Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Data: 2009-09-16 13:24:05
Autor: xbartx
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:14:11 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka
karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mogą mi dać nawet
tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

Weź też pod uwagę to, że karta w banku to konkretny produkt o często ściśle określonych zasadach. W Twoim przypadku pewnie było tak, że wciskają za podpis karty silver i tylko takie, więc jak poprosiłeś o platyne - nie da się. Tak samo może być z limitem platyny itd itp. To, że w niektórych bankach golda dają z limitem 1000 pln (np. eurobank), albo rozdają na lewo i prawo jak w sziti, to w sumie nic nie znaczy, bo może Alior założył sobie, że karty mają wyglądać tak i tak i otrzymują je tacy a tacy według ich uznania i jakiś tam "skoringów" etc etc etc.

Data: 2009-09-16 15:34:36
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:h8qotl$bsu$10inews.gazeta.pl...
[...]

w niektĂłrych bankach golda dajÄ… z limitem 1000 pln (np. eurobank), albo
rozdajÄ… na lewo i prawo jak w sziti, to w sumie nic nie znaczy, bo moĹĽe
Alior założył sobie, że karty mają wyglądać tak i tak i otrzymują je tacy
a tacy według ich uznania i jakiś tam "skoringów" etc etc etc.

Ale przez onet też krzaczki u Ciebie widać
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86741747

A moje posty widać ok

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86741108

Wiec nie wiem o co chodzi.

Krzysiek

Data: 2009-09-16 15:37:56
Autor: Tomasz Chmielewski
kris wrote:
U�ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa� w wiadomo�ci news:h8qotl$bsu$10inews.gazeta.pl...
[...]

Ale przez onet teďż˝ krzaczki u Ciebie widaďż˝
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86741747

A moje posty widaďż˝ ok

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86741108

Wiec nie wiem o co chodzi.

To przeczytaj z laski swojej linki, ktore dostales wczesniej.
Wyjasniaja one wyczerpujaco dlaczego masz popsute ustawienia czytnika, i jak to naprawic.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-16 15:43:13
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <mangoo@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomo¶ci news:h8qpog$fq0$1online.de...
kris wrote:
To przeczytaj z laski swojej linki, ktore dostales wczesniej.
Wyjasniaja one wyczerpujaco dlaczego masz popsute ustawienia czytnika, i jak to naprawic.

Poczytałe.
Ale powtarzam wszystkie posty widze ok a xBarta skrzaczkowane.
Tylko xBart twierdzi że moje posty s± żle pisane.
Na onecie moje posty sa ok a xBarta skrzaczkowane.
Więc kto do cholery ma cos nie tak z czytnikiem?

Krzysiek

Data: 2009-09-16 09:33:01
Autor: witek
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris wrote:

PoczytaÂłe.
Ale powtarzam wszystkie posty widze ok a xBarta skrzaczkowane.

jakby ci to wyjasnic bardziej opisowo.

Każdy wariat będzie twierdził, że jest zdrowy.

Tylko xBart twierdzi ¿e moje posty s± ¿le pisane.
ja teĹĽ

Na onecie moje posty sa ok a xBarta skrzaczkowane.

bo ja sam siebie czytasz w takim samym kodowaniu jak napisałeś to zawsze bedzie dobrze.

jak ktoĹ› inny ciebie cytuje to robi to zle, bo twoj post nie zawiera informacji w jakim kodowaniu go napisales.

WiĂŞc kto do cholery ma cos nie tak z czytnikiem?

TY

Data: 2009-09-16 15:46:27
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:43:13 +0200, kris napisał(a):

[...]

Ty. Czytnik xBarta nie musi uwzględniać twojej błędnej konfiguracji. To, że
czę¶ć czytników sobie z tym radzi nie oznacza, że twoja kofiguracja jest
poprawna.

--
Kojer

Data: 2009-09-16 16:02:13
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kwydz7f658sk.dlgkojer.kojer...
[...]

Wiesz co mam dokładnie tak jak w linkach.
I wszystko czytam ok, mnie tez czytaja ok-- oprócz xbarta.
Xbart proszę sprawdż może to jednak co¶ u Ciebie

Krzysiek

Data: 2009-09-16 14:05:28
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 16:02:13 +0200, kris napisał(a):

[...]

LOL :) nie, nie u Bartka.

Przeczytaj podesłane linki o kodowaniu na grupach. Twój czytnik jest "idiotproof" w jedn± stronę, tj. Ty widzisz Ľle napisane posty dobrze ;-) ale dobrze napisane posty (ale pewnie te, które s± w±tkach z Twoimi postami) -- Ľle.

Ustaw tego MSOE albo zmień czytnik. Zawsze pomaga!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-16 16:09:22
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2009.09.16.14.05.27rudak.org...
[...]

Wieczorem sprawdze dokładnie.
A czytnika zmieniać nie będe
OE spełnia moje wymagania- i przyzwyczaiłem sie juz.
Tak samo zreszta jak do IE7
Miałem kiedys Firefoksa ale wywaliłem- za długo sie uruchamiał.
Wieczorem posprawdzam dokładnie te ustawienia może faktycznie co¶ nie tak mam

Krzysiek

Data: 2009-09-16 16:28:12
Autor: Robert Kois
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 16:02:13 +0200, kris napisał(a):

Wiesz co mam dokładnie tak jak w linkach.

Nie masz. Jakby¶ miał to w nagłówkach by było co¶ w stylu:

A nie ma. Może weĽ jednak skonfiguruj sobie czytnik według
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm zamiast od kilkunastu postów bic pianę.

I wszystko czytam ok, mnie tez czytaja ok-- oprócz xbarta.
Xbart proszę sprawdż może to jednak co¶ u Ciebie

Nie. Ile razy można powtarzać. U ciebie jest Ľle.

--
Kojer

Data: 2009-09-26 02:02:57
Autor: KOMTUR
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
kris pisze:

PoczytaÂłe.
Ale powtarzam wszystkie posty widze ok a xBarta skrzaczkowane.
Tylko xBart twierdzi ¿e moje posty s± ¿le pisane.
Na onecie moje posty sa ok a xBarta skrzaczkowane.
WiĂŞc kto do cholery ma cos nie tak z czytnikiem?

Uzywam Thunderbirda i Twoje posty sa tez u mnie skrzaczkowane

Pozdroka

KOMTUR

Data: 2009-09-17 10:58:03
Autor: kris
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <mangoo@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:h8qpog$fq0$1online.de...
kris wrote:
To przeczytaj z laski swojej linki, ktore dostales wczesniej.
Wyjasniaja one wyczerpujaco dlaczego masz popsute ustawienia czytnika, i jak to naprawic.

Teraz dobrze?

Krzysiek

Data: 2009-09-17 12:35:54
Autor: kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h8surg$8ua$4inews.gazeta.pl...

Teraz dobrze?

TAK

Dzieki;)))
Całe życie sie człowiek uczy a głupi umiera.

Krzysiek

Data: 2009-09-17 18:15:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"kris" h8t3eb$c4r$1@news.onet.pl

Całe życie sie człowiek uczy a głupi umiera.

Bo albo za wolno się uczy, albo zbyt wcze¶nie umiera, albo za póĽno się rodzi. ;)
Ja wolę swoje kodowanie, bo jest ekonomiczniejsze. :)

Data: 2009-09-18 21:45:26
Autor: Kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:h8tng2$pmh$2inews.gazeta.pl...
,> Bo albo za wolno się uczy, albo zbyt wcze¶nie umiera, albo za póĽno się rodzi. ;)
Ja wolę swoje kodowanie, bo jest ekonomiczniejsze. :)
Mamuty usenetu zaraz mnie zjedz±.
Na jednym kompie ustawienia zrobiłem tak jak mi w linkowali na tym mam domy¶lne(na takich pisze od kilku lat i nikomu to nie przeszkadzało) i postanowilem nie zmieniać. W końcu klopoty z czytaniem moich postów ma tylko kilku userów. I tak sobie my¶lę- może lepiej aby niektorzy przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiego¶ kodowania(do dzisiaj nie wiem co to jest) nikomu by nie przeszkadzał.

Kris

Data: 2009-09-18 16:39:22
Autor: witek
Kris wrote:
[...]

Nie.
Kłopoty ma więcej, tylko kilku zwróciło ci uwagę. Reszta ma to po prostu gdzie¶.

  I tak sobie my¶lę- może lepiej aby niektorzy
przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiego¶ kodowania(do dzisiaj nie wiem co to jest) nikomu by nie przeszkadzał.

I wła¶nie dlatego, że nie bardzo wiesz co to jest, piszesz totalne bzdury. Nie ma bardziej ani mniej uniwersalnych czytników. A wróżki, które byż zgadły w jakim kodowaniu poszedł twój tekst do czytników jeszcze nie wbudowuj±.

Data: 2009-09-18 21:52:03
Autor: Kamil Jońca
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
"Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> writes:

[...]

tylko kilku userów. I tak sobie my¶lę- może lepiej aby niektorzy
przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiego¶

Ale wła¶nie oni maj± bardziej uniwersalne. I dlatego ich czytniki nie
zakładaj± jedynego słusznego kodowania.

KJ
PS. Miłego dnia życzę.

--
Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
                -- Thomas Jefferson

Data: 2009-09-18 22:03:46
Autor: Kris
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87iqfgkp3w.fsfalfa.kjonca...
"Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> writes:
,> Ale wła¶nie oni maj± bardziej uniwersalne. I dlatego ich czytniki nie
zakładaj± jedynego słusznego kodowania.
Dziwnie bardziej uniwersalne skoro nie akceptuj± moich ustawień.
A postów wysłanych mam juz kilkaset jak nie kilka tysiecy a  problemy z czytaniem ma tylko kilka osób.

Kris

Data: 2009-09-18 16:41:54
Autor: witek
Kris wrote:
Dziwnie bardziej uniwersalne skoro nie akceptuj± moich ustawień.

Problem w tym, że twoje ustawienia s± żadne, bo nie raczych o nich poinformować w po¶cie które wysyłasz. Więc niby co maj± akceptować?

A postów wysłanych mam juz kilkaset jak nie kilka tysiecy a  problemy z czytaniem ma tylko kilka osób.

znowu to samo.
idz do szpitala psychiatrycznego. zapytaj kazdego spotkanego tam pacjenta czy jest wariatem. I okaze sie, że wg nich wszyscy tam s± zdrowi, a tylko paru w takich białych kitlach to wariaci.

Mniej wiecej zachowujesz sie jak pacjent takiego szpitala.

Data: 2009-09-19 00:42:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"Kris" h90p2t$hbc$1@news.onet.pl

Dziwnie bardziej uniwersalne skoro nie akceptuj± moich ustawień.

Jakich ustawień?
Tu masz ustawienia,

ale w innym miejscu ich nie było. Żadnych nie było.

Jak czytać to, czego nie ma? Co prawda w Janosiku było
czytanie pustej kartki, ale przypomnę, że to był film
o rozbójnikach, nie o porz±dnych klientach polskich ;) banków. :)

Data: 2009-09-19 00:21:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

"Kris" h90o0h$et9$1@news.onet.pl

[..] na takich pisze od kilku lat i nikomu to nie przeszkadzało) i postanowilem nie zmieniać. W końcu klopoty z czytaniem moich postów ma tylko kilku userów.

 -- Póki nikt w mordę nie da, będę co¶tam?

Każdy ma problemy, ale nie każdy je zgłasza.
Ja automagicznie naprawiam po takich jak Ty.

Data: 2009-09-16 15:40:31
Autor: Robert Kois
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:34:36 +0200, kris napisał(a):

Wiec nie wiem o co chodzi.

Więc doczytaj. Skoro używasz polskich znaków w tre¶ci, cytacie i tytule
musisz mieć odpowiednie deklaracje w nagłówkach postu. W twoich tego nie
ma. Linki do konfiguracji już dostałe¶. Ja jeszcze dodam jeden link aczkolwiek
zastrzeżenie, że należy używać tylko i wył±cznie "iso-8859-2 jest już
nieaktualne, równie dobrze może być unicode.
http://czytniki.zamiast.net/faq.html#pliterki

--
Kojer

Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd