Jeden numer u dwóch operatorów jednoczesnie

Data: 2012-09-05 19:41:00
Autor: Damian News
Jeden numer u dwóch operatorów jednoczesnie
Witam,

Mam ciekawy przypadek, pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło a przenosiłem już kilkanaście numerów.

Numer był przenoszony z Plusa do PLAY i dzisiaj został aktywowany w PLAY-u.
Myślałem że tak jak zawsze stara karta SIM z Plusa przestanie być aktywna ale okazało się że mam teraz ten sam numer w obu sieciach. Z tym że jak do mnie dzwonią z Plusa lub z sieci które korzystają z plusa np. mBank mobile, FreeM itp. to dzwoni telefon z karta z Plusa, a z pozostałych sieci testowane z PLAY, Orange, T-Mobile, wRodzinie to dzwoni telefon z kartą z PLAY.

Chyba coś Plus skopał przy przenoszeniu numeru i u siebie nie wyłączył numeru i wszystko z jego sieci ląduje ciągle na starą kartę.

Pozdrawiam
Damian

Jeden numer u dwóch operatorów jednoczesnie