Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Data: 2009-09-16 13:14:11
Autor: Konrad N.S.
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
dzwoniła do mnie przedstawicielka alior banku, z propozycj±: karta kredytowa dla mnie, bezpłatnie, nie płacę za wydanie, za użytkowanie.
ucieszyłem się, wyraziłem zgodę, i kończę zdanie: "poproszę o platynow±"
[w sumie blichtr, zwykła, złota czy platynowa - nie dyskutujmy o tym czy kolor sprawi różnicę przy płaceniu w tesco]

gdy powiedziałem o platynowej, że tak± bym chciał pracownica aliora zmieszała się - takiej karty już nie dostanę.

a ja się pytam:
co za różnica?
jedn± kk chc± mi dać, wręcz wcisn±ć, dzwoni± do mnie, a innej karty, innego koloru już nie?
co to dla banku za róznica?
kart± zwykł±, niebiesk±, czerwon± czy platynow± wydaję pieni±dze tak samo, tak samo płacę, tymi samymi złotówkami w tym samym kauflandzie, carrfour albo na shellu, za ten sam chleb czy szampon.

więc co to za różnica, że podstawow± kk dostanę, a platyny (tylko o innej szacie graficznej przecież) już nie otrzymam?

dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mog± mi dać nawet tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

Data: 2009-09-16 09:05:08
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Konrad N.S. wrote:

a ja się pytam:
co za różnica?

no wła¶nie. co za róznica.
Skoro nie ma żadnej to po co chcesz platynow±?

Data: 2009-09-16 16:12:16
Autor: jacko
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
a ja się pytam:
co za różnica?

no wła¶nie. co za róznica.
Skoro nie ma żadnej to po co chcesz platynow±?

Przeciez juz bylo - kolega chce odrobine "prestyzu" jak placi za makaron w Tesco. Kazdy ma prawo lepiej sie poczuc, nie?

Data: 2009-09-16 10:30:42
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
jacko wrote:
a ja siĂŞ pytam:
co za ró¿nica?
no w³a¶nie. co za róznica.
Skoro nie ma ¿adnej to po co chcesz platynow±?

Przeciez juz bylo - kolega chce odrobine "prestyzu" jak placi za makaron w Tesco. Kazdy ma prawo lepiej sie poczuc, nie?
Czyli jednak jest różnica.
Widać, za mało ma kasiorki, żeby dostać ten "prestyz"

Data: 2009-09-16 11:22:00
Autor: xbartx
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:14:11 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka
karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mogą mi dać nawet
tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

Dla Was może tak, ale pomyślałeś o dodatkach jakie daje ta karta? A skoro w pierwszym roku masz ją mieć za darmo, to może najzwyczajniej w świecie się to bankowi nie kalkuluje - chyba proste?

Data: 2009-09-16 13:35:57
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h8qhoo$bsu$3inews.gazeta.pl...

Dla Was może tak, ale pomyślałeś o dodatkach jakie daje ta karta? A skoro
w pierwszym roku masz ją mieć za darmo, to może najzwyczajniej w świecie
siÄ™ to bankowi nie kalkuluje - chyba proste?

ależ mogą mi te dodatki wyłączyć lub ich nie oferować. chcę tylko kartę do płacenia, o innym kolorze niż podstawowy szary/czerwony/dowolny.
taki bzik: chcę mieć napis 'platinum', poza tym karta może kryć się pod tym napisem najzwyczajniesza.
dostaję kartę w kolorze jakim chcę, i zaczynam tą kartą płacić, przynosząc bankowi zysk. co ma się im nie kalkulować?

citi bank ma chyba inne arkusze do kalkulacji, bo z silvera przeszedłem na złotą, a obecnie mam zgode na platynę, bez uwiarygodniania zarobków nawet - nie zrobiłem nic, poza prośbą po każdym roku użytkowania.

Data: 2009-09-16 09:04:30
Autor: witek
Konrad N.S. wrote:

ależ mogą mi te dodatki wyłączyć lub ich nie oferować.

to tez tak zrobili, dali ci platynową, wyłączyli dodatki i to nazywa się karta podstawowa.

Data: 2009-09-16 11:41:16
Autor: xbartx
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:35:57 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

[...]

Jak to się zwykło mówić ostatnio - takie rzeczy tylko w erze ;)

citi bank ma chyba inne arkusze do kalkulacji, bo z silvera przeszedłem
na złotą, a obecnie mam zgode na platynę, bez uwiarygodniania zarobków
nawet - nie zrobiłem nic, poza prośbą po każdym roku użytkowania.

Napisałeś, że dzwonili z Aliora, to po co w ogóle poruszasz temat sziti, bo nie łapie?

Data: 2009-09-16 13:46:25
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h8qiss$bsu$5inews.gazeta.pl...

Napisałeś, że dzwonili z Aliora, to po co w ogóle poruszasz temat sziti,
bo nie Ĺ‚apie?

łapiesz, łapiesz: piszesz, że się kolor aliorowi nie opłaca (wydanie karty z takimi a nie innymi dodatkami). innym się opłaca.

Data: 2009-09-16 11:48:57
Autor: xbartx
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:46:25 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

łapiesz, łapiesz: piszesz, że się kolor aliorowi nie opłaca (wydanie
karty z takimi a nie innymi dodatkami). innym się opłaca.

Ja łapie, ale Ty porównujesz dwie oferty banków o różnym profilu, stażu i narodowości - IMO bezsensu. To, że jeden daje golda/plat od ręki, nie znaczy, że inny też musi. Poza tym skąd wiesz, że sziti opłaca się prowadzić dla Ciebie karty?

Data: 2009-09-16 11:55:31
Autor: Olgierd
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:46:25 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

Napisałe¶, że dzwonili z Aliora, to po co w ogóle poruszasz temat
sziti, bo nie łapie?

łapiesz, łapiesz: piszesz, że się kolor aliorowi nie opłaca (wydanie
karty z takimi a nie innymi dodatkami). innym się opłaca.

A ja tak sobie dumam czy banki nie płac± organizacjom haraczu względem koloru karty. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-16 13:30:31
Autor: jacko
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
taki bzik: chce miec napis 'platinum',
To sobie zrob. Marker wodoodporny kosztuje grosze.

Data: 2009-09-16 14:56:52
Autor: Konrad N.S.
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "jacko" <spam@trap.com> napisał w wiadomo¶ci news:h8qllj$7av$1news.onet.pl...

To sobie zrob. Marker wodoodporny kosztuje grosze.

spróbuj opowiedzieć na moje pytanie/w±tpliwo¶ci, tak jak inni (xabrt, tomek, olgierd albo kris).

przypomnę: jaka jest różnica dla banku?

oczywi¶cie, możesz odpisać, że w banku maj± sobie kupić marker wodoodporny.

Data: 2009-09-16 15:00:58
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h8qn7v$30k1$1opal.icpnet.pl...
[...]

Sprawa jest prosta. Karta platynowa to inny produkt jak karta nazwijmy j± "zwykła"
I trzeba spełnić inne kryteria aby j± otrzymać
Być może daje ona jakies "przywileje" s± za ni± mniejsze opłaty itp.
No i ma być z założenia "elitarna"

Krzysiek

Data: 2009-09-16 13:37:51
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:h8qif7$2rn8$1opal.icpnet.pl...

[...]

i Ĺ‚Ä…czÄ…c oba powyĹĽsze cytaty: w citibanku mam co roku za darmo mojÄ…, a dla ĹĽony obiecanÄ… dozywotnio darmowÄ… dodatkowÄ….

Data: 2009-09-16 11:39:49
Autor: xbartx
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:37:51 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

i Ĺ‚Ä…czÄ…c oba powyĹĽsze cytaty: w citibanku mam co roku za darmo mojÄ…, a
dla ĹĽony obiecanÄ… dozywotnio darmowÄ… dodatkowÄ….

Ale jakie to ma w ogĂłle znaczenie?

Data: 2009-09-16 13:41:43
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:h8qiq5$bsu$4inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:37:51 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

i ł±cz±c oba powyższe cytaty: w citibanku mam co roku za darmo moj±, a
dla żony obiecan± dozywotnio darmow± dodatkow±.

Ale jakie to ma w ogóle znaczenie?

Go¶ć chce imponować kasjerk± w Tesco kolorem karty;)))

Krzysiek

Data: 2009-09-16 11:13:44
Autor: Krzysztof Krawczyk
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Go¶ć chce imponować kasjerk± w Tesco kolorem karty;)))

Uwielbiam jak celownik mylony jest z narzędnikiem :)

Data: 2009-09-16 15:09:09
Autor: witek
Krzysztof Krawczyk wrote:
Go¶ć chce imponować kasjerk± w Tesco kolorem karty;)))

Uwielbiam jak celownik mylony jest z narzędnikiem :)

Je¶li ładna to czemu nie. Co za różnica czy to kasjerka czy nie.

Data: 2009-09-16 22:47:30
Autor: Tomasz Chmielewski
witek wrote:
Krzysztof Krawczyk wrote:
Go¶ć chce imponować kasjerk± w Tesco kolorem karty;)))

Uwielbiam jak celownik mylony jest z narzędnikiem :)

Je¶li ładna to czemu nie. Co za różnica czy to kasjerka czy nie.

Znaczy - przyniosl on do Tesco ladna kasjerke pod pacha, czy o co sie rozchodzi?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-16 22:51:01
Autor: witrak()
On 2009-09-16 20:13, Krzysztof Krawczyk wrote:
Go¶ć chce imponować kasjerk± w Tesco kolorem karty;)))

Uwielbiam jak celownik mylony jest z narzędnikiem :)

To nie przypadki s± mylone tylko wymowa*), a ta dopiero zapisana daje taki bł±d.

witrak()

*) To jest "nadmierna poprawno¶ć" - zło¶liwi twierdz±, iż bierze się st±d, że autor nadmiernie dba o to, aby przypadkiem kto¶ nie pomy¶lał, że człekowi/ini słoma z butów wystaje :-)
Rzecz do¶ć powszechna, jak udaje mi się stwierdzić na grupach...

Data: 2009-09-17 14:40:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"witrak()" h8rjmm$9i2$1@nemesis.news.neostrada.pl

To nie przypadki s± mylone tylko wymowa*), a ta dopiero zapisana daje taki bł±d.

Albo jaki¶ poprawiacz ortograficzny... :)

Data: 2009-09-16 11:43:50
Autor: xbartx
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:41:43 +0200, kris napisał(a):

Go¶æ chce imponowaæ kasjerk± w Tesco kolorem karty;)))

Jakbyś ustawił w outkloku kodowanie, to mógłbyś imponować kasjerką, nie tylko w tesco, swoimi postami w usenecie :)

Data: 2009-09-16 13:57:52
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:h8qj1m$bsu$6inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:41:43 +0200, kris napisał(a):

Go?a chce imponowaa kasjerk? w Tesco kolorem karty;)))

Jakby¶ ustawił w outkloku kodowanie, to mógłby¶ imponować kasjerk±, nie
tylko w tesco, swoimi postami w usenecie :)

Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na różnych grupach pisze od dawna i dużo i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zgłaszal.
Może więc to co¶ u Ciebie skopane.

Krzysiek

Data: 2009-09-16 09:10:17
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris wrote:

Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na ró¿nych grupach pisze od dawna i du¿o i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zg³aszal.

co nie znaczy, ĹĽe problemu nie ma.
Masz skopane ustwienia

Data: 2009-09-16 13:18:47
Autor: xbartx
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:57:52 +0200, kris napisał(a):

Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na ró¿nych grupach pisze od dawna i
du¿o i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zg³aszal. Mo¿e wiêc to co¶ u
Ciebie skopane.

O kodowaniu UTF8 słyszałeś? A słyszałeś też o tym, że nie wszyscy używają otukolka a niektórzy nawet i windows nie mają?

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Data: 2009-09-16 14:00:45
Autor: Tomasz Chmielewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris wrote:
U�ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa� w wiadomo�ci news:h8qj1m$bsu$6inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:41:43 +0200, kris napisaďż˝(a):

Go?a chce imponowaa kasjerk? w Tesco kolorem karty;)))
Jakby� ustawi� w outkloku kodowanie, to m�g�by� imponowa� kasjerk�, nie
tylko w tesco, swoimi postami w usenecie :)

Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na r�nych grupach pisze od dawna i du�o i problemu NIKT opr�cz Ciebie nie zg�aszal.
Mo�e wi�c to co� u Ciebie skopane.

Nie tylko u ciebie, a u kazdego z Outlookiem z domyslnymi ustawieniami (brak deklaracji kodowania w naglowkach; sama trasc posta kodowana).

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-16 12:03:41
Autor: Olgierd
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd [OT]
Dnia Wed, 16 Sep 2009 14:00:45 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

Nie tylko u ciebie, a u kazdego z Outlookiem z domyslnymi ustawieniami
(brak deklaracji kodowania w naglowkach; sama trasc posta kodowana).

U mnie się rozpirza dopiero cytat. Co oznacza, że faktycznie warto MSOE ustawić prawidłowo.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-16 15:13:43
Autor: m23m
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na różnych grupach pisze od dawna i dużo i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zgłaszal.
Może więc to co¶ u Ciebie skopane.
Ja przegl±dam niusy przez Onet (www) i też widzę krzaczki w postach... usera
xbartx, a nie usera kris. :P

m23m

Data: 2009-09-16 09:14:33
Autor: witek
m23m wrote:
[...]

No i prawidłowo.

kris pisze, w ISO, ale nie był łaskawy tej informacji ustawić w nagłówku, więc jak xbartx go zacytuje to sk±d jego przegl±darka ma wiedzieć jakie kodowanie jest zastosowane? No i cytat wychodzi skrzaczony.
Zobacz, że jak zacytujesz xbartx, to ten cytat będzie w porz±dku.

Data: 2009-09-17 14:33:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"witek" h8qrs9$rdc$1@inews.gazeta.pl

kris pisze, w ISO, ale nie był łaskawy tej informacji ustawić w nagłówku, więc jak xbartx go zacytuje to sk±d jego przegl±darka ma wiedzieć jakie kodowanie jest zastosowane?

Moja nie ma z tym problemów. :)
(co nie oznacza poprawno¶ci postów krisa)

Data: 2009-09-16 13:30:58
Autor: xbartx
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:13:43 +0200, m23m napisał(a):

Ja przeglÄ…dam niusy przez Onet (www) i teĹĽ widzÄ™ krzaczki w postach...
usera xbartx, a nie usera kris. :P

Skoro przeglÄ…dasz przez onet to nie miej pretensji do mnie ;)

Data: 2009-09-16 15:36:10
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:h8qpai$bsu$11inews.gazeta.pl...
[...]

Ale na OE też Twoje posty s± z krzaczkami a setki innych ok.

Krzysiek

Data: 2009-09-16 09:16:48
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris wrote:

Ale na OE te¿ Twoje posty s± z krzaczkami a setki innych ok.

Xbartx pisze w utf-8 i tą informację umieszcza w nagłówku.
Jeśli twój OE nie potrafi tego wyświetlić poprawnie, to znaczy, że ty masz skopane ustawienia w OE.
Przyjrzyj się dokładnie, czy tak naprawdę skopane jest to co on napisał, czy raczej to co zacytował z twojego postu.

Data: 2009-09-17 14:30:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"m23m" 6f6a.00000032.4ab0e487@newsgate.onet.pl

Ja przegl±dam niusy przez Onet (www) i też widzę krzaczki w postach... usera
xbartx, a nie usera kris. :P

User ;) xbartx ma

i jest to przyjęte jako dobre kodowanie.

Data: 2009-09-17 14:27:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"kris" h8qjs0$17k$1@news.onet.pl

Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na różnych grupach pisze od dawna
i dużo i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zgłaszal.
Może więc to co¶ u Ciebie skopane.

Skopane masz Ty.

Najlepiej zrobisz, gdy ustawisz taK

Data: 2009-09-16 14:01:42
Autor: kris
[...]

Wszystkie moje posty widze ok. Jednak moje posty cytowane przez Ciebie s± już z "ptaszkami"
Nie wiem czemu.

Krzysiek

Data: 2009-09-16 09:23:57
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris wrote:

Wszystkie moje posty widze ok. Jednak moje posty cytowane przez Ciebie s± ju¿ z "ptaszkami"
Nie wiem czemu.

Bo twoje posty nie majÄ… informacji jakiego kodowania uĹĽywasz. I kiedy on cytuje twĂłj post przeglÄ…darka nie wie jakiego kodowania uĹĽywasz i probuje zastosować  domyslny/ najszersze kodowanie czyli utf -8 co prowadzi do krzaczkĂłw w cytatch.

O to co jest w twoim poście
i nic wiecej

Kiedy odpisuje na twój post musze po prostu ręcznie przeglądarce powiedzieć, że twój post jest w ISO. Wtedy będzie dobrze, ajk nie powiem, bedzie źle tak jak teraz.

To jest u xbartx, czego u ciebie nie ma

Ktokolwiek zacytuje jego posta bedzie on zacytowany poprawnie.

Zobacz, ĹĽe post olgierda zakodowany jako

w odpowiedziach krzaczków miał nie będzie.

