Jeden dzień zwłoki ze złożeniem PIT-4R

Data: 2012-01-31 13:12:26
Autor: Adam
Jeden dzień zwłoki ze złożeniem PIT-4R
Witam,

Prowadzę skromną działalność gospodarczą i niestety zapomniałem
założyć PIT-4R na który był termin do dziś. Czy jeżeli pojadę zawieźć
go jutro z samego rana to czy muszę dodatkowo składać pisemne
wyjaśnienia i wyrażać "czynny żał" za popełnione wykroczenie? Suma
zaliczek wynosiła nieco ponad 400 zł. - wiem że na to US patrzą.

Dzięki za wszelkie rady.

Data: 2012-01-31 22:20:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-31 22:12, Adam pisze:
[...]

Pocztą nie wyślesz do północy?

--
Liwiusz

Data: 2012-01-31 13:31:39
Autor: Adam
On 31 Sty, 22:20, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> wyjaśnienia i wyrażać "czynny żał" za popełnione wykroczenie? Suma
> zaliczek wynosiła nieco ponad 400 zł. - wiem że na to US patrzą..

Racja! Nie pomyślałem o tym :) Dzięki serdeczne

Data: 2012-01-31 22:42:15
Autor: 'Tom N'
Liwiusz w <news:jg9lva$6vi$1inews.gazeta.pl>:

[...]

A jeśli na wsi poczta czynna do 18:00, a najbliższa czynna do północy jest
200 km od miejsca zamieszkania, to do kogo się skarżyć na równe prawa?
Taki warsiawiak pobaluje z pitem w teczce do 23:59 w makdonaldzie a i tak na
/główną/ zdązy... ;)

--
T.

Data: 2012-01-31 22:46:27
Autor: PiotRek
Użytkownik "'Tom N'" <news120131@224215intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:120131.224215.psp.379int.dyndns.org.invalid...
[...]

Na niektórych wsiach w ogóle nie ma urzędu pocztowego. To dopiero dyskryminacja!

Piotr

Data: 2012-01-31 23:00:08
Autor: 'Tom N'
PiotRek w <news:jg9nfs$cho$1inews.gazeta.pl>:

[...]

I nie ma internetu, i jednostki wojskowej albo statku morskiego, i zakładu
karnego, i aresztu śledczego...

To dopiero dyskryminacja!

Ba!

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-31 23:28:30
Autor: _ąćęłńóśźż.
Jeden dzien zwloki ze zlozeniem PIT-28
Własnie mi nie łyknęło przez internet:

401: Weryfikacja negatywna - dokument niezgodny ze schematem xsd [cvc-
enumeration-valid:
Value
'W przypadkach niewplacenia w obowiązujących terminach należności wynikających z poz.110 i 112-122 lub wpłacenia ich w niepełnej wysokości niniejsze zeznanie stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2005 r. Nr 229, poz.1954, z pózn. zm.).'
is not facet-valid with respect to enumeration
[...]
It must be a value from the enumeration.]

Należy poprawić błedy podane w opisie statusu i ponownie uruchomić operacje 'Podpisz i wyślij'.

Ręce na tego Vincenta z krainy dzeszczowców opadaja :-((

-- -- -
I nie ma internetu

--

Jeden dzień zwłoki ze złożeniem PIT-4R