym
dniu bonusa. Kiedy indziej się ich trafi jak bez OC będ± szukali. Co za
problem zrobić akcję szukania wypitych jak na czerwonym ¶wietle stoj±? Widzisz
gdzie¶ problem, trudno¶ci organizacyjne? Ja nie widzę. Przykład z 3 promilami
jaki dałe¶ jest beznadziejny. Jak sprawdzaj± wszystko przy okazji szukania
tych z 3 promilami. I akurat kontrolowany jest w porz±dku. To trac± czas w
którym kilku wypitych przejedzie. Do dupy taka kontrola. --

Data: 2011-11-28 14:34:02
Autor: kamil
Jebać Policję!
On 28/11/2011 14:27, kogutek wrote:

[...]

Problem jest zasadniczy, każdy kontrolowany zacznie dyskusję o tym, jak policja utrudnia mu życie zamiast gonić prawdziwych przestępców. W tym czasie ¶wiatło zmieni się kilka razy, korek powstanie kilka razy większy, niż kiedy zapraszaj± niektóre samochody na pobocze, a wtedy kolejnych 10 osób założy ten temat na grupie, zamiast napisać do komendanta.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 16:14:04
Autor: to
Jebać Policję!
begin kamil
Problem jest zasadniczy, kaĹĽdy kontrolowany zacznie dyskusjÄ™ o tym, jak
policja utrudnia mu życie zamiast gonić prawdziwych przestępców.

I bardzo słusznie, bo nie powinni czepiać się przypadkowych ludzi. Na tej zasadzie to może zaczną przeszukiwać przypadkowe mieszkania, bo może coś się znajdzie? Jakiś piracki windows albo podrabiane dresy?

Data: 2011-11-28 16:15:11
Autor: kamil
Jebać Policję!
On 28/11/2011 16:14, to wrote:
begin kamil

Problem jest zasadniczy, każdy kontrolowany zacznie dyskusję o tym, jak
policja utrudnia mu życie zamiast gonić prawdziwych przestępców.

I bardzo słusznie, bo nie powinni czepiać się przypadkowych ludzi. Na tej
zasadzie to może zaczn± przeszukiwać przypadkowe mieszkania, bo może co¶
się znajdzie? Jaki¶ piracki windows albo podrabiane dresy?

Piracki windows i podrabiane dresy nikogo jeszcze nie zabiły, w przeciwieństwie do takich "panie władzo, ja wczoraj tylko dwa kielichy obaliłem do kolacji, no jak to przecież".

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-28 21:55:55
Autor: to
Jebać Policję!
begin kamil
Piracki windows i podrabiane dresy nikogo jeszcze nie zabiły, w
przeciwieństwie do takich "panie władzo, ja wczoraj tylko dwa kielichy
obaliłem do kolacji, no jak to przecież".

Ten z 0,21 w korku też nikogo nie zabił. A jak się dobrze poszuka po mieszkaniach, to może i się jakiś trup znajdzie albo żona czy córka w piwnicy.

Data: 2011-11-29 09:41:57
Autor: kamil
Jebać Policję!
On 28/11/2011 21:55, to wrote:
begin kamil

[...]

mieszkaniach, to może i się jaki¶ trup znajdzie albo żona czy córka w
piwnicy.

*sprawdzić czy nie ksi±dz.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 17:26:18
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed3b34c$0$1444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

siÄ™ znajdzie? JakiĹ› piracki windows albo podrabiane dresy?

DrogĂłwka jest od czepiania sie kierowcĂłw - zwykle przypadkowych. Taka jest ich praca :P

WhiteD

Data: 2011-11-29 17:54:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
Jebać Policję!
On 2011-11-29, WhiteD <w@w.pl> wrote:

I bardzo słusznie, bo nie powinni czepiać się przypadkowych ludzi. Na tej
zasadzie to może zaczn± przeszukiwać przypadkowe mieszkania, bo może co¶
się znajdzie? Jaki¶ piracki windows albo podrabiane dresy?

Drogówka jest od czepiania sie kierowców - zwykle przypadkowych. Taka jest ich praca :P

A powinna być od zapewniania bezpieczeństwa na drodze.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-30 01:06:19
Autor: to
Jebać Policję!
begin WhiteD
DrogĂłwka jest od czepiania sie kierowcĂłw - zwykle przypadkowych. Taka
jest ich praca :P

Taka niestety jest ich praca, ale wcale nie powinna -- w tym właśnie problem. Zadania drogówki są zupełnie inne.

Data: 2011-11-30 15:18:16
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed5818b$0$1442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A możesz mi powiedzieć jakie to są zadania drogówki? Bo ile dobrze pamiętam ze stażu w tejże to mieliśmy kontrolować ruch drogowy, od czasu do czasu nim kierować; a większe wypadki przekazywać dalej - bo do drogówki należą tylko drobne stłuczki. Co by mieli robić bez czepiania się? Samochodów pilnować?

WhiteD

Data: 2011-11-30 14:36:04
Autor: to
Jebać Policję!
begin WhiteD
[...]

Wyłapywać tych, którzy zachowują się niebezpiecznie, a nie organizować łapanki jak gestapo albo znajdować najgłupsze ograniczenie w okolicy i suszyć tam zza krzaka.

Tymczasem obserwując działania drogówki odnoszę wrażenie, że najbardziej niebezpieczne wykroczenie to przekroczenie limitu prędkości o 20-30 km/h na dwu- trzypasmowych wylotówkach około północy.

Data: 2011-11-30 17:59:32
Autor: DoQ
Jebać Policję!
W dniu 30-11-2011 15:36, to pisze:
Tymczasem obserwuj±c działania drogówki odnoszę wrażenie, że najbardziej
niebezpieczne wykroczenie to przekroczenie limitu prędko¶ci o 20-30 km/h
na dwu- trzypasmowych wylotówkach około północy.

Nie dziw się, punkty musz± wyrabiać...

--
Paweł

Data: 2011-11-30 20:29:32
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed63f54$0$1461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko niestety spora część kierowców nawet po pijaku / naćpanym będąc jedzie sobie zupełnie normalnie. Jakiś procent pewnie jedzie zygzakiem, choć zygzakiem jeźdzą też i ci trzeźwi. Zwłaszcza zimą kiedy jest ślisko :P
A to że taki pijany / naćpany jedzie całkiem normalnie nie znaczy że nie zrobi nagle czegoś głupiego... np. nie właduje się w czyjś samochód bo mu się coś.

Tymczasem obserwując działania drogówki odnoszę wrażenie, że najbardziej
niebezpieczne wykroczenie to przekroczenie limitu prędkości o 20-30 km/h
na dwu- trzypasmowych wylotówkach około północy.

Rozumiem że obserwujesz ich tak dokładnie że wiesz doskonale co robi każdy patrol przez cały dzień... świetnie bo nawet ja takiego rozeznania nie mam :P Widuje ich tylko jak przywożą mi delikwentów do zbadania (o ile wypada mój dyżur), albo jak jest jakiś wypadek drogowy. Co robią w innym czasie - nie wiem, pewnie pracują...

WhiteD

Data: 2011-11-30 19:53:57
Autor: to
Jebać Policję!
begin WhiteD
[...]
bo mu siÄ™ coĹ›.

Trzeźwy też zwykle jedzie całkiem normalnie, a nagle robi coś głupiego. Ciekawe, czy ktoś zrobił badania np. trzeźwy vs. pijany, ale przy założeniu, że pijany jedzie zgodnie z przepisami, żeby się nie wychylać i się na jeździe skupia, a trzeźwy dorzuca "standardowe" 20 km/h i rozmawia przez telefon.

Rozumiem że obserwujesz ich tak dokładnie że wiesz doskonale co robi
każdy patrol przez cały dzień... świetnie bo nawet ja takiego rozeznania
nie mam :P

Jeżdżę samochodem to widzę co robią. Albo suszą w głupich miejscach albo są w ruchu i wtedy prawie zawsze łamią przepisy tak jak wszyscy wokół. Przypominam sobie JEDEN przypadek, kiedy widziałem drogówkę robiącą coś pożytecznego -- zawrócili za gościem, który przejechał przez skrzyżowanie z dużą prędkością na ewidentnie czerwonym świetle. To było jakieś dwa lata temu.

Data: 2011-11-30 21:04:59
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 20:53, to pisze:
(...)
JeĹĽdĹĽÄ™ samochodem to widzÄ™ co robiÄ….

Mało jeździsz, co widać. Zresztą już wcześniej pokazałeś, że o
lokalizacjach o których pisałeś, masz niewielkie pojęcie.

Albo suszą w głupich miejscach albo
są w ruchu i wtedy prawie zawsze łamią przepisy tak jak wszyscy wokół.

Tak, jasne.

[...]

No popatrz, a ja na Puławskiej (którą dawałeś za przykład) widuję
regularne akcje policji i to nawet nie drogĂłwki.

Data: 2011-11-30 20:24:08
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
No popatrz, a ja na Puławskiej (którą dawałeś za przykład) widuję
regularne akcje policji i to nawet nie drogĂłwki.

Tak, np. ostatnio suszyli koło wyścigów (zajebiście niebezpieczne miejsce), poza tym stale suszą w różnych miejscach koło północy, nie wiadomo w jakim celu, a żeby tego było mało, to bardzo często wracając wieczorami na komendę łamią to samo ograniczenie prędkości, które ich koledzy będą za 2 godziny egzekwować.

Data: 2011-11-30 21:28:26
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 21:24, to pisze:
begin Artur Maśląg

[...]

Kopia Twoich trollowatych wypowiedzi - "pitu, pitu". Zresztą pięknie
udowadniasz, że jeździsz niewiele, o czym już pisałem.

Data: 2011-11-30 20:31:15
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
Kopia Twoich trollowatych wypowiedzi - "pitu, pitu".

Widzę, że jak zwykle uciekasz z tematu gdy kończą się "argumenty".

Zresztą pięknie
udowadniasz, że jeździsz niewiele, o czym już pisałem.

Ty za to jeździsz bardzo dużo, trollu Arturze -- ale chyba wyłącznie po Puławskiej. --

Data: 2011-11-30 21:37:12
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 21:31, to pisze:
Artur Maśląg

Kopia Twoich trollowatych wypowiedzi - "pitu, pitu".

Widzę, że jak zwykle uciekasz z tematu gdy kończą się "argumenty".

Jak zwykle bredzisz i jak zwykle sam uciekłeś z tematu. O "argumenty"
nawet nie pytam.

Zresztą pięknie
udowadniasz, że jeździsz niewiele, o czym już pisałem.

Ty za to jeździsz bardzo dużo, trollu Arturze -- ale chyba wyłącznie po
Puławskiej.

Jak zwykle kulą w płot - a może strzelałeś z węża ogrodowego?

Data: 2011-11-30 20:47:44
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
Widzę, że jak zwykle uciekasz z tematu gdy kończą się "argumenty".

Jak zwykle bredzisz i jak zwykle sam uciekłeś z tematu. O "argumenty"
nawet nie pytam.

:D

Ty za to jeździsz bardzo dużo, trollu Arturze -- ale chyba wyłącznie po
Puławskiej.

Jak zwykle kulą w płot - a może strzelałeś z węża ogrodowego?

Ale Ci się żart udał! Gratuluje! Powoli zbliżasz się poziomem do trolla Krzysztofa. :>

Data: 2011-11-30 21:58:10
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 21:47, to pisze:
(...)
Ale Ci się żart udał!

To nie był żart.

Data: 2011-11-30 21:07:24
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
Ale Ci się żart udał!

To nie był żart.

Poważnie pisałeś o strzelaniu kulami z węża ogrodowego? To chyba kwalifikuje się na badania! ;)

Data: 2011-11-30 22:12:00
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 22:07, to pisze:
begin Artur Maśląg

Ale Ci się żart udał!

To nie był żart.

Poważnie pisałeś

Tak.

o strzelaniu kulami z węża ogrodowego?

Nie, to już tylko Twoje wymysły, bredzenia itd.

To chyba kwalifikuje siÄ™ na badania! ;)

nie ma ludzi zdrowych, tylko sÄ… najwyĹĽej Ĺşle zdiagnozowani...

Data: 2011-11-30 21:19:39
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
Poważnie pisałeś

Tak.

o strzelaniu kulami z węża ogrodowego?

Nie, to już tylko Twoje wymysły, bredzenia itd.

