Jeden wątek, a ...

Data: 2009-12-10 19:13:58
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
tytuł: Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
autor: matador

pierwsze wejście mendy:
Wyobraź sobie, ze splot okoliczność postawił cię na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach.
Co byś zrobił na jego miejscu w ówczesnych realiach politycznych i gospodarczych?

drugie wejście mendy:
Mnie interesuje konkretnie co byś zrobił będąc na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach i w tamtych warunkach geopolitycznych i gospodarczych?

trzecie wejście mendy:
Moje pytanie było konkretne, więc nie wymiguj sie od odpowiedzi.
Ciekaw jestem co byś zrobił na miejscu Jaruzelskiego  w 1981 r.?

czwarte wejście mendy:
Mnie interesuje konkretnie co byś zrobił będąc na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach i w tamtych warunkach geopolitycznych i gospodarczych?

piąte wejście mendy:
Matador miałby tyle odwagi?

odpowiedź Karola:
noz k**wa, ale z ciebie facet falszywe bydle.

i Piotra:
A po co matador ma się zastanawiać co by zrobił na miejscu Jaruzela?
Przeciez punkt w jakim znalazł się w 1981 roku nie wyjechał mu z kosmosu, tylko był efektem wielu wyborów życiowych, jakich Wojciech dokonywał... I to, że sobie w łeb nie palnął, też jest znamienne i w jakis sposób z tymi wyborami zgodne. Matador nie ma drogi życiowej Jaruzela, więc pytanie jest trochę bezsensu, albo jest próbą powiedzenia/zasugerowania czegoś nie wprost.

I szóste, końcowe wejście mendy:
Mnie interesuje konkretnie co byś zrobił będąc na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach i w tamtych warunkach geopolitycznych i gospodarczych?

Zwrócie uwagę, ten szmelc nieustannie upomina innych, wytyka spamowanie, robi statystyki, kto kiedy kogo popierał, a sam muł jeden, w jednym wątku powtarza się 6 razy. Non stop to samo, do zerzygania.
A to wszystko pod płaszczykiem "dowiedzenia" się czegoś.
Odrażający fiut.

P.S. Jak mi odpowiesz frajerze, oznaczać to będzie że łżesz, twierdząc że masz mnie w sitku, to tak dla uprzedzenia.

Data: 2009-12-10 18:24:07
Autor: Karol
Jeden wątek, a ...
Jerzy Tabortowski <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał(a):
[...]

przeciez mkarwan to tzva. Bystre chlpaki to udowodnily w sposob bezdyskusyjny.
Sam sie podlozyl zamieszczajac przez pomylke ten sam tekst o Zydach, ale raz
jako tzva, a raz jako mkarwan.

Mnie kiedys tez zaatakowal personalnie, kiedy zapytalem go grzecznie dlaczego
nie pisze prawdy o prawdziwych nabywcach polskich stoczni, tylko powiela
plotki ktore wypuscila  jako PIERWSZA GW, Michnika. Zreszta mkarwan chyba sam pracuje dla GW. Nawet ktos tu raz na to zwrocil juz
uwage.

Data: 2009-12-10 19:34:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
[...]

mkarwan nie jest tzvą. Istniał na liście długo przed tym zanim tzva odlał się na stojąco. Oni są biegunowo odległymi rodzajami mendy.
Z tzvą można czasami choć wymienić parę zdań, z tym drugi trudno, bo trudno mówić do ściany, ba, ściany, mantrycznego muła.
Jest jeszcze trzeci, menda ze Świdnicy.
O ile i tzvie i m ... owi nie można zarzucić braku inteligencji, o tyle temu trzeciemu trudno zarzucić cokolwiek, co ma coś wspólnego z rozumem.
To neandertal w czystej postaci :)

Data: 2009-12-10 18:48:15
Autor: Karol
Jeden wątek, a ...
Jerzy Tabortowski <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał(a):

mkarwan nie jest tzvą. Istniał na liście długo przed tym zanim tzva odlał się na stojąco. Oni są biegunowo odległymi rodzajami mendy.

tzva na tej grupie tez pracuje juz od dawna:) hehehehe....ja nie mysle, ze z tymi postami o ktorych wspomialem, a ktore zostaly zauwazone przez
bystrych chlopakow, to byla jakas pomylka ze strony tych ktorzy to zauwazyli.

Nawet tutaj ktos wrzucil linki. Mnie mkarwan juz od dawna zastanawia.
Warto zauwazyc, ze facet jest obsesyjnie monotematyczny i unika jak ognia
tematow ktore sa propolskie.

Tzva i mkarwan sa identycznie upiedliwi i pozbawieni honoru i ambicji.

Z tzvą można czasami choć wymienić parę zdań, z tym drugi trudno, bo trudno mówić do ściany, ba, ściany, mantrycznego muła.

mozna tez udawac mula, aby sie z czyms nie wrobic:))

[...]

nic dodac nic ujac:)...wredna szuja.

Data: 2009-12-10 23:45:43
Autor: VicAbarca
Jeden wątek, a ...
  Karol пишет:
nic dodac nic ujac:)...wredna szuja.

