Jeden grosz dla Aliora...

Data: 2009-11-23 15:53:24
Autor: scholastyk
Jeden grosz dla Aliora...
Witam,

Posiadam ROR i KK w Aliorze.

Mam taki zwyczaj, że w każdy poniedziałek spłacam całość zadłużenia na KK. Zwykle czynię to przelewając środki z ROR-u w Aliorze. W tym tygodniu jednakże nie miałem wystarczających środków na Aliorowym ROR, tak więc przelałem na tenże ROR z innego banku brakującą kwotę.

Załóżmy że moje zadłużenie na KK wynosiło 500 zł, dokładnie taką też kwotę przyszykowałem na ROR. Zlecam więc spłatę KK w wysokości 500 zł z ROR-u (środki dostępne: 500 zł). Wyskakuje komunikat "Brak wystarczających środków na koncie" czy coś w tym rodzaju. Kilka razy powtarzam - to samo.

Przelewam 499,99 zł - przechodzi. Na koncie zostaje mi 1 grosz. Limit wykorzystany na KK - 1 grosz.

Zwracam uwagę grupowiczom na ten błąd systemu Aliora ponieważ w skrajnej sytuacji można przez tego 1 grosza zapłacić odsetki na KK!

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-11-23 15:05:02
Autor: Olgierd
Jeden grosz dla Aliora...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 15:53:24 +0100, scholastyk napisał(a):

Przelewam 499,99 zł - przechodzi. Na koncie zostaje mi 1 grosz. Limit
wykorzystany na KK - 1 grosz.

Przyznam, że swego czasu też próbowałem wyczyścić rachunek na Aliorze do zera, i też mi system odmówił.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-23 16:05:38
Autor: MarekZ
Jeden grosz dla Aliora...
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pan.2009.11.23.15.05.02@legeartis.org.pl...

Przyznam, że swego czasu też próbowałem wyczyścić rachunek na Aliorze do
zera, i też mi system odmówił.

Dziwne, bo mnie się to udało.

Data: 2009-11-23 07:14:09
Autor: Jacek Erazmus
Jeden grosz dla Aliora...
On 23 Lis, 16:05, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.s...@no.problem> napisał w wiadomości grup

> Przyznam, że swego czasu też próbowałem wyczyścić rachunek na Aliorze do
> zera, i też mi system odmówił.

Dziwne, bo mnie się to udało.

Mi też .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-23 15:19:32
Autor: Olgierd
Jeden grosz dla Aliora...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 07:14:09 -0800, Jacek Erazmus napisał(a):

> Przyznam, że swego czasu też próbowałem wyczyścić rachunek na Aliorze
> do zera, i też mi system odmówił.

Dziwne, bo mnie się to udało.

Mi też .

A ja nie pamiętam co robiłem ;-) ale chyba też spłacałem kartę. Sprawdziłbym jak to jest nawet teraz (mam mało kasy na koncie, więc jest okazja obadać), ale akurat mam komunikat "Przepraszamy, w tym momencie prezentacja listy kart jest niemożliwa. Prosimy spróbować później." ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-23 16:09:53
Autor: RobertS
Jeden grosz dla Aliora...

Przyznam, że swego czasu też próbowałem wyczyścić rachunek na Aliorze do
zera, i też mi system odmówił.

Dziwne, bo mnie się to udało.

No mnie jakoś też. Przelew do zewn. odbiorcy wykonany co do grosza, na koncie zostało 0,00 zł.

RobertS

Data: 2009-11-23 16:12:15
Autor: scholastyk
Jeden grosz dla Aliora...

No mnie jakoś też. Przelew do zewn. odbiorcy wykonany co do grosza, na koncie zostało 0,00 zł.

Do zewnętrznego odbiorcy nie ma problemu. Między swoimi rachunkami też.

Nie da się wyzerować konta spłacając KK - musi zostać 1 grosz.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-11-23 21:29:11
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jeden grosz dla Aliora...
scholastyk pisze:

[...]

W takim razie zamiast wybierać z menu funkcję spłaty karty po prostu
wpisz przelew na rachunek karty.

--
MiCHA

Data: 2009-11-23 16:12:21
Autor: MarekZ
Jeden grosz dla Aliora...
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hee8k3$18oo$1@opal.icpnet.pl...

No mnie jakoś też. Przelew do zewn. odbiorcy wykonany co do grosza, na koncie zostało 0,00 zł.

Ja też przelewałem poza Alior. Może tylko KK nie da się spłacić (lub przelewu w ramach Aliora wykonać) czyszcząc rachunek do zera? Byłby to ostry numerek.

Data: 2009-11-23 19:02:21
Autor: Olgierd
Jeden grosz dla Aliora...

Masz na myśli coś takiego, prawda? http://bit.ly/8oFltF

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-24 08:45:47
Autor: scholastyk
Jeden grosz dla Aliora...

Masz na myśli coś takiego, prawda? http://bit.ly/8oFltF

Tak. Identyczna sytuacja. Mam nadzieję, że to nie jest celowa sztuczka banku!

Pozdrawiam
scholastyk

--

Jeden grosz dla Aliora...