Jeden z dziesięciu

Data: 2015-05-07 02:46:49
Autor: szklanynocnik
Jeden z dziesięciu
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Teleturniej w mojej ocenie wygrały 3 osoby: Ogórek/Kowalski/Palikot.  Liczyłem na Kukiza, ale totalnie dał dupy.

O rozbiorach:)
https://www.youtube.com/watch?v=jGhZgEjk6dA

Dzi¶ mamy podobnie, łobiecanki, łobiecanki itd.

Data: 2015-05-07 03:17:20
Autor: Stachu Chebel
Jeden z dziesięciu
W dniu czwartek, 7 maja 2015 11:46:49 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

O rozbiorach:)
https://www.youtube.com/watch?v=jGhZgEjk6dA

Dzi¶ mamy podobnie, łobiecanki, łobiecanki itd.

Przeca o tym wiem i dlatego ogl±dam wybory z takimi emocjami jak mecz piłkarski K.S. Pcim Dolny vs. K.S. Pcim Górny.

Jeden z dziesięciu