Karol, lapiesz tylko co trzecie slowo Jerzego.. Nic dziwnego, w koncu zawsze tak to wyglada gdy troglodyta powoluje sie na inteligenta...

Jerzy, masz racje. Karol, spierdalaj do slumsow, z ktorych sie wziales...

--
Vic

Data: 2009-12-10 23:26:31
Autor: KAROL
Jeden wątek, a ...
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]

Jerzy, masz racje. Karol, spierdalaj do slumsow, z ktorych sie wziales...

kolejny jebniety prowokator sowiecki na tej grupie. --

Data: 2009-12-10 20:26:23
Autor: Piotr
Jeden wątek, a ...
Dnia Thu, 10 Dec 2009 19:13:58 +0100, Jerzy Tabortowski napisał(a):

[...]

Mkarwan nie jest taki prosty.
Piotr

Data: 2009-12-10 21:11:18
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
Mkarwan nie jest taki prosty.

Nie jest też zanadto skomplikowany, a raczej jego metoda nie jest.
Ponawiać pytania, unikać odpowiedzi, ponawiać pytania, unikać odpowiedzi .... I tak do bólu, potem pierdnąć coś o tym że się szuka odpowiedzi.
To co opisałem jest kolejnym podejściem m...wana do Spawacza.
Abstrahuję od tekstów historycznych które pastuje, ma dar wyszukiwania.
Ostatnio zaś błysnął, ktoś poważył źródła jakie podał, czyli posłużył sie jego metodą i cóż uczynił m...wan ?? Obruszył się, czemu dał wyraz pisząc, cytuję z pamięci "podważasz źródła" ?? Powiedz mi, jak z takim .... wanem można prowadzić jakąkolwiek rozmowę ?? BTW, jak wspominałem, i on i tzva to małe miki przy świdniczaninie :)

Data: 2009-12-10 21:16:58
Autor: Piotr
Jeden wątek, a ...
Dnia Thu, 10 Dec 2009 21:11:18 +0100, Jerzy Tabortowski napisał(a):

[...]

Daru polemicznego chyba faktycznie nie ma.
Piotr

Data: 2009-12-10 21:24:26
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
Daru polemicznego chyba faktycznie nie ma.

Moim zdaniem ma, jego metoda jest swojego rodzaju pozą.
Nie mniej dość skuteczną, bo ciśnienie potrafi tą mantrą podnieść ostro :)

Data: 2009-12-10 23:50:28
Autor: VicAbarca
Jeden wątek, a ...
Jerzy Tabortowski пишет:
 BTW, jak wspominałem, i
on i tzva to małe miki przy świdniczaninie :)

Swidniczanin to naturszczyk. Ja tam wole Swidniczanina od jakich Tzvow czy Mkarwanow. Po prostu dlatego, ze swidniczanin jest prosty i prosto pierdzieli. A taki Tzva jest prosty, a jego pierdzielenie udaje i ma pretensje do czegos wyzszego od prostego pierdolenia.
--

Vic

Data: 2009-12-11 00:26:51
Autor: Jadrys
Jeden wątek, a ...
W dniu 2009-12-10 23:50, VicAbarca pisze:

Swidniczanin to naturszczyk. Ja tam wole Swidniczanina

A ja raczej Świdniczanki.. Faceci zupełnie mnie nie kręcą.

Data: 2009-12-11 07:42:58
Autor: Piotr
Jeden wątek, a ...
Dnia Thu, 10 Dec 2009 23:50:28 +0100, VicAbarca napisał(a):

[...]

Pieprzysz vicu, jeżeli kupa nie jest bytem złożonym z kilku ludzi, to
napewno nie jest prosty.
Piotr
PS. Misiojebca też prosty nie jest, pomimo, że prostak.

Data: 2009-12-11 09:19:52
Autor: sofu
Jeden wątek, a ...

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Jerzy Tabortowski ?????:
> [...]

pierdzieli. A taki Tzva jest prosty, a jego pierdzielenie udaje i ma
pretensje do czegos wyzszego od prostego pierdolenia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Świdniczanin ma mentalność ekshibicjonisty. Koniecznie chce zaistniec za
wszelką cene. Stad pokazuje rozne fotki i filmiki z udziałem swoim i
rodziny.
Nie ma w tym umiaru przez co naraża sie na śmieszność. Tacy ludzie stanowia
trzon społecznikostwa, ale tez i chetnie współpracuja z władza i organami
państwowymi. W śród takich ludzi kiedys (dzis tez) pełno bylo członków ORMO,
milicyjnych donosicieli  i SB-ckich TW. Nie trzeba ich bylo zbytnio
nakłaniac do współpracy. Wystaczyło dać pole do "popisu" i jakos pozornie
nawet dowartościować.
On gdyby pracował zawodowo nie miałby czasu na takie głupoty i pewnie
potrzeby pokazywania siebie.
Dać mu miotłe z szuflą i rynsztoki niech czysci?

sofu

Data: 2009-12-11 18:44:38
Autor: Karol
Jeden wątek, a ...
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Świdniczanin ma mentalność ekshibicjonisty. Koniecznie chce zaistniec za
wszelką cene. Stad pokazuje rozne fotki i filmiki z udziałem swoim i
rodziny.

on tu pracuje*zawodowo* podobnie jak kilku innych takich jak tzva czy mkarwan.
Boukun wklejajac tutaj przerowne prywatne informacje o sobie, chce pozyskac zaufanie publiki i wspolczucie, aby w ten sposob prowadzic swoja krecia robote
oraz kontynuuowac dezinformacje i indoktrynacje.