Widzę, że zaczynasz posuwać się do manipulowania cytatami. Tę dyscyplinę poćwicz z Cavallino, mi szkoda na to czasu. ;-)

Data: 2011-12-01 07:56:09
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 22:19, to pisze:
Artur Maśląg

Poważnie pisałeś

Tak.

o strzelaniu kulami z węża ogrodowego?

Nie, to już tylko Twoje wymysły, bredzenia itd.

Widzę, że zaczynasz posuwać się do manipulowania cytatami.

To źle widzisz, a manipulację to raczej Ty masz świetnie
opanowanÄ…. Bredzisz zwyczajnie chyba juĹĽ w kaĹĽdym wÄ…tku na
każdy w zasadzie temat. Zresztą gdzieś już pisałem, że ten
wąż to Ci skończył...

TÄ™ dyscyplinÄ™
poćwicz z Cavallino, mi szkoda na to czasu. ;-)

Nie ma to jak ze ślepym dyskutować - lepiej przyjrzyj się
co z cytatami robi Cavallino. Też o tym pisałem - znajdziesz
w archiwum.

Data: 2011-12-01 16:16:46
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
TÄ™ dyscyplinÄ™
poćwicz z Cavallino, mi szkoda na to czasu. ;-)

Nie ma to jak ze ślepym dyskutować - lepiej przyjrzyj się co z cytatami
robi Cavallino. Też o tym pisałem - znajdziesz w archiwum.

Technika inna, intencja ta sama.

Data: 2011-12-01 17:42:38
Autor: Cavallino
Jebać Policję!
[...]

Nie kłam.
MojÄ… intencjÄ… jest odrzucenie w twarz bluzgajÄ…cemu jego epitetĂłw.
I tylko wtedy podstawiam komuĹ› lusterko.

Data: 2011-12-01 20:47:18
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-12-01 17:16, to pisze:
Artur Maśląg

TÄ™ dyscyplinÄ™
poćwicz z Cavallino, mi szkoda na to czasu. ;-)

Nie ma to jak ze ślepym dyskutować - lepiej przyjrzyj się co z cytatami
robi Cavallino. Też o tym pisałem - znajdziesz w archiwum.

Technika inna, intencja ta sama.

Najpierw nie widzisz różnic w sugerowanej "technice", co okazało
się całkowicie błędne, teraz popełniasz kolejny błąd twierdząc, że
intencja ta sama (o której to bladego pojęcia nie masz).
Jak w każdym wątku - byle coś napisać. Nieistotne czy ma to jakiś
sens i cokolwiek wspólnego z rzeczywistością...

Data: 2011-12-01 22:16:31
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
Najpierw nie widzisz różnic w sugerowanej "technice", co okazało się
całkowicie błędne

Bzdura, nic na ten temat nie pisałem.

teraz popełniasz kolejny błąd twierdząc, że intencja
ta sama (o której to bladego pojęcia nie masz).

Podstawową intencją jest manipulowanie sensem cytowanych wypowiedzi. Cavallino je przerabia, Ty wyrywasz fragment z kontekstu. Technika różna, intencja ta sama.

Jak w kaĹĽdym wÄ…tku -
byle coś napisać. Nieistotne czy ma to jakiś sens i cokolwiek wspólnego
z rzeczywistością...

Pitu, pitu.

Data: 2011-12-01 21:21:29
Autor: jerzu
Jebać Policję!
On 30 Nov 2011 20:24:08 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

Tak, np. ostatnio suszyli koło wy¶cigów (zajebi¶cie niebezpieczne miejsce)

Ostatnio? Oni tam susz± od lata, now± miejscówkę sobie znaleĽli.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-30 21:10:27
Autor: DoQ
Jebać Policję!
W dniu 30-11-2011 20:53, to pisze:

Jeżdżę samochodem to widzę co robi±. Albo susz± w głupich miejscach albo
s± w ruchu i wtedy prawie zawsze łami± przepisy tak jak wszyscy wokół.

Swoj± drog±, ciekawie wydaje kasę nasza policja. Swego czasu dzwonili¶my z Futrzakiem na policję jak dresy rzucały butelkami na chodnik i jezdnię. Policja uprzedziła przez tel. że nie mog± od razu zainterweniować gdyż "maj± aktualnie jeden radiowóz, który akurat jest na innej interwencji". Biedni s±, kasy nie maj± na radiowozy, ale na szybkie "nieoklejone" furki z VR i ekipy do nich zawsze się jako¶ wyskrobie...

--
Paweł

Data: 2011-11-30 20:29:27
Autor: to
Jebać Policję!
begin DoQ
Swoją drogą, ciekawie wydaje kasę nasza policja. Swego czasu dzwoniliśmy
z Futrzakiem na policję jak dresy rzucały butelkami na chodnik i
jezdnię. Policja uprzedziła przez tel. że nie mogą od razu
zainterweniować gdyż "mają aktualnie jeden radiowóz, który akurat jest
na innej interwencji". Biedni sÄ…, kasy nie majÄ… na radiowozy, ale na
szybkie "nieoklejone" furki z VR i ekipy do nich zawsze siÄ™ jakoĹ›
wyskrobie...

A np. bójek w ogóle nie ma sensu zgłaszać, bo przyjeżdżają po takim czasie, jakby chcieli celowo odczekać aż nikogo na miejscu już nie będzie, nawet jeśli od komendy na miejsce jest kilkaset metrów.

Data: 2011-11-30 20:35:29
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
"Pitu, pitu".

Oto podsumowanie argumentacji trolla Artura. :>

Data: 2011-11-30 21:38:53
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 21:35, to pisze:
begin Artur Maśląg

"Pitu, pitu".

Oto podsumowanie argumentacji trolla Artura. :>

Bredzisz. To sÄ… cytaty Twoich "argumentĂłw".

Data: 2011-11-30 20:41:38
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
Oto podsumowanie argumentacji trolla Artura. :>

Bredzisz. To sÄ… cytaty Twoich "argumentĂłw".

Z mojej strony to nigdy nie był argument, tylko dźwiękonaśladowcze podsumowanie Twoich wypowiedzi. Teraz oszczędziłeś mi fatygi i podsumowałeś je sam. :-)

Data: 2011-11-30 21:46:09
Autor: Artur Maśląg
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 21:41, to pisze:
begin Artur Maśląg

Oto podsumowanie argumentacji trolla Artura. :>

Bredzisz. To sÄ… cytaty Twoich "argumentĂłw".

Z mojej strony to nigdy nie był argument,

A tak, to była forma zastępcza w ich braku.

Data: 2011-11-30 20:48:06
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
A tak, to była forma zastępcza w ich braku.

Nie.

Data: 2011-11-30 21:51:54
Autor: DoQ
Jebać Policję!
W dniu 30-11-2011 21:48, to pisze:
A tak, to była forma zastępcza w ich braku.
Nie.

Długo będziecie się tak k±sać po jajach? Dajcie se pyska na zgodę, spokój niech będzie no!

--
Paweł

Data: 2011-11-30 20:55:17
Autor: to
Jebać Policję!
begin DoQ
Długo będziecie się tak kąsać po jajach? Dajcie se pyska na zgodę,
spokój niech będzie no!

;)

Data: 2011-11-30 22:01:20
Autor: Artur Ma¶l±g
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 21:51, DoQ pisze:
[...]

Widzisz - troll ma dużo do powiedzenia, tylko ¶rednio na temat
i do tego ¶rednio z sensem. Widzę, że sport uprawia...

Data: 2011-11-30 21:08:43
Autor: to
Jebać Policję!
begin Artur Maśląg
Widzisz - troll ma dużo do powiedzenia, tylko średnio na temat i do tego
średnio z sensem. Widzę, że sport uprawia...

I jak Ci idÄ… treningi?

Data: 2011-11-30 21:35:49
Autor: DoQ
Jebać Policję!
W dniu 30-11-2011 21:29, to pisze:
A np. bójek w ogóle nie ma sensu zgłaszać, bo przyjeżdżaj± po takim
czasie, jakby chcieli celowo odczekać aż nikogo na miejscu już nie
będzie, nawet je¶li od komendy na miejsce jest kilkaset metrów.

ATSD temat z dresami toczył się 100m od komendy ;) Piechot± by doszli... ale nie ma policjantów do interwencji a drogówka nie jest od tego...

--
Paweł

Data: 2011-11-30 20:42:34
Autor: to
Jebać Policję!
begin DoQ
A np. bójek w ogóle nie ma sensu zgłaszać, bo przyjeżdżają po takim
czasie, jakby chcieli celowo odczekać aż nikogo na miejscu już nie
będzie, nawet jeśli od komendy na miejsce jest kilkaset metrów.

ATSD temat z dresami toczył się 100m od komendy ;) Piechotą by doszli...
ale nie ma policjantĂłw do interwencji a drogĂłwka nie jest od tego...

....a jak wreszcie dojadą, to nie są często w stanie wykryć sprawców nagranych na monitoring. ;)

Data: 2011-11-30 21:17:11
Autor: Artur Ma¶l±g
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 21:10, DoQ pisze:
[...]

Jednak do¶ć szybko przyjechali. Owszem, interwencja może nie była
idealna, ale życzyłbym sobie, by choć tak reagowali jak wtedy.

Biedni s±, kasy nie maj± na radiowozy, ale na
szybkie "nieoklejone" furki z VR i ekipy do nich zawsze się jako¶
wyskrobie...

Nie narzekam - te "furki z VR" s± potrzebne. Potrzebna jest też zmiana
podej¶cia - tak ze strony wielu "obywateli" jak i ze strony
funkcjonariuszy. Ewolucja postępuje.

Data: 2011-11-30 21:25:20
Autor: DoQ
Jebać Policję!
W dniu 30-11-2011 21:17, Artur Ma¶l±g pisze:
Nie narzekam - te "furki z VR" s± potrzebne. Potrzebna jest też zmiana

Dla mnie mog± tego Mondeo VRkę przerobić na normalny radiowóz - skoro nie maj± czym jeĽdzić "do ludzi"...

podej¶cia - tak ze strony wielu "obywateli" jak i ze strony
funkcjonariuszy. Ewolucja postępuje.

Tzn? Trzeba ich ładnie prosić żeby przyjechali ?;)

--
Paweł

Data: 2011-12-01 21:24:10
Autor: jerzu
Jebać Policję!
On Wed, 30 Nov 2011 21:25:20 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Dla mnie mog± tego Mondeo VRkę przerobić na normalny radiowóz - skoro nie maj± czym jeĽdzić "do ludzi"...

Równie dobrze mog± tymi video pojechać na normaln± interwencję, nikomu
chyba nic nie ubędzie z tego powodu. Ale nie, "policjanci z Vectry
maj± inne zadania" - komisariat/komnda policji w Radomsku.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-01 23:24:31
Autor: DoQ
Jebać Policję!
W dniu 01-12-2011 21:24, jerzu pisze:

[...]

Ewidentnie kiepsko u nich z zarz±dzaniem zasobami...

--
Paweł

Data: 2011-11-30 23:08:49
Autor: J.F.
Jebać Policję!
Dnia 30 Nov 2011 19:53:57 GMT, to napisał(a):
TrzeĽwy też zwykle jedzie całkiem normalnie, a nagle robi co¶ głupiego. Ciekawe, czy kto¶ zrobił badania np. trzeĽwy vs. pijany, ale przy założeniu, że pijany jedzie zgodnie z przepisami, żeby się nie wychylać i się na jeĽdzie skupia,

Ale to niekoniecznie sa dobre zalozenia.

a trzeĽwy dorzuca "standardowe" 20 km/h

niegrozne :-)

i rozmawia  przez telefon.

A to juz troche jak pijany :-)

J,

Data: 2011-11-30 23:39:52
Autor: Adam Płaszczyca
Jebać Policję!
Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:29:32 +0100, WhiteD napisał(a):

Tylko niestety spora czę¶ć kierowców nawet po pijaku / naćpanym będ±c jedzie sobie zupełnie normalnie. Jaki¶ procent pewnie jedzie zygzakiem, choć zygzakiem jeĽdz± też i ci trzeĽwi. Zwłaszcza zim± kiedy jest ¶lisko :P
A to że taki pijany / naćpany jedzie całkiem normalnie nie znaczy że nie zrobi nagle czego¶ głupiego... np. nie właduje się w czyj¶ samochód bo mu się co¶.

