Jebać ZUS i bandę Tuska

Data: 2012-10-02 19:16:44
Autor: Robert Tomasik
Jebać ZUS i bandę Tuska
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k4eo6f$icq$1mx1.internetia.pl...
Polka wygrała w Strasburgu: ZUS wypłci jej 12 tysięcy euro!

Choć jestem eurosceptykiem, to właśnie jeden z argumentów, który mnie przekonał. Wobec arogancji naszych władz i absolutnego braku logiki w prawie, to Trubunał stanowi jakąś opdskocznię. Szkoda, że automatycznie orzeczenia o naruszeniu prawa nie powodują uchylenia odnośnych przepisów krajowych, nie działają jako prawo w innych analogicznych sprawach i nei rodzą skutków prawnokarnych wobec osób odpowiedzialnych za naruszenie praw człowieka.

Data: 2012-10-02 19:28:43
Autor: boukun
Jebać ZUS i bandę Tuska

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:506b2218$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ludzie, ludzie, ogarnijcie się trochę. Co ma Europejski Trybunał Praw Człowieka, organ Rady Europy zrzeszającej 47 państw całej Europy (tudzież Turcja) http://pl.wikipedia.org/wiki/Rada_Europy, do Unii Europejskiej, w której skład wchodzą zaledwie 27 państw europejskich http://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Europejska?

Radzę ci z powrotem zmienić stosunek do rasistowskiej i antynarodowej koncepcji UE, gdzie chcąc się sądzić o cokolwiek przed tamtejszym organem justicji, Trybubałem Europejskim w Luxemburgu (druga siedziba jest obecnie też w Strasburgu), nie powołuje się człowiek na prawa człowieka, tylko na komisaryczne prawo UE, bądź krajowe.

boukun

Data: 2012-10-02 19:32:08
Autor: boukun
Jebać ZUS i bandę Tuska

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k4f8hq$mdp$1mx1.internetia.pl...

[...]

No i przed tym zasranym Trybunałem Europejskim UE jest przymus adwokacki, choć w traktatach mają to całkiem pogmatwane...

boukun

Jebać ZUS i bandę Tuska