Jeden modem do wielu sieci...

Data: 2011-09-05 15:34:23
Autor: Lukasz
Jeden modem do wielu sieci...
Użytkownik "WebSmok" <_websmok_@wp.pl> napisał w wiadomości news:j41uff$ka7$1news.icm.edu.pl...
   Witajcie.
   Los wymusza na mnie częste podróże i to po najbardziej zapomnianych miejscach naszego kraju. W tych miejscach potrzebować będę internetu i wymyśliłem sobie, iż w zależności od tego w jakim zakątku się znajdę, to nabędę stosownego prepaida, adekwatnego do sieci która tam będzie miała zasięg.

a zastanawiałeś się nad CDMA w orange? Ja przeglądając pobieżnie mapkę zasięgu stwierdziłem że to może być optymalne rozwiązanie, choć czekam aż plus ruszy z cdma :) Tam gdzie zasięg HSDPA prędkość dobra, tam gdzie nie ma a jest CDMA też ponoć ok, a pokrycie CDMA jest dość duże...
W tej chwili mam tylko iPlusa, ale tu wiadomo-jak nie ma HSPA to ślamazarnie to chodzi (kurcze kiedyś cieszyłem się jak się modem na 40kbps zsynchronizował, ale jakakolwiek strona ważyła kilkanaście czy kilkadziesiąt a nie kilkaset kB)

Lukasz

Jeden modem do wielu sieci...