Jebać dyrektywę unijną PSD2

Data: 2020-07-01 13:57:15
Autor: Robert_DF
Jebać dyrektywę unijną PSD2
W dniu 01.07.2020 o 12:11, z pisze:

Czy UE sfinansuje mi telefon do autoryzacji przelewów?

nie masz smartfona to w bankach nie istniejesz ;-/

to nawet śmieszne nie jest, pytałem w mbanku co w takim wypadku: zapraszamy do placówki

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-07-01 14:35:58
Autor: z
Jebać dyrektywę unijną PSD2
Ktoś tu kiedyś pisał że smartfon Cię bardziej uwiarygadnia bo jest na Twoje nazwisko numer telefonu, jest na to faktura, jesteś OSOBĄ a nie komputerem na który może się zalogować każdy. ;-)

Mógłbym się zgodzić z takim stwierdzeniem ale właśnie operując na SMSach a nie na jakichś niechlujnie napisanych apkach bo to właśnie są tylk programiki dokładnie takie same jak na blaszaku. Też może się zalogować/włamać byle gówniarz.

To co? Przyjdzie mi zmienić bank? ;-)

PS. ładny pan na czacie coś wspomniał że może zgłosić to jako reklamację sugerując że mogę to jakoś obejść...

Dziwne. to jest dyrektywa i się ją stosuje czy jak zwykle to tylko ogólne rekomendacje a CAŁE ZŁO robią tubylcy co nie rozumieją jego przesłania.

Dokładnie tak samo było przy RODOSRODO.

Data: 2020-07-01 14:58:47
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5efc832f$0$17361$65785112@news.neostrada.pl...
Ktoś tu kiedyś pisał że smartfon Cię bardziej uwiarygadnia bo jest na Twoje nazwisko numer telefonu, jest na to faktura, jesteś OSOBĄ a nie komputerem na który może się zalogować każdy. ;-)

Czy apka zna numer telefonu na ktorym jest uruchamiana ?
W systemie GSM ogolnie telefon nie zna swojego numeru.

[...]

Wieksze ryzyko niz przeczytanie SMS ?

SMS moga bodajze czytac wszystkie uprawnione apki, wiec co to za zabezpieczenie.
A apka bankowa moze miec dodatkowe zabezpieczenia - np odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy czy chocby tylko zrobic fotke w czasie potwierdzania :-)

No i sam smartfon ma raczej lepsze zabezpieczenia, o ile ktos zechce je wlaczyc -a czasem jest zmuszony.

J.

Data: 2020-07-01 15:22:23
Autor: z
W dniu 2020-07-01 o 14:58, J.F. pisze:
A apka bankowa moze miec dodatkowe zabezpieczenia - np odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy czy chocby tylko zrobic fotke w czasie potwierdzania

No faktycznie.
Ale lepszym zabezpieczenie jest odebranie smsa na noki 3310 ;-)

A przecież ostatnio właśnie wdrożono dodatkowe potwierdzenia wielostopniowe dla BEZPIECZEŃSTWA właśnie.

Takie odbijanie się od ściany do ściany.

Data: 2020-07-01 15:39:43
Autor: PiteR
Jebać dyrektywę unijną PSD2
in <news:5efc8e10$0$499$65785112news.neostrada.pl>

http://www.altehandys.de/mobile/smartphone/images/si-s6d-power-d2-1.jpg

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-07-01 15:00:47
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert_DF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5efc7a1c$0$508$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 01.07.2020 o 12:11, z pisze:
Czy UE sfinansuje mi telefon do autoryzacji przelewów?

nie masz smartfona to w bankach nie istniejesz ;-/

Eee tam w banku.

Wiele spraw urzedowych wymaga teraz profilu zaufanego, a ten sms z potwierdzeniem.

to nawet śmieszne nie jest, pytałem w mbanku co w takim wypadku: zapraszamy do placówki

Dobrze, ze juz maja placowki :-)

J.

Jebać dyrektywę unijną PSD2