A łapie się trzeĽwych...

Rozumiem że obserwujesz ich tak dokładnie że wiesz doskonale co robi każdy patrol przez cały dzień... ¶wietnie bo nawet ja takiego rozeznania nie mam :P Widuje ich tylko jak przywoż± mi delikwentów do zbadania (o ile wypada mój dyżur), albo jak jest jaki¶ wypadek drogowy. Co robi± w innym czasie - nie wiem, pewnie pracuj±...

Wiele razy widziałem, jak koło patrolu z suszark± przejeżdżał cyklop z
jednym ¶wiatełkiem. Ale to nie jest przecież zagrożenie ruchu...

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-11-30 23:51:10
Autor: Przemysław Czaja
Jebać Policję!

Widocznie kto¶ zamontował we własnym zakresie http://agrohandel.kutno.pl/images/products/2010_8_284_big.jpg

Data: 2011-11-30 18:50:42
Autor: Grejon
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 15:18, WhiteD pisze:
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomo¶ci
Drogówka jest od czepiania sie kierowców - zwykle przypadkowych. Taka
jest ich praca :P

Taka niestety jest ich praca, ale wcale nie powinna -- w tym wła¶nie
problem. Zadania drogówki s± zupełnie inne.

A możesz mi powiedzieć jakie to s± zadania drogówki? Bo ile dobrze
pamiętam ze stażu w tejże to mieli¶my kontrolować ruch drogowy, od czasu
do czasu nim kierować;

No to może od czasu do czasu kontrolujcie tych, co:

  - jad± na długich/przeciwmgielnych bez powodu
  - jad± jak cyklopy (jedno ¶wiatło sprawne)
  - jad± z jednym ¶wiatłem ustawionym w niebo a drugim w pobocze

a nie tylko tych co na "80" wyprzedzaj± TIRa na ograniczniku.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-30 19:01:54
Autor: Cavallino
Jebać Policję!
Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:

[...]

-wlok±cych się na prostej drodze dwa razy mniej niż można i się powinno
-przelatuj±cych na czerwonym
-jad±cych pojazdami niedopuszczonymi do ruchu
-posuwaj±cych traktorami po ekspresówkach
-kombajny blokuj±ce drogę niezłożonym osprzętem
-pojazdy wolnobieżne nie ułatwiaj±ce wyprzedzania
-rowerzystów bez ¶wiateł lub znajdujacych się na jezdni, gdy obok leci droga dla rowerów
-przejeżdżaj±cych w poprzek jezdni, lub skacz±cych między chodnikiem a jezdni± na każdym skrzyżowaniu

i tak by jeszcze można długo

a nie tylko tych co na "80" wyprzedzaj± TIRa na ograniczniku.

Howgh.

Data: 2011-11-30 20:25:09
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jb5qd2$roe$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ekhm - napisz to może do tych co pracuj± w drogówce. Ja jedynie czasem dostaje pojazd do obfocenia i kierowce do przepuszczenia przez stacjonarny alkomat lub potraktowania testerem na narkotyki.

 - jad± na długich/przeciwmgielnych bez powodu
 - jad± jak cyklopy (jedno ¶wiatło sprawne)
 - jad± z jednym ¶wiatłem ustawionym w niebo a drugim w pobocze

O ile mi wiadomo to takich kontroluj±, to że ty nie widziałe¶ nie znaczy że co¶ takiego nie ma miejsca :P

WhiteD

Data: 2011-11-30 19:44:31
Autor: to
Jebać Policję!
begin WhiteD
O ile mi wiadomo to takich kontrolują, to że ty nie widziałeś nie znaczy
ĹĽe coĹ› takiego nie ma miejsca :P

Tylko, że jakoś bez problemu można zobaczyć patrole suszarkowe kimające ciągle w tych samych, bezsensownych miejscach. To pokazuje pewne proporcje.

Data: 2011-11-30 20:33:41
Autor: Grejon
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-30 20:25, WhiteD pisze:

[...]

No to słabo im to idzie, prawdę mówi±c.

Data: 2011-11-30 23:41:31
Autor: Adam Płaszczyca
Jebać Policję!
Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:25:09 +0100, WhiteD napisał(a):

[...]

Wiesz, nie pierdol. Nie widziałem w życiu, żeby kontrolowali. Zreszt± ja/
Stoj±c w krzakach?

Data: 2011-12-01 10:24:15
Autor: Axel
Jebać Policję!
"WhiteD" <w@w.pl> wrote in message

[...]

Sadza po ilosci "cyklopow" na drodze, smiem twierdzic, ze praktycznie nie kontroluja. Zreszta - jezdzilem przez jakis czas bez lewego stopu (szlag trafil modul w szynie CAN - koszt kompletu w Oplu  - 2,5kzl) i pies z kulawa noga sie nie zainteresowal.

--
Axel

Data: 2011-11-28 14:56:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jebać Policję!
Hello s2k,

Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu
kontrolę trzeĽwo¶ci w Nowym S±czu.

[...]

żeby trafić na przyjaznych, fachowych Policmajstrów. Gdyby nie było tego

Sprawdziłe¶ czy nie ksi±dz?

dnia kontroli a kto¶ na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł
by¶ dziecko i kochan± małżonkę, pisał by¶ po grupie gdzie te psy jak zwierzyna grasuje!

W poniedziałek rano poluje się na przekraczajacych 0.2 promila a nie na
takich z 3 promilami.

--
Best regards,

Data: 2011-11-28 23:53:18
Autor: jerzu
Jebać Policję!
On Mon, 28 Nov 2011 14:56:28 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

W poniedziałek rano poluje się na przekraczajacych 0.2 promila a nie na
takich z 3 promilami.

A zdarza się taki, co ma 2 promile.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-29 14:04:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jebać Policję!
Hello jerzu,

W poniedziałek rano poluje się na przekraczajacych 0.2 promila a nie na
takich z 3 promilami.
A zdarza się taki, co ma 2 promile.

Masz jakie¶ do¶wiadczenia? ;)

Jasne, ze się zdarza. Jednak takiego łatwiej złapać w weekendowe
wieczory niz poniedziałkowy poranek.

Polowanie w poniedziałek to polowanie na niewiele ponad 0.2 i teksty
"No i co ja mam z panem zrobić, panie jerzu? Zabieramy prawo jazdy?" i
klasyczne uniesienie brwi.

--
Best regards,

Data: 2011-11-29 18:08:07
Autor: jerzu
Jebać Policję!
On Tue, 29 Nov 2011 14:04:20 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Masz jakie¶ do¶wiadczenia? ;)

Z akcj± "trzeĽwy poranek"? Owszem. I wła¶nie przy mnie wyjeli takiego
co miał niecałe 2 promile.
Jasne, ze się zdarza. Jednak takiego łatwiej złapać w weekendowe
wieczory niz poniedziałkowy poranek.

Tu się zgodzę. Ale weekendowe wieczory s± mało medialne ;) Swoj± drog±
kiedy¶ w "Drogówce" pokazywali tak± akcję, w pi±tkowy czy sobotni
wieczór, w okolicach dyskoteki.

Polowanie w poniedziałek to polowanie na niewiele ponad 0.2 i teksty
"No i co ja mam z panem zrobić, panie jerzu? Zabieramy prawo jazdy?" i
klasyczne uniesienie brwi.

Nie grozi :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-30 07:56:33
Autor: Michał sirapacz Gut
Jebać Policję!

Tu się zgodzę. Ale weekendowe wieczory są mało medialne ;) Swoją drogą
kiedyĹ› w "DrogĂłwce" pokazywali takÄ… akcjÄ™, w piÄ…tkowy czy sobotni
wieczĂłr, w okolicach dyskoteki.

ale jak brzmi!
Weekendowe wieczory - nowa taryfa!

Data: 2011-11-30 13:01:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jebać Policję!
Hello jerzu,

Tuesday, November 29, 2011, 6:08:07 PM, you wrote:

Masz jakie¶ do¶wiadczenia? ;)
Z akcj± "trzeĽwy poranek"? Owszem. I wła¶nie przy mnie wyjeli takiego
co miał niecałe 2 promile.

Ale o czym to ma ¶wiadczyć? Obojętne o której porze dnia by stanęli -
zawsze się jaki¶ pijany trafi.

[...]

Żniwa?

Polowanie w poniedziałek to polowanie na niewiele ponad 0.2 i teksty
"No i co ja mam z panem zrobić, panie jerzu? Zabieramy prawo jazdy?" i
klasyczne uniesienie brwi.
Nie grozi :)

Ja my¶lę :) Ale problem wyczuwasz?

--
Best regards,

Data: 2011-11-29 19:53:58
Autor: DoQ
Jebać Policję!

Polowanie w poniedziałek to polowanie na niewiele ponad 0.2 i teksty
"No i co ja mam z panem zrobić, panie jerzu? Zabieramy prawo jazdy?" i
klasyczne uniesienie brwi.

Nie bardzo rozumiem dlaczego tak upierasz się przy 0,2 promila, tym bardziej po weekendowym balowaniu i niedzielnym "leczeniu klinem".
Podejrzewam, że podobnie zakładaj± ci co chlapnęli sobie 0,5litra czystej o 19.00 poprzedniego wieczoru - wsiadaj± o 6:30 za kółko i cisn± "do fabryki" - pół litra tyle co nic, szczególnie że zagryzł ¶ledziem i spał cał± noc. O 6.00 jest już na bank "trzeĽwy".

--
Paweł

Data: 2011-11-28 16:12:45
Autor: to
Jebać Policję!
begin s2k
Kiedy w japę od kogo kol wiek dostaniesz to będziesz już w locie myślał
gdzie najbliĹĽszy komisariat.

Ja na pewno nie będę, bo tylko by się tam nasiedział z bolącą "japą", a efekt tego byłby i tak żaden.

Zastanów się, kiedy będziesz miał potrzebe,
żeby trafić na przyjaznych, fachowych Policmajstrów.

Zastanawiając się mogę wpłynąć na fachowość "Policmajstrów" (cokolwiek to jest)? Co Ty bierzesz?

Gdyby nie było tego
dnia kontroli a ktoś na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł
byś dziecko i kochaną małżonkę, pisał byś po grupie gdzie te psy jak
zwierzyna grasuje!

Gówno, a nie uderzył, w poniedziałek z rana pewnie żadnego z 3 promilami nie zatrzymali. A nawet gdyby się taki trafił, to stałby w korku, nie stanowiąc większego zagrożenia. Zresztą takich co jadą wężykiem można wyłapać nie wkurwiając przy tym całej reszty. Ale po co, skoro łatwiej wykryć "pijaków" z 0,21 promila z poprzedniego dnia.

Data: 2011-11-29 17:29:44
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed3b2fd$0$1444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co poniedziałek widuje z 2-3 takich kierowców... rekord padł raz: przed 10-tą zameldowało się ich 16... wszyscy z poniedziałku. To że większość jest trzeźwa, albo ma tylko 0,21 to nie znaczy się tych 2-3 z 1-3 promila nie trafi...

WhiteD

Data: 2011-11-30 01:07:45
Autor: to
Jebać Policję!
begin WhiteD
Co poniedziałek widuje z 2-3 takich kierowców... rekord padł raz: przed
10-tą zameldowało się ich 16... wszyscy z poniedziałku. To że większość
jest trzeĹşwa, albo ma tylko 0,21 to nie znaczy siÄ™ tych 2-3 z 1-3
promila nie trafi...

2-3 na ilu skontrolowanych? Jak przetrzepiesz 100 czy 1000 mieszkań to pewnie w 2-3 też coś znajdziesz.

Data: 2011-11-30 15:12:07
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed581e1$0$1442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

pewnie w 2-3 teĹĽ coĹ› znajdziesz.

A to waĹĽne na ilu? 2-3 to i tak jest za duĹĽo...

WhiteD

Data: 2011-11-30 14:36:37
Autor: to
Jebać Policję!
begin WhiteD
2-3 na ilu skontrolowanych? Jak przetrzepiesz 100 czy 1000 mieszkań to
pewnie w 2-3 teĹĽ coĹ› znajdziesz.

A to waĹĽne na ilu? 2-3 to i tak jest za duĹĽo...

Bardzo ważne. Hint: druga część mojej wypowiedzi.

Data: 2011-11-30 20:26:36
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed63f75$0$1461$65785112news.neostrada.pl...
2-3 na ilu skontrolowanych? Jak przetrzepiesz 100 czy 1000 mieszkań to
pewnie w 2-3 teĹĽ coĹ› znajdziesz.

A to waĹĽne na ilu? 2-3 to i tak jest za duĹĽo...

Bardzo ważne. Hint: druga część mojej wypowiedzi.

Jako że dość często trzepiemy mieszkania w dzielnicach / budynkach gdzie rezyduje menelstwo to moge ci powiedzieć że zwykle znajdujemy coś w większości mieszkań... zwykle fanty z kradzieży, choć raz znaleźliśmy też małe krokodylki, niestety nie udało nam się dojść do tego skąd się wzieły w miejscu gdzie nawet szczury często nie wpadają...

WhiteD

Data: 2011-11-30 20:44:07
Autor: to
Jebać Policję!
begin WhiteD
Jako że dość często trzepiemy mieszkania w dzielnicach / budynkach gdzie
rezyduje menelstwo to moge ci powiedzieć że zwykle znajdujemy coś w
większości mieszkań... zwykle fanty z kradzieży,

Robicie przeszukania przypadkowych mieszkań, tylko dlatego, że są w "złej" dzielnicy?

choć raz znaleźliśmy
też małe krokodylki, niestety nie udało nam się dojść do tego skąd się
wzieły w miejscu gdzie nawet szczury często nie wpadają...

KrokodylkĂłw szkoda, fakt. :>

Data: 2011-12-01 18:27:08
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
[...]

Nom. Zwykle są to zawsze te same mieszkania, o ile coś takiego można nazwać mieszkaniem. Złodzieje często płacą menelom za przechowanie fantów u siebie, przez te pare dni aż się zrobi spokojniej i można towar sprzedać. Nazywamy to brudną robotą...
Inna sprawa to złomiarze i złodzieje węgla; ci też rezydują w tym samych okolicach. Czasem nawet to te same osoby...
Sporadycznie trafiają się też skrytki na towary z przemytu - choćby te krokodylki. Minusem akcji jest to że znajdujemy tylko fanty, nie znajdujemy niestety samych sprawców - ale za to troche popsujemy im biznes.

choć raz znaleźliśmy
też małe krokodylki, niestety nie udało nam się dojść do tego skąd się
wzieły w miejscu gdzie nawet szczury często nie wpadają...

KrokodylkĂłw szkoda, fakt. :>

Oddaliśmy do zoo... ustalili że to były małe krokodylki błotne... dobrze że małe bo 4-5 metrowego krokodyla trochę trudno schować.

WhiteD

Data: 2011-12-01 23:55:53
Autor: kakmar
Jebać Policję!
Dnia 01.12.2011 WhiteD <w@w.pl> napisał/a:
[...]

I nigdy nie wydało Ci się to odrobinę dziwne? Że znajdujecie tylko te co bardziej niechodliwe fanty? Tak tylko pytam. Mam nadzieję też że nie obudzi mnie znienacka za parę dni wywalanie zamków u drzwi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-12-02 13:28:38
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:jb9469$21f$1inews.gazeta.pl...
[...]
brudnÄ… robotÄ…...
Inna sprawa to złomiarze i złodzieje węgla; ci też rezydują w tym samych
okolicach. Czasem nawet to te same osoby...
Sporadycznie trafiają się też skrytki na towary z przemytu - choćby te
krokodylki. Minusem akcji jest to ĹĽe znajdujemy tylko fanty, nie znajdujemy
niestety samych sprawcĂłw - ale za to troche popsujemy im biznes.

I nigdy nie wydało Ci się to odrobinę dziwne? Że znajdujecie tylko te co
bardziej niechodliwe fanty? Tak tylko pytam. Mam nadziejÄ™ teĹĽ ĹĽe nie obudzi
mnie znienacka za parÄ™ dni wywalanie zamkĂłw u drzwi.

A skąd ci przyszło do głowy że znajdujemy same niechodliwe fantów? Głównie to znajdujemy same rowery, elektronikę (telefony, dvd, telewizory, tunery czy komputery, konsole do gier); a kontrabanda to głównie ubrania, podrobiona elektronika - przemytnicy nie są aż tak głupi że alkoholikom dawać na przechowanie wódy i papierosów; bo pewnie musieli by im zapłacić jak za przechowywanie złota - żeby nie wypili. Ciekawostki typu krokodylki trafiają się pewnie tak raz na kilkanaście lat, ot szczęście mieliśmy... raz się znajdzie faceta co się sam poduszką udusił, innym razem krokodylki... sytuacje kiedy nie wiesz czy masz się histerycznie śmiać, czy walić głową w ścianę i pytać gdzie ten świat zmierza :P
I ekhm my nie wywalamy wtedy zamków - raz że tam nie raz nie ma czego, bo drzwi wiszą na jakimś jednym zawiasie; a nawet jak już są normalne drzwi to White może je otworzyć bez wywarzania... co prawda nie każda policja posiada na stanie technika ze specjalnością ślusarz amator; ale wtedy mogą zapukać. Drzwi wywarza się akurat tylko w szczególnych przypadkach, a meliny z fantami pod to nie podpadają. Pomijając pomyłki - wpadanie do kogoś z drzwiami to raczej rozrywka dostępna głównie dla niebezpiecznych przestepców (bądź ofiar pomyłki cepa który miał dokładnie sprawdzić, ale się pomylił), w innych przypadkach się puka... choć w przypadku melin bywa że właściciel lokalu jest akurat w innym świecie.
No i sądząc po tym że tu piszesz to raczej nie zamieszkujesz w śmierdzącej melinie gdzieś na skraju miasta / cywilizacji.

WhiteD

Data: 2011-12-02 13:54:37
Autor: WOJO
Jebać Policję!
podrobiona elektronika
Z czystej ciekawości, w jaki sposób rozpoznajecie podrobioną ?
WOJO

Data: 2011-12-03 17:12:33
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:jbahqj$pl7$1news.lublin.pl...
podrobiona elektronika
Z czystej ciekawości, w jaki sposób rozpoznajecie podrobioną ?

Laboratoria to robią - dostają stuff od producenta, kody wyprodukowanego przez nich sprzętu (lub kupionych podzespołów). Czasem wychodzi że to oryginał, ale kradziony; czasem wręcz z fabryki. Bywa też że podróbki są częściowo stukane z tych samych części co oryginał; ale są to części oznaczone jako wadliwe (a też nie zawsze). Producenci chcą mieć wyniki i co oni potem z tym robią - jakoś boimy się pytać, ale wcale nie wykluczam że to co działa po prostu idzie na sprzedaż :P Dowcip polega na tym że jakoś często - jak nazwa oryginalna to środek nie; zaś jak nazwa przekręcona na maksa to środek identyczny z oryginałem... oczywiście - nie zawsze.
Niektóre firmy zaś chcą po prostu dostać to co ich i same se to badają, nam tylko przysyłają wyniki dla sądu / celników żeby ci sobie mogli przybić piecząteczke i złożyć sprawe do akt.

WhiteD

Data: 2011-12-04 11:03:34
Autor: J.F.
Jebać Policję!
Dnia Sat, 3 Dec 2011 17:12:33 +0100, WhiteD napisał(a):
Niektóre firmy za¶ chc± po prostu dostać to co ich i same se to badaj±, nam tylko przysyłaj± wyniki dla s±du / celników żeby ci sobie mogli przybić piecz±teczke i złożyć sprawe do akt.

A wy im tak po prostu wierzycie ? Bo to chyba troche nie w porzadku, by zainteresowany w sprawie sam wydawal
opinie ?

A potem czlowiek czyta ze Mercedes nie stwierdzil aby hamulce mialy jakis
problem.

J.

Data: 2011-12-05 12:14:46
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lg8ca14zzshs$.11p5zcqef4adr$.dlg40tude.net...
[...]

Nie bardzo mamy wybór. Maj± prawo chronić swoj± technologie. Firm które boj± sie jak ognia ujawniania swoich technologii jest raptem kilka. Czę¶ć tylko prosi żeby niektóre elementy dać do badania jakiemu¶ niezależnemu laboratorium z ich wskazania - ale to dotyczy zwykle takich rzeczy jak np. procesory, czy jakie¶ ¶ci¶le tajne (tm) techniczne cacka. Większo¶ć firm po prostu daje wszystko - numery seryjne (i to dokładnie, bo mamy np. sprawdzić czy produkt nie jest oznaczony jako odrzut), wzorce do porównywania, jakie¶ swoje własne wzorki nanoszone na podzespoły. U nas i tak jest dobrze bo w takich USA to w zasadzie każda firma może sobie zarz±dać każdej czę¶ci / sprzętu i nawet nie musi się przy tym specjalnie wysilać. Jak maj± patent to nawet nie musza prosić...

Bo to chyba troche nie w porzadku, by zainteresowany w sprawie sam wydawal
opinie ?

No nie - choć ta opinia to po prostu sprawdzenie czy to podróbka, kradziony oryginał, czy oryginalna podróbka. Sprawdza się numery seryjne, firmware i te ich firmowe znaki. Prawdziwę podróbki - takie z podrabianymi logo, np. Szajszung :P to już dzisiaj no rzadko¶ć. Dominuj± sprzęty albo robione z oryginalnych czę¶ci ale na lewo (choć pewnie i w tej samej fabryce, przez tych samych ludzi), jak i oryginały które poszły do kasacji jako odrzut. Firmy zasadniczo interesuj± się tylko tymi dwoma ostatnimi, podróbki id± po prostu do zniszczenia. Technologie ich tak bol±.

A potem czlowiek czyta ze Mercedes nie stwierdzil aby hamulce mialy jakis
problem.

Nom. Mi też się to nie podoba - choć akurat ja najwyżej kwituje papierki; bo moja broszka to raczej badanie ludzi a nie sprzętów :P Ludzie nie robi± takich problemów - zero chronionych technologii :P

WhiteD

Data: 2011-12-04 23:07:09
Autor: to
Jebać Policję!
begin WhiteD
Nom. Zwykle sÄ… to zawsze te same mieszkania, o ile coĹ› takiego moĹĽna
nazwać mieszkaniem.

A podstawa do przeszukania to w sumie jaka?
Złodzieje często płacą menelom za przechowanie
fantĂłw u siebie, przez te pare dni aĹĽ siÄ™ zrobi spokojniej i moĹĽna towar
sprzedać. Nazywamy to brudną robotą...

I nie przychodzi Wam do głowy, że skoro znajdujecie "fanty" ciągle u tych samych meneli to albo złodzieje wliczają to w straty i mają to gdzieś albo wręcz podrzucają je tam specjalnie, żebyście mieli wyniki i się samymi złodziejami specjalnie nie interesowali?

Minusem akcji jest to ĹĽe znajdujemy tylko fanty, nie znajdujemy niestety samych sprawcĂłw - ale za to troche popsujemy im biznes.

No fakt... "drobny" minus... Może warto ich właśnie poszukać? Czy to gorzej w statystykach? ;)

Data: 2011-12-05 11:56:57
Autor: WhiteD
Jebać Policję!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4edbfd1c$0$1464$65785112news.neostrada.pl...
Nom. Zwykle sÄ… to zawsze te same mieszkania, o ile coĹ› takiego moĹĽna
nazwać mieszkaniem.

A podstawa do przeszukania to w sumie jaka?

Uzasadnione podejrzenie i pare innych rzeczy - choćby obserwacja miejsc o których wiemy że robią za skrytki. Taka tam nudna robota policyjna, tego raczej nie pokażą w tv, bo to dość monotonne zajęcie.

[...]

Hint - to że lokal jest ten sam, nie oznacza że menel ten sam. Raczej nie bo menele to nie jest wartość na stałe przypisana do lokalu :P To takie szachy - złodzieje kombinują gdzie schować / a potem sprzedać to co ukradną. Skrytki bywają też w starych piwnicach, pustostanach czy garażach; nie tylko w menelniach. Oni raczej się nie cieszą że tracą towar, plus zwykle przy okazji jednak coś zyskujemy - to że menel jest ślepy, głuchy i niemowa nie znaczy że tam kogoś w końcu nie znajdziemy kto nam coś ciekawego o przynoszących powie. Plus - są ślady i materialne dowody do zebrania.

[...]

