Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu

Data: 2011-11-12 00:06:08
Autor: Zennon
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu
z dobrym monitoringiem i mnóstwem profesjonalnych kamer i aparatów. Oj będzie miała policja żniwa ;)))

Zennon

Data: 2011-11-12 00:18:18
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111112306.UTC.j9k9p1$rre$1tioat.net...
z dobrym monitoringiem i mnóstwem profesjonalnych kamer i aparatów. Oj będzie miała policja żniwa ;)))

Zennon

Gdzie ty widziałeś 11 tysięcy bandytów?

boukun

Data: 2011-11-12 00:30:56
Autor: Zennon

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9kajo$o6h$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jeśli rzucałeś kamieniami, to nawet jeśli miałeś coś na ryju, spodziewaj się w poniedziałek o 6.00 wizyty.

Zennon

Data: 2011-11-12 00:34:15
Autor: pluton
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu

Jeśli rzucałeś kamieniami, to nawet jeśli miałeś coś na ryju, spodziewaj
się
w poniedziałek o 6.00 wizyty.

boukun walil kupe w kiblu, co stanowilo znaczacy wklad w obalanie
ogolnoswiatowego
spisku zydomasonskiego, majacego na celu przejecie Polski.

Na ryju mial wyraz blogosci, poniewaz przyczynil sie w ten sposob wybitnie
do
.... uj wie do czego.

Nullification

Data: 2011-11-12 00:41:25
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111112330.UTC.j9kb7h$s57$1tioat.net...

[...]

Swoich nie aresztują...
Policja nawet nie była zaskoczona, że bialokominiarkowcy przyszli z "przeciwpoloznej"
do marszu i mysleli ze to ich koledzy z odwodow. ;)

boukun

Data: 2011-11-12 00:46:35
Autor: Zennon
[...]

Tak, tak, Boukun... to byli przebrani żydzi od Michnika. Pejsy im spod kominiarek wystawały.

Zennon

Data: 2011-11-12 00:50:20
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111112346.UTC.j9kc4s$ser$1tioat.net...
[...]

Już sam nie wiesz, czego chcesz od życia. Wszem i wobec wiadomo, że burdy rozpoczęli anarchiści, i niemieckie bojówki zaproszone przez Blumsztajna. To już chyba wiesz, komu zawdzięczasz te burdy. Zresztą, jak można było dopuścić do manifestacji polegającej na blokadzie pokojowej demonstracji. Sam ten fakt jest jawną prowokacją i bandyckim procederem... Hasła, "nie przejdziecie", "My wytyczymy wam trasę" i wyzywanie polskiego narodu od faszystów zakrawa na ciężką karę..

boukun

Data: 2011-11-12 01:21:25
Autor: Zennon

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9kcfr$399$1mx1.internetia.pl...

[...]

Tak, tak Boukun, setki pobitych łysych katolików...

[...]

Ty sobie Narodem mordy nie wycieraj! Bandydzi ze stadionów, to nie Naród, tylko bydło. Pasujesz do nich coraz bardziej.

Zennon

Data: 2011-11-12 01:25:33
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120021.UTC.j9ke66$su8$1tioat.net...

[...]

Jakich tam miałeś na Marszu Niepodległości bandytów stadionowych? I jeszcze sugerujesz, że cały Marsz się z nich składał? A co to, jakiś mecz był w Warszawie?

http://rynsztok.salon24.pl/

Chwała towarzyszom z Niemiec. Gdzie Blumsztajn?

Brawo dla antyfaszystowskich bojowników z Niemiec!  Dzięki ich
bohaterskiemu atakowi na grupę rekonstrukcyjną na Nowym Świecie i
póżniejszej walce z policją, nie udało się przekaziorom pokazac
dzisiejszych zdarzeń, jako dokonanej przez nopowców rzezi,
bezbronnych  pacyfistów spod znaku tęczy.

 Wprawdzie im bliżej wieczora, tym częściej telewizory pokazują
jakieś, nie wiadomo przez kogo podpalone dwa samochody, ale o
wydarzeniach  z godzin południowych zapomnieć już się nie da. Niektóre
socjologi, nawet zaczeły coś przebąkiwać o podzielonej
odpowiedzialności...i  prowokacji blokujących. Na poczatek, dobre i
to.

 Ciekawe. Na ekranach same gadajace głowy, a o głównego prowokatora -
Blumsztajna, ani widu ani słychu. Liże rany?

boukun

Data: 2011-11-12 01:31:03
Autor: Zennon
[...]

Na każdym ujęciu z zadymy widać gości z szalikami legii i bodajże Jagielloni Białystok.

Zennon

Data: 2011-11-12 01:34:17
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120031.UTC.j9keoa$t34$1tioat.net...
[...]

A gdyby nawet, choć to w większości szaliki z napisem Polska, sprzedawane ostatnio w Biedronce, to ludzie z szalikami nigdzie nie robili zadymy... Kibice to tacy sami Polacy jak inni, a ja nie uwierzę, że kibice różnych drużyn się ze sobą solidaryzują. Białystok miał dzień wcześniej u siebie demonstrację. Nienawiść do kibiców ci mózg wyżarła...

boukun

Data: 2011-11-12 01:42:00
Autor: Zennon
[...]

Do bandytów boukun, do bandytów.

Zennon

Data: 2011-11-12 01:45:29
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120042.UTC.j9kfcp$t88$1tioat.net...
[...]

Bandyci mieli bandyckie transparenty, można poczytać. Dlaczego wspierasz bandytów anarchistów? rzekomych anarchistów, bo w sumie synalków reżimowców...

Z klikunastu tysięcy pokojowo maszerujących Polaków na siłę chcesz zrobić bandytów? Tylko dlatego, że maszerowali pod pomnik Dmowskiego? To się samo przez się na tobie zemści...

boukun

Data: 2011-11-12 01:55:39
Autor: Zennon
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu

Bandyci mieli bandyckie transparenty, można poczytać. Dlaczego wspierasz
bandytów anarchistów? rzekomych anarchistów, bo w sumie synalków reżimowców...

Anarchiści zostali spacyfikowani i zablokowaniu już koło piętnastej

Z klikunastu tysięcy pokojowo maszerujących Polaków na siłę chcesz zrobić bandytów? Tylko dlatego, że maszerowali pod pomnik Dmowskiego? To się samo przez się na tobie zemści...

Kto pobił policjantów i dziennikarzy? Krasnoludki?

Zennon

Data: 2011-11-12 02:50:33
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120055.UTC.j9kg6c$tdd$1tioat.net...

[...]

Na pewno nie klikanaście tysięcy spokojnie spacerujących w Marszu Niepodległości ludzi. Zwróć uwagę, że policja cały czas pacyfikowała Marsz Niepodległości. A już o godz. 15 HGW ogłosiła jego rozwiązanie, co sam słyszałem w TVP Info. Potem na pasku leciało, że na razie marsz jest kontynuowany.

Dodano 11.11.2011 godz 17.33 John May: Tłum ludzi okrążony kordonem Policji, Policja blokuje ludziom opuszczenie terenu Marszu Niepodległości.
http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/37161,transmisja-na-zywo-z-marszu-niepodleglosci

boukun

Data: 2011-11-12 11:29:12
Autor: matusm
[...]

Było widać jak pedały stały na jezdni w poprzek ulicy z maskami na twarzach ale im wolno bo nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-11-12 00:29:05
Autor: pluton
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu
będzie miała policja żniwa ;)))

jak sqrwysyn. fundnie sobie zajebistych specjalistów za twoje podatki,
zeby obrabiali fotki zrobione zajebistymi profesjonalnymi kamerami
i aparatami kupionymi za twoje podatki i zeby prowadzili zajebiste bazy
danych za twoje podatki a potem zeby sądy opłacane za twoje podatki
wymierzyly kare 100 pln
kazdemu z tych sqrwysynow za zakłocanie spokoju.

Nullification

Data: 2011-11-12 00:39:45
Autor: Zennon

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9kb88$fv1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zgadzam się tylko z ostatnim punktem ;) Natomiast mam nic przeciwko, żeby policja za moje pieniądze łapała bandytów przy użyciu najnowocześniejszych metod. Sądy za fizyczny atak na policjanta powinny z marszu dawać 3-5 lat bez zawieszenia, a nie jakieś durne grzywny.

Zennon

Data: 2011-11-12 00:44:21
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111112339.UTC.j9kbo2$sa7$1tioat.net...

[...]

