Jeden strzał na sto celny !

Data: 2009-10-02 19:22:03
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
Jeden strzał na sto celny !
Nawet dla takiej skuteczności warto mieć CBA. I Kamińskiego.

matador.

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Data: 2009-10-02 19:24:41
Autor: raff
Jeden strzał na sto celny !
Jeden strzał na sto celny !
Nawet dla takiej skuteczności warto mieć CBA. I Kamińskiego.

matador.

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Ooo, jadrys, Ty czasem mowisz z sensem.

R.

Data: 2009-10-02 19:34:28
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
raff pisze:
[...]

Może czcigodny raffie tego nie zauważyłeś, ale ja cały czas jestem za prawdą i sprawiedliwym osądem.

Data: 2009-10-02 11:21:58
Autor: Mariusz Merta
tiaaaaa... :-)))

Może czcigodny raffie tego nie zauważyłeś, ale ja cały czas jestem za
prawdą i sprawiedliwym osądem.

zwłaszcza jeśli chodzi o dokonania zsrr :-)))) na niwie wprowadzania
raju dla ludzi...
stworzyli raj przedgrobowy...

tutaj tez potrzeba sprawiedliwego osądu...choćby w dziedzinie gdzie
powstały kompy
i gdzie stały się one masówką jak np. lodówka, pralka czy telewizor...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-02 23:44:33
Autor: jadrys
tiaaaaa... :-)))
Mariusz Merta pisze:
[...]

Nie był to raj. Ali i tak coś znacznie lepszego od caratu.

tutaj tez potrzeba sprawiedliwego osądu...choćby w dziedzinie gdzie
powstały kompy
i gdzie stały się one masówką jak np. lodówka, pralka czy telewizor...
Mariusz Merta

I co masz z tych kompów? Ślepotę i krzywe kręgosłupy..

Data: 2009-10-03 22:49:18
Autor: ali
tiaaaaa... :-)))
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Nie był to raj. Ali i tak coś znacznie lepszego od caratu.

dzidziuś
historii się doucz ale nie pisanej przez bolszewików
ps.
tak się składa że,
 jak  przed rewolucją żyło się w Rosji
zwykłym wyrobnikom
słyszałem od naocznych świadków

Data: 2009-10-05 14:23:15
Autor: jadrys
tiaaaaa... :-)))
ali pisze:
[...]

No to uchyl rąbka tajemnicy i zdradź nam jak sie żyło w Rosji przedrewolucyjnej.  Normalnemu, zwykłemu  człowiekowi oczywiście. A jeżeli Twoja odpowiedź będzie brzmiała - _dobrze_, to zechciej odpowiedzieć  z jakich powodów ta rewolucja wogóle wybuchła?

Data: 2009-10-02 19:58:34
Autor: matador
Jeden strzał na sto celny !
jadrys pisze:

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Polecam wszystkim uczciwym ludziom Twoja opinię. Wytrwasz w swoim przekonaniu?

matador.

Data: 2009-10-02 20:00:48
Autor: raff
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
jadrys pisze:

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Polecam wszystkim uczciwym ludziom Twoja opinię. Wytrwasz w swoim przekonaniu?

Jak mi dopomoz Lenin!

R.

Data: 2009-10-02 23:42:14
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
jadrys pisze:

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Polecam wszystkim uczciwym ludziom Twoja opinię. Wytrwasz w swoim przekonaniu?

matador.

Oczywiście, o ile p. Kamiński pozostanie prawym człowiekiem, tj nie podporządkuje sie partyjnym interesom.

Data: 2009-10-03 00:04:00
Autor: awe
Jeden strzał na sto celny !

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ha5s3s$v98$1news.onet.pl...
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

-- -- -- -- --
jednak sa porzadni komunisci choc nie wierze, nie to co ta swalocz MH i reszta
awe

Data: 2009-10-03 21:12:23
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !

matador pisze:

jadrys pisze:

[...]

Są również i porządni PiS-owcy... i ja w to wierzę.

Data: 2009-10-04 01:42:56
Autor: HaMMeR
Jeden strzał na sto celny !
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co ty nie powiesz, patologiczny konformisto ?
I kogo to obchodzi w co wierzysz kalecki przydupasie?

Data: 2009-10-05 10:06:57
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
HaMMeR pisze:
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

Tak już niestety się składa że ludzi Twojego pokroju rzeczywiście nie obchodzi to co mówi ktoś prawy, sprawiedliwy i uczciwy. Znacznie większą wagę przywiązujecie do tego co wygaduje jakaś pokrętna kanalia..

Data: 2009-10-04 01:39:27
Autor: HaMMeR
Jeden strzał na sto celny !
jadrys wrote:
matador pisze:
Jeden strzał na sto celny !
Nawet dla takiej skuteczności warto mieć CBA. I Kamińskiego.

matador.

W pełni się zgadzam.. Ręce precz od p. Mariusza Kamińskiego.

Jasne! Ty, podpasko kalecka, zgadzasz sie ZE WSZYSTKIMI..!:)))

Data: 2009-10-05 10:06:41
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
matador pisze:
[...]

Zgadzam się tylko z prawdą i faktami.. Ogólnie rzecz biorąc nie mam żadnych sympatii politycznych - ktoś zrobi coś dobrego dla naszego kraju - pochwalę, a gdy coś złego - zganię. Np.nie pochwalam wcześniejszej działalności p. Mariusza Kamińskiego, natomiast jako szef CBA sprawuje się wzorowo.

Data: 2009-10-05 13:07:33
Autor: cirrus
Jeden strzał na sto celny !
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hac9ei$vde$1news.onet.pl...
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
matador pisze:
[...]

Typowy enkawudzista, więc to mnie nie dziwi, że ci się podoba.

--
stevep

Data: 2009-10-05 14:23:30
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !

HaMMeR pisze:

jadrys wrote:

matador pisze:

[...]

Ale w miarę skuteczny, i krzywdy nikomu niewinnemu nie robi.

Data: 2009-10-05 16:43:36
Autor: cirrus
Jeden strzał na sto celny !
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
matador pisze:
[...]

Jak Beria, ten też zwalczał wyłącznie przeciwników.

--
stevep

Data: 2009-10-05 23:22:30
Autor: jadrys
Jeden strzał na sto celny !

HaMMeR pisze:

jadrys wrote:

matador pisze:

[...]

Tak, ale przeciwników nieprawości.

Data: 2009-10-06 05:30:09
Autor: cirrus
Jeden strzał na sto celny !
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
matador pisze:
[...]

Wyłącznie konkurentów do władzy jak Mariuszek.

--
stevep

Jeden strzał na sto celny !