Jeden tytuł już załatwił.

Data: 2012-12-04 13:45:31
Autor: stevep
Jeden tytuł już załatwił.
# Lisicki jest zdania, Ĺźe sukces "UwaĹźam Rze" nie moĹźe pĂłjść na marne, a  "wolna myśl i opinia" nie mogą przegrać. Dostaje się teĹź Grzegorzowi  Hajdarowiczowi. "Na szczęście istnieją jeszcze czytelnicy i oni to  właśnie, nie ja przecieĹź, ani nie autorzy pisma, wymierzą uzurpatorowi  sprawiedliwość" – pisze Lisicki.
Lisicki juĹź ma pierwszego chętnego do pisania na łamach nowego tygodnika.  Cezary Gmyz, były dziennikarz "Rzeczpospolitej", zadeklarował na  Twitterze, Ĺźe "w to wchodzi". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hk212

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-12-04 04:49:11
Autor: Leszczur
Jeden tytuł już załatwił.
On Dec 4, 1:45 pm, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
# Lisicki jest zdania, że sukces "Uważam Rze" nie może pójść na marne, a
"wolna myśl i opinia" nie mogą przegrać. Dostaje się też Grzegorzowi
Hajdarowiczowi. "Na szczęście istnieją jeszcze czytelnicy i oni to
właśnie, nie ja przecież, ani nie autorzy pisma, wymierzą uzurpatorowi
sprawiedliwość" - pisze Lisicki.
Lisicki już ma pierwszego chętnego do pisania na łamach nowego tygodnika.
Cezary Gmyz, były dziennikarz "Rzeczpospolitej", zadeklarował na
Twitterze, że "w to wchodzi". #

I super. Za własne pieniądze mają prawo pisać co i gdzie im się
podoba.

Data: 2012-12-05 09:27:37
Autor: stevep
Jeden tytuł już załatwił.

[...]