Gorzej, jak ci bezbronni ludzie, którzy zostali prze policję wespól z anarchistami pobici, wytoczą jej proces
http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&feature=player_embedded#!,

boukun

Data: 2011-11-11 16:29:52
Autor: Antenka
On 12 Lis, 00:44, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w
> [...]

> Zennon

Gorzej, jak ci bezbronni ludzie, którzy zostali prze policję wespól z

Boukun, nie dyskutuj z tym debilnym Zenkiem - daj mu w mordę.

Antenka

Data: 2011-11-12 01:35:15
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1c39f4fe-1ef0-475d-9b89-94eeaf048751u9g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Boukun, nie dyskutuj z tym debilnym Zenkiem - daj mu w mordę.

He, he, he...
On jest mocny, ale w pyskowaniu zza węgła...

boukun

Data: 2011-11-12 01:40:31
Autor: Zennon
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu

Boukun, nie dyskutuj z tym debilnym Zenkiem - daj mu w mordę.

Antenka

Buchacha... Ty też z łysoli? Super argument w dyskusji ;)))) Właśnie stanęłaś po stronie bandytów. Ale wyspowiadasz się w niedzielę?

Zennon

Data: 2011-11-12 11:42:34
Autor: matusm

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120040.UTC.j9kfa1$t85$1tioat.net...

[...]

Ale Ona nie jest  pedałem to co  cie to interesuje

Data: 2011-11-12 01:03:26
Autor: pluton
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu
Gorzej, jak ci bezbronni ludzie, którzy zostali prze policję wespól z
anarchistami pobici, wytoczą jej proces

Wynalazles nowy sposob pasozytowania na polskim spoleczenstwie ?
wyjazd na zadyme i wytaczanie procesu policji ?

Nullification

Data: 2011-11-12 01:15:43
Autor: Zennon

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9kc4j$163$1mx1.internetia.pl...

[...]

Dziwne, cioty spuściły wpierdol dumnemu skinheadowi ;-O Na drugim, też łysole pięknie spierdalali. Niedługo ze swoim fryzem spokojnie będziesz mógł do nich dołączyć bez wizyty u fryzjera.

Zennon

Data: 2011-11-12 01:22:06
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120015.UTC.j9kdrg$spn$1tioat.net...

[...]

Głąbie kapuściany, skąd wiesz, że to był jakiś skin-head? Ci co kręcili telewizję, byli przerażeni brutalnością policji. A poza tym, na filmie wyraźnie widać, że policja atakuję młodych ludzi wraz z lewackimi bojówkami i tajniakami... Ten przechodzień, co mu oko rozbili, to też nie wie, za co!

Skąd taka nienawiść u ciebie do polskiego narodu? Dlaczego stajesz po stronie żydowskich band? Po stronie synalków reżimowców?

boukun

Data: 2011-11-12 01:27:11
Autor: Zennon
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu

Skąd taka nienawiść u ciebie do polskiego narodu? Dlaczego stajesz po stronie
żydowskich band? Po stronie synalków reżimowców?

boukun

Idź do swoich łysych. Oni potrzebują takiego bydła na zadymy.

Zennon

Data: 2011-11-12 01:30:24
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120027.UTC.j9keh0$t30$1tioat.net...

[...]

Wiesz, dlaczego Polska tak stoi, jak stoi? Przez takich głąbów kapuścianych jak ty, co sami sobie na złość robią...

boukun

Data: 2011-11-12 01:35:46
Autor: Zennon

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9keqv$gpv$1mx1.internetia.pl...

[...]

Demonstruj swój pariotyzm rzucając brukiem w polską policję i napadając na dziennikarzy. Oberwali reporterzy dokładnie wszystkich stacji. TVN24, Polsat, Superstacji, Polskiego Radia. pobito fotoreportera (jeszcze nie wiem skąd). Piękny "Patriotyzm" i podstawa do budowy nowoczesnej Polski.

Zennon

Data: 2011-11-12 01:40:52
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120035.UTC.j9kf13$t3d$1tioat.net...

[...]

Baranie, sam się kopiesz ze sobą. Nie udała się wam gnidy marcowe prowokacja? Od samego początku w założeniach reżimu było spacyfikować Marsz Niepodległości, by Polacy przed telewizorami nie widzieli, że głównym bohaterem narodowym Polaków jest Roman Dmowski, nie zamachowiec majowy...

