Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Jed? szybko tam gdzie wolno

Jed? szybko tam gdzie wolno

Data: 2009-06-03 00:13:14
Autor: kakmar
Jed? szybko tam gdzie wolno
Dnia 02.06.2009 Koczis <xj600sk21@poczta.onet.pl> napisał/a:
Witam.

Dzis zobaczylem w Wawie nowy baner reklamowy dotyczacy motocyklistow.
tu link do ich strony:

http://www.fastbiker.pl/

Zaciekawiony zagladam na ta stonke, a tam lipa :( nic nie ma, co by dotyczylo
bezpieczenstwa na drodze, itp.

Czy Ktos moze mi wytlumaczyc pocotokomu?
Za duzo kasy, sponsoring, czy cus?

Uwaga bede tłomaczył:

1. założenia masz "coś" do wypromowania i gówniany budżet, lub
oszczędzasz.

2. sprytny plan zamiast się bujać ze standardową kosztowną ścieżką gdzie za wszystko się
płaci, wymyślasz sprytny plan.
2a zapisujesz na kartce 3~5 słów kluczy synonimów "cosia".
2b przeszukujesz "mainstreamowe" media, za pomocą ww., dodając za każdym
razem standardowy zestaw nośnych kluczy jak: bezpieczeństwo, zagrożenie,
pomoc, itd. Jak nie idzie to dodajesz kilka bliskoznacznych.
2c ze znalezionej kupy klecisz _społeczny_ cel akcji, styknie A4 i już poważnie wygląda. Wymyślasz hasło, 1 zdanie, im prostsze i głupsze tym
lepsze.

3. idziesz z ww. przygotowanym materiałem do tych samych mediów i
tłumaczysz że dołączając do prospołecznej akcji zrobią sobie dobrze.
Media mają to do siebie że mają w cholerę pustego przebiegu na reklamę,
jednocześnie chcą koniecznie robić wrażenie że są obłożeni na 110%. Taki
materiał społeczny więc robi im dobrze i jak już trafisz do
odpowiedniego człowieka to jest z górki. Tym bardziej że "problem jest" bo już nawet o tym pisali/mówili.  4. Chodzisz dumny że za mniej niż 20% zwykłego budżetu puściłeś klientowi promocję o jakiej nie marzył (bo go nie stać), w dodatku myślisz że
zrobiłeś coś naprawdę dobrego. Tak dla innych dobrego, no pomogłeś
ludzkości tak po prostu.

--
kakmaratgmaildotcom
no cieszę się że mogłem pomóc.

Jed? szybko tam gdzie wolno

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona