Jeden za tysiąc...

Data: 2011-10-19 13:37:13
Autor: MH
Jeden za tysiąc...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
Je=B6li por=F3wna=E6 wk=B3ad w intelektualny i duchowy w rozw=F3j ludzko=B6=
ci
narod=F3w =BFydowskiego i palesty=F1skiego to ten stosunek powinien wynosi=
=E6
jeden do miliona...

***

Izraelski =BFo=B3nierz Gilad Szalit zosta=B3 uwolniony po ponad 5 latach w
niewoli Hamasu. W zamian za =BFo=B3nierza Izrael uwolni 1027 palesty=F1skic=
wi=EA=BCni=F3w. To rekordowa wymiana - jeszcze nigdy za jednego je=F1ca nie
oddawano ponad 1000. Hamas og=B3osi=B3 dzisiejszy dzie=F1 =B6wi=EAtem narod=
owym
Palestyny.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10488734,Zolnierz_Gilad_Sza=
lit_wolny__W_zamian_za_1027_Palestynczykow.html

======================

Noble z fizy :

Niels Bohr - żyd
Max Plank - żyd
Albert Abraham Michelson - żyd
Lew Dawidowicz Landau (UWAGA !!  Zajmował się HELEM ) - żyd
Albert Einstein - żyd
Gabriel Lippmann - żyd
Isidor Isaac Rabi - żyd
Issac Newton - chyba też żyd
 Nikołaj Giennadijewicz Basow - żyd - No i tu się pochwalę , miałem przyjemność
poznać go osobiście. I coś tam 'pod jego okiem' robiłem. Wspaniały facet był !!

MH

Data: 2011-10-19 13:44:24
Autor: MH
Jeden za tysiąc...
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

poznać go osobiście. I coś tam 'pod jego okiem' robiłem. Wspaniały facet był !!

==================

Trochę się 'rozpędziłem'..  Ten Nobel dla Newtona to się należy , ale chłopina
raczej w innych czasach bywał...

MH

Data: 2011-10-19 22:36:05
Autor: Ikselka
Jeden za tysiąc...
Dnia Wed, 19 Oct 2011 13:37:13 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Nikt Zydom nie odmawia, ze to mądry naród jest. Tyle że upierdliwy jak
rzadko który.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Jeden za tysiąc...