Jechali za chlebem

Data: 2014-07-19 11:38:11
Autor: Pitek Antropulus Rektus
Jechali za chlebem
Data: 2014-07-19 12:48:42
Autor: Mark Woydak
Jechali za chlebem

Użytkownik "Pitek Antropulus Rektus" <pitek_antropulus_rektus@gmail.com>
napisał w wiadomości news:lqdea5$dac$1speranza.aioe.org...
Polski niewolnik w podróży za chlebem...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Wypadek-polskiego-autobusu-i-busa-w-Niemczech-Szesc-osob-nie-zyje,wid,16765232,wiadomosc.html

Oto Polska Tuseka i komora...

Byłeś kiedykolwiek dalej niż swoje Zadupie? I przestań zmieniać ksywki.

MW

Data: 2014-07-19 17:26:08
Autor: Budzik
Jechali za chlebem
[...]

Az chciałoby się powiedzieć, zeTobie równiez należałoby zyczyc takiego wyjazdu na wakacje...
Tylko czy znizyc sie do takiego poziomu...?

Data: 2014-07-19 20:22:00
Autor: Pitek Antropulus Rektus
Jechali za chlebem
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA36FC57B4DF2Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja mogłem siedzieć w tym nieszczęsnym busie dziadu, a może nawet nim już raz jechałem (dwa tygodnie temu z Niemiec wracałem), Sindbadem zresztą do Hamburga za chlebem też...
Do tego nas banda okrągłostołowych oprawców i sprzedawczyków doprowadziła, że jesteśmy narodem niewolników i obcych wyrobnikw, najczęściej służących..., bo w kraju nędza i rozpacz...

Data: 2014-07-20 07:22:25
Autor: Mark Woydak
Jechali za chlebem

Użytkownik "Pitek Antropulus Rektus" <pitek_antropulus_rektus@gmail.com> napisał w wiadomości news:lqed08$ugc$1speranza.aioe.org...
[...]

Ile ci płacą za te prokremlowskie teksty?

MW

Data: 2014-07-20 08:59:59
Autor: Budzik
Jechali za chlebem
[...]