Jeden złodziej ukradł 80 rowerów

Data: 2009-09-26 19:54:59
Autor: Sebastian Pawłowski
Jeden złodziej ukradł 80 rowerów
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7078515,Jeden_zlodziej_ukradl_80_rowerow.html

Policja aresztowała 37-letniego mężczyznę. Podejrzewa, że mógł ukraść ponad 80
rowerów. - Jest to już czwarta osoba podejrzaną o kradzieże jednośladów we
Wrocławiu, którą zatrzymano w ciągu kilku ostatnich dni - twierdzi nadkom.
Krzysztof Zaporowski.

Mężczyzna szybko sprzedawał skradzione rowery, uzyskując w ten sposób blisko
50 tys. zł. Funkcjonariusze zajmujący się tą sprawą nie wykluczają, że
mężczyzna może mieć na swoim koncie znacznie więcej kradzieży.

Cztery aresztowane osoby mogły ukraść nawet 150 rowerów. Nic nie wskazuje na
to, że działały w zorganizowanej grupie przestępczej. Za kradzież grozi im
kara pozbawienia wolności do 5 lat.

Jak ustalono, rowery ginęły najczęściej pod centrami handlowymi, małymi
sklepikami, klatkami schodowymi. Wszędzie tam, gdzie pozostawały bez opieki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bractwo Rowerowe, Radom
http://www.bractworowerowe.ats.pl

Data: 2009-09-26 13:31:57
Autor: tadek
Jeden złodziej ukradł 80 rowerów
On 26 Wrz, 21:54, "Sebastian  Pawłowski" <pitagor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

wsadzić Mu jaja w szprychy jadącego roweru

Data: 2009-09-27 07:19:37
Autor: lenicz
Jeden złodziej ukradł 80 rowerów

Użytkownik " napisał w wiadomości > Policja aresztowała 37-letniego mężczyznę. Podejrzewa, że mógł ukraść ponad 80
rowerów.

Na Allegro ma pewnie opinię supersprzedawcy.

Data: 2009-09-28 02:20:05
Autor: garym
Sebastian Pawłowski pisze:

Jak ustalono, rowery ginęły najczęściej pod centrami handlowymi, małymi
sklepikami, klatkami schodowymi. Wszędzie tam, gdzie pozostawały bez opieki.

Ginęły nawet spod oka ochrony, bo ta odpowiedzialna jest tylko za sam obiekt, a nie to co się dzieje pół metra od niego. Przynajmniej jeden z tych złodziei nagrany został przez kamery monitorujące

Data: 2009-09-30 18:39:21
Autor: Cipioor
Sebastian Pawłowski pisze:

> [...]
> Ginęły nawet spod oka ochrony, bo ta odpowiedzialna jest tylko za sam obiekt, a nie to co się dzieje pół metra od niego. Przynajmniej jeden z tych złodziei nagrany został przez kamery monitorujące
no też coś takiego kamery... ochroniarze z wrocka nawet dali na parkingu
rowerowym informację że właściciel terenu nie odpowiada za pozostawione rowery.
Skanska mnie rozśmieszyła ale zostali zmuszeni do poprawienia kamer po tym jak
dyrektorowi z Amro gość buchnął fajny rowerek. Teraz parking jest monitorowany a właściciele mogą zaglądać on-line na
zaparkowane rowerki.
tylko co z tego... chyba że sami złapiemy...

--

Jeden złodziej ukradł 80 rowerów