Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!

Data: 2011-03-03 13:31:42
Autor: jerzy.n
Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3dd8542c-0f29-4072-9378-03b4b4341140v16g2000vbq.googlegroups.com...
oto    co  sadza   i  mowia  o  nas     towarzysze     z  PO!

http://www.welt.de/print/die_welt/vermischtes/article12648079/Eine-tragische-Gestalt.html

Nic nowego,w  swiecie jestesmy najbardziej zwalczajaca sie grupa narodowosciowa. Jesli masz klopot w USA, to nie idz do Polaka bo jeszcze do emigrejszyn podkabluje jesli jestes na nielegalu, dziwny narodek Ci Polacy...

Data: 2011-03-03 13:34:20
Autor: u2
W dniu 2011-03-03 13:31, jerzy.n pisze:
[...]

Zobacz kto kabluje Polaków z hameryki na grupie s.c.polish, bynajmniej
nie Polacy :)

Data: 2011-03-03 14:10:50
Autor: jerzy.n

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d6f8ace$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-03 13:31, jerzy.n pisze:

Zobacz kto kabluje Polaków z hameryki na grupie s.c.polish, bynajmniej
nie Polacy :)

Ja to znam z autopsji, prędzej ci pomógł murzyn lub nawet Żyd niż Polak, ten tylko patrzał jak ci dopierdzielic.Podobnie jest w Polsce, kup sobie lepszy samochód od sąsiada i masz na bank porysowany lakier lub podobny przypadek.Ale to nie jest norma , w każdym narodzie są kurwy i złodzieje, są kapusie i normalni ludzie.

Data: 2011-03-03 05:33:36
Autor: muto2100
On 3 Mar, 14:10, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:4d6f8ace$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

>W dniu 2011-03-03 13:31, jerzy.n pisze:

> Zobacz kto kabluje Polak w z hameryki na grupie s.c.polish, bynajmniej
> nie Polacy :)

Ja to znam z autopsji, pr dzej ci pom g murzyn lub nawet yd ni Polak, ten
tylko patrza jak ci dopierdzielic.Podobnie jest w Polsce, kup sobie lepszy
samoch d od s siada i masz na bank porysowany lakier lub podobny
przypadek.Ale to nie jest norma , w ka dym narodzie s kurwy i z odzieje, s
kapusie i normalni ludzie.

kto   ci  takich  glupot  naopowiadal?     w  kazdej    grupie
narodowosciowej     byli  i  sa   rozni  ludzie!   zylem    w
Kanadzie    prawie   30   lat    ,  mam    rowniez    kanadyjskie
obywatelstwo    i  twierdze    ze   niczym   nieroznimy    sie  od
innych  narodowosci!

Data: 2011-03-03 18:44:07
Autor: jerzy.n
Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e6dbe8f3-5b10-4ebb-88bc-306c8bfc4a47t8g2000vbd.googlegroups.com...

[...]

Znam to z autopsji jezeli pozwolisz , tak jak piszesz wszedzie sa ludzie i taborety i pisanie ze to Polacy lub inna narodowosc przodowala we wspólpracy z hitlerowcami lub komunistami to blad  ... ale zrec sie lubimy i z autopsji watpie czy  predzej mi pomoze Polak czy inny czlowiek w opresji...

Data: 2011-03-03 13:48:56
Autor: obserwator
jerzy.n <dobieszczyn@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

Ja to znam z autopsji, prędzej ci pomógł murzyn lub nawet Żyd niż Polak, ten tylko patrzał jak ci dopierdzielic.Podobnie jest w Polsce, kup sobie lepszy samochód od sąsiada i masz na bank porysowany lakier lub podobny przypadek.Ale to nie jest norma , w każdym narodzie są kurwy i złodzieje, są kapusie i normalni ludzie.

to co piszesz to niestety prawda. To co pisze U2 - rowniez.

Ale jak juz tu pisalem do J-23, robia to glownie ci, ktorzy wyjechali na
zachod z PRL-u lub po tzw. transformacji ustrojowej. To nie sa Polacy, tylko
ludzie wychowani przez komune. To wazne, aby nie mieszac tych spraw.

A na tej grupie to Polacy pisza? Nie mysle:)

Data: 2011-03-03 14:43:31
Autor: u2
W dniu 2011-03-03 14:10, jerzy.n pisze:
[...]

Bzdura, do hameryki wyjechało kilku moich znajomych z Polski tylko
dlatego, bo byli z pochodzenia Żydami. Nie mogę brać za nich
odpowiedzialności, bo wyparli się Polski.

A na s.c.p. na Polków nadają tylko i wyłącznie Żydki.

Jeden z wiernych budowniczych PO:Wladyslaw Bartoszewski powiedzial ze wiecej bal sie polakow jak niemcow!