Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!

Data: 2011-03-03 04:13:52
Autor: muto2100
Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!
oto    co  sadza   i  mowia  o  nas     towarzysze     z  PO!

http://www.welt.de/print/die_welt/vermischtes/article12648079/Eine-tragische-Gestalt.html

Data: 2011-03-03 13:31:42
Autor: jerzy.n
Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3dd8542c-0f29-4072-9378-03b4b4341140v16g2000vbq.googlegroups.com...
oto    co  sadza   i  mowia  o  nas     towarzysze     z  PO!

http://www.welt.de/print/die_welt/vermischtes/article12648079/Eine-tragische-Gestalt.html

Nic nowego,w  swiecie jestesmy najbardziej zwalczajaca sie grupa narodowosciowa. Jesli masz klopot w USA, to nie idz do Polaka bo jeszcze do emigrejszyn podkabluje jesli jestes na nielegalu, dziwny narodek Ci Polacy...

Data: 2011-03-03 13:34:20
Autor: u2
W dniu 2011-03-03 13:31, jerzy.n pisze:
[...]

Zobacz kto kabluje Polaków z hameryki na grupie s.c.polish, bynajmniej
nie Polacy :)

Data: 2011-03-03 14:10:50
Autor: jerzy.n

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d6f8ace$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-03 13:31, jerzy.n pisze:

Zobacz kto kabluje Polaków z hameryki na grupie s.c.polish, bynajmniej
nie Polacy :)

Ja to znam z autopsji, prędzej ci pomógł murzyn lub nawet Żyd niż Polak, ten tylko patrzał jak ci dopierdzielic.Podobnie jest w Polsce, kup sobie lepszy samochód od sąsiada i masz na bank porysowany lakier lub podobny przypadek.Ale to nie jest norma , w każdym narodzie są kurwy i złodzieje, są kapusie i normalni ludzie.

Data: 2011-03-03 05:33:36
Autor: muto2100
On 3 Mar, 14:10, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:4d6f8ace$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

>W dniu 2011-03-03 13:31, jerzy.n pisze:

> Zobacz kto kabluje Polak w z hameryki na grupie s.c.polish, bynajmniej
> nie Polacy :)

Ja to znam z autopsji, pr dzej ci pom g murzyn lub nawet yd ni Polak, ten
tylko patrza jak ci dopierdzielic.Podobnie jest w Polsce, kup sobie lepszy
samoch d od s siada i masz na bank porysowany lakier lub podobny
przypadek.Ale to nie jest norma , w ka dym narodzie s kurwy i z odzieje, s
kapusie i normalni ludzie.

kto   ci  takich  glupot  naopowiadal?     w  kazdej    grupie
narodowosciowej     byli  i  sa   rozni  ludzie!   zylem    w
Kanadzie    prawie   30   lat    ,  mam    rowniez    kanadyjskie
obywatelstwo    i  twierdze    ze   niczym   nieroznimy    sie  od
innych  narodowosci!

Data: 2011-03-03 18:44:07
Autor: jerzy.n
Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e6dbe8f3-5b10-4ebb-88bc-306c8bfc4a47t8g2000vbd.googlegroups.com...

[...]

Znam to z autopsji jezeli pozwolisz , tak jak piszesz wszedzie sa ludzie i taborety i pisanie ze to Polacy lub inna narodowosc przodowala we wspólpracy z hitlerowcami lub komunistami to blad  ... ale zrec sie lubimy i z autopsji watpie czy  predzej mi pomoze Polak czy inny czlowiek w opresji...

Data: 2011-03-03 13:48:56
Autor: obserwator
jerzy.n <dobieszczyn@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

Ja to znam z autopsji, prędzej ci pomógł murzyn lub nawet Żyd niż Polak, ten tylko patrzał jak ci dopierdzielic.Podobnie jest w Polsce, kup sobie lepszy samochód od sąsiada i masz na bank porysowany lakier lub podobny przypadek.Ale to nie jest norma , w każdym narodzie są kurwy i złodzieje, są kapusie i normalni ludzie.

to co piszesz to niestety prawda. To co pisze U2 - rowniez.

Ale jak juz tu pisalem do J-23, robia to glownie ci, ktorzy wyjechali na
zachod z PRL-u lub po tzw. transformacji ustrojowej. To nie sa Polacy, tylko
ludzie wychowani przez komune. To wazne, aby nie mieszac tych spraw.

A na tej grupie to Polacy pisza? Nie mysle:)

Data: 2011-03-03 14:43:31
Autor: u2
W dniu 2011-03-03 14:10, jerzy.n pisze:
[...]

Bzdura, do hameryki wyjechało kilku moich znajomych z Polski tylko
dlatego, bo byli z pochodzenia Żydami. Nie mogę brać za nich
odpowiedzialności, bo wyparli się Polski.

A na s.c.p. na Polków nadają tylko i wyłącznie Żydki.

Data: 2011-03-03 14:15:01
Autor: cytryna
[...]

