Jeden za tysiąc...

Data: 2011-10-18 08:58:06
Autor: Tzva Adonai
Jeden za tysiąc...
Jeśli porównać wkład w intelektualny i duchowy w rozwój ludzkości
narodów żydowskiego i palestyńskiego to ten stosunek powinien wynosić
jeden do miliona...

***

Izraelski żołnierz Gilad Szalit został uwolniony po ponad 5 latach w
niewoli Hamasu. W zamian za żołnierza Izrael uwolni 1027 palestyńskich
więźniów. To rekordowa wymiana - jeszcze nigdy za jednego jeńca nie
oddawano ponad 1000. Hamas ogłosił dzisiejszy dzień świętem narodowym
Palestyny.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10488734,Zolnierz_Gilad_Szalit_wolny__W_zamian_za_1027_Palestynczykow.html

Data: 2011-10-18 18:26:30
Autor: u2
Jeden za tysiąc...
W dniu 2011-10-18 17:58, Tzva Adonai pisze:
Jeśli porównać wkład w intelektualny i duchowy w rozwój ludzkości
narodów żydowskiego i palestyńskiego to ten stosunek powinien wynosić
jeden do miliona.

Znowu chcesz cus wyludzic, cwelik ? :)

Data: 2011-10-18 18:28:51
Autor: Ikselka
Jeden za tysiąc...
Dnia Tue, 18 Oct 2011 08:58:06 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

[...]

Akurat ten 1000 ludzi to Bogu ducha winni ludzie, do niczego niepotrzebni
Izraelowi, no, moze tylko własnie jako "waluta" do wymian, zwykli
przypadkowi Palestyńczycy. Izrael gnębi i zamyka Palestyńczyków "bo tak",
nawet za rzucenie kamieniem, z oskarżeniem o terroryzm. Traktują
Palestyńczyków jak psy, utrudniając im życie na każdym kroku, także jawnie
rabując ich stare gaje oliwne, będące dorobkiem życia rodzin, wyciągając
buldożerami oliwkowe karpy... --
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-18 10:02:31
Autor: Tzva Adonai
Jeden za tysiąc...
Ikselka napisał(a):

Akurat ten 1000 ludzi to Bogu ducha winni ludzie

Według moich informacji to byli mordercy, terroryści i członkowie
radykalnych islamskich grup terrorystycznych atakujący terytorium
Izraela przy pomocy bomb i rakiet.. Rząd Izraela dał dowód humanizmu i
dbałości o swój naród, ratując życie swojego jednego obywatela kosztem
ogromnej wyrwy w murze bezpieczeństwa.. Myślę, że polskiego rządu nie
byłoby stać na takie poświęcenie nawet dla grupy kilkuset Polaków, nie
mówiąc już o pojedynczej osobie..

Data: 2011-10-18 19:49:13
Autor: Ikselka
Jeden za tysiąc...
Dnia Tue, 18 Oct 2011 10:02:31 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Według moich informacji

3-)

to byli mordercy, terroryści i członkowie
radykalnych islamskich grup terrorystycznych atakujący terytorium
Izraela przy pomocy bomb i rakiet..

"(...)Co więcej, tego rodzaju masowe aresz­towania mają charakter „z gruntu
dyskryminacyjny”: „Nakłada się je wyłącznie na społeczność palestyńską, a
nie na osadników izraelskich, przy czym często nakłada się je na
Palestyńczyków dla korzyści osadników. Nawet w sytuacjach, gdy to osadnicy
rozpoczęli konfrontację, atakując Palestyńczyków, bądź niszcząc ich
własność, armia izraelska nieodmiennie ogranicza ruch, za­rządza godzinę
policyjną i inne restrykcje w odniesieniu do tych drugich; czasem ogłasza
jakiś teren zamkniętą strefą wojskową i po prostu usuwa z niej
Palestyńczyków”. ”[16].

Amnesty International, Przetrwać oblężenie: Wpływ restrykcji
komunikacyjnych na prawo do pracy
Londyn, wrzesień 2003, s. 21
Rząd Izraela dał dowód humanizmu

:-DDD  //gorzki śmiech

[...]

Polski rząd w odróżnieniu od izraelskiego nie urządza łapanek na obywateli
innych państw, więc rzeczywiście go nie stać.