Tego typu postepowanie jest norma u prowokatorow roznego typu.

Data: 2009-12-11 20:51:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
[...]

Karol, deko demonizujesz b...na.
On ma świadomość prola, który w swoim życiu, nauczył się jednego ... kombinowania na państwowym, jest z '61, zdążył załapać się na sranie w banie. Nie twierdzę że obecna Polska jest sprawiedliwa, ten prol wykorzystuje tę sytuację do leczenia swoich chorych ambicji, a raczej do usprawiedliwiania swojego obiboctwa i swojej gównowartości.
Stąd socjalistyczne manifesty, pornograficzne konotacje, wulgarność robola z rzeźni, epatowanie tandetnym sztafażem ( vide zdjęcia z łazienki), to prosty, nie-co wyedukowany prol, który jakby tego było mało zasmakował kociego żarcia u szwaba, a i swojemu "dobroczyńcy" usiłował pokazać kto-nie-on. A potem sadził się na "znawcę" prawa niemieckiego. CfelAdonaj gasi go za każdym razem jak ta mameja coś pierdyknie po niemiecku. A toto ... i mi się już nie chce pisać na temat tego neandertala.

Data: 2009-12-11 20:06:16
Autor: Karol
Jeden wątek, a ...
> [...]

Stąd socjalistyczne manifesty, pornograficzne konotacje, wulgarność robola z rzeźni, epatowanie tandetnym sztafażem ( vide zdjęcia z łazienki), to prosty, nie-co wyedukowany prol, który jakby tego było mało zasmakował kociego żarcia u szwaba, a i swojemu "dobroczyńcy" usiłował pokazać kto-nie-on. A potem sadził się na "znawcę" prawa niemieckiego. CfelAdonaj gasi go za każdym razem jak ta mameja coś pierdyknie po niemiecku. A toto ... i mi się już nie chce pisać na temat tego neandertala.

to wszystko prawda co piszesz, ale osobiscie uwazam, ze on jednak tego nie
robi za darmo. To nie ten typ faceta. *Haruje* na grupach od kilku lat.
Tych przeklamanych tekstow wrzucil tu juz taka ilosc,ze opasle tomisko
mozna z tego zlozyc.
Ten gosc ma ambicje polityczne, bo widocznie liczy, ze uda mu sie na jakiejs fali wyplynac, dlatego naglasnia swoje nazwisko.

Jego poziom intelektualny i populistyczne wypowiedzi, moga znalezc odbior
wsrod ludzi ktorzy nie rozumieja co sie w Polsce tak naprawde dzieje.

Data: 2009-12-14 08:06:23
Autor: Piotr
Jeden wątek, a ...
Dnia Fri, 11 Dec 2009 20:06:16 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

[...]

Dorzuciłbym do tego psychopatyczny rys i mamy kompletną charakterystykę
postaci.
Dodam, że to powyższe, prędzej czy później, zapewni mu jednak jakiś sukces
w dążeniu do politycznej kariery.
Piotr

Data: 2009-12-10 21:14:45
Autor: mkarwan
Jeden wątek, a ...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hfrede$c9j$1nemesis.news.neostrada.pl...
Odrażający fiut.

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za odrażającego fiuta, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!

Data: 2009-12-10 21:18:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
Czy przypadkiem ciebie nie uważają za odrażającego fiuta, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!

Kurwa żesz mać, łgarzu, masz mnie w sitku czy nie, zdecyduj się w końcu :) A ten gówniany tekst "Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!" czytam od lat, mdli mnie. I nie krzycz "!" wypierdku, okej ??

Data: 2009-12-10 22:05:45
Autor: mkarwan
Jeden wątek, a ...
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hfrl6t$4dd$2atlantis.news.neostrada.pl...
Czy przypadkiem ciebie nie uważają za odrażającego fiuta, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!

Kurwa żesz mać,

Skąd u ciebie to chamstwo?

Data: 2009-12-11 19:34:56
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
Skąd u ciebie to chamstwo?

Jest odpowiedzią na twoją przymułowatość, bo zakapiora można zwalczyć tylko ... kopem w dupę.

Data: 2009-12-11 21:04:21
Autor: mkarwan
Jeden wątek, a ...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hfu3gr$s5t$1atlantis.news.neostrada.pl...
Skąd u ciebie to chamstwo?

Jest odpowiedzią na twoją przymułowatość, bo zakapiora można zwalczyć tylko ... kopem w dupę.

To się kopnij!

Jeden wątek, a ...