Jeden z dziesięciu

Data: 2015-05-07 02:22:18
Autor: Stachu Chebel
Jeden z dziesięciu
Moim zdaniem moja ocena jest obiektywna. Dlaczego? Ano dlatego, że nigdy, ale to NIGDY!! nie brałem udziału w "wyborach". Zawsze były ponoć demokratyczne, za komuny pod koniec dnia w którym były wybory to nawet przedstawiciel komisji wyborczej wpadał do akademika coby doprowadzić do urny tych co jeszcze głosu nie dali. Coby nie narobić sobie problemów, podejmowałem wraz z kilkoma mi podobnymi kroki zapobiegawcze przy partyjkach brydża i to nie bez przyjemności. Ów przedstawiciel komisji wyborczej zastawał nas totalnie schlanych i z uwagi na powagę wyborów dawał nam święty spokój. Wracając do tematu, najlepsze wrażenie zrobili na mnie kandydaci, którzy mówili o tym co chcą i mogą zrobić W RAMACH KOMPETENCJI TEGO URZĘDU. Pozostali pierdolili trzy po trzy jak to jest tutaj chujowo.

Teleturniej w mojej ocenie wygrały 3 osoby: Ogórek/Kowalski/Palikot.  Liczyłem na Kukiza, ale totalnie dał dupy.

Data: 2015-05-07 02:46:49
Autor: szklanynocnik
Jeden z dziesięciu
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Teleturniej w mojej ocenie wygrały 3 osoby: Ogórek/Kowalski/Palikot.  Liczyłem na Kukiza, ale totalnie dał dupy.

O rozbiorach:)
https://www.youtube.com/watch?v=jGhZgEjk6dA

Dziś mamy podobnie, łobiecanki, łobiecanki itd.

Data: 2015-05-07 03:17:20
Autor: Stachu Chebel
Jeden z dziesięciu
W dniu czwartek, 7 maja 2015 11:46:49 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

O rozbiorach:)
https://www.youtube.com/watch?v=jGhZgEjk6dA

Dziś mamy podobnie, łobiecanki, łobiecanki itd.

Przeca o tym wiem i dlatego oglądam wybory z takimi emocjami jak mecz piłkarski K.S. Pcim Dolny vs. K.S. Pcim Górny.

Data: 2015-05-07 17:53:48
Autor: Mark Woydak
Jeden z dziesięciu

--

Więc gówno masz do powiedzenia. Ogon pod siebie i siedź cicho.

MW

Data: 2015-05-07 04:13:28
Autor: Stachu Chebel
Jeden z dziesięciu
W dniu czwartek, 7 maja 2015 13:00:42 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
[...]

Aha!!  Massmedia wpakowały Ci do łba kolejny slogan: niegłosujący nie mają racji, czy coś w tym stylu. No więc jak rozumiem popłynąłeś z nurtem i zagłosowałeś. I co? Miałeś rację czy po raz n-ty się zawiodłeś/pomyliłeś?
Tak, tak..  To Ty swoim głosem spierdoliłeś temat, więc to Ty mordę w kubeł..

Data: 2015-05-07 18:11:27
Autor: Mark Woydak
Jeden z dziesięciu

[...]

Chyba tobie od dzieciaka wbijano do łba, że dzieci i ryby nie maja głosu
więc nie odważyłeś się pójść na wybory ale skamleć i narzekać to ty
potrafisz. Masz pretensję, że wybrano za ciebie. Weź zrób sobie baranka w
afisz dowolnego kandydata albo wsadź łeb w kubeł i tam biadol, że zycie jest
parszywe, a wszyscy są przeciwko tobie.

MW

Data: 2015-05-07 18:37:38
Autor: ruski szpieg
Jeden z dziesięciu
W dniu 07.05.2015 o 13:13, Stachu Chebel pisze:
Tak, tak..  To Ty swoim głosem spierdoliłeś temat, więc to Ty mordę w kubeł..

Wyobrażasz sobie, że on może być jednym z tych, co swoim głosowaniem wynieśli na urząd prezydencki Komora!? Za takie głosowanie powinno się sądzić jak za zdradę!:)

Data: 2015-05-07 09:56:30
Autor: szklanynocnik
Jeden z dziesięciu
użytkownik ruski szpieg napisał:

Wyobrażasz sobie, że on może być jednym z tych, co swoim głosowaniem wynieśli na urząd prezydencki Komora!? Za takie głosowanie powinno się sądzić jak za zdradę!:)

Był jeden ciekawy naganiacz:)
pan W.C.
https://www.youtube.com/results?search_query=komorowski+u+cejrowskiego

Jeden z dziesięciu