Jeden wątek, a ...

Data: 2009-12-10 21:14:45
Autor: mkarwan
Jeden wątek, a ...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hfrede$c9j$1nemesis.news.neostrada.pl...
Odrażający fiut.

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za odrażającego fiuta, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!

Data: 2009-12-10 21:18:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
Czy przypadkiem ciebie nie uważają za odrażającego fiuta, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!

Kurwa żesz mać, łgarzu, masz mnie w sitku czy nie, zdecyduj się w końcu :) A ten gówniany tekst "Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!" czytam od lat, mdli mnie. I nie krzycz "!" wypierdku, okej ??

Data: 2009-12-10 22:05:45
Autor: mkarwan
Jeden wątek, a ...
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hfrl6t$4dd$2atlantis.news.neostrada.pl...
Czy przypadkiem ciebie nie uważają za odrażającego fiuta, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!

Kurwa żesz mać,

Skąd u ciebie to chamstwo?

Data: 2009-12-11 19:34:56
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeden wątek, a ...
Skąd u ciebie to chamstwo?

Jest odpowiedzią na twoją przymułowatość, bo zakapiora można zwalczyć tylko ... kopem w dupę.

Data: 2009-12-11 21:04:21
Autor: mkarwan
Jeden wątek, a ...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hfu3gr$s5t$1atlantis.news.neostrada.pl...
Skąd u ciebie to chamstwo?

Jest odpowiedzią na twoją przymułowatość, bo zakapiora można zwalczyć tylko ... kopem w dupę.

To się kopnij!

Jeden wątek, a ...