Jeden wątek, a ...

Data: 2009-12-10 18:24:07
Autor: Karol
Jeden wątek, a ...
Jerzy Tabortowski <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał(a):
tytuł: Żałosny zdrajca chciał sobie palnąć w łeb.
autor: matador

pierwsze wejście mendy:
Wyobraź sobie, ze splot okoliczność postawił cię na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach.
Co byś zrobił na jego miejscu w ówczesnych realiach politycznych i gospodarczych?

drugie wejście mendy:
Mnie interesuje konkretnie co byś zrobił będąc na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach i w tamtych warunkach geopolitycznych i gospodarczych?

trzecie wejście mendy:
Moje pytanie było konkretne, więc nie wymiguj sie od odpowiedzi.
Ciekaw jestem co byś zrobił na miejscu Jaruzelskiego  w 1981 r.?

czwarte wejście mendy:
Mnie interesuje konkretnie co byś zrobił będąc na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach i w tamtych warunkach geopolitycznych i gospodarczych?

piąte wejście mendy:
Matador miałby tyle odwagi?

odpowiedź Karola:
noz k**wa, ale z ciebie facet falszywe bydle.

i Piotra:
A po co matador ma się zastanawiać co by zrobił na miejscu Jaruzela?
Przeciez punkt w jakim znalazł się w 1981 roku nie wyjechał mu z kosmosu, tylko był efektem wielu wyborów życiowych, jakich Wojciech dokonywał... I to, że sobie w łeb nie palnął, też jest znamienne i w jakis sposób z tymi wyborami zgodne. Matador nie ma drogi życiowej Jaruzela, więc pytanie jest trochę bezsensu, albo jest próbą powiedzenia/zasugerowania czegoś nie wprost.

I szóste, końcowe wejście mendy:
Mnie interesuje konkretnie co byś zrobił będąc na miejscu Jaruzelskiego w tamtych czasach i w tamtych warunkach geopolitycznych i gospodarczych?

Zwrócie uwagę, ten szmelc nieustannie upomina innych, wytyka spamowanie, robi statystyki, kto kiedy kogo popierał, a sam muł jeden, w jednym wątku powtarza się 6 razy. Non stop to samo, do zerzygania.
A to wszystko pod płaszczykiem "dowiedzenia" się czegoś.
Odrażający fiut.

P.S. Jak mi odpowiesz frajerze, oznaczać to będzie że łżesz, twierdząc że masz mnie w sitku, to tak dla uprzedzenia.

przeciez mkarwan to tzva. Bystre chlpaki to udowodnily w sposob bezdyskusyjny.
Sam sie podlozyl zamieszczajac przez pomylke ten sam tekst o Zydach, ale raz
jako tzva, a raz jako mkarwan.

Mnie kiedys tez zaatakowal personalnie, kiedy zapytalem go grzecznie dlaczego
nie pisze prawdy o prawdziwych nabywcach polskich stoczni, tylko powiela
plotki ktore wypuscila  jako PIERWSZA GW, Michnika. Zreszta mkarwan chyba sam pracuje dla GW. Nawet ktos tu raz na to zwrocil juz
uwage.

Data: 2009-12-10 19:34:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
[...]

mkarwan nie jest tzvą. Istniał na liście długo przed tym zanim tzva odlał się na stojąco. Oni są biegunowo odległymi rodzajami mendy.
Z tzvą można czasami choć wymienić parę zdań, z tym drugi trudno, bo trudno mówić do ściany, ba, ściany, mantrycznego muła.
Jest jeszcze trzeci, menda ze Świdnicy.
O ile i tzvie i m ... owi nie można zarzucić braku inteligencji, o tyle temu trzeciemu trudno zarzucić cokolwiek, co ma coś wspólnego z rozumem.
To neandertal w czystej postaci :)

Data: 2009-12-10 18:48:15
Autor: Karol
Jeden wątek, a ...
Jerzy Tabortowski <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał(a):

mkarwan nie jest tzvą. Istniał na liście długo przed tym zanim tzva odlał się na stojąco. Oni są biegunowo odległymi rodzajami mendy.

tzva na tej grupie tez pracuje juz od dawna:) hehehehe....ja nie mysle, ze z tymi postami o ktorych wspomialem, a ktore zostaly zauwazone przez
bystrych chlopakow, to byla jakas pomylka ze strony tych ktorzy to zauwazyli.

Nawet tutaj ktos wrzucil linki. Mnie mkarwan juz od dawna zastanawia.
Warto zauwazyc, ze facet jest obsesyjnie monotematyczny i unika jak ognia
tematow ktore sa propolskie.

Tzva i mkarwan sa identycznie upiedliwi i pozbawieni honoru i ambicji.

Z tzvą można czasami choć wymienić parę zdań, z tym drugi trudno, bo trudno mówić do ściany, ba, ściany, mantrycznego muła.

mozna tez udawac mula, aby sie z czyms nie wrobic:))

[...]

nic dodac nic ujac:)...wredna szuja.

Data: 2009-12-10 23:45:43
Autor: VicAbarca
Jeden wątek, a ...
  Karol пишет:
nic dodac nic ujac:)...wredna szuja.

Karol, lapiesz tylko co trzecie slowo Jerzego.. Nic dziwnego, w koncu zawsze tak to wyglada gdy troglodyta powoluje sie na inteligenta...

Jerzy, masz racje. Karol, spierdalaj do slumsow, z ktorych sie wziales...

--
Vic

Data: 2009-12-10 23:26:31
Autor: KAROL
Jeden wątek, a ...
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]

Jerzy, masz racje. Karol, spierdalaj do slumsow, z ktorych sie wziales...

kolejny jebniety prowokator sowiecki na tej grupie. --

Jeden wątek, a ...