Data: 2009-09-16 14:57:16
Autor: radekp@konto.pl
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Wed, 16 Sep 2009 14:01:42 +0200, w <h8qk37$20r$1@news.onet.pl>, "kris"
<k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Wszystkie moje posty widze ok. Jednak moje posty cytowane przez Ciebie s± już z "ptaszkami"
Nie wiem czemu.

Skonfiguruj sobie czytnik.

Data: 2009-09-16 15:02:57
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:45o1b5lbp2sle33c74e2vat2pu4hbseq4n4ax.com...
[...]

Ale to chyba problem nie umnie.
Na tych ustawieniach piszę już ze dwa lata kilkana¶cie postów dziennie i tylko xbart zauważył dwa razy że jest co¶ nie tak.

Krzysiek

Data: 2009-09-16 09:25:04
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris wrote:

Na tych ustawieniach piszê ju¿ ze dwa lata kilkana¶cie postów dziennie i tylko xbart zauwa¿y³ dwa razy ¿e jest co¶ nie tak.

no to teraz już masz parę osób więcej, które ci mówią, że nie masz poprawnie skonfigurowanego czytnika.

Data: 2009-09-16 16:29:11
Autor: Tomasz Chmielewski
witek wrote:
kris wrote:

[...]

E tam, pewnie sie zmowili ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-16 09:41:33
Autor: witek
Tomasz Chmielewski wrote:
witek wrote:
kris wrote:

[...]

To mafia i  spisek. Mam nadziejÄ™, ze on nie jest z PIS i do niego dotrze.

Data: 2009-09-17 14:36:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"witek" h8qtet$bl$5@inews.gazeta.pl

E tam, pewnie sie zmowili ;)

To mafia i  spisek. [..]

Spisek!! Nawet chyba podano link do miejsca, gdzie spisano to i owo o kodowaniu. ;)

Data: 2009-09-16 15:15:58
Autor: Tomasz Chmielewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris wrote:
U�ytkownik <radekp@konto.pl> napisa� w wiadomo�ci news:45o1b5lbp2sle33c74e2vat2pu4hbseq4n4ax.com...
Wed, 16 Sep 2009 14:01:42 +0200, w <h8qk37$20r$1@news.onet.pl>, "kris"
<k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisaďż˝(-a):

Wszystkie moje posty widze ok. Jednak moje posty cytowane przez Ciebie sďż˝
juďż˝ z "ptaszkami"
Nie wiem czemu.

Skonfiguruj sobie czytnik.

Ale to chyba problem nie umnie.
Na tych ustawieniach pisz� ju� ze dwa lata kilkana�cie post�w dziennie i tylko xbart zauwa�y� dwa razy �e jest co� nie tak.

http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-16 16:12:06
Autor: RobertP.
On Wed, 16 Sep 2009 15:02:57 +0200, kris  <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> wrote:

Wszystkie moje posty widze ok. Jednak moje posty cytowane przez Ciebie  s±
juÂż z "ptaszkami"
[...]

Problem jest u Ciebie. Najprawdopodobniej nawet dwa - brak deklaracji  charsetu w nagĹ‚Ăłwkach, dlatego nie moĹĽna CiÄ™ poprawnie zacytowć, no i  bĹ‚Ä™dne interpretowanie postĂłw z kodowaniem (poprawnie zadeklarowanym) UTF-8

RobertP.

Data: 2009-09-16 09:40:27
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
RobertP. wrote:

Problem jest u Ciebie. Najprawdopodobniej nawet dwa - brak deklaracji charsetu w nagłówkach, dlatego nie można Cię poprawnie zacytowć, no i błędne interpretowanie postów z kodowaniem (poprawnie zadeklarowanym) UTF-8

Po prostu na sztywno ma ustawione ISO i do czytania i do pisania.

Jak pisze, pisze w ISO, ale nie umieszcza tej informacji w nagłówku, stąd inni nie wiedzą jak go poprawnie zacytować.
Każdy kto ma domyślne kodowanie ustawione inne niż iso, zacytuje go źle bo skąd ma wiedzieć, że to ISO.

Jak czyta czyta na siłę w ISO, czyli nie uwzględnia informacji zawartej w nagłówku o kodowaniu i zawsze przekodowuje na ISO nawet jeśli post jest napisany w UTF
W efekcie posty napisane w kodowaniu innym niĹĽ ISO zostanÄ… przekodowane z krzaczkami.

Data: 2009-09-16 13:50:29
Autor: Konrad N.S.
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h8qitn$tqb$1news.onet.pl...

Go¶ć chce imponować kasjerk± w Tesco kolorem karty;)))

nie bardzo jest jak, złota z multibanku jest wg najlpesza do imponowania kasjerce: najbardziej się błyszczy ze wszystkich jakie dot±d widziałem, i można najlepsze "zaj±czki" po oczach puszczać.

a naprawdę to bez znaczenia. pytam tylko. dlaczego czyni im to różnicę.
xbart pisze, że to klakulacja - nie przyniosę im zysku.

Data: 2009-09-16 17:21:37
Autor: kranu
kris pisze:
[...]

Celownik w liczbie mnogiej od kasjerki to "kasjerkom" - i już nie macie problemów z kodowaniem na grupie bankowej..

--
Kranu

Data: 2009-09-16 13:46:58
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h8qiq5$bsu$4inews.gazeta.pl...

i Ĺ‚Ä…czÄ…c oba powyĹĽsze cytaty: w citibanku mam co roku za darmo mojÄ…, a
dla ĹĽony obiecanÄ… dozywotnio darmowÄ… dodatkowÄ….

Ale jakie to ma w ogĂłle znaczenie?

wniosek z tego, że jednak może się opłacać.

Data: 2009-09-16 11:50:28
Autor: xbartx
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:46:58 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

wniosek z tego, że jednak może się opłacać.

Tak jak napisałem niżej - wychodzisz z błędnego założenia, iż Twoje karty się bankowi opłacają, tego nie możesz być niestety pewny hłe hłe.

Data: 2009-09-16 16:30:10
Autor: Mithos
Konrad N.S. pisze:
i Ĺ‚Ä…czÄ…c oba powyĹĽsze cytaty: w citibanku mam co roku za darmo mojÄ…, a dla ĹĽony obiecanÄ… dozywotnio darmowÄ… dodatkowÄ….

Produkt Citi ma prestiż równy zero, bo ich Platynę może dostać prawie każdy. IMO bardzo dobrze, że Alior nie rozdaje karty platynowych na lewo i prawo.

--
Mithos

Data: 2009-09-17 14:49:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"Mithos" h8qsqd$tnb$1@news.onet.pl

Produkt Citi ma prestiż równy zero, bo ich Platynę może dostać prawie każdy. IMO bardzo dobrze, że Alior nie rozdaje karty platynowych na lewo i prawo.

Alior rozdaje na lewo i na prawo tylko reklamy. :)
Mnie obojętne jaka karta, oby dali tę stówę samochodow±
i 1.5% od zakupu paliwa. 100 za kartę i drugie tyle za paliwo... :)

204 ;) złotych do przodu to paliwo na 1000 km. :)

(4 -- bo 3 to 1.5% od 200, ale za te 3 też kupię
paliwo, i na dodatek ,,odliczę'' podatki od tych
3, a za te ,,odliczenia'' też kupię paliwo...)

-=-

Ale Alior kombinuje tak:

 -- wyda na paliwo i na nic więcej, skoro ma inne karty...

I ten biznes Aliorowi nie opłaca się...

Na co miałbym wydać, gdyby limit karty nie pokrył nawet kosztów paliwa?

Data: 2009-09-16 13:24:05
Autor: xbartx
[...]

Weź też pod uwagę to, że karta w banku to konkretny produkt o często ściśle określonych zasadach. W Twoim przypadku pewnie było tak, że wciskają za podpis karty silver i tylko takie, więc jak poprosiłeś o platyne - nie da się. Tak samo może być z limitem platyny itd itp. To, że w niektórych bankach golda dają z limitem 1000 pln (np. eurobank), albo rozdają na lewo i prawo jak w sziti, to w sumie nic nie znaczy, bo może Alior założył sobie, że karty mają wyglądać tak i tak i otrzymują je tacy a tacy według ich uznania i jakiś tam "skoringów" etc etc etc.

Data: 2009-09-16 15:34:36
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:h8qotl$bsu$10inews.gazeta.pl...
[...]

w niektĂłrych bankach golda dajÄ… z limitem 1000 pln (np. eurobank), albo
rozdajÄ… na lewo i prawo jak w sziti, to w sumie nic nie znaczy, bo moĹĽe
Alior założył sobie, że karty mają wyglądać tak i tak i otrzymują je tacy
a tacy według ich uznania i jakiś tam "skoringów" etc etc etc.

Ale przez onet też krzaczki u Ciebie widać
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86741747

A moje posty widać ok

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86741108

Wiec nie wiem o co chodzi.

Krzysiek

Data: 2009-09-16 15:37:56
Autor: Tomasz Chmielewski
kris wrote:
U�ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa� w wiadomo�ci news:h8qotl$bsu$10inews.gazeta.pl...
[...]

Ale przez onet teďż˝ krzaczki u Ciebie widaďż˝
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86741747

A moje posty widaďż˝ ok

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86741108

Wiec nie wiem o co chodzi.

To przeczytaj z laski swojej linki, ktore dostales wczesniej.
Wyjasniaja one wyczerpujaco dlaczego masz popsute ustawienia czytnika, i jak to naprawic.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-16 15:43:13
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <mangoo@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomo¶ci news:h8qpog$fq0$1online.de...
kris wrote:
To przeczytaj z laski swojej linki, ktore dostales wczesniej.
Wyjasniaja one wyczerpujaco dlaczego masz popsute ustawienia czytnika, i jak to naprawic.

Poczytałe.
Ale powtarzam wszystkie posty widze ok a xBarta skrzaczkowane.
Tylko xBart twierdzi że moje posty s± żle pisane.
Na onecie moje posty sa ok a xBarta skrzaczkowane.
Więc kto do cholery ma cos nie tak z czytnikiem?

Krzysiek

Data: 2009-09-16 09:33:01
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris wrote:

PoczytaÂłe.
Ale powtarzam wszystkie posty widze ok a xBarta skrzaczkowane.

jakby ci to wyjasnic bardziej opisowo.

Każdy wariat będzie twierdził, że jest zdrowy.

Tylko xBart twierdzi ¿e moje posty s± ¿le pisane.
ja teĹĽ

Na onecie moje posty sa ok a xBarta skrzaczkowane.

bo ja sam siebie czytasz w takim samym kodowaniu jak napisałeś to zawsze bedzie dobrze.

jak ktoĹ› inny ciebie cytuje to robi to zle, bo twoj post nie zawiera informacji w jakim kodowaniu go napisales.

WiĂŞc kto do cholery ma cos nie tak z czytnikiem?

TY

Data: 2009-09-16 15:46:27
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:43:13 +0200, kris napisał(a):

[...]

Ty. Czytnik xBarta nie musi uwzględniać twojej błędnej konfiguracji. To, że
czę¶ć czytników sobie z tym radzi nie oznacza, że twoja kofiguracja jest
poprawna.

--
Kojer

Data: 2009-09-16 16:02:13
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kwydz7f658sk.dlgkojer.kojer...
[...]

