Jechała 200km/h, uderzyła w most

Data: 2010-08-15 21:28:13
Autor: Stefan
Jechała 200km/h, uderzyła w most
Jako¶ jeszcze na grupę nie trafiło: http://www.tvn24.pl/-1,1669247,0,1,jechala-200-kmh-- uderzyla-w-most,wiadomosc.html

Niesamowite, gdzie te auto ma koła? Czy to sama karoseria odcięta przez strażakow i odłożona na bok? Jakos nie moge znalezc nic wiecej poza tym jednym niusem.

--
http://www.artveo.pl/

Data: 2010-08-15 20:30:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, Stefan napisał(a):

Jako¶ jeszcze na grupę nie trafiło: http://www.tvn24.pl/-1,1669247,0,1,jechala-200-kmh-- uderzyla-w-most,wiadomosc.html

niestety... przeżyła.. :-/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-15 21:34:48
Autor: DoQ
Stefan pisze:

Niesamowite, gdzie te auto ma koła? Czy to sama karoseria odcięta przez strażakow i odłożona na bok? Jakos nie moge znalezc nic wiecej poza tym jednym niusem.

Skad wiedzieli ze akurat 200?
Za duzo zostalo z tego samochodu jak na 200...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-15 21:40:52
Autor: Arek M
[...]

Nie potrafie sobie przypomniec takiego odcinka trasy sobotka-wrocław, na ktorym da sie do 200km/h rozpedzic :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-08-15 22:06:56
Autor: J.F.
On Sun, 15 Aug 2010 21:40:52 +0200,  Arek M wrote:
[...]

Lotnisko w Miroslawicach ? Poza tym masz kiepskie auto - odpowiednio mocny silnik i na zwyklej
drodze wyjdzie 200. Tylko na hamowanie miejsca zabraknie.

A tak w ogole - to cos mi sie wydaje ze pomiar predkosci metoda "po
wypadku wskazowka ustawila sie na liczbie 200".

A poza tym .. gdzie tam jest most ? J.

Data: 2010-08-15 22:22:09
Autor: to
Jechała 200km/h, uderzyła w most
begin J.F.
Lotnisko w Miroslawicach ?
Poza tym masz kiepskie auto - odpowiednio mocny silnik i na zwyklej
drodze wyjdzie 200. Tylko na hamowanie miejsca zabraknie.

Nie przesadzaj, jak przyspieszy to i zahamuje. ;-)
 --
ignorance is bliss

Data: 2010-08-16 09:12:54
Autor: J.F.
Jecha?a 200km/h, uderzy?a w most
On 15 Aug 2010 22:22:09 GMT,  to wrote:
[...]

Az tak dlugich prostych tam nie ma :-)

J.

Data: 2010-08-15 21:36:19
Autor: MadMan
Jechała 200km/h, uderzyła w most
Dnia Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, Stefan napisał(a):

Jako¶ jeszcze na grupę nie trafiło: http://www.tvn24.pl/-1,1669247,0,1,jechala-200-kmh-- uderzyla-w-most,wiadomosc.html

Niedobrze, mosty pozazdro¶ciły drzewom i zaczynaj± też wyskakiwać na
jezdnię...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-16 09:02:27
Autor: Paweł
Jechała 200km/h, uderzyła w most
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1ea9cjrp0v4qp.dlgrower.power.pl...
[...]

Zburzyć wszystkie. To mordercy! --
Paweł

Data: 2010-08-15 21:37:01
Autor: jerzu
Jechała 200km/h, uderzyła w most
On Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, Stefan <stefan@costam.wp.pl>
wrote:

Niesamowite, gdzie te auto ma koła?
(...)

Może nie zadziałało wypuszczanie podwozia podczas podchodzenia do
l±dowania?

P.S. "Jak poinformował nas internauta Karol, do wypadku doszło ok. 6.
rano" - o 6 rano to jest już jasno.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-15 21:54:22
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-08-15 21:37, jerzu pisze:

Może nie zadziałało wypuszczanie podwozia podczas podchodzenia do
lÄ…dowania?
P.S. "Jak poinformował nas internauta Karol, do wypadku doszło ok. 6.
rano" - o 6 rano to jest juĹĽ jasno.

Pewnie wjeżdżała do zabudowanego ;)

Coś musi być na rzeczy ostatnio. Jechałem dziś DK94 z Opola do Wrocławia ... 20 km przed Wrocławiem poza obszarem zabudowanym (przypominam, dopuszczalna prędkość 90 km/h) doszedłem kolumnę (acz mocno rozrzuconą, nie jechali zderzak w zderzak) pojazdów .... koło 30 samochodów ... jadących z prędkością około 65 - 75 km/h ... co się namachałem kierą by wszystkich wyprzedzić, to cyc opada ...

Wjechałem do Wrocławia (obszar zabudowany) ... na Krakowskiej jechałem około 75/h ... tu się zaczęła jatka ... Tylko poczuli, że są w zabudowanym i znamienna część pojazdów, które łyknąłem poza zabudowanym wyprzedzała mnie wściekle już we Wrocławiu z dużą różnicą prędkości (ok 20 - 30 km/h), przelatała na pomarańczowych etc ...

Taka se obserwacja podczas  spacerowej jazdy (siedziaĹ‚em za kółkiem juĹĽ 11 h, wiÄ™c leciaĹ‚em swoim powolnym tempem - czyli 110 poza zabudowanym i 70-80 w zabudowanym) ...

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-08-15 22:04:13
Autor: masti
Jechała 200km/h, uderzyła w most
Dnia pięknego Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, osobnik zwany Stefan
wystukał:

Jakoś jeszcze na grupę nie trafiło:
[...]

najbardziej podob mi się początek artykułu: "Niebezpieczny wypdek..."
A sÄ… bezpieczne?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-16 09:42:32
Autor: Michał Gut
Jechała 200km/h, uderzyła w most
najbardziej podob mi się początek artykułu: "Niebezpieczny wypdek..."
A sÄ… bezpieczne?
:)))))

ale te 200 to trzeba podzielic przez dwa jak w morde strzelił. co jak co ale mam dosc niską ocenę polskiej prasy codziennej - tvn rowniez nie powala. przypomina mi sie skecz kmn: http://www.youtube.com/watch?v=jwOFMOXP-eM

pasuje idealnie:)))))))))))))))))))))
sir

Data: 2010-08-15 22:39:29
Autor: Tomasz Pyra
Stefan pisze:
[...]

W tym artykule napisano że jechała 200km/h i straciła panowanie nad pojazdem, a następnie (już nie wiadomo z jak± prędko¶ci±) uderzyła w most.
Zaraz obok pisz± że uderzyła w most 200km/h.
No i trudno wyczytać z układu zdań czy ta prędko¶ć została ustalona przez strażaków, czy przez samego dziennikarza.

Ja rozumiem że dla dziennikarza to wszystko jedno, ważne żeby pojawiło się 200km/h.

A metodologia badania to może być tradycyjne "wskazówka prędko¶ciomierza zatrzymała się na...".
Jako¶ jeżdżę moim jednym samochodem i wskazówka sobie potrafi skoczyć nawet do 100km/h - może i nie byłoby to takie dziwne, ale ja nie mam nawet linki prędko¶ciomierza założonej.

Jak bym w co¶ wydzwonił to ta wskazówka by pewnie zrobiła kilka obrotów nim by się zatrzymała.

Data: 2010-08-16 01:03:24
Autor: BartekK
W dniu 2010-08-15 22:39, Tomasz Pyra pisze:
Stefan pisze:
Jakoś jeszcze na grupę nie trafiło:
http://www.tvn24.pl/-1,1669247,0,1,jechala-200-kmh-- uderzyla-w-most,wiadomosc.html
A metodologia badania to może być tradycyjne "wskazówka prędkościomierza
zatrzymała się na...".
Typowy bełkot dziennikarski. Nie ma co oczekiwać konkretów, ma być tylko sensacja.

Data: 2010-08-16 10:09:47
Autor: Maciek
Jechała 200km/h, uderzyła w most
W dniu 2010-08-15 22:39, Tomasz Pyra pisze:
A metodologia badania to może być tradycyjne "wskazówka prędko¶ciomierza zatrzymała się na...".
Lepsz± metodę widziałem niedawno w tv. Wypowiadał się ¶wiadek - na moje
oko emeryt, stary ormowiec ;-) "Motocyklistę tylko słyszałem, jechał
bardzo szybko, na moje ucho ze 200 km/h" ;-)

Maciek

Data: 2010-08-18 11:47:31
Autor: jacek2v
Jechała 200km/h, uderzyła w most
On 16 Sie, 10:09, Maciek <mac...@nospam.pl> wrote:
W dniu 2010-08-15 22:39, Tomasz Pyra pisze:> A metodologia badania to może być tradycyjne "wskazówka prędko¶ciomierza
> [...]

oko emeryt, stary ormowiec ;-) "Motocyklistę tylko słyszałem, jechał
bardzo szybko, na moje ucho ze 200 km/h" ;-)

To jedna z dwóch najlepszych metod dostępnych człowiekowi stosowana do
tej pory w radarach policji, działaj±ca wykorzystuj±c efekt
Dopplera :). Druga to na "mgnienie oka" znacznie nowsza, stosowana też
w radarach policji -w tych wersjach z laserem :)

Pzdr.

Data: 2010-08-19 00:55:37
Autor: Tomasz Pyra
jacek2v pisze:
[...]

Się ¶miej... Jak kto¶ ma słuch absolutny i byłby w stanie wiernie odtworzyć odgłos "ziiiiiiiiummmmmmm" który usłyszał jak mijał go pojazd, to mógłby na tej podstawie okre¶lić jego prędko¶ć na podstawie stosunku częstotliwo¶ci zbliżania do częstotliwo¶ci oddalania.

Data: 2010-08-18 22:15:50
Autor: jacek2v
On 19 Sie, 00:55, Tomasz Pyra <hellf...@spam.spam.spam> wrote:
jacek2v pisze:

> [...]

to mógłby na tej podstawie okre¶lić jego prędko¶ć na podstawie stosunku
częstotliwo¶ci zbliżania do częstotliwo¶ci oddalania.

No to jeszcze musiałby mieć wy¶mienite gardło :)
Poza tym to co słyszymy to głównie dĽwięk silnika (i jęk rozrywanego
powietrza :)) wystarczy, że kto¶ upu¶ci gazu lub go depnie ton się
zmieni i po mierzeniu :)

Pzdr.

Jechała 200km/h, uderzyła w most