**********************

A oto co sądzą i mówią o towarzyszach z PO.
"CZ.I BARTOSZEWSKI TO KAWAŁ GNOJA, A NIE AUTORYTET!!!
domaol, 29 maj, 2010 - 19:48 Kraj

Zastanawia mnie jak to jest w naszym kraju, że zwykły cham, który opluwa i ośmiesza Polskę, który ma bardzo podejrzaną przeszłość, kiedy przebywał w obozie w Oświęcimiu, który depcze godność przyzwoitych ludzi nazywany jest autorytetem moralnym???!!!!
Ostatnie wypowiedzi tego pana to szczyt gnojstwa, nienawiści i chamstwa!!Ten człowiek nie wie co mówi!
Cytuję:" Jeśli Jarosław Kczyński a to zaczęło się juz w ostanich dniach - będzie wykorzystywał wielką stratę, jaką ponósł, jako argumentu wyborczego, to będę musiał powiedzieć, że jestem zarówno przeciw pedofilii, jak i nekrofilii wszelkiego rodzaju." - są to słowa z wywiadu udzielonego przez Bartoszewskiego dla Gazety Wyborczej.
Pan Bartoszewski, jako "profesor" używa pojęć, które określają zboczenia seksualne, a z polityką i Jarosławem Kaczyńskim nie mają nic wspólnego! Czy na starość mu rozum odbiera? Czy nie zna znaczenia tych pojęć? Otóż "profesorze" Bartoszewski tłumaczę:
PEDOFILIA - to stan, w którym jedynym lub preferowanym sposobem osiągniecia satysfakcji seksualnej jest kontakt z dziećmi.
NEKROFILIA - zaburzenia preferencji seksualnych, stan, w którym bodźcem stymulującym seksualnie są ludzkie zwłoki.
Wstyd stary matole, kto ci dał tytuł profesora? Za takie mieszanie z błotem człowieka, który stracił rodzinę, powinieneś stanąć przed sądem!!! Widziałeś ludzkie dramaty w Oświęcimiu, a tu człowiekowi, któremu zginął brat, bratowa, przyjaciele, jego szacunek i miłość, jaka panowała w jego rodzinie porównujesz z nekrofilią?! Człowieku, ty wstydu nie masz! Kim tak naprawdę jesteś?
Przypisujesz sobie tak wiele zasług, a tak naprawdę jesteś nikim!
W 1941 roku Bartoszewski był więźniem w obozie w Oświęcimiu. Po dziś dzień żyją osoby, które były razem z nim w obozie. Jak się okazuje świadkowie tamtych dni mówią o Bartoszewskim jako człowieku, który Niemcom wydawał więźniów! Wchodził z nimi w jakieś układy, dzięki temu przeżył. To był zwykły kapuś, sprzedawczyk! O jego wyczynach opowiadali współwięźniowie w Rozmowach Niedokończonych dnia 29 maja 2010r.
Jak się okazuje Bartoszewski w 1942 roku działał w konspiracyjnej organizacji kościelnej - Front Odrodzenia Polski. Jest to prawdą, ale przypisuje sobie w swoich książkach i wywiadach bohaterskie czyny. I znowu kłamie, bo bohaterką była Zofia Kossak, a on się podszywa pod jej zasługi! Ten człowiek miał wtedy tylko 20 lat!
To tylko kilka bardzo haniebnych wyczynów tego człowieka. Warto prześwietlić tego człowieka, wtedy zapewne wyjdzie na światło dzienne więcej brudów z jego życia! Bartoszewski to zwykły cham, a nie człowiek!

Biedna dziadzina zapluje się na amen a wszystko z racji zaawansowanego Alzheimera.

Data: 2011-03-03 14:01:44
Autor: obserwator
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
> oto    co  sadza   i  mowia  o  nas     towarzysze     z  PO!

> http://www.welt.de/print/die_welt/vermischtes/article12648079/Eine-tragische-
Gestalt.html
 to wszytko jest prawda, ale dlaczego tak jest?

Trzeba to ciagle podkreslac, bo jesli nie zostanie opisana przyczyna, to walka
z objawami choroby jest skazana na niepowodzenie.
Polacy beda wiecznie narzekac i jeczec oraz prosic Stworce o pomoc.

Przyczyna jest *okragly stol*, nastepnie - kroki ktore podjal Walesa
(wspieranie lewej nogi) w konsekwencji nie przeprowadzono lustracji i
dekomunizacji.

Postkomuna sie w ten sposob wzbogacila i umocnila. Jak taka sytuacje zmienic?

Warto sie nad tym zastanowic, bo Czechy i Slowacja ktore przeprowadzily
lustracje (takze w mediach) i pozbyly sie agentury wszelkiego typu, sa dzisiaj jednym z panstw bylego obozu, ktore zalicza sie  do panstw
demokratyczne (wysoka pozycja w rankingach). Panstwem powaznym i liczacym sie
w Europie.

Wegry i Litwa zrozumialy w jakie badno je zepchnieto i zaczynaja nadrabiac
zaleglosci.

Natomiast Polska w tych rankingach ma pozycje w tej chwili zblizona do Meksyku
i nadal leci w dol. Niebawem moze zrownac sie z panstwami trzeciego swiata lub
Rosja. --

Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!