--
XL  "Dzisiaj Ĺźyjemy w czasach, w ktĂłrych najgorsze występki są wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-18 10:58:44
Autor: Tzva Adonai
Jeden za tysiąc...
Ikselka napisał(a):

Amnesty International, Przetrwać oblężenie: Wpływ restrykcji

Amnesty International to organizacja pełna ludzi, którzy nawet nie
starają się ukrywać wrogiego nastawienia do narodu żydowskiego.. Ich
analizy nie mają umocowania w stanie faktycznym....

Data: 2011-10-18 20:06:19
Autor: Ikselka
Jeden za tysiąc...
Dnia Tue, 18 Oct 2011 10:58:44 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Ikselka napisał(a):

[...]

"Twoje informacje" mają. Uhm :->

Data: 2011-10-18 20:20:39
Autor: boukun
Jeden za tysiąc...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:1142aa29-83ea-4023-a437-389df3236495gy7g2000vbb.googlegroups.com...
Ikselka napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Teraz niech jeszcze uznają palestyńską niepodległość w granicach z 1967 roku... I będą oba narody żyć w pokoju...

boukun

Data: 2011-10-18 11:30:34
Autor: Antenka
Jeden za tysiąc...
On 18 Paź, 18:28, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

rabując ich stare gaje oliwne, będące dorobkiem życia rodzin,

wyciągając buldożerami oliwkowe karpy...<

Wyjątkowe skurczybyki !:-E. Szczególnie drążni mnie podkradanie
cudzych plantacji, drzewostanu. Mogłabym za to od razu łapę
odrąbać! :- /

Antenka

Data: 2011-10-18 20:50:34
Autor: Ikselka
Jeden za tysiąc...
Dnia Tue, 18 Oct 2011 11:30:34 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

I należałoby. Wyciągają ciągnikami karpy kilkudziesięcioletnich i starszych
drzew, stanowiące podstawę bytowania wielu palestyńskich rodzin. Taka karpa
po przesadzeniu w inne miejsce jest zdolna do wydania owoców niemal od razu
po wytworzeniu nowych pędów. Normalnie oliwne gaje hodowane z sadzonek
zanim wejdą w szczyt owocowania, muszą rosnąć 15-20 lat, a zaczynają
owocowanie najwcześniej po 10. Kilkudziesięcioletni gaj oliwny to dla
rodziny rzecz bezcenna - pokolenia na niego pracowały, aby był i
zaowocował.
Ponadto Izrael odcina palestyńskich rolników od źródeł wody, tym sposobem
rugując ich docelowo z ich gruntów.
Itd.

Data: 2011-10-18 13:38:16
Autor: Antenka
Jeden za tysiąc...
On 18 Paź, 20:50, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

zaowocował.
Ponadto Izrael odcina palestyńskich rolników od źródeł wody, tym sposobem

Podli syjoniści bleeee :-((

Antenka

Data: 2011-10-18 23:14:13
Autor: u2
Jeden za tysiąc...
W dniu 2011-10-18 22:38, Antenka pisze:
Podli syjoniści bleeee :-((

Antenka

Nie sciemniaj zydowko :)

Data: 2011-10-19 00:46:22
Autor: Ikselka
Jeden za tysiąc...
Dnia Tue, 18 Oct 2011 13:38:16 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ba tam - "naród wybrany". Holocaust nauczył ich tylko jednego - jak
skutecznie eksterminować innych :-/

--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-19 00:56:48
Autor: u2
Jeden za tysiąc...
W dniu 2011-10-19 00:46, Ikselka pisze:
Ba tam - "naród wybrany". Holocaust nauczył ich tylko jednego - jak
skutecznie eksterminować innych :-/

Mlodas. Dawno temu, long time ago, to sie nazywalo ludobojstwo.

Data: 2011-10-19 01:04:01
Autor: Ikselka
Jeden za tysiąc...
Dnia Wed, 19 Oct 2011 00:56:48 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-10-19 00:46, Ikselka pisze:
Ba tam - "naród wybrany". Holocaust nauczył ich tylko jednego - jak
skutecznie eksterminować innych :-/

Mlodas.

Nie bardzo.

Dawno temu, long time ago, to sie nazywalo ludobojstwo.

Jak zwał tak zwał.

Data: 2011-10-20 21:34:24
Autor: u2
Jeden za tysiąc...
W dniu 2011-10-19 01:04, Ikselka pisze:
Mlodas.
Nie bardzo.

Jestes bardzo mloda.

> Dawno temu, long time ago, to sie nazywalo ludobojstwo.
Jak zwał tak zwał.

Nazwe wymyslono aby wyludzic odszkodowania. Jak zwrocil prof.
Finkelstein to teraz caly przemysl holokaust.