Wiesz co mam dokładnie tak jak w linkach.
I wszystko czytam ok, mnie tez czytaja ok-- oprócz xbarta.
Xbart proszę sprawdż może to jednak co¶ u Ciebie

Krzysiek

Data: 2009-09-16 14:05:28
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 16:02:13 +0200, kris napisał(a):

[...]

LOL :) nie, nie u Bartka.

Przeczytaj podesłane linki o kodowaniu na grupach. Twój czytnik jest "idiotproof" w jedn± stronę, tj. Ty widzisz Ľle napisane posty dobrze ;-) ale dobrze napisane posty (ale pewnie te, które s± w±tkach z Twoimi postami) -- Ľle.

Ustaw tego MSOE albo zmień czytnik. Zawsze pomaga!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-16 16:09:22
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2009.09.16.14.05.27rudak.org...
[...]

Wieczorem sprawdze dokładnie.
A czytnika zmieniać nie będe
OE spełnia moje wymagania- i przyzwyczaiłem sie juz.
Tak samo zreszta jak do IE7
Miałem kiedys Firefoksa ale wywaliłem- za długo sie uruchamiał.
Wieczorem posprawdzam dokładnie te ustawienia może faktycznie co¶ nie tak mam

Krzysiek

Data: 2009-09-16 16:28:12
Autor: Robert Kois
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 16:02:13 +0200, kris napisał(a):

Wiesz co mam dokładnie tak jak w linkach.

Nie masz. Jakby¶ miał to w nagłówkach by było co¶ w stylu:

A nie ma. Może weĽ jednak skonfiguruj sobie czytnik według
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm zamiast od kilkunastu postów bic pianę.

I wszystko czytam ok, mnie tez czytaja ok-- oprócz xbarta.
Xbart proszę sprawdż może to jednak co¶ u Ciebie

Nie. Ile razy można powtarzać. U ciebie jest Ľle.

--
Kojer

Data: 2009-09-26 02:02:57
Autor: KOMTUR
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris pisze:

PoczytaÂłe.
Ale powtarzam wszystkie posty widze ok a xBarta skrzaczkowane.
Tylko xBart twierdzi ¿e moje posty s± ¿le pisane.
Na onecie moje posty sa ok a xBarta skrzaczkowane.
WiĂŞc kto do cholery ma cos nie tak z czytnikiem?

Uzywam Thunderbirda i Twoje posty sa tez u mnie skrzaczkowane

Pozdroka

KOMTUR

Data: 2009-09-17 10:58:03
Autor: kris
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <mangoo@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:h8qpog$fq0$1online.de...
kris wrote:
To przeczytaj z laski swojej linki, ktore dostales wczesniej.
Wyjasniaja one wyczerpujaco dlaczego masz popsute ustawienia czytnika, i jak to naprawic.

Teraz dobrze?

Krzysiek

Data: 2009-09-17 12:35:54
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h8surg$8ua$4inews.gazeta.pl...

Teraz dobrze?

TAK

Dzieki;)))
Całe życie sie człowiek uczy a głupi umiera.

Krzysiek

Data: 2009-09-17 18:15:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"kris" h8t3eb$c4r$1@news.onet.pl

Całe życie sie człowiek uczy a głupi umiera.

Bo albo za wolno się uczy, albo zbyt wcze¶nie umiera, albo za póĽno się rodzi. ;)
Ja wolę swoje kodowanie, bo jest ekonomiczniejsze. :)

Data: 2009-09-18 21:45:26
Autor: Kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:h8tng2$pmh$2inews.gazeta.pl...
,> Bo albo za wolno się uczy, albo zbyt wcze¶nie umiera, albo za póĽno się rodzi. ;)
Ja wolę swoje kodowanie, bo jest ekonomiczniejsze. :)
Mamuty usenetu zaraz mnie zjedz±.
Na jednym kompie ustawienia zrobiłem tak jak mi w linkowali na tym mam domy¶lne(na takich pisze od kilku lat i nikomu to nie przeszkadzało) i postanowilem nie zmieniać. W końcu klopoty z czytaniem moich postów ma tylko kilku userów. I tak sobie my¶lę- może lepiej aby niektorzy przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiego¶ kodowania(do dzisiaj nie wiem co to jest) nikomu by nie przeszkadzał.

Kris

Data: 2009-09-18 16:39:22
Autor: witek
Kris wrote:
[...]

Nie.
Kłopoty ma więcej, tylko kilku zwróciło ci uwagę. Reszta ma to po prostu gdzie¶.

  I tak sobie my¶lę- może lepiej aby niektorzy
przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiego¶ kodowania(do dzisiaj nie wiem co to jest) nikomu by nie przeszkadzał.

I wła¶nie dlatego, że nie bardzo wiesz co to jest, piszesz totalne bzdury. Nie ma bardziej ani mniej uniwersalnych czytników. A wróżki, które byż zgadły w jakim kodowaniu poszedł twój tekst do czytników jeszcze nie wbudowuj±.

Data: 2009-09-18 21:52:03
Autor: Kamil Jońca
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
"Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> writes:

[...]

tylko kilku userów. I tak sobie my¶lę- może lepiej aby niektorzy
przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiego¶

Ale wła¶nie oni maj± bardziej uniwersalne. I dlatego ich czytniki nie
zakładaj± jedynego słusznego kodowania.

KJ
PS. Miłego dnia życzę.

--
Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
                -- Thomas Jefferson

Data: 2009-09-18 22:03:46
Autor: Kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87iqfgkp3w.fsfalfa.kjonca...
"Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> writes:
,> Ale wła¶nie oni maj± bardziej uniwersalne. I dlatego ich czytniki nie
zakładaj± jedynego słusznego kodowania.
Dziwnie bardziej uniwersalne skoro nie akceptuj± moich ustawień.
A postów wysłanych mam juz kilkaset jak nie kilka tysiecy a  problemy z czytaniem ma tylko kilka osób.

Kris

Data: 2009-09-18 16:41:54
Autor: witek
Kris wrote:
Dziwnie bardziej uniwersalne skoro nie akceptuj± moich ustawień.

Problem w tym, że twoje ustawienia s± żadne, bo nie raczych o nich poinformować w po¶cie które wysyłasz. Więc niby co maj± akceptować?

A postów wysłanych mam juz kilkaset jak nie kilka tysiecy a  problemy z czytaniem ma tylko kilka osób.

znowu to samo.
idz do szpitala psychiatrycznego. zapytaj kazdego spotkanego tam pacjenta czy jest wariatem. I okaze sie, że wg nich wszyscy tam s± zdrowi, a tylko paru w takich białych kitlach to wariaci.

Mniej wiecej zachowujesz sie jak pacjent takiego szpitala.

Data: 2009-09-19 00:42:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"Kris" h90p2t$hbc$1@news.onet.pl

Dziwnie bardziej uniwersalne skoro nie akceptuj± moich ustawień.

Jakich ustawień?
Tu masz ustawienia,

ale w innym miejscu ich nie było. Żadnych nie było.

Jak czytać to, czego nie ma? Co prawda w Janosiku było
czytanie pustej kartki, ale przypomnę, że to był film
o rozbójnikach, nie o porz±dnych klientach polskich ;) banków. :)

Data: 2009-09-19 00:21:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"Kris" h90o0h$et9$1@news.onet.pl

[..] na takich pisze od kilku lat i nikomu to nie przeszkadzało) i postanowilem nie zmieniać. W końcu klopoty z czytaniem moich postów ma tylko kilku userów.

 -- Póki nikt w mordę nie da, będę co¶tam?

Każdy ma problemy, ale nie każdy je zgłasza.
Ja automagicznie naprawiam po takich jak Ty.

Data: 2009-09-16 15:40:31
Autor: Robert Kois
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:34:36 +0200, kris napisał(a):

Wiec nie wiem o co chodzi.

Więc doczytaj. Skoro używasz polskich znaków w tre¶ci, cytacie i tytule
musisz mieć odpowiednie deklaracje w nagłówkach postu. W twoich tego nie
ma. Linki do konfiguracji już dostałe¶. Ja jeszcze dodam jeden link aczkolwiek
zastrzeżenie, że należy używać tylko i wył±cznie "iso-8859-2 jest już
nieaktualne, równie dobrze może być unicode.
http://czytniki.zamiast.net/faq.html#pliterki

--
Kojer

Data: 2009-09-16 20:29:58
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
limit mog± mi dać nawet tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

większo¶ć banków ma dolne widełki dla platyny na poziomie 10.000zł lub 20.000zł

Data: 2009-09-16 21:12:30
Autor: Mithos
zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl pisze:
większo¶ć banków ma dolne widełki dla platyny na poziomie 10.000zł lub 20.000zł

Sporo banków ma inne kryteria niż wysoko¶ć limitu przy wydawaniu platyn.

--
Mithos

Data: 2009-09-17 19:25:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"Mithos" h8rdbq$g0f$1@news.onet.pl

większo¶ć banków ma dolne widełki dla platyny na poziomie 10.000zł lub 20.000zł

Sporo banków ma inne kryteria niż wysoko¶ć limitu przy wydawaniu platyn.

A te widły s± narzucone przez niebo czy przez piekło? ;)
IMO pochodz± z ziemi, z wewnętrznych regulatorów bankowych. :)

Już pisałem -- SKOK Stefczyka daje na dowód 50 tałzenów;
kiedy¶ banki dawały na niepotwierdzony czek 500 lub nawet
tysi±c bez sprawdzania stanu konta, z którego ,,pochodził''
ów czek. :)

Warto uciekać i kryć się dla 10 tałzenów? :)
Pewnie tak, skoro póĽniej kar± jest stanowisko sprawiedliwego ;)
ministra. ;) Ale ilu tych ministrów można powołać? :) Nie każdy
ma szansę. ;)

-=-

IMO Alior to dziwny bank. Nawet komputera nie potrafi± tam uruchomić,
podczas gdy ów komputer potrzebny jest do obliczeń typu:

 (pobory netto - (5% sumy kart kredytowych) - 450 złotych)*20

Chyba można to policzyć w pamięci. :) Bez komputera. :)

No... I dziwne jest to, że w polskim banku zwraca się uwagę na ,,oficjalne pobory netto''. :)
Czy kto¶ uważa, że za 1300 złotych można przeżyć? :) Czy kto¶ łudzi się tak± fikcj±?

Lukas lubi dawanie kart z limitem rzędu 1000 złotych.
Skubanie najbiedniejszych jest najprostsze. :)
Biedny zapłaci, zagapi się i zapłaci ,,karę'' (lub drobn± ;) opłatę za monit) i odsetki...

Kawałek rozmowy z Lukasbankierk±:

Ja -- Chcę zastrzec tę kartę.
LB -- A może zablokować?
Ja -- Zastrzec.
LB -- Bo zablokować też można...

Jaka jest różnica pomiędzy zastrzeżeniem i zablokowaniem?
Zablokowanie kosztowało 2 złote a zastrzeżenie było za free. :)

-=-

Fajne s± (były?) reklamy LB. :) Pokazywano tam ,,zwykłych'' ludzi.
Nie wyszukane laski,lecz kobiety mniej zadbane... Aby zmniejszyć
dystans do ,,zwykłych'' ludzi? Aby pokazać, że LB wychodzi naprzeciwko ,,zwykłym''? :)

Alior już tak nie robi. Ale klientela Alioru jest taka sobie. ;)

Data: 2009-09-17 19:27:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

kiedy¶ banki dawały na niepotwierdzony czek 500 złotych
lub nawet tysi±c bez sprawdzania stanu konta, z którego
,,pochodził'' ów czek. :)

Warto uciekać i kryć się dla 10 tałzenów złotych? :)
Pewnie tak, skoro póĽniej kar± jest stanowisko sprawiedliwego ;)
ministra. ;) Ale ilu tych ministrów można powołać? :) Nie każdy
[złodziej] ma szansę. ;)

-=-

[...]

