Jebać cały świat...

Data: 2009-11-18 12:50:15
Autor: Tzva Adonai
Jebać cały świat...
Niech żyje Izrael i naród żydowski....

Dobranoc....

Data: 2009-11-18 13:04:56
Autor: Mariusz Merta
warzywa i owoce niech żyją, niech żyją...marchew ki zwłaszcza...no i warzywne głaby zwane teraz perejro czy jakoś tak
j.w.
heil merkel
panie tzva

Mariusz Merta

P.S.
towarzyszu jadrys jak tam wasz szef za wami ?
mme

Data: 2009-11-18 22:17:04
Autor: Jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Panie Merta, zaczyna mnie pan wk..wiać. Nie jestem towarzyszem, ani nie mam szefa.. Ile razy mam to panu powtarzać?

Data: 2009-11-18 22:25:54
Autor: Piotr
Dnia Wed, 18 Nov 2009 22:17:04 +0100, Jadrys napisał(a):

Panie Merta, zaczyna mnie pan wk..wiać. Nie jestem towarzyszem, ani nie mam szefa.. Ile razy mam to panu powtarzać?

A to nie komuszki zohydziły to, w końcu piękne, słowo "towarzysz"?
Piotr

Data: 2009-11-18 23:35:20
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ależ ono nie jest dla mnie wcale ohydne. Po prostu ja pionek w niczym nie zasłużony dla ruchu nie mogę sobie przypisywać miana  które nosili ludzie walczący i ginący na barykadach.. Byłoby to z mojej strony wielkie nadużycie.

Data: 2009-11-19 00:17:36
Autor: VicAbarca
warzywa i owoce niech żyją, niech żyją. ..marchewki zwłaszcza...no i warzywne głaby z wane teraz perejro czy jakoś tak
Jadrys пишет:
AleĹź ono nie jest dla mnie wcale ohydne. Po prostu ja pionek w niczym nie zasłuĹźony dla ruchu nie mogę sobie przypisywać miana  ktĂłre nosili ludzie walczący i ginący na barykadach.. Byłoby to z mojej strony wielkie naduĹźycie.

A ktoryz to z towarzyszy zginal na barykadzie?

--
Vic

Data: 2009-11-19 00:05:53
Autor: Karol
warzywa i owoce niech żyją, niech żyją...marchewki zwłaszcza...no i warzywne głaby zwane teraz perejro czy jakoś tak
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Jadrys пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> AleĹź ono nie jest dla mnie wcale ohydne. Po prostu ja pionek w niczym > nie zasĹ&#65533;uĹźony dla ruchu nie mogÄ&#65533; sobie przypisywaÄ&#65533; miana  ktĂłre nosili > ludzie walczÄ&#65533;cy i ginÄ&#65533;cy na barykadach.. ByĹ&#65533;oby to z mojej strony > wielkie naduĹźycie.

A ktoryz to z towarzyszy zginal na barykadzie?

no wlasnie, twoj stary jednak zyje prawda sowiecki pomiocie? --

Data: 2009-11-20 21:26:20
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
no wlasnie, twoj stary jednak zyje prawda sowiecki pomiocie?

Co robil twoj stary w PRL-u?

--
Vic

Data: 2009-11-19 09:28:25
Autor: Jadrys
VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
[...]

Mnóstwo towarzyszy zginęło w walce o sprawiedliwy świat.. Te barykady to tylko taka parafraza .

Data: 2009-11-19 09:43:11
Autor: Prawusek
warzywa i owoce niech żyją, niech żyją...marchewki zwłaszcza...no i warzywne głaby zwane teraz perejro czy jakoś tak
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:he2vj6$8uh$2news.onet.pl...

Moje wygooglane z 2.10.2001:

NOWY HYMN NA TE CZASY (FRAGMENT)

Na znaną starszym melodię:

Na te posady ludu ochoczy
Złodziejski sztandar do góry wznieś
Śmiało po kasę wyciąg swe ramię
Bo na cię czeka zdobyczy część

Forsę w dłoń, dobrze chroń
Popatrz w dal, do kasy duby smal
Część forsy tej, szefowi swemu dej
Powstań już, do kasy kluczyk włóż
Pobudkę grają już.....

DonJose    Wyświetl profil
A mnie sie kawal z lat 70-tych przypomnial: Poludnie. Glos z megafonow na
Dworcu Glownym w Warszawie: - Pociag pospieszny z Katowic wjezdza na tor
drugi przy peronie czwartym. Prosze odsunac sie od stanowisk.
  Więcej opcji 2 Paź 2001, 20:49

Grupy dyskusyjne: soc.culture.polish
Od: donj...@aol.com (DonJose)
Data: 03 Oct 2001 00:49:11 GMT
Lokalna: Wt. 2 Paź 2001 20:49
Temat: Re: NOWY HYMN NA TE CZASY (FRAGMENT)
Odpowiedz autorowi | Przekaż | Drukuj | Indywidualna wiadomość | Pokaż
oryginalną wiadomość | Zgłoś tę wiadomość | Znajdź wiadomości tego autora

Data: 2009-11-19 09:44:46
Autor: Prawusek
warzywa i owoce niech żyją, niech żyją...marchewki zwłaszcza...no i warzywne głaby zwane teraz perejro czy jakoś tak
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message

Ktoś z zachwytu umieścił:

http://www.urlopy.net.pl/grupy/pl;soc;polityka,watek,415547.html

Data: 2009-11-19 13:54:25
Autor: Mariusz Merta
[...]

tiaaaaa...najbardziej ofiarni nie ginęli na barykadach tylko umierali
jako dozorcy łagrów, więzień i psychuszek...
albo w innych okolicznościach...
taki che guevara "pracował ofiarnie" w więzieniu La Cabana i szkolił
kadry do obsługi tychże więzień...
kiedy "walczył" to oczywiście w drugiej linii zagrzewał tych z
pierwszej do boju dobrym słowem i rewolwerem...
zdaje się, że to Al Capone powiedził, że dobrym słowem można zdziałać
dużo ale dobrym słowem i rewolwerem
można zdziałać znacznie więcej... tedy nie dziwota, że najcenniejsze
hmmmmm odpadki rewolucji zawsze były w
dalszych szeregach...pilnowali ładu i porządku ?? :-)))) z karabinem
maszynowym i rewolwerem...
Sołżenicyn opisał jak Parvus musiał dłuuuugoooo przekonywać lenina do
wyjazdu do rosji...
zaś lenin czuł się tak cenny dla sprawy rewolucji, że wcale się nie
śpieszył
na propozycje niemieckie patrzył podejrzliwie...no jak to w zwyczaju
rewolucjonistów zresztą...

a propos to warzy (wny) szu proszę sobie obejrzeć kapitalistyczne
więzienie
jak powstaje... jak przyjdzie pański czas czekisty unijnego może pan
zrobi karierę
jako konstruktor czy cieć
http://rundown.pl/Dokumentalne/Wielkie-konstrukcje/Najwieksze-wiezienie-swiata.php

Mariusz Merta

Data: 2009-11-20 12:48:33
Autor: Jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Tradycyjnie chrzani pan bzdety. Kto aktywnie walczył z kacapami w czasie zaborów? Oczywiście komuchy.. Chyba nie wie pan ilu  ich zginęło w więzieniu na cytadeli, ilu w twierdzy Szlisselburskiej itd.
Również pańska opinia o Che jest warta żeby ja rozbić o kant... nie powiem czego.. Facet zawsze stawał na pierwszej linii frontu..
Wie pan? Pana "chciejstwo" nie ma nic wspólnego z rzeczywistością..

Data: 2009-11-20 21:28:05
Autor: VicAbarca
Jadrys пишет:
Mnóstwo towarzyszy zginęło w walce o sprawiedliwy świat.. Te barykady to tylko taka parafraza .

Towarzysze nie gineli w walce :) Ginal prosty lud. Towarzysze wozili sie w czarnych wolgach do swoich sluzbowych luksusowych willi :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 23:24:46
Autor: Jadrys
VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
[...]

Ten prosty lud to właśnie towarzysze.., Towarzysze walko o sprawiedliwość.

Data: 2009-11-19 09:21:57
Autor: Piotr
Dnia Wed, 18 Nov 2009 23:35:20 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Co prada, to prawda, juz ad_rem ci wspomniał, żeś pizda a nie komunista.
Piotr

Data: 2009-11-19 09:49:05
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Tak Piotrze, to prawda, ale mam nadzieje że kiedyś zasłużę na to żeby mnie tak nazywano.. Choć może z ta piz..ą to ad_rem trochę przesadził.

Data: 2009-11-19 18:39:10
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Nov 2009 09:49:05 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

No, skoro nie zasługujesz na bycie towarzyszem, to ja cie przepraszam
jadrysiu, ale...
Piotr

Data: 2009-11-19 20:23:51
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ależ nie ma za co Piotrze.. Pomylić się każdy może.

Data: 2009-11-19 20:36:02
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Nov 2009 20:23:51 +0100, Jadrys napisał(a):

No, skoro nie zasługujesz na bycie towarzyszem, to ja cie przepraszam
jadrysiu, ale...
Piotr

Ależ nie ma za co Piotrze.. Pomylić się każdy może.

....ale to już tylko pizda pozostaje jadrysiu. :-)
Piotr

Data: 2009-11-19 20:53:48
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ale w tej sprawie też  nie musisz przepraszać, bo to chyba "rem" a nie ty mnie tak nazwał?

Data: 2009-11-19 22:19:23
Autor: Piotr
Dnia Thu, 19 Nov 2009 20:53:48 +0100, Jadrys napisał(a):

Ale w tej sprawie też  nie musisz przepraszać, bo to chyba "rem" a nie ty mnie tak nazwał?

Z całą pewnością, rem.
Piotr

Data: 2009-11-20 12:49:35
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ponad wszelką wątpliwość!!

Data: 2009-11-18 22:00:17
Autor: Jadrys
Jebać cały świat...
Tzva Adonai pisze:
Niech żyje Izrael i naród żydowski....

Dobranoc....

I Polska i naród polski.

Dobranoc

Data: 2009-11-18 13:03:11
Autor: Antenka
Jebać cały świat...
On 18 Lis, 22:00, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Niech żyje Izrael i naród żydowski....

> Dobranoc....

I Polska i naród polski.

Dobranoc

Co mu się stało? Wypił za dużo? ;-)

Antenka

Data: 2009-11-18 22:14:23
Autor: Jadrys
Jebać cały świat...

Tzva Adonai pisze:

[...]

Chyba nie, zbliża się 22 00. O tym czasie Tzvie zbiera sie na szczerość. :-(

Data: 2009-11-18 22:32:40
Autor: matador
Jebać cały świat...
Antenka pisze:

Co mu się stało? Wypił za dużo? ;-)

Wylali go z "roboty". Wraca do "ojczyzny".
A tak w ogóle - wrzuć go do KF ;-)
Tam jego miejsce.

matador.

Data: 2009-11-18 13:04:21
Autor: robertbig
Jebać cały świat...
Tzva Adonai pisze:

> Niech żyje Izrael i naród żydowski....

> Dobranoc....

I Polska i naród polski.

Dobranoc

Jebać Izrael

Dobranoc

Hujeczek ci w dupeczke Tzwa

Dobranoc

Data: 2009-11-18 22:25:35
Autor: boukun
Jebać cały świat...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:34b38d4d-d612-4c6c-ac7b-8793d493a029p35g2000yqh.googlegroups.com...
Niech żyje Izrael i naród żydowski....

Dobranoc....

A głupi Piotruś mówi, że ty inteligentny...

boukun

Data: 2009-11-19 00:57:53
Autor: awe
Jebać cały świat...
Nie badz nudny, badz kreatywny. Eskimosi, Eskimosi Cvel
awe

Data: 2009-11-19 01:40:30
Autor: HaMMeR
Jebać cały świat...
Tzva Adonai wrote:
Niech żyje Izrael i naród żydowski....

Dobranoc....

Czyzbys zaczynal od tego biednego panstewka?

Jebać cały świat...