Jeden strzał na sto celny !

Data: 2009-10-02 19:12:53
Autor: matador
Jeden strzał na sto celny !
Nawet dla takiej skuteczności warto mieć CBA. I Kamińskiego.
A pot Chlewowskiego na antenie WSI24 zobaczyć - bezcenne. I te rozbiegane oczy Czumy.... Rewelacja.

matador.

Data: 2009-10-02 11:02:39
Autor: Marek
Jeden strzał na sto celny !
On 2 Paź, 19:12, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Czyli powinni czesciej strzelac !

Data: 2009-10-02 20:03:32
Autor: matador
Jeden strzał na sto celny !
Marek pisze:

Czyli powinni czesciej strzelac !

CELNIEJ !!!!

matador.

Data: 2009-10-02 20:10:48
Autor: raff
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
Marek pisze:

Czyli powinni czesciej strzelac !

CELNIEJ !!!!

seriami.

R.

Data: 2009-10-02 19:12:55
Autor: Prawusek
Jeden strzał na sto celny !

"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message
[...]

Szakale z jednego miotu  eSBuców. Wiesioł czy Szuma - też...

Data: 2009-10-02 19:19:54
Autor: matador
Jeden strzał na sto celny !
Prawusek pisze:

Szakale z jednego miotu  eSBuców. Wiesioł czy Szuma - też...

"Pruszków" ustępuje miejsca Wrocławiowi ?

matador.

Data: 2009-10-02 19:21:44
Autor: Prawusek
Jeden strzał na sto celny !

Prawusek pisze:

> Szakale z jednego miotu  eSBuców. Wiesioł czy Szuma - też...

"Pruszków" ustępuje miejsca Wrocławiowi ?

matador.

Wierzysz w te podziały?

Data: 2009-10-02 19:26:43
Autor: matador
Jeden strzał na sto celny !
Prawusek pisze:

Wierzysz w te podziały?

Widzę chwilową przewagę pewnej grupy.

matador.

Data: 2009-10-02 19:22:03
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
Jeden strzał na sto celny !
Nawet dla takiej skuteczności warto mieć CBA. I Kamińskiego.

matador.

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Data: 2009-10-02 19:24:41
Autor: raff
Jeden strzał na sto celny !
Jeden strzał na sto celny !
Nawet dla takiej skuteczności warto mieć CBA. I Kamińskiego.

matador.

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Ooo, jadrys, Ty czasem mowisz z sensem.

R.

Data: 2009-10-02 19:34:28
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
raff pisze:
[...]

Może czcigodny raffie tego nie zauważyłeś, ale ja cały czas jestem za prawdą i sprawiedliwym osądem.

Data: 2009-10-02 11:21:58
Autor: Mariusz Merta
tiaaaaa... :-)))

Może czcigodny raffie tego nie zauważyłeś, ale ja cały czas jestem za
prawdą i sprawiedliwym osądem.

zwłaszcza jeśli chodzi o dokonania zsrr :-)))) na niwie wprowadzania
raju dla ludzi...
stworzyli raj przedgrobowy...

tutaj tez potrzeba sprawiedliwego osądu...choćby w dziedzinie gdzie
powstały kompy
i gdzie stały się one masówką jak np. lodówka, pralka czy telewizor...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-02 23:44:33
Autor: jadrys
tiaaaaa... :-)))
Mariusz Merta pisze:
[...]

Nie był to raj. Ali i tak coś znacznie lepszego od caratu.

tutaj tez potrzeba sprawiedliwego osądu...choćby w dziedzinie gdzie
powstały kompy
i gdzie stały się one masówką jak np. lodówka, pralka czy telewizor...
Mariusz Merta

I co masz z tych kompów? Ślepotę i krzywe kręgosłupy..

Data: 2009-10-03 22:49:18
Autor: ali
tiaaaaa... :-)))
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Nie był to raj. Ali i tak coś znacznie lepszego od caratu.

dzidziuś
historii się doucz ale nie pisanej przez bolszewików
ps.
tak się składa że,
 jak  przed rewolucją żyło się w Rosji
zwykłym wyrobnikom
słyszałem od naocznych świadków

Data: 2009-10-05 14:23:15
Autor: jadrys
tiaaaaa... :-)))
ali pisze:
[...]

No to uchyl rąbka tajemnicy i zdradź nam jak sie żyło w Rosji przedrewolucyjnej.  Normalnemu, zwykłemu  człowiekowi oczywiście. A jeżeli Twoja odpowiedź będzie brzmiała - _dobrze_, to zechciej odpowiedzieć  z jakich powodów ta rewolucja wogóle wybuchła?

Data: 2009-10-02 19:58:34
Autor: matador
Jeden strzał na sto celny !
jadrys pisze:

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Polecam wszystkim uczciwym ludziom Twoja opinię. Wytrwasz w swoim przekonaniu?

matador.

Data: 2009-10-02 20:00:48
Autor: raff
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
jadrys pisze:

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Polecam wszystkim uczciwym ludziom Twoja opinię. Wytrwasz w swoim przekonaniu?

Jak mi dopomoz Lenin!

R.

Data: 2009-10-02 23:42:14
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
jadrys pisze:

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Polecam wszystkim uczciwym ludziom Twoja opinię. Wytrwasz w swoim przekonaniu?

matador.

Oczywiście, o ile p. Kamiński pozostanie prawym człowiekiem, tj nie podporządkuje sie partyjnym interesom.

Data: 2009-10-03 00:04:00
Autor: awe
Jeden strzał na sto celny !

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ha5s3s$v98$1news.onet.pl...
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

-- -- -- -- --
jednak sa porzadni komunisci choc nie wierze, nie to co ta swalocz MH i reszta
awe

Data: 2009-10-03 21:12:23
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !

matador pisze:

jadrys pisze:

[...]

Są również i porządni PiS-owcy... i ja w to wierzę.

Data: 2009-10-04 01:42:56
Autor: HaMMeR
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co ty nie powiesz, patologiczny konformisto ?
I kogo to obchodzi w co wierzysz kalecki przydupasie?

Data: 2009-10-05 10:06:57
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
HaMMeR pisze:
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

Tak już niestety się składa że ludzi Twojego pokroju rzeczywiście nie obchodzi to co mówi ktoś prawy, sprawiedliwy i uczciwy. Znacznie większą wagę przywiązujecie do tego co wygaduje jakaś pokrętna kanalia..

Data: 2009-10-04 01:39:27
Autor: HaMMeR
Jeden strzał na sto celny !
jadrys wrote:
matador pisze:
Jeden strzał na sto celny !
Nawet dla takiej skuteczności warto mieć CBA. I Kamińskiego.

matador.

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Jasne! Ty, podpasko kalecka, zgadzasz sie ZE WSZYSTKIMI..!:)))

Data: 2009-10-05 10:06:41
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
matador pisze:
[...]

Zgadzam się tylko z prawdą i faktami.. Ogólnie rzecz biorąc nie mam żadnych sympatii politycznych - ktoś zrobi coś dobrego dla naszego kraju - pochwalę, a gdy coś złego - zganię. Np.nie pochwalam wcześniejszej działalności p. Mariusza Kamińskiego, natomiast jako szef CBA sprawuje się wzorowo.

Data: 2009-10-05 13:07:33
Autor: cirrus
Jeden strzał na sto celny !
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hac9ei$vde$1news.onet.pl...
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
matador pisze:
[...]

Typowy enkawudzista, więc to mnie nie dziwi, że ci się podoba.

--
stevep

Data: 2009-10-05 14:23:30
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !

HaMMeR pisze:

jadrys wrote:

matador pisze:

[...]

Ale w miarę skuteczny, i krzywdy nikomu niewinnemu nie robi.

Data: 2009-10-05 16:43:36
Autor: cirrus
Jeden strzał na sto celny !
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
matador pisze:
[...]

Jak Beria, ten też zwalczał wyłącznie przeciwników.

--
stevep

Data: 2009-10-05 23:22:30
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !

HaMMeR pisze:

jadrys wrote:

matador pisze:

[...]

Tak, ale przeciwników nieprawości.

Data: 2009-10-06 05:30:09
Autor: cirrus
Jeden strzał na sto celny !
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
matador pisze:
[...]

Wyłącznie konkurentów do władzy jak Mariuszek.

--
stevep

Data: 2009-10-03 00:02:44
Autor: awe
Jeden strzał na sto celny !

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ha5ctu$d5t$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

nie widziales wczoraj Czumy u Gawryluk w Polsacie. Mial mine cpuna i bujal sie na fotelu jak dziecko z syndromem sierocym, a przy tym rece niezdarnie zalozone. Mialem wrazenie ze to stan przedzawalowy.
awe

Data: 2009-10-03 00:09:31
Autor: VicAbarca
Jeden strzał na sto celny !
awe ďčřĺň:
 Mial mine cpuna i bujal
sie na fotelu jak dziecko z syndromem sierocym, a przy tym rece niezdarnie zalozone. Mialem wrazenie ze to stan przedzawalowy.

To stan kretyna wyciagnietego z lamusa, zgrywajacego sie na wielkiego meza stanu :) Cos jak Lechu lub Jaro Kaczorowie zgrywajacy na takowegoz...

--
Vic

Data: 2009-10-03 13:11:41
Autor: awe
Jeden strzał na sto celny !

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:ha5uai$8tk$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To tylko twoje subiektywne odczucia. Tylko ze Lech i Jaroslaw Kaczynscy maja chociaz cos do powiedzenia. Natomiast Czuma na stanowisku ministra sprawiedliwosci i zarazem prokuratora generalnego zajmuje je adekwatnie do celow i srodkow ktorymi te cele chce Rysio, Miro i Grzesio osiagnac z blogoslawienstwem Tuska
awe

Data: 2009-10-03 22:10:39
Autor: VicAbarca
Jeden strzał na sto celny !
awe ďčřĺň:
Tylko ze Lech i Jaroslaw Kaczynscy maja chociaz cos do powiedzenia.

Same bzdety. Nawet wynajecie specow od PR nie pomaga tym bzdetom...

 adekwatnie do
celow i srodkow ktorymi te cele chce Rysio, Miro i Grzesio osiagnac z blogoslawienstwem Tuska

Politycy to fiuty. Odwieczna prawda...
A ty naprawde nie pamietasz w czyim rzadzie ministrem SWiA byl koles, ktory biegal do Krauzego w Mariocie?...

--
Vic

Data: 2009-10-04 00:00:38
Autor: Hans Kloss
Jeden strza? na sto celny !
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):.
A ty naprawde nie pamietasz w czyim rzadzie ministrem SWiA byl koles, ktory biegal do Krauzego w Mariocie?...

Przypomnij jeszcze w jaki sposób tym ministrem został. Jak długo nim był.
Oraz, co najważniejsze - kto jego "bieganie" wykrył i z posady wylał. A teraz
porównaj sprawę kaczmarka z tym co odstawia obecnie rudy wytrzeszcz i jego
przydupasy w sprawie chleboskiego i drzewieckiego. Na początek wdrozyli otóz
procedurę zgnojena człowieka który tę aferę namierzył. Oczywiscie masz pełne
prawo twierdzić ze nie ma i nigdy nie było zadnej afery a tajne narady na
stacjach benzynowych ministrów rządu RP z szemranymi "biznesmenami" to
normalna procedura stanowienia prawa w naszym kraju.
J-23

Data: 2009-10-04 05:04:33
Autor: cirrus
Jeden strza? na sto celny !
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ha8oj6$sd0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat , Kaczmarek podskoczył ch.. na kaczych nogach i dlatego go wylali.

--
stevep

Data: 2009-10-04 12:22:06
Autor: Hans Kloss
Jeden strza? na sto celny !
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Akurat , Kaczmarek podskoczył ch.. na kaczych nogach i dlatego go wylali.

Z toba stefanio jak z radiem Erewań. Nie podskoczył na kaczych nogach tylko
przestępował z nogi na nogę... antyszambrując w przedpokoju "businessmana" (i
ch..., to fakt) Krauzego w oczekiwaniu na dostąpienie łaski rozmowy.
Co zresztą zupełnie nieźle uwiecznione zostało przez kamery hotelowe więc
żebyś nawet pękł to prawdy w tym przypadku nie zapalikocisz.
J-23

Data: 2009-10-05 05:28:00
Autor: cirrus
Jeden strza? na sto celny !
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:haa41d$r7f$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jak przestępował z jednej kaczej łapy na drugą to OK. ;)

--
stevep

Data: 2009-10-04 14:21:32
Autor: awe
Jeden strza? na sto celny !

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ha90lp$cc1$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -a
do vica zaapelowalem o wlaczenie myslenia, steve jesli chodzi o Ciebie to dam se spokoj z apelem, tacy jak ty musza po prostu wymrzec. w normalnym kapitalistycznym kraju dawno bys sie stoczyl, partia i socjalizm naauczyla cie pisac a my musimy teraz to czytac i znosic:-) niech ci ziemia bedzie lekka
awe

Data: 2009-10-04 14:19:59
Autor: awe
Jeden strza? na sto celny !

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
slusznie zauwazyles j-23 ale mam apel do Vica, sluchaj prosze cie nie kompromituj sie juz, wlacz myslenie
awe

Data: 2009-10-04 21:41:30
Autor: VicAbarca
Jeden strza? na sto celny !
awe ďčřĺň:
 mam apel do Vica, sluchaj prosze cie nie
kompromituj sie juz, wlacz myslenie

Gdybym wlaczyl te opcje, to juz w ogole sie nie dogadamy. Bos zbyt glupi...

--
Vic

Data: 2009-10-04 21:46:22
Autor: VicAbarca
Jeden strza? na sto celny !
Hans Kloss пишет:
Oraz, co najważniejsze - kto jego "bieganie" wykrył

No kto? Apolityczny szef CBA?

i z posady wylał.

Szef CBA go wylal?
A Chlebowskiego nie wyleja, co?

[...]

Ja uwazam politykow za kupe lajna. Wszystkich bez wyjatku.
Mnie jedynie rozbawia do lez, ze tobie sie wydaje iz istnieja wsrod nich jakies wyjatki...
Istnieja, ale wszystkie owe wyjatki szybciutenko laduja daleko poza pierwsza liga :)

--
Vic

Jeden strzał na sto celny !