Jaka była różnica pomiędzy zastrzeżeniem i zablokowaniem?

Data: 2009-09-18 22:52:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Gdyby dali ci kartę z napisem paltinium o¶mieszyli by się.
A może chcesz palantinium?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-18 23:31:58
Autor: MarekZ
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote in message news:h90qm7$kdc$1news.interia.pl...

A może chcesz palantinium?

Hehehe, dobre, dobre. Zar±biste. Biorę to do używania. :-)

Data: 2009-09-20 16:02:27
Autor: Konrad N.S.
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:h90qm7$kdc$1news.interia.pl...

A może chcesz palantinium?

ani nie chcę się kłócić,ani zwady nie szukam w w±tku, zadałem pytanie, kto¶ dyskutuje, kto¶ próbuje znaleĽć odpowiedĽ, jeszcze kto¶ zbacza z tematu...
a ty?
napisałem co¶ brzydkiego o tobie? uraziłem cię, zraniłem? wypowiadałem się o tobie Ľle?
więc dlaczego mi ubliżasz? dlaczego starasz się być przykrym?

Data: 2009-09-20 16:07:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ubliżam ci?

ROTFL!
Teraz ubliżyłem... ¶miechem z ciebie.
Żałosny jeste¶, nawet platinium nie potrafisz napisać bez błędu, nawet nie dostrzegłe¶, że "smajla" wsadziłem.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-20 23:42:13
Autor: Konrad N.S.
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:h95bm5$nck$3news.interia.pl...

Teraz ubliżyłem... ¶miechem z ciebie.
Żałosny jeste¶, nawet platinium nie potrafisz napisać bez błędu, nawet nie dostrzegłe¶, że "smajla" wsadziłem.

dostrzeż, że naprawdę nie szukam zwady, natomiast wyznania "żałosny jeste¶" nie s± ani miłe, ani grzeczne.
jak i poprzedni post, obojętnie co tam 'wsadzisz'.

dopu¶ć też, że można litery pokręcić, zamienić ich kolejno¶ć.
to zdarza mi się nader często, jęsli spojrzysz w me niegodne i nic nie warte posty - a je¶li tak patrzysz na to, to masz rację: wielu słów nie potrafię napisac bez błędu.

cały jestem błedem, żałosny, i... i napewno co¶ tutaj dopiszesz o mnie.

Data: 2009-09-21 00:01:29
Autor: Valdi.Pavlack
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
"Konrad N.S." news:h967j9$1n5h$1opal.icpnet.pl

cały jestem błedem, żałosny, i... i napewno co¶ tutaj dopiszesz o mnie.

Kondziu (jeżeli można się tak do Ciebie zwracać), człowiek ze swej natury
jest istot± ułomn±, niedoskonał±, która upada aby by na nowo wstać. Człowiek
to istota, która popełnia wiele błędów, aby na nich się uczyć. Dlatego też -
proszę mi tutaj ponuractwa nie odpierniczać! Zabraniam (JA VALDI!), po
trzykroć zabraniam wplatania w swoje posty elementów depresyjnych! :)

U¶miech proszę! :)

Data: 2009-09-21 00:16:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Luzik, wielki luzik i wielkie ;-)

[...]

Prochu marny.
U¶miech proszę.

A o jako¶ci posótw nic nie pisałem.

Literówka zamierzona, by¶ nie czuł się osamotniony w literówkowaniu.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-21 09:25:35
Autor: Valdi.Pavlack
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
"Zygmunt M. Zarzecki" news:h968b7$p4e$1news.interia.pl

> dostrzeż, że naprawdę nie szukam zwady, natomiast wyznania "żałosny
> jeste¶" nie s± ani miłe, ani grzeczne.

Luzik, wielki luzik i wielkie ;-)

Kondziu miał chyba wczoraj zły dzień - dzisiaj chyba będzie już wylozuwany
:)

> cały jestem błedem, żałosny, i... i napewno co¶ tutaj dopiszesz o mnie.

Prochu marny.

O to może się obrazić :) (odpukać) :)

U¶miech proszę.

Mówisz masz -> :D, ale czy Kondek się u¶miechnie?

A o jako¶ci posótw nic nie pisałem.

A może by tak jednak zacz±ć? ;) - żartowałem :)

Literówka zamierzona, by¶ nie czuł się osamotniony w literówkowaniu.

A inni też mog± od siebie dorzucić jakie¶ literówki aby¶my wszyscy nie czuli
się osamotnieni w robieniu literówek? ;)

Data: 2009-09-20 07:17:02
Autor: BK
On 16 Wrz, 13:14, "Konrad N.S." <najswi...@op.pl> wrote:

[...]

Analogicznie - idziesz do salonu Mesia. Proszi o S-klase tylko nie ta
normalna za 500 000 zl tylko taka bez skory, drewna, klimy, komputera,
tempomatu, wspomagania, automatycznej skrzyni biegow, radaru, kamery,
elektrycznego sterowania foteli itp. Taka S-klase za 20 000 - 30 000
zl.

A oni na to "takie rzeczy to tylko w Erze" ;)

Po to sa rone karty: zwykle, srebrne, zlote, platynowe czy czerne, ze
kazda oznacza cos innego. Inny limit, dochody i dodatki.

Troche logiki i chwila zastanowienia i mialbys odpowiedz na swoje
bezsensowne pytanie.

Platyne daja tylko tym co chca prawdziwa platyne - bo jakby ja dawali
kazdemu z limitem 1000 zl to te puchate miski od platyny [prawdziwej]
mogliby im podziekowac za wspolprace.

Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd