Jedenascie pytan.

Data: 2013-02-03 18:05:41
Autor: pluton_
Jedenascie pytan.
1. Czy chcielibyście państwo, aby wasze dzieci były wychowywane i
nauczane w szkołach przez homoseksualistów?

Tu musimy sprecyzowac, czy pod okresleniem 'homoseksualista'
nie jest przypadkiem rozumiany pedofil zatruwajacy mlode
umysly guslami i prymitywnymi wierzeniami.

JA bym raczej nie chcial, zeby moje dzieci nauczali zwolennicy
warzyw na patelnie.

2. Czy życzycie sobie państwo, aby o przyszłości edukacyjnej waszych
dzieci decydowały osoby homoseksualne, transseksualne czy genderowe?

Jezeli lubia historie, matematyke, fizyke, biologie i takie tam
to zycze sobie, jezeli lubia gusla i zabobony - to nie zycze.

3. Czy posłalibyście państwo swoje dzieci na obóz harcerski, którego
kadrę stanowiliby homoseksualiści lub transseksualiści?

Jezeli by nie byli pedofilami , ksiendzami ani zwolennikami
warzyw na patelnie, to czemu nie ?

4. Czy według państwa Ministerstwem Edukacji miałaby kierować osoba
homoseksualna czy transseksualna lub reprezentująca ideologię (wszak
nie naukę!) gender?

Jezeli by nie byla pedofilem , ksiendzen, ksiendzowym dupolizem
 ani zwolennikiem warzyw na patelnie, to czemu nie ?

Dobra, skonczyly mi sie warzywa na patelnie i nie chce mi sie dalej pisac.

Dodam tylko 12 pytanie:

Czy chcecie panstwo, zeby wasze dzieci w szkolach uczyli transwestyckie
pedofile w czarnych sukienkach i gwalcili je przy kazdej sposobnosci ?

Nullification

http://wpolityce.pl/dzienniki/komentarze-prof-aleksandra-nalaskowskiego/46217-czy-zyczycie-sobie-panstwo-aby-o-przyszlosci-edukacyjnej-waszych-dzieci-de
cydowaly-osoby-homoseksualne-transseksualne-czy-genderowe

Jedenascie pytan.