Jeden sim OK, inne simy daja bledy

Data: 2010-11-22 13:45:06
Autor: Czesuaw P.
Jeden sim OK, inne simy daja bledy
Proszę podpowiedzcie mi gdzie jest błąd, ub co ja robię źle:

Modem USB Huawei + karta PLUS = error 419 na kompie z WIN XP
Modem USB Huawei + karta PLAY = error 419 na kompie z WIN XP
Modem USB Huawei + karta PLUS = error 628 na kompie z WIN 7
Modem USB Huawei + karta PLAY = error 628 na kompie z WIN 7
Modem USB Huawei + karta ERA  = doskonałej jakości połaczenie kompie z WIN XP

Dlaczego w ost prypadku wszystko działa?

Wątpię w simlocka, bo modem jest z jakiejś zagranicznej sieci "BASE e-plus", dostałem, nie był kupowany tutaj, w Polsce.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

Data: 2010-11-22 14:05:08
Autor: VSS
Jeden sim OK, inne simy daja bledy
W wiadomości:icdok2$sk2$1@news.onet.pl,
Czesuaw P. <czechu.p@op.pl> nastukał:
Dlaczego w ost prypadku wszystko działa?

Wątpię w simlocka, bo modem jest z jakiejś zagranicznej sieci "BASE
e-plus", dostałem, nie był kupowany tutaj, w Polsce.

zły string inicjalizacyjny modemu ??

--
VSS

Data: 2010-11-22 14:40:48
Autor: Czesuaw P.
Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icdpqa$r09$1inews.gazeta.pl...

Dlaczego w ost prypadku wszystko działa?

Wątpię w simlocka, bo modem jest z jakiejś zagranicznej sieci "BASE
e-plus", dostałem, nie był kupowany tutaj, w Polsce.

zły string inicjalizacyjny modemu ??

Umiesz to sąsiad z OWW naprawić ($$)?

Data: 2010-11-22 18:29:54
Autor: VSS
Jeden sim OK, inne simy daja bledy
W wiadomości:icdrsh$8p9$1@news.onet.pl,
[...]

w ustawieniach modemu jest string który ustawia modem. takie coś:

http://www.bez-kabli.pl/files/pict/40019/40019_9.jpg

cały opis tu:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7211

znajdź go i zmień na taki który współpracuje z innym operatorem.

tu masz spis tych komend:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=38088#38088

jak nie ujedziesz to daj znać.

--