Jeden kroczek w tył amerykańskiej cenzury [Jak Facebook Norweskiego premiera ocenzurował]

Data: 2016-09-10 06:55:49
Autor: A. Filip
Jeden kroczek w tył amerykańskiej cenzury [Jak Facebook Norweskiego premiera ocenzurował]
http://www.bbc.com/news/technology-37318040
Facebook U-turn over 'Napalm girl' photograph
Facebook says it will allow an iconic photograph of a girl fleeing a
Napalm attack taken during the Vietnam war in 1972 to be used on its
platform. [...]
The Norwegian prime minister - who had earlier posted a copy of the
photo on Facebook herself only to see it removed - welcomed the
U-turn. [...]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-09-10 16:14:23
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/10/2016 01:55 PM, A. Filip wrote:
[...]

Ponoć tylko dzięki amerykańskiemu Ministrowi Propagandy, który został decyzją Naczelnika Stanów Zjednoczonych na nocnym głosowaniu Izby Reprezentantów poproszony o interwencję i w indywidualnej interpretacji, bez wyroku sądu, zdjął nakaz cenzury z Facebooka.

Potem podpisał Prezydent, i zdjęcie zostało uwolnione!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-10 09:24:46
Autor: A. Filip
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]

USAński facebook przez kilka/kilkanaście lat będzie (zapewne) miał dalej
"pozycję dominującą" na swoim segmencie światowego rynku.  Potem to
_raczej_ się zmieni.

Wolisz używanie innych zwrotów/opisów to je podaj.  To co i jak
napisałeś robi z ciebie w moich oczach krótkowzrocznego idiotę lub
gorzej, znacznie gorzej.

6 miliardów ludzi myślących jednakowo byłoby straszliwym marnotrawstwem.
40 milionów Polaków *też*.

Data: 2016-09-10 10:02:26
Autor: A. Filip
On 09/10/2016 04:24 PM, A. Filip wrote:

[...]

Sugerujesz, że wszyscy użytkownicy Facebooka chcieli zobaczyć to
zdjęcie na profilu tego faceta, i biedaki - nie mogli, przez
amerykańską cenzurę?

Może wysil się więc, i napisz, o co ci chodzi, bo tak odnoszę
wrażenie, że lubisz na ludzi rzucać obelgami. Ot, taki zadufany buc.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Chodzi mi bucu o to że to nie amerykański/facebookowy cenzor ma
decydować to ludzie zobaczą.  Za skomplikowane?