Szukanie sprawców to już nie taka prosta sprawa... to są szachy - czasem się wie kim jest delikwent, ale nie ma dowodów. Znalezienie skrytki - oznacza że mamy dowody, możemy gościa zgarnąć i po zabawie. Czasem trzeba taką skrytkę otoczyć opieką i czekać aż ktoś przyjdzie sprawdzić teren. Zwykle przychodzą się upewnić czy może czegoś nie zostawiliśmy, albo sprawdzić czy już jest bezpiecznie. Goście obrabiający mieszkania i korzystający ze skrytek raczej nie obnoszą się tym na prawo lewo i są zwykle dość nieźle zorganizowani więc żeby ich złapać trzeba się nieco napocić... to nie W11 że złych gości znajduje się w 10 minut. Statystyki nie mają tu nic do rzeczy.

WhiteD

Data: 2011-11-28 17:47:12
Autor: Zenkowik
... Policję!

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Odmóżdżone patrole policji upierdoliły sobie dzisiaj w godzinach szczytu
kontrolę trzeĽwo¶ci w Nowym S±czu.

O jaki¶ pier...y obszczymurek urwał się z CB i wp...ł
na grupę po to tylko aby j± za...ć swoimi wymiocinami.
IdĽ trzeĽwieć pod budkę z piwem i nie za¶miecaj grupy pier..y
ptasi możdżku.

Data: 2011-11-28 21:01:20
Autor: 4CX250
... Policję!
Użytkownik "Zenkowik" <gajiko5@gt4e8bc.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jb0du5$n2q$1node2.news.atman.pl...

[...]

Skocz mi na wałek i obliż kawałek.

Marek

Data: 2011-11-28 17:59:54
Autor: Maksymilian Dutka
* Policję!
W dniu 2011-11-28 08:57, 4CX250 pisze:
Odmóżdżone patrole policji * sobie dzisiaj w godzinach szczytu
kontrolę trzeĽwo¶ci w Nowym S±czu.

Bez przesady, kontrola była na ulicy na której normalnie niema korków, w "korku" do badania stało się jakie¶ 5-10min. Całe badanie trwało może z 30sek.
No chyba że maj± kontrolować na ulicy na której w ogóle nie ma ruchu, ale jaki wtedy byłby tego sens...

Maksymilian Dutka

Data: 2011-11-28 17:01:32
Autor: to
* Policję!
begin Maksymilian Dutka
No chyba że mają kontrolować na ulicy na której w ogóle nie ma ruchu,
ale jaki wtedy byłby tego sens...

W ogóle nie powinni zawracać głowy przypadkowym osobom. Jak ktoś jedzie jak pijany to niech jego kontrolują.

Data: 2011-11-28 18:05:41
Autor: Przemysław Czaja
* Policję!
to wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

begin Maksymilian Dutka

[...]

Dokładnie, powinni kontrolować tylko pijanych, po co truć dupę porz±dnym obywatelom. Tak samo mogli by wszystkich ¶cigać za kradzież, ale nie, oni ¶cigaj± tylko tych którzy co¶ ukradn± z pijanymi powinno być tak samo - nie piłe¶ to nie podlegasz kontroli, tak samo jak nic nie ukradłe¶ to nie jeste¶ złodziejem.
;-)

Data: 2011-11-29 17:31:11
Autor: WhiteD
* PolicjÄ™!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed3be6c$0$5800$65785112news.neostrada.pl...
No chyba że mają kontrolować na ulicy na której w ogóle nie ma ruchu,
ale jaki wtedy byłby tego sens...

W ogóle nie powinni zawracać głowy przypadkowym osobom. Jak ktoś jedzie
jak pijany to niech jego kontrolujÄ….

Czas ogłosić przetarg na zakup Terminatorów... będą przy pomocy wzroku, na dystans sprawdzać kto pijany a kto nie...
A jak pijany - to dogoniÄ… i zlikwidujÄ…...

WhiteD

Data: 2011-11-30 01:05:27
Autor: to
* Policję!
begin WhiteD
Czas ogłosić przetarg na zakup Terminatorów... będą przy pomocy wzroku,
na dystans sprawdzać kto pijany a kto nie... A jak pijany - to dogonią i
zlikwidujÄ…...

Jak tego po nim nie widać to po cholerę zatrzymywać? Żeby sobie statystykę nabić?

Data: 2011-11-30 15:10:43
Autor: WhiteD
* PolicjÄ™!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed58157$0$1442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz istnieją obiekty po których nawet 2 promili nie widać... robie 5 razy test bo nie wierze... mimo wszystko całkowicie normalnie się nie zachowują, taki jeden niewyglądający próbował już kiedyś wejść w ściane... może więc dlatego. Bywają też naćpani, po których też wiele nie widać... jadą prosto a nie zygzakiem.
Statystyka... nie wiem czy policjanci zwracają jakąś szczególną uwagę na statystyki; to raczej broszka tych z góry. Statystyki nie mają w zwyczaju rzucać się na ciebie z pięściami, natomiast niektórzy zatrzymywani kierowcy to i owszem... Statystyki też na ciebie nie wrzeszczą, natomiast niektórzy zatrzymywani kierowcy to i owszem... ani nie płacą... ani nie miewają problemów dokumentami... nie kłamią... tfu akurat statystyki kłamią jak najęte :P

WhiteD

Data: 2011-11-30 14:52:49
Autor: to
* Policję!
begin WhiteD
[...]

Wolę pijanego czy naćpanego co jedzie normalnie, niż trzeźwego, co jedzie jak debil. Ale oczywiście łatwiej stanąć z alkomacikiem i zrobić korek na pół miasta, żeby złapać dwóch nietrzeźwych, niż pojeździć trochę po drogach i zatrzymać kilku wyprzedzających na czołówkę itp.

Data: 2011-11-30 20:32:23
Autor: WhiteD
* PolicjÄ™!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed64341$0$8440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki pijany / naćpany co jedzie normalnie, może ci nagle wjechać na czołówkę... bo to że jedzie na pamięć - a zwykle tak jest gdy jadą oni idealnie :P - oznacza że cię po prostu nie zauważy... mamy takich przypadków sporo, bo takiego co jedzie na pamięć w stanie w którym ledwo wie jak się nazywa, troche trudno łapnąć. Stąd wyrywkowe kontrole, bo ktoś taki jest niebezpieczny. Choćby dlatego że oni zwykle ignorują zmieniające się światła, inne pojazdy i pieszych... a że jadą prosto... no cóż.

WhiteD

Data: 2011-11-30 19:42:51
Autor: to
* Policję!
begin WhiteD
Taki pijany / naćpany co jedzie normalnie, może ci nagle wjechać na
czołówkę... bo to że jedzie na pamięć - a zwykle tak jest gdy jadą oni
idealnie :P - oznacza ĹĽe ciÄ™ po prostu nie zauwaĹĽy...

Dokładnie to samo robią trzeźwi.

Data: 2011-12-01 17:52:30
Autor: WhiteD
* PolicjÄ™!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed6873b$0$5807$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Owszem - jeżdzenie na pamięć jest złem absolutnym. Tylko że jak jesteś trzeźwy to masz nieco większe szanse na to żeby jakoś zareagować. Jak jesteś pijany / naćpany to nie masz żadnej szansy...

WhiteD

Data: 2011-12-01 21:21:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
* PolicjÄ™!
On 2011-12-01, WhiteD <w@w.pl> wrote:

Taki pijany / naćpany co jedzie normalnie, może ci nagle wjechać na
czołówkę... bo to że jedzie na pamięć - a zwykle tak jest gdy jad± oni
idealnie :P - oznacza że cię po prostu nie zauważy...

Dokładnie to samo robi± trzeĽwi.

Owszem - jeżdzenie na pamięć jest złem absolutnym. Tylko że jak jeste¶ trzeĽwy to masz nieco większe szanse na to żeby jako¶ zareagować. Jak jeste¶ pijany / naćpany to nie masz żadnej szansy...

Jakby pijany (według przepisów) rzeczywi¶cie stwarzał aż takie
zagrożenie to by¶my mieli nie cztery tylko czterdzie¶ci tysięcy trupów
rocznie. Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-12-03 16:41:10
Autor: to
* Policję!
begin WhiteD
Owszem - jeżdzenie na pamięć jest złem absolutnym. Tylko że jak jesteś
trzeźwy to masz nieco większe szanse na to żeby jakoś zareagować. Jak
jesteś pijany / naćpany to nie masz żadnej szansy...

To w końcu "nieco większe" bez alkoholu czy żadne z alkoholem? Zdecyduj się.

PS. "Nieco większe" mam też jak jestem bardziej wyspany.

Data: 2011-11-30 21:22:30
Autor: DoQ
* Policję!
W dniu 30-11-2011 20:32, WhiteD pisze:
Taki pijany / naćpany co jedzie normalnie, może ci nagle wjechać na
czołówkę... bo to że jedzie na pamięć - a zwykle tak jest gdy jad± oni
idealnie :P - oznacza że cię po prostu nie zauważy... mamy takich

Nie żebym bronił pijaków, ale pijani spowodowali w zeszłym roku 9% z ogółu wypadków (zabili też 9% ogółu). Dlatego też nie rozumiem dlaczego skupiać się tak mocno na tych 9% podczas gdy 91% załatwia resztę?

--
Paweł

Data: 2011-11-30 20:26:30
Autor: to
* Policję!
begin DoQ
Nie żebym bronił pijaków, ale pijani spowodowali w zeszłym roku 9% z
ogółu wypadków (zabili też 9% ogółu).

I tu jeszcze trzeba zaznaczyć, że część z nich zapewne by je spowodowała także na trzeźwo, bo fakt, że ktoś spowodował wypadek i miał coś we krwi nie oznacza, że to była przyczyna.

Data: 2011-12-02 13:59:42
Autor: J.F
* PolicjÄ™!
UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
begin DoQ
[...]

Jeszcze ciekawiej - policja chetnie podkresla procent wypadkow w ktorych _uczestniczyli_ pijani.
Tymczasem ci, ktore sa _spowodowane_ przez pijanych _kierowcow_ pojazdow _mechannicznych, to cos 5% - kiedys podawalem dane.

P.S. A tak swoja droga to ciekaw jestem jak oni ustalaja te "spowodowane", skoro raport koncowy jest w maju, a sprawy sadowe ciagna sie rok-dwa z reguly.
Tymczasem jak swiadcza gazety to nawet prokuratorzy maja trudnosc odroznic pijanego od sprawcy nawet w oczywistych przypadkach.

J.

Data: 2011-12-04 10:47:59
Autor: Artur Maśląg
* PolicjÄ™!
W dniu 2011-12-02 13:59, J.F pisze:
Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
begin DoQ
[...]

To prawda - ja podrzucałem też dane EU, w których byliśmy na samym
końcu listy sprawców w tego tytułu i naprawdę bezsensowne jest
w kółko używanie spożycia w kółko, jako jednej z głównych przyczyn
wypadków na drodze. Taki temat zastępczy.

P.S. A tak swoja droga to ciekaw jestem jak oni ustalaja te
"spowodowane", skoro raport koncowy jest w maju, a sprawy sadowe ciagna
sie rok-dwa z reguly.

Jaki jest odsetek takich spraw? Raczej bez wpływu na statystykę.

Tymczasem jak swiadcza gazety to nawet prokuratorzy maja trudnosc
odroznic pijanego od sprawcy nawet w oczywistych przypadkach.

Eeeee?

Data: 2011-12-04 13:52:36
Autor: J.F.
* PolicjÄ™!
Dnia Sun, 04 Dec 2011 10:47:59 +0100, Artur Ma¶l±g napisał(a):
[...]

To prawda - ja podrzucałem też dane EU, w których byli¶my na samym
końcu listy sprawców w tego tytułu i naprawdę bezsensowne jest
w kółko używanie spożycia w kółko, jako jednej z głównych przyczyn
wypadków na drodze. Taki temat zastępczy.

A to bylo ilosciowo (na 1000 samochodow czy podobnie), czy procentowo na
ilosc wypadkow ? Bo moze byc i tak ze jak juz i u nas beda autostrady i 0.2 fotoradaru na
kilometr, to wtedy alkohol zacznie byc istotnym czynnikiem.

[...]

Takich, ktore sie ciagna krocej niz 5 miesiecy czy takich w ktorych pijany
zostaje uznany za niewinnego ? :-)

Tymczasem jak swiadcza gazety to nawet prokuratorzy maja trudnosc
odroznic pijanego od sprawcy nawet w oczywistych przypadkach.
Eeeee?

A ktos tu niedawno nawet podsylal - o ile pamietam to pijany jechal na
zielonym, ale kto winien wypadku ? Pijany.
Sad uniewinnil, ale co robila prokuratura na studiach ? J.

Data: 2011-12-01 18:10:20
Autor: WhiteD
* Policję!
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jb63cg$gpp$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tylko że my się na nich nie skupiamy - sprawdzamy wszystkich których się da, pijani / wstawieni zwykle trafiaj± się przypadkiem, chyba że faktycznie jad± zygzakiem, ale zygzakiem jechać może nawet super trzeĽwy ale chory. Statystyki s± fajne, ale ogólne. Za ogólne - s± regiony gdzie możesz wyrywkowo sprawdzać co 2-3 auto i trafić na kontrabandę. S± takie gdzie najwyżej trafisz na wkurzon± te¶ciow±... co do mandatów - z tego co widzę to na dzisiaj dominuj± mandaty za ¶wiatła, opony, przyciemniane szyby; mandaty za prędko¶ć s± zwykle w tej samej ilo¶ci, tylko wiek kierowców spada / ro¶nie w zależno¶ci od pory roku; takoż mandaty za "pierdoły" - pasy, lusterka, gadanie przez telefon.
To co pokazuje tvn to s± przecież wybrane akcje - raczej wybieraj± te ciekawsze, ale bez tych gdzie się robi gor±co. Bo takie też bywaj±, ja i mój złamany nos co¶ o tym wiemy... ale pewnie by wymagały cenzurowania, plus obiekt filmowany mógłby się definitywnie nie zgodzić na pokazanie swoich wyczynów w tv. Standard jest przecież cholernie nudny, plus z braku dostatecznej ilo¶ci patroli (bo ludzie jako¶ się do tej drogówki nie cisn± drzwiami i oknami - uznaj±c że to jedna z gorszych fuch w policji) często wielu się upiecze. Ideałem byłby akcje gdzie jedna ekipa (lub kamera) foci / kręci, a następne 2-3 łapi±. To się stosuje ale tylko w paru miastach, i zwykle tylko z jedn± ekip±.
Oczywi¶cie - jeszcze większym ideałem byłoby gdyby ludzie nauczyli się jeĽdzić przepisowo, a przepisy przestały czasem przypominać SF pisane przez tych co nawet prawa jazdy nie maj±, albo maj± ale maj± kierowce...

WhiteD

Data: 2011-12-02 17:08:47
Autor: J.F
* Policję!
Użytkownik "WhiteD"  napisał w wiadomo¶ci
[...] Standard jest przecież cholernie nudny, plus z braku dostatecznej ilo¶ci patroli (bo ludzie jako¶ się do tej drogówki nie cisn± drzwiami i oknami - uznaj±c że to

Od kiedy to ?

jedna z gorszych fuch w policji)

A ktore sa lepsze ?

często wielu się upiecze. Ideałem byłby akcje gdzie jedna ekipa (lub kamera) foci / kręci, a następne 2-3 łapi±. To się stosuje ale tylko w paru miastach, i zwykle tylko z jedn± ekip±.

Ale po co tak ? Nie lepiej jak jedna ekipa za to codziennie patroluje i wylapuje ?

Data: 2011-12-03 16:59:56
Autor: WhiteD
* Policję!
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbat6i$c9$1inews.gazeta.pl...
[...] Standard jest przecież cholernie nudny, plus z braku dostatecznej ilo¶ci patroli (bo ludzie jako¶ się do tej drogówki nie cisn± drzwiami i oknami - uznaj±c że to

Od kiedy to ?

Od do¶ć dawna... ludzie wol± być gdziekolwiek byle nie tam :P

jedna z gorszych fuch w policji)

A ktore sa lepsze ?

Moja :P Co prawda nijak nie przypomina CSI, momentami bliżej tu do Adama Słodowego i McGyvera ale za to nigdy nie jest nudno. Czasem zimno i trzeba brać 10 prysznicy żeby się psy i koty na ciebie dziwnie nie gapiły... ale nudno nie jest nigdy.

[...]

Jedna ekipa ma swój czas przerobu - jednego złapie, ale 5-6 pu¶ci :P W USA taki system - jeden patrol / policjant nagrywa, daje sygnał do radiowozu co stoi dalej, kogo maj± zatrzymać. U nas to póki co tylko w dużych miastach i to w sumie jednym dużym mie¶cie... na mniejsz± skale.

WhiteD

Data: 2011-12-03 20:43:21
Autor: to
* Policję!
begin WhiteD
Tylko ĹĽe my siÄ™ na nich nie skupiamy - sprawdzamy wszystkich ktĂłrych siÄ™
da, pijani / wstawieni zwykle trafiajÄ… siÄ™ przypadkiem

I dlatego właśnie ludzie nie przepadają za policją.

chyba ĹĽe
faktycznie jadą zygzakiem, ale zygzakiem jechać może nawet super trzeźwy
ale chory.

No i? Zygzak trzeĹşwego-chorego jest w czymĹ› lepszy niĹĽ zygzak pijanego-
zdrowego?

Oczywiście - jeszcze
większym ideałem byłoby gdyby ludzie nauczyli się jeździć przepisowo,

Przepustowość dróg spadłaby drastycznie i cały kraj byłby sparaliżowany. Rzeczywiście ideał.

przepisy przestały czasem przypominać SF pisane przez tych co nawet
prawa jazdy nie majÄ…, albo majÄ… ale majÄ… kierowce...

Nie czasem tylko zazwyczaj...

Data: 2011-12-04 10:44:04
Autor: Artur Ma¶l±g
* Policję!
W dniu 2011-12-01 18:10, WhiteD pisze:
[...]

Zdaje się, że to zupełnie inaczej niż nakazuje zdrowa logika i praktyka
innych krajów. Do kontroli zatrzymuje się tych, którzy wygl±daj±
na podejrzanych/podejrzanie się zachowuj±, a nie wszystkich.
Sprawdzanie wszystkich jest nieefektywne i nielogiczne - przy
okazji jest marnowaniem czasu i pieniędzy podatników. W sumie
nie dziwne, ze przy takiej praktyce brak jest oczekiwanych
efektów, tym bardziej, że odsetek sprawców po spożyciu to mamy
na samym końcu EU i tego się poprawić raczej nie da.

Data: 2011-11-30 20:41:42
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
* PolicjÄ™!
On 11/30/2011 03:52 PM, to wrote:
begin WhiteD

[...]

Czasem kierowca we wieku 80 lat jedzie jak pijany, bo tak siÄ™ czuje
Czasem kierowca całkowicie nie wyspany i skrajnie zmęczony jedzie
jak pijany, bo tak się czuje. Nie należy generalizować.

Data: 2011-11-30 20:25:01
Autor: to
* Policję!
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Czasem kierowca we wieku 80 lat jedzie jak pijany, bo tak siÄ™ czuje
Czasem kierowca całkowicie nie wyspany i skrajnie zmęczony jedzie jak
pijany, bo tak się czuje. Nie należy generalizować.

Właśnie o to mi chodzi, żeby takich też zatrzymywali. Co za różnica, z jakiego powodu jedzie jak debil? Jakoś Cię to pocieszy, jeśli walnie w Ciebie starzec otumaniony lekami, a nie pijany nastolatek? ;)

Data: 2011-12-01 06:47:15
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
* PolicjÄ™!
On 11/30/2011 09:25 PM, to wrote:
[...]

Absolutnie nie. Zawsze się boję, że ktoś właśnie otumaniony lekami,
pijany albo 80-letni wjedzie we mnie, albo kogoĹ› bliskiego.

Data: 2011-12-01 17:51:32
Autor: WhiteD
* PolicjÄ™!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed6911d$0$5807$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i się ich zatrzymuje. Gdybyśmy łapali ino tych co jadą prosto, albo ino tych co jadą zygzakiem to było by to trochę głupie rozwiązanie. Różne są sytuacje, czasem trzeba np. pomóc komuś bo dostał zawału albo spadł mu poziom cukru - też mi się takie akcje zdarzały, w ciągu raptem 3 miesięcznej kariery w drogówcę.

WhiteD

Data: 2011-12-03 20:47:37
Autor: to
* Policję!
begin WhiteD
No i się ich zatrzymuje. Gdybyśmy łapali ino tych co jadą prosto, albo
ino tych co jadą zygzakiem to było by to trochę głupie rozwiązanie.

Niby dlaczego? Po cholerę bez powodu zawracać głowę komuś, kto jedzie zgodnie z przepisami? Zatrzymywanie przypadkowych osób bez żadnego powodu ma w ogóle jakiekolwiek umocowanie w przepisach?

Data: 2011-11-28 21:04:36
Autor: 4CX250
* Policję!
Użytkownik "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jb0emb$8tr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przez ich działanie zablokowana była cała nawojowska aż od skrzyżowania oraz zielona gdyż sporo osób w rozpaczy że już po ósmej a oni jeszcze nie w pracy szukało objazdów. Normalnie w taki dzień jestem w pracy za 10 ósma. Dzisiaj zaliczyłem przez kutasów 10 minutowe spóĽnienie.

Marek

Data: 2011-11-29 09:43:32
Autor: kamil
* Policję!
On 28/11/2011 20:04, 4CX250 wrote:
[...]

Niesamowite, raz na jaki¶ czas stracisz 20 minut życia.

Proponuję zioła uspokajaj±ce, je¶li dla ciebie taka bzdura jest tak± tragedi± życiow±.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 13:10:34
Autor: DoQ
* Policję!
W dniu 29-11-2011 10:43, kamil pisze:

Niesamowite, raz na jaki¶ czas stracisz 20 minut życia.

Pewnie zarabia 10kPLN na godzinę, więc strata 3kPLN jest już wymiern± kwot±!

--
Paweł

Data: 2011-11-29 18:09:23
Autor: jerzu
* Policję!
On Tue, 29 Nov 2011 13:10:34 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Pewnie zarabia 10kPLN na godzinę, więc strata 3kPLN jest już wymiern± kwot±!

Taa...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-29 15:05:42
Autor: Grejon
* Policję!
W dniu 2011-11-29 10:43, kamil pisze:

Niesamowite, raz na jaki¶ czas stracisz 20 minut życia.

Przez które spóĽnisz się 10-15 minut do pracy. Tak, wiem. Powinienem wstawać o 5 rano, jak do roboty mam na 8.

Data: 2011-11-29 14:19:51
Autor: kamil
* Policję!
On 29/11/2011 14:05, Grejon wrote:
W dniu 2011-11-29 10:43, kamil pisze:

Niesamowite, raz na jaki¶ czas stracisz 20 minut życia.

Przez które spóĽnisz się 10-15 minut do pracy. Tak, wiem. Powinienem
wstawać o 5 rano, jak do roboty mam na 8.

Raz na rok spóĽnisz się 20 minut do pracy. ¦wiat się zawali? Jeste¶ neurochirurgiem i kto¶ wła¶nie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20 minut spłonie sierociniec?

Siedzicie z 4CX250 całe dnie w godzinach pracy na PMSie biadol±c, jak to Ľle że spóĽnili¶cie się 10 minut. To już nawet ¶mieszne nie jest.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 15:29:38
Autor: Grejon
* Policję!
W dniu 2011-11-29 15:19, kamil pisze:

Raz na rok spóĽnisz się 20 minut do pracy. ¦wiat się zawali? Jeste¶
neurochirurgiem i kto¶ wła¶nie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20
minut spłonie sierociniec?

Może i jestem. Co ci do tego?

Siedzicie z 4CX250 całe dnie w godzinach pracy na PMSie biadol±c, jak to
Ľle że spóĽnili¶cie się 10 minut. To już nawet ¶mieszne nie jest.

IdĽ se meliski zaparz albo sete walnij.

Data: 2011-11-29 14:33:19
Autor: AZ
* PolicjÄ™!
On 2011-11-29, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Raz na rok spóźnisz się 20 minut do pracy. Świat się zawali? Jesteś
neurochirurgiem i ktoś właśnie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20
minut spłonie sierociniec?

MoĹĽe i jestem. Co ci do tego?