Nie byłoby blokady anarchistów i prowokacji, nie byłoby wspierających ich policjantów, nie byłoby żadnej zadymy. Policja powinna była nie dopuścić do żadnej blokady i prowokacji, powinna anarchistów rozpędzić i utorować wolną drogę Polakom do przemarszu i świętowania ich święta niepodległości... Najkrótszą możliwą trasą. Bo tak chciał Naród Polski!

boukun

Data: 2011-11-12 01:51:11
Autor: Zennon
[...]

Sieroto nie znasz prawa i jebie Ci się w głowie, że jesteś "narodem". Lewacy zostali spacyfikowani i zamknięci, nie było z kim podymić, toście policję zaatakowali. Typowe myślenie stadionowego debila. Stoi policjant, to przypierdolić mu kamieniem.

Zennon

Data: 2011-11-12 03:03:21
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111120051.UTC.j9kfu5$tcv$1tioat.net...
[...]

Weź ty się stuknij w czoło, policja była nieporównywalnie licznie prężna, jak te kilkanaście tysięcy ludzi. Do Warszawy zjechały wczoraj jednostki z wielu miast Polski. Te kilkadziesiąt osób robiące zadymę, na samym początku i pod koniec, jak policja rozwiązała o 17-tej manifestację, nie uprawnia ciebie w żaden sposób nazywać 11 tysięcy ludzi zgromadzonych pod pomnikiem Romana Dmowskiego bandytami...

I właśnie tacy jak ty, sprowokowali te nieliczne burdy, właśnie takimi wyzwiskami i parolami..., raczej ci z Nowego Swiatu na początku robili zadymę, także oni najprawdopodobniej  na pl. Konstytucji. Tam wcześniej rozrabiali i kierunek skąd przyszli by sie zgadzal.

boukun

Data: 2011-11-12 00:58:40
Autor: pluton
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu
Sądy za fizyczny atak na policjanta powinny z marszu dawać 3-5 lat
bez zawieszenia, a nie jakieś durne grzywny.

Popieram, pod warunkiem ze oplaty za utrzymanie tych fiutow w wiezienu beda
potracane z twojej emerytury.

Nullification

Data: 2011-11-12 10:00:15
Autor:
Jedena¶cie tysięcy bandytów w jednym miejscu
On Sat, 12 Nov 2011 00:29:05 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

wymierzyly kare 100 pln
kazdemu z tych sqrwysynow za zakłocanie spokoju.

 proponuje prostsze rozwiazanie. zamknac tych mlodocianych bandytow
 na 48 godzin w pojedynczych celach w wyglodnialymi pedalami.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 18:55:41
Autor: pluton
Jedena?cie tysięcy bandytów w jednym miejscu
 proponuje prostsze rozwiazanie. zamknac tych mlodocianych bandytow
 na 48 godzin w pojedynczych celach w wyglodnialymi pedalami.

Tak jest! Niech ich porządnie wyspowiadają
(tych młodocianych bandytów oczywiście).

Nullification

Data: 2011-11-14 01:03:05
Autor: zeusx

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9mc2t$kcs$1inews.gazeta.pl...
 proponuje prostsze rozwiazanie. zamknac tych mlodocianych bandytow
 na 48 godzin w pojedynczych celach w wyglodnialymi pedalami.

Tak jest! Niech ich porządnie wyspowiadają
(tych młodocianych bandytów oczywiście).

Przyznajcie się ,sni wam się po nocach taka spowiedź?
zx

Data: 2011-11-12 10:00:15
Autor:
Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu
On Sat, 12 Nov 2011 00:06:08 +0100, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

z dobrym monitoringiem i mnóstwem profesjonalnych kamer i aparatów. Oj będzie miała policja żniwa ;)))

Zennon

 tych mlodocianych bandytow trzeba pozamykac juz dzis by  w przyszlosci nie wyrosli na bandziorow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 13:46:44
Autor: Grzegorz Z.
Zennon napisał:

z dobrym monitoringiem i mnóstwem profesjonalnych kamer i aparatów. Oj będzie miała policja żniwa ;)))

Będzie jak w "Stawce":

- Puk! Puk!
- Kto tam?
- Elektrownia.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-12 13:50:27
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:fgcr1m3m3psm.10c6zmhr9umcq$.dlg40tude.net...
Zennon napisał:

[...]

Porazi hołotę.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Jedenaście tysięcy bandytów w jednym miejscu