Jechała 200km/h, uderzyła w most

Data: 2010-08-15 22:04:13
Autor: masti
Jechała 200km/h, uderzyła w most
Dnia pięknego Sun, 15 Aug 2010 21:28:13 +0200, osobnik zwany Stefan
wystukał:

Jakoś jeszcze na grupę nie trafiło:
http://www.tvn24.pl/-1,1669247,0,1,jechala-200-kmh-- uderzyla-w-
most,wiadomosc.html

Niesamowite, gdzie te auto ma koła? Czy to sama karoseria odcięta przez
strażakow i odłożona na bok? Jakos nie moge znalezc nic wiecej poza tym
jednym niusem.

najbardziej podob mi się początek artykułu: "Niebezpieczny wypdek..."
A sÄ… bezpieczne?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-16 09:42:32
Autor: Michał Gut
Jechała 200km/h, uderzyła w most
najbardziej podob mi się początek artykułu: "Niebezpieczny wypdek..."
A sÄ… bezpieczne?
:)))))

ale te 200 to trzeba podzielic przez dwa jak w morde strzelił. co jak co ale mam dosc niską ocenę polskiej prasy codziennej - tvn rowniez nie powala. przypomina mi sie skecz kmn: http://www.youtube.com/watch?v=jwOFMOXP-eM

pasuje idealnie:)))))))))))))))))))))
sir

Jechała 200km/h, uderzyła w most