Jedenascie pytan.

Data: 2013-02-03 19:27:44
Autor: Dirko
Jedenascie pytan.
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:9bc79e99-61fb-42a7-b969-e63ce9ac8a729g2000yqy.googlegroups.com...
1. Czy chcielibyście państwo, aby wasze dzieci były wychowywane i
nauczane w szkołach przez homoseksualistów?
2. Czy życzycie sobie państwo, aby o przyszłości edukacyjnej waszych
dzieci decydowały osoby homoseksualne, transseksualne czy genderowe?
3. Czy posłalibyście państwo swoje dzieci na obóz harcerski, którego
kadrę stanowiliby homoseksualiści lub transseksualiści?
4. Czy według państwa Ministerstwem Edukacji miałaby kierować osoba
homoseksualna czy transseksualna lub reprezentująca ideologię (wszak
nie naukę!) gender?
5. Czy w przypadku niespodziewanej i nieuniknionej konieczności
oddania własnego dziecka do adopcji byłoby państwu obojętne czy trafi
do rodziny hetero czy homoseksualnej?
6. Czy oddając własne dziecko do "okna życia" kalkulujecie państwo
możliwość, że trafi ono pod opiekę dwóch lesbijek?
7. Czy uważacie państwo, że wasze dziecko nie poniesie konsekwencji
psychologicznych gdy na życzenie swojego kolegi Zbyszka będzie mówić
do niego "Joasiu"?
8. Czy poczuliście państwo ulgę gdy wasza córka oznajmiła, że jest
lesbijką lub gdy zdecydowała się na medyczną zmianę płci?
9. Czy niektóre zajęcia szkolne dotyczące cielesności człowieka
wzbudzały państwa niepokój w zakresie promowania rodziny (tu: mężczyzna
+kobieta)?
10. Czy zdarza się państwu wraz ze swoimi dziećmi uczestniczyć w
"paradach równości" jako okoliczności budującej tolerancję wobec
odmienności seksualnych?
11. Czy chcieliby państwo zobaczyć swoje dziecko zakładające
prezerwatywę na fantom penisa w trakcie zajęć szkolnych?
http://wpolityce.pl/dzienniki/komentarze-prof-aleksandra-nalaskowskiego/46
217-czy-zyczycie-sobie-panstwo-aby-o-przyszlosci-edukacyjnej-waszych-dziec
i-decydowaly-osoby-homoseksualne-transseksualne-czy-genderowe

    Tak x 11

Data: 2013-02-03 19:30:57
Autor: u2
Jedenascie pytan.
W dniu 2013-02-03 19:27, Dirko pisze:
    Tak x 11

Pewnie jestes bezdzietny...-;)

Data: 2013-02-03 20:30:43
Autor: pluton_
Jedenascie pytan.

Pewnie jestes bezdzietny...-;)

A to dyskwalifikuje czlowieka ?

Nullification

Data: 2013-02-03 20:50:48
Autor: u2
Jedenascie pytan.
W dniu 2013-02-03 20:30, pluton_ pisze:

Pewnie jestes bezdzietny...-;)

A to dyskwalifikuje czlowieka ?

E, ty nie czlowiek, ty szambonur plutek ...-;)

Data: 2013-02-04 23:27:08
Autor: Grzegorz Z.
Jedenascie pytan.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 20:30, pluton_ pisze:

Pewnie jestes bezdzietny...-;)

A to dyskwalifikuje czlowieka ?

E, ty nie czlowiek, ty szambonur plutek ...-;)

Ja również jestem bezdzietny.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 22:30:30
Autor: andal
Jedenascie pytan.
On Mon, 04 Feb 2013 23:27:08 +0100, Grzegorz Z. wrote:

u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 20:30, pluton_ pisze:

Pewnie jestes bezdzietny...-;)

A to dyskwalifikuje czlowieka ?

E, ty nie czlowiek, ty szambonur plutek ...-;)

Ja rĂłwnieĹź jestem bezdzietny.

powinienes isc na badania

dajesz dupy tak czesto i nic z tego

musi genetyczna wada jakas

Data: 2013-02-04 23:31:51
Autor: u2
Jedenascie pytan.
W dniu 2013-02-04 23:27, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2013-02-03 20:30, pluton_ pisze:

Pewnie jestes bezdzietny...-;)

A to dyskwalifikuje czlowieka ?

E, ty nie czlowiek, ty szambonur plutek ...-;)

Ja również jestem bezdzietny.

No to wspolczuje wam sieroty...-;)

Data: 2013-02-04 23:37:41
Autor: Grzegorz Z.
Jedenascie pytan.

u2 napisał:

[...]

Pomyśl ile zyskujemy na niepłaceniu alimentów. --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:44:26
Autor: u2
Jedenascie pytan.
W dniu 2013-02-04 23:37, Grzegorz Z. pisze:
Pomyśl ile zyskujemy na niepłaceniu alimentów.

Przeciez twoja stara puscila ciebie w skarpetkach...-;)

Data: 2013-02-04 23:46:31
Autor: Grzegorz Z.
Jedenascie pytan.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-04 23:37, Grzegorz Z. pisze:
Pomyśl ile zyskujemy na niepłaceniu alimentów.

Przeciez twoja stara puscila ciebie w skarpetkach...-;)

Nic podobnego. Rozstaliśmy się w zgodzie, rozwód bez orzekania o winie. Do
tej pory po ponad 10 latach jesteśmy w przyjacielskich stosunkach.

Zanotuj to sobie w swoich annałach i podkreśl na czerwono wężykiem.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:48:35
Autor: u2
Jedenascie pytan.
W dniu 2013-02-04 23:46, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Przeciez ty masz nieco ponad 30 lat, wiec klamiesz zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-04 23:53:01
Autor: Grzegorz Z.
Jedenascie pytan.

u2 napisał:

[...]

GW prawda. Niedawno stuknęła mi 40, pisałem tu o tym. --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:55:40
Autor: u2
Jedenascie pytan.
W dniu 2013-02-04 23:53, Grzegorz Z. pisze:
Nic podobnego. Rozstaliśmy się w zgodzie, rozwód bez orzekania o winie. Do

>Przeciez ty masz nieco ponad 30 lat, wiec klamiesz zgrzesiu...-;)
GW prawda. Niedawno stuknęła mi 40, pisałem tu o tym.

To ty gwniarz jestes pedalski zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-04 23:58:43
Autor: Grzegorz Z.
Jedenascie pytan.
u2 napisał:

> [...]
GW prawda. Niedawno stuknęła mi 40, pisałem tu o tym.

To ty gwniarz jestes pedalski zgrzesiu...-;)

Nie bulwersuj się tylko pomyśl chwilę - jak mógłbym 20 lat temu porzucić
jehostwo gdybym dzisiaj miał 30 lat?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:09:45
Autor: u2
Jedenascie pytan.
W dniu 2013-02-04 23:58, Grzegorz Z. pisze:
Nie bulwersuj się tylko pomyśl chwilę - jak mógłbym 20 lat temu porzucić
jehostwo gdybym dzisiaj miał 30 lat?

Ty porzuciles wszystkie kanony przyzwoitego postepowania, nie tylko sekte swiadkow jehowych...-;)

Data: 2013-02-05 17:21:40
Autor: Przemysław M.
Jedenascie pytan.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:09:45 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Ty wciąz jesteś wierny matce Rosji! ;-)

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-02-05 17:25:26
Autor: Przemysław M.
Jedenascie pytan.
Dnia Mon, 04 Feb 2013 23:48:35 +0100, u2 napisaů(a):

W dniu 2013-02-04 23:46, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisaů:

W dniu 2013-02-04 23:37, Grzegorz Z. pisze:
Pomyúl ile zyskujemy na niepůaceniu alimentów.

Przeciez twoja stara puscila ciebie w skarpetkach...-;)

Nic podobnego. Rozstaliúmy sić w zgodzie, rozwód bez orzekania o winie. Do
tej pory po ponad 10 latach jesteúmy w przyjacielskich stosunkach.

Zanotuj to sobie w swoich annaůach i podkreúl na czerwono wćýykiem.

Przeciez ty masz nieco ponad 30 lat, wiec klamiesz zgrzesiu...-;)

A ile ty masz lat dziadek?

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2013-02-05 17:27:29
Autor: Przemysław M.
Jedenascie pytan.
Dnia Mon, 04 Feb 2013 23:44:26 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-04 23:37, Grzegorz Z. pisze:
Pomyśl ile zyskujemy na niepłaceniu alimentów.

Przeciez twoja stara puscila ciebie w skarpetkach...-;)

Ciebie nie puściła, to ty ją ciagle trzymasz. Swoją grabę!

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Jedenascie pytan.