A jak drzewo spadnie na droge, a jak bedzie wypadek, a jak zlapiesz gume
to do kogo bedziesz mial pretensje?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-29 15:41:45
Autor: Grejon
* Policję!
W dniu 2011-11-29 15:33, AZ pisze:
On 2011-11-29, Grejon<grejon83@gmail.com>  wrote:

[...]

Do Lasów Państwowych, że nie wycięli w porę próchna. (chyba, że padło od uderzenia pioruna, trudno.)

a jak bedzie wypadek

Do debila, który go spowodował.

> a jak zlapiesz gume

Do siebie.

Data: 2011-11-29 14:45:28
Autor: AZ
* PolicjÄ™!
On 2011-11-29, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

A jak drzewo spadnie na droge,

Do Lasów Państwowych, że nie wycięli w porę próchna. (chyba, że padło od uderzenia pioruna, trudno.)

> [...]

Do siebie.

Kiedys pojmiesz, ze swiat nie jest tak przewidywalny jakbys chcial zeby
byl. Troche dystansu, no chyba ze naprawde jestes niewolnikiem i
dostajesz srogie baty za 10 minut spoznienia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-02 14:48:20
Autor: Jakub Witkowski
* PolicjÄ™!
W dniu 2011-11-29 15:45, AZ pisze:

Kiedys pojmiesz, ze swiat nie jest tak przewidywalny jakbys chcial zeby

Jest drobna różnica między sytuacją kiedy spada gałąź, a kiedy w ciebie
bezmyślnie rzucają gałęzią. Szkoda taka sama, ale wkurw jednak inny, co?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-11-29 15:32:15
Autor: Przemysław Czaja
* Policję!
Grejon wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

IdĽ se meliski zaparz albo sete walnij.

Ochroniarz w Bierdonce ma zakaz spożywania alkoholu w godzinach pracy :)

Data: 2011-11-29 15:43:45
Autor: Grejon
* Policję!
Grejon wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

IdĽ se meliski zaparz albo sete walnij.

Ochroniarz w Bierdonce ma zakaz spożywania alkoholu w godzinach pracy :)

Eeee... bardziej w Sainsbury albo Tesco.

Data: 2011-11-29 14:45:19
Autor: kamil
* Policję!
On 29/11/2011 14:43, Grejon wrote:
Grejon wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

IdĽ se meliski zaparz albo sete walnij.

Ochroniarz w Bierdonce ma zakaz spożywania alkoholu w godzinach pracy :)

Eeee... bardziej w Sainsbury albo Tesco.

Zawsze to lepsze, niż 10-minutowe przerwy na zmianę pieluchy Sherlocku. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 15:48:12
Autor: Grejon
* Policję!
W dniu 2011-11-29 15:45, kamil pisze:

Zawsze to lepsze, niż 10-minutowe przerwy na zmianę pieluchy Sherlocku. ;)

Może i tak. W domu starców ani w żłobku nie pracowałem, więc wierzę ci na słowo.

Data: 2011-11-29 14:49:26
Autor: kamil
* Policję!
On 29/11/2011 14:48, Grejon wrote:
[...]

Przynudzasz kolego. Polecam znaleĽć pracę, w której majster nie pogoni cię kijem za 10 minut spóĽnienia przy ta¶mie i przestać biadolić.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 15:57:13
Autor: Grejon
* Policję!
W dniu 2011-11-29 15:49, kamil pisze:

Przynudzasz kolego. Polecam znaleĽć pracę, w której majster nie pogoni
cię kijem za 10 minut spóĽnienia przy ta¶mie i przestać biadolić.

Co poradzę jak sam zacz±łe¶? Tobie polecam znaleĽć pracę. Jak±kolwiek.

Data: 2011-11-29 15:06:15
Autor: kamil
* Policję!
On 29/11/2011 14:57, Grejon wrote:
[...]

Rozumiem twoj± frustrację, za czasów studenckich też przechodziłem przez te stresy. Kiepsko płac±, każdy pogania i jeszcze spóĽnić się nie wolno. Ale obwinianie mnie o twoje życie to chyba lekka przesada, proponuję zakończyć ten jałowy temat. Kawa mi stygnie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 16:09:27
Autor: Grejon
* Policję!
W dniu 2011-11-29 16:06, kamil pisze:

[...]

Aaaa... masz nadci¶nenie od kawy to się musisz gdzie¶ zluzować? :) No to już wszystko jasne :)

Data: 2011-11-29 15:12:33
Autor: kamil
* Policję!
On 29/11/2011 15:09, Grejon wrote:
[...]

I jeszcze JP NA 99% !!!!!!!JEDENJEDEN!!!! (bo trochę się boję).

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 16:15:08
Autor: Grejon
* Policję!
W dniu 2011-11-29 16:12, kamil pisze:

I jeszcze JP NA 99% !!!!!!!JEDENJEDEN!!!! (bo trochę się boję).

Policji się boisz? Biedactwo! :)

Data: 2011-11-29 15:18:32
Autor: kamil
* Policję!
On 29/11/2011 15:15, Grejon wrote:
W dniu 2011-11-29 16:12, kamil pisze:

I jeszcze JP NA 99% !!!!!!!JEDENJEDEN!!!! (bo trochę się boję).

Policji się boisz? Biedactwo! :)

No pewnie, dlatego kozacze na PMSie jak to bym ich nie j***ł. Bo przecież komendantowi tego nie wy¶le, wstydliwy z natury jestem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-30 07:57:02
Autor: 4CX250
* Policję!
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:jb2t48$295$2inews.gazeta.pl...
[...]

Wysłać pismo do komendanta skończy się że wyl±duje w koszu, a tak przynajmniej cała Polska wie
jakich mamy policmajstrów.
Ale ty za tępy jeste¶ żeby to zrozumieć  i widać że bardzo cię prawda zabolała więc wnioskuję że jestes takim policjantem co mu pleksa pęka.

Marek

Data: 2011-12-02 10:58:20
Autor: kamil
* Policję!
On 30/11/2011 06:57, 4CX250 wrote:
[...]

O tak, cała polska czyta PMS, w przyszła niedzielę rozpoczn± się zamieszki i protesty na ulicach, po czym kierownictwo drogówki zasi±dzie do negocjacji z jakimi¶ ruchami społeczno¶ciowymi.

Tak.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-03 10:33:59
Autor: John Kołalsky
* Policję!

[...]

Forum publiczne. Czyta kto chce. Dobrze by było by kto¶ drogówkę kontrolował poza udziałowcami tego interesu.

Data: 2011-11-29 15:33:38
Autor: 4CX250
* Policję!
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:jb2pm7$kat$1inews.gazeta.pl...
Siedzicie z 4CX250 całe dnie w godzinach pracy na PMSie biadol±c, jak to Ľle że spóĽnili¶cie się 10 minut. To już nawet ¶mieszne nie jest.

A co ja ci poradzę że co godzinę mam 10 minut przerwy?

Marek

Data: 2011-11-29 15:38:05
Autor: Przemysław Czaja
* Policję!
4CX250 wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

A co ja ci poradzę że co godzinę mam 10 minut przerwy?

Przesrane przy tym azbe¶cie :)

Data: 2011-11-29 14:43:39
Autor: kamil
* Policję!
On 29/11/2011 14:38, Przemysław Czaja wrote:
4CX250 wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

A co ja ci poradzę że co godzinę mam 10 minut przerwy?

Przesrane przy tym azbe¶cie :)

10/10 :D

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-30 01:09:12
Autor: to
* Policję!
begin kamil
Raz na rok spóźnisz się 20 minut do pracy. Świat się zawali? Jesteś
neurochirurgiem i ktoś właśnie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20
minut spłonie sierociniec?

A co, neurochirurgów nie zatrzymują? Jaki jest umówiony sygnał, wymowny gest skalpelem?

Data: 2011-11-30 07:59:18
Autor: 4CX250
* PolicjÄ™!
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed58238$0$1442$65785112news.neostrada.pl...
begin kamil

[...]

Ale ty z policjantem nie dyskutuj. (przynajmniej z kimś o takich aspiracjach umysłowych jak kamil z małej litery)

Marek

Data: 2011-12-02 10:59:42
Autor: kamil
* Policję!
On 30/11/2011 01:09, to wrote:
begin kamil

Raz na rok spóĽnisz się 20 minut do pracy. ¦wiat się zawali? Jeste¶
neurochirurgiem i kto¶ wła¶nie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20
minut spłonie sierociniec?

A co, neurochirurgów nie zatrzymuj±? Jaki jest umówiony sygnał, wymowny
gest skalpelem?

Ależ ja pytam z czystej ciekawo¶ci, co to za PMSowy tytan intelektu tak gło¶no przeżywa 10-minutowe spóĽnienie do pracy. Szczególnie, że niespodziewane korki i opóĽnienia zdarzaj± się w każdym dużym mie¶cie kilka razy w miesi±cu.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-02 14:42:20
Autor: Jakub Witkowski
* Policję!
W dniu 2011-12-02 11:59, kamil pisze:

Ależ ja pytam z czystej ciekawo¶ci, co to za PMSowy tytan intelektu tak gło¶no przeżywa 10-minutowe spóĽnienie do pracy.

No to policzmy na chłodno: niech 5000 osób spóĽni się przeciętnie po 10 minut.
Razem ponad 833 godziny czyli ~5 miesięcy pracy przeciętnego kierowcy w DC.
To tak jakby jeden człowiek przez prawie pół roku nie pracował.
A strata dla PKB, to pi*oko jego roczna pensja (2x zarobki).

Szczególnie, że niespodziewane korki i opóĽnienia zdarzaj± się w każdym dużym mie¶cie kilka razy w miesi±cu.

I szczególnie w dużym mie¶cie s± szkodliwe.
Robienie ich ¶wiadomie, wręcz celowo, to... brak słów.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2011-12-02 15:31:04
Autor: Waldek Godel
* Policję!
Dnia Fri, 02 Dec 2011 14:42:20 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

No to policzmy na chłodno: niech 5000 osób spóĽni się przeciętnie po 10 minut.
Razem ponad 833 godziny czyli ~5 miesięcy pracy przeciętnego kierowcy w DC.
To tak jakby jeden człowiek przez prawie pół roku nie pracował.

Oraz 800 tysięcy, 943 złote i 26 groszy na godzinę to kosztuje!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2011-12-02 16:25:48
Autor: DoQ
* Policję!
[...]

Pod warunkiem, że robi± na ta¶mie i przez ich nieobecno¶ć fabryka ma przestój. Co i tak jest nierealne, bo nikt o zdrowych zmysłach nie uzależnia ci±gu pracy od jednej osoby.

--
Paweł

Data: 2011-12-02 17:14:24
Autor: J.F
* Policję!
Użytkownik "DoQ"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Nie, to jest rachunek tylko dla tych spoznionych. Jak sie okaze ze przez ich nadzwyczajne spoznienie inni tez sie spozniaja, to rachunek rosnie.

I tak oto dzielna policja jedna akja narobila strat na miliony :-)

Co i tak jest nierealne, bo nikt o zdrowych zmysłach nie uzależnia ci±gu pracy od jednej osoby.

A jak to kierownik stal w korku i nie ma kto wydac innych dyspozycji ? :-)

J.

Data: 2011-12-02 16:25:30
Autor: kamil
* Policję!
On 02/12/2011 16:14, J.F wrote:
[...]

Ironi± jest to, że największy ruch na grupie jest w godzinach pracy i akby podsumować, to na osobę przypada więcej niż 10 minut czytania o milionowych stratach wynikaj±cych z przerw w pracy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-03 10:45:46
Autor: John Kołalsky
* Policję!

[...]

Znaczy z korzystania z grupy dyskusyjnych przez bezrobotnych wnioskujesz o stratach jakie s± w¶ród robotnych ?

Data: 2011-12-02 17:27:09
Autor: DoQ
* Policję!
W dniu 02-12-2011 17:14, J.F pisze:

Nie, to jest rachunek tylko dla tych spoznionych. Jak sie okaze ze przez
ich nadzwyczajne spoznienie inni tez sie spozniaja, to rachunek rosnie.
I tak oto dzielna policja jedna akja narobila strat na miliony :-)

Chyba nie przeczytałe¶ dokładnie tego co napisałem. Albo masz system "złocimierz" w firmowym klopie wraz z indywidualn± kart± dostępu, który ma za zadanie odliczać z pensji każd± minutę obstrukcji i dlatego takie rozliczenia wydaj± ci się czym¶ oczywistym.
Gdyby wyliczyć w ten sposób godziny zmarnotrawione na sraniu, to w skali globalnej wyjdzie gigantyczna strata - być może jest to przyczyna obecnego kryzysu w Europie?? Dlaczego więc nie zmusić pracowników do zażywania Stoperanu każdego dnia, tuż przed rozpoczęciem pracy??

Co i tak jest nierealne, bo nikt o zdrowych zmysłach nie uzależnia
ci±gu pracy od jednej osoby.
A jak to kierownik stal w korku i nie ma kto wydac innych dyspozycji ? :-)

Jak kierownik złamie nogę, to firma ma automatycznie 2mln straty dziennie?

--
Paweł

Data: 2011-12-03 16:39:17
Autor: to
* Policję!
begin DoQ
Razem ponad 833 godziny czyli ~5 miesięcy pracy przeciętnego kierowcy w
DC. To tak jakby jeden człowiek przez prawie pół roku nie pracował. A
strata dla PKB, to pi*oko jego roczna pensja (2x zarobki).

Pod warunkiem, że robią na taśmie i przez ich nieobecność fabryka ma
przestój. Co i tak jest nierealne, bo nikt o zdrowych zmysłach nie
uzaleĹĽnia ciÄ…gu pracy od jednej osoby.

To może w ogóle nie pracować? Skoro 10 minut mniej pracy to zero strat, to n minut mniej pracy także nie spowoduje żadnych strat, bo n * 0 = 0.

Data: 2011-12-02 16:37:28
Autor: jerzu
* Policję!
On Fri, 02 Dec 2011 14:42:20 +0100, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

A strata dla PKB, to pi*oko jego roczna pensja (2x zarobki).

Większ straty powoduj± kolejne dni wolne od pracy, wprowadzane przez
naszych posłów.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-03 10:55:38
Autor: John Kołalsky
* Policję!

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl>

A strata dla PKB, to pi*oko jego roczna pensja (2x zarobki).

Większ straty powoduj± kolejne dni wolne od pracy, wprowadzane przez
naszych posłów.

No nie, wolne dni obniżaj± ¶rednie wynagrodzenie miesięczne. Firma nic nie traci tylko zyskuje bo pracownik przyjdzie następnego dnia wypoczęty. Dezorganizacja wywołana działaniami 0.01% ogółu ludzi na znacznej jego czę¶ci takiego zysku nie może przynie¶ć.

Data: 2011-12-03 16:37:46
Autor: to
* Policję!
begin John Kołalsky
No nie, wolne dni obniżają średnie wynagrodzenie miesięczne. Firma nic
nie traci tylko zyskuje bo pracownik przyjdzie następnego dnia
wypoczęty.

ROTFL.

Data: 2011-12-03 10:35:44
Autor: John Kołalsky
* Policję!

[...]

Sugerujesz, że to ich sprawka ?

Data: 2011-12-02 14:23:42
Autor: Jakub Witkowski
* Policję!
W dniu 2011-11-29 15:19, kamil pisze:

Raz na rok spóĽnisz się 20 minut do pracy. ¦wiat się zawali? Jeste¶ neurochirurgiem i kto¶ wła¶nie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20 minut spłonie sierociniec?

Pomnóż te 20 minut przez liczbę spóĽnionych kierowców i pasażerów.
I tak, w¶ród nich swobodnie mógł być i strażak, i neurochirurg.

Data: 2011-11-29 19:34:47
Autor: J.F
* Policję!
Użytkownik "Maksymilian Dutka"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jb0emb$8tr$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Wystarczy zeby zatrzymywali tylko tylu ile sa w stanie przerobic.
W rezultacie setki ludzi straciloby 30s, a nie tysiace 10 minut.

Mozna tez bylo sie ustawic na ulicach w nocy, moze by zlapali paru takich po 2 promile, a nie 0.3.

Ale widac w nocy na ulicach niebezpiecznie.

J.

Data: 2011-11-28 18:16:18
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Jebać Policję!
On 11/28/2011 08:57 AM, 4CX250 wrote:
[...]

http://rt.com/news/alcolaser-fight-drunk-drivers-779/

Alcolaser. I nawet nie potrzeba auta zatrzymywać.

Data: 2011-11-28 23:45:03
Autor: Grejon
Jebać Policję!
W dniu 2011-11-28 18:16, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

http://rt.com/news/alcolaser-fight-drunk-drivers-779/

Alcolaser. I nawet nie potrzeba auta zatrzymywać.

Ciekawe czy wyłapuje tych, co przed wyjazdem z domu umyli zęby i wypłukali listeryn±.

Data: 2011-11-29 00:29:41
Autor: Kris_Poland
Jebać Policję!

[...]

dobra dobra
podaj wyniki tej akcji !

Data: 2011-11-29 19:48:56
Autor: Jacek
Słuchaliście audycji w Trójce?
Parę dni temu w Trójce słyszałem (byłem wtedy w pracy i nie pamiętam dokładnie) jak redaktor dowiedział się paru ciekawych rzeczy od policjanta biorącego udział w zabezpieczaniu W-wy 11 listopada.
Było tam m.in. o tym, że w takich akcjach najlepiej dać się szybko trafić w hełm "tak, żeby pleksa pękła" i potem na ziemię i do szpitala i już jest spokój i już bezpiecznie.
Potem było mniej więcej coś takiego, że: "każdy rozsądny policjant postara się o chorobowe na Euro 2012".

JeĹĽeli takich mamy policjantĂłw to duma mnie wprost rozpiera :-(
Swoją drogą ciekawe, czy takich rannych w "pękniętą pleksę" też policzono i wymieniono potem w mediach?
Jacek

Data: 2011-11-29 19:13:03
Autor: Waldek Godel
Słuchaliście audycji w Trójce?
Dnia Tue, 29 Nov 2011 19:48:56 +0100, Jacek napisał(a):

Parę dni temu w Trójce słyszałem (byłem wtedy w pracy i nie pamiętam dokładnie) jak redaktor dowiedział się paru ciekawych rzeczy od policjanta bior±cego udział w zabezpieczaniu W-wy 11 listopada.
Było tam m.in. o tym, że w takich akcjach najlepiej dać się szybko trafić w hełm "tak, żeby pleksa pękła" i potem na ziemię i do szpitala i już jest spokój i już bezpiecznie.
Potem było mniej więcej co¶ takiego, że: "każdy rozs±dny policjant postara się o chorobowe na Euro 2012".

A co to ma wspólnego z samochodami? Masz takie parcie, żeby zabłysn±ć?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

Data: 2011-11-29 20:21:33
Autor: Jacek
Słuchali¶cie audycji w Trójce?
Waldusiu, zauważyłe¶, że w±tek jest raczej o policji, niż o samochodach?
Ale mogę się mylić, skoro wiesz lepiej.
Jacek

Data: 2011-11-29 22:22:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Nov 2011 20:21:33 +0100, Jacek napisał(a):

Waldusiu, zauważyłe¶, że w±tek jest raczej o policji, niż o samochodach?
Ale mogę się mylić, skoro wiesz lepiej.

W szczególno¶ci prewencja (dawniej ZOMO) i nieumundurowani maj± dużo
wspólnego z samochodami jak ZUS normalnie.
Może poza tym, że sami zazwyczaj prowadz± w stylu koniotrzepolino, i to
jedyne co może mieć wspólnego temat zamieszek 11 wrze¶nia z t± grup±.

Data: 2011-11-29 20:27:32
Autor: J.F
Słuchali¶cie audycji w Trójce?
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

A jak kibice zaczna podpalac samochody ? :-)

J.

Data: 2011-11-30 20:34:46
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/29/2011 07:48 PM, Jacek wrote:
[...]
juĹĽ jest spokĂłj i juĹĽ bezpiecznie.
Potem było mniej więcej coś takiego, że: "każdy rozsądny policjant
postara siÄ™ o chorobowe na Euro 2012".

JeĹĽeli takich mamy policjantĂłw to duma mnie wprost rozpiera :-(
Swoją drogą ciekawe, czy takich rannych w "pękniętą pleksę" też
policzono i wymieniono potem w mediach?
Jacek

Pisałem ostatnio, że policjanci to też ludzie.

A co Ty byś zrobił, jak byś wiedział, że danego dnia jak pójdziesz
do pracy, to możesz dostać w ryj od gości z Anglii? A mogą tobie
wybić oko, połamać ręce i nogi. I do tego niewiele możesz zrobić,
bo prawa człowieka, demokracja i inne takie bzdury.

Ja bym brał chorobowe. Jak byłbym policjantem z Warszawy.

Gdyby policja z Częstochowy zabezpieczała 11 listopada, to nie było
by ĹĽadnych problemĂłw. Jak jest mecz na stadionie w Chorzowie i dany
sektor zabezpiecza Policja z Częstochowy, to tam wszyscy siedzą jak
trusie. Bo chłopaki z Cz-wy się nie pierdolą, tylko biorą pałę i walą
gdzie popadnie. Aż się spocą. A te pizdy z Warszawy bali się podpaść
bo do Ministra MSWiA blisko, a tam to właśnie prawa człowieka
i demokracja. A policja jest od tego, żę jak ktoś rozrabia w mieście
to ma dostać wpierdol. I tyle.

Data: 2011-11-30 20:34:02
Autor: to
[...]

Jak ktoĹ› jest taki bojaĹşliwy to niech nie idzie do policji -- proste.

Data: 2011-11-30 21:42:56
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/30/2011 09:34 PM, to wrote:
[...]

To chyba nie o to chodzi. KaĹĽdy siÄ™ boi czegoĹ›. IMO tu chyba chodzi
o to, że jak coś pójdzie nie tak, to zawsze jakiś jebnięty prokurator
może postawić zarzut.

Była sytuacja w DC chyba, że złodziej samochodem chciał przejechać
policjanta umundurowanego i ten się zaczął ostrzeliwać. Coś koło
rotundy PKO. I jak to wtedy było dalej? Prokurator postawił zarzut
i piec.

Data: 2011-11-30 21:52:16
Autor: to
Słuchali¶cie audycji w Trójce?
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
To chyba nie o to chodzi. KaĹĽdy siÄ™ boi czegoĹ›.

No ok, ale jak ktoś się boi wody, to nie jest żeglarzem, jak ktoś się boi ognia to nie jest strażakiem, a jak ktoś się boi chuliganów to nie powinien być policjantem.

IMO tu chyba chodzi o
to, że jak coś pójdzie nie tak, to zawsze jakiś jebnięty prokurator może
postawić zarzut.

To akurat dotyczy kaĹĽdego. :>

Była sytuacja w DC chyba, że złodziej samochodem chciał przejechać
policjanta umundurowanego i ten się zaczął ostrzeliwać. Coś koło rotundy
PKO. I jak to wtedy było dalej? Prokurator postawił zarzut i piec.

I jak się skończyło?

Data: 2011-11-30 23:13:09
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/30/2011 10:52 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

To chyba nie o to chodzi. KaĹĽdy siÄ™ boi czegoĹ›.

ognia to nie jest straĹĽakiem, a jak ktoĹ› siÄ™ boi chuliganĂłw to nie
powinien być policjantem.

IMO tu chyba chodzi o
to, że jak coś pójdzie nie tak, to zawsze jakiś jebnięty prokurator może
postawić zarzut.

To akurat dotyczy kaĹĽdego. :>

jednak skazanie policjanta to inny sukces niĹĽ niepolicjanta
dla takiego prokuratora

nie pamiętam

Data: 2011-12-01 21:55:19
Autor: Bydlę
On 2011-11-30 21:42:56 +0100, "megrimsNOSPAM@interia.pl" <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

On 11/30/2011 09:34 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

Prokurator postawił zarzut
i piec.

Zdun-prokurator?

--
Bydlę

Data: 2011-12-02 14:18:46
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-11-30 21:34, to pisze:
Jak ktoĹ› jest taki bojaĹşliwy to niech nie idzie do policji -- proste.

Jak proponujesz odsiać tchórzy?

Data: 2011-12-02 14:54:25
Autor: to
Słuchali¶cie audycji w Trójce?
begin Jakub Witkowski
Jak ktoĹ› jest taki bojaĹşliwy to niech nie idzie do policji -- proste.

Jak proponujesz odsiać tchórzy?

Sam się powinni odsiać.

Jebać Policję!