Data: 2011-10-20 12:03:54
Autor: Antenka
Jeden za tysiąc...
On 19 Paź, 00:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Mlodas. Dawno temu, long time ago, to sie nazywalo ludobojstwo.<

Tyś też młodyś, albo...hłe hłe :D.  Termin "holocaustus" nie jest tak
jednoznaczny dla narodu czosnkowego, jak dla nas. Rozbuchali do
niewyobrażalnych granic jego znaczenie naciągane zresztą. ;-p.

Antenka

P.s YouTube, a za tę żydówkę masz u mnie, za przeproszeniem,
przegwizdane! :-E

Data: 2011-10-20 21:35:14
Autor: u2
Jeden za tysiąc...
W dniu 2011-10-20 21:03, Antenka pisze:
za tę żydówkę masz u mnie

Jaka Zydowke ? Masz jeszcze jakas siostre ?

Data: 2011-10-18 18:49:50
Autor: Jerzy Dombczak
Jeden za tysiąc...
W dniu 2011-10-18 18:28, Ikselka pisze:
[...]

Ciebie tez to czeka tylko ze w polsce, zydy przyjda i zabiora wszystko co masz .

Data: 2011-10-18 10:03:42
Autor: Tzva Adonai
Jeden za tysiąc...
Jerzy Dombczak napisał(a):

Ciebie tez to czeka tylko ze w polsce, zydy przyjda i zabiora wszystko
co masz .

Oprócz dziewictwa... Ukrainki są o wiele ładniejsze od Polek...

Data: 2011-10-19 13:37:13
Autor: MH
Jeden za tysiąc...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
Je=B6li por=F3wna=E6 wk=B3ad w intelektualny i duchowy w rozw=F3j ludzko=B6=
ci
narod=F3w =BFydowskiego i palesty=F1skiego to ten stosunek powinien wynosi=
=E6
jeden do miliona...

***

Izraelski =BFo=B3nierz Gilad Szalit zosta=B3 uwolniony po ponad 5 latach w
niewoli Hamasu. W zamian za =BFo=B3nierza Izrael uwolni 1027 palesty=F1skic=
wi=EA=BCni=F3w. To rekordowa wymiana - jeszcze nigdy za jednego je=F1ca nie
oddawano ponad 1000. Hamas og=B3osi=B3 dzisiejszy dzie=F1 =B6wi=EAtem narod=
owym
Palestyny.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10488734,Zolnierz_Gilad_Sza=
lit_wolny__W_zamian_za_1027_Palestynczykow.html

======================

Noble z fizy :

Niels Bohr - żyd
Max Plank - żyd
Albert Abraham Michelson - żyd
Lew Dawidowicz Landau (UWAGA !!  Zajmował się HELEM ) - żyd
Albert Einstein - żyd
Gabriel Lippmann - żyd
Isidor Isaac Rabi - żyd
Issac Newton - chyba też żyd
 Nikołaj Giennadijewicz Basow - żyd - No i tu się pochwalę , miałem przyjemność
poznać go osobiście. I coś tam 'pod jego okiem' robiłem. Wspaniały facet był !!

MH

Data: 2011-10-19 13:44:24
Autor: MH
Jeden za tysiąc...
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

poznać go osobiście. I coś tam 'pod jego okiem' robiłem. Wspaniały facet był !!

==================

Trochę się 'rozpędziłem'..  Ten Nobel dla Newtona to się należy , ale chłopina
raczej w innych czasach bywał...

MH

Data: 2011-10-19 22:36:05
Autor: Ikselka
Jeden za tysiąc...
Dnia Wed, 19 Oct 2011 13:37:13 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Nikt Zydom nie odmawia, ze to mądry naród jest. Tyle że upierdliwy jak
rzadko który.

Data: 2011-10-19 13:53:38
Autor: MH
Jeden za tysiąc...
[...]

A tera z innej beki. W chuja żydło wali jak tralala..  Dzisiaj słuchałem
podczas jazdy swoim nowoczesnym 20-letnim Wartburgiem 'trójki'. QRRVA !!
Dają niusy , cytuję : ' ...wymieniono jednego żyda na ... UWAGA !! 1000
TERRORYSTÓW ' !!!  Qrva , wszystko się w kieszeni otwiera !!

MH

Data: 2011-10-19 14:21:31
Autor: raff
Jeden za tysiąc...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:b0846414-23c0-4d9e-bb59-e68af607e7daf5g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Zlapią kolejny 1000 niewinnych i wyjdzie na to samo...

R.

Jeden za tysiąc...