Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

Data: 2009-09-18 22:52:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd

dzwoniła do mnie przedstawicielka alior banku, z propozycją: karta kredytowa dla mnie, bezpłatnie, nie płacę za wydanie, za użytkowanie.
ucieszyłem się, wyraziłem zgodę, i kończę zdanie: "poproszę o platynową"
[w sumie blichtr, zwykła, złota czy platynowa - nie dyskutujmy o tym czy kolor sprawi różnicę przy płaceniu w tesco]

gdy powiedziałem o platynowej, że taką bym chciał pracownica aliora zmieszała się - takiej karty już nie dostanę.

a ja się pytam:
co za różnica?
jedną kk chcą mi dać, wręcz wcisnąć, dzwonią do mnie, a innej karty, innego koloru już nie?
co to dla banku za róznica?
kartą zwykłą, niebieską, czerwoną czy platynową wydaję pieniądze tak samo, tak samo płacę, tymi samymi złotówkami w tym samym kauflandzie, carrfour albo na shellu, za ten sam chleb czy szampon.

więc co to za różnica, że podstawową kk dostanę, a platyny (tylko o innej szacie graficznej przecież) już nie otrzymam?

dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mogą mi dać nawet tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

Gdyby dali ci kartę z napisem paltinium ośmieszyli by się.
A może chcesz palantinium?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-18 23:31:58
Autor: MarekZ
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote in message news:h90qm7$kdc$1news.interia.pl...

A może chcesz palantinium?

Hehehe, dobre, dobre. Zarąbiste. Biorę to do używania. :-)

Data: 2009-09-20 16:02:27
Autor: Konrad N.S.
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h90qm7$kdc$1news.interia.pl...

A może chcesz palantinium?

ani nie chcę się kłócić,ani zwady nie szukam w wątku, zadałem pytanie, ktoś dyskutuje, ktoś próbuje znaleźć odpowiedź, jeszcze ktoś zbacza z tematu...
a ty?
napisałem coś brzydkiego o tobie? uraziłem cię, zraniłem? wypowiadałem się o tobie źle?
więc dlaczego mi ubliżasz? dlaczego starasz się być przykrym?

Data: 2009-09-20 16:07:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ubliżam ci?

ROTFL!
Teraz ubliżyłem... śmiechem z ciebie.
Żałosny jesteś, nawet platinium nie potrafisz napisać bez błędu, nawet nie dostrzegłeś, że "smajla" wsadziłem.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-20 23:42:13
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h95bm5$nck$3news.interia.pl...

Teraz ubliżyłem... śmiechem z ciebie.
Żałosny jesteś, nawet platinium nie potrafisz napisać bez błędu, nawet nie dostrzegłeś, że "smajla" wsadziłem.

dostrzeż, że naprawdę nie szukam zwady, natomiast wyznania "żałosny jesteś" nie są ani miłe, ani grzeczne.
jak i poprzedni post, obojętnie co tam 'wsadzisz'.

dopuść też, że można litery pokręcić, zamienić ich kolejność.
to zdarza mi się nader często, jęsli spojrzysz w me niegodne i nic nie warte posty - a jeśli tak patrzysz na to, to masz rację: wielu słów nie potrafię napisac bez błędu.

cały jestem błedem, żałosny, i... i napewno coś tutaj dopiszesz o mnie.

Data: 2009-09-21 00:01:29
Autor: Valdi.Pavlack
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
"Konrad N.S." news:h967j9$1n5h$1opal.icpnet.pl

cały jestem błedem, żałosny, i... i napewno coś tutaj dopiszesz o mnie.

Kondziu (jeżeli można się tak do Ciebie zwracać), człowiek ze swej natury
jest istotą ułomną, niedoskonałą, która upada aby by na nowo wstać. Człowiek
to istota, która popełnia wiele błędów, aby na nich się uczyć. Dlatego też -
proszę mi tutaj ponuractwa nie odpierniczać! Zabraniam (JA VALDI!), po
trzykroć zabraniam wplatania w swoje posty elementów depresyjnych! :)

Uśmiech proszę! :)

Data: 2009-09-21 00:16:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Luzik, wielki luzik i wielkie ;-)

[...]

Prochu marny.
Uśmiech proszę.

A o jakości posótw nic nie pisałem.

Literówka zamierzona, byś nie czuł się osamotniony w literówkowaniu.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-21 09:25:35
Autor: Valdi.Pavlack
Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
"Zygmunt M. Zarzecki" news:h968b7$p4e$1news.interia.pl

> dostrzeż, że naprawdę nie szukam zwady, natomiast wyznania "żałosny
> jesteś" nie są ani miłe, ani grzeczne.

Luzik, wielki luzik i wielkie ;-)

Kondziu miał chyba wczoraj zły dzień - dzisiaj chyba będzie już wylozuwany
:)

> cały jestem błedem, żałosny, i... i napewno coś tutaj dopiszesz o mnie.

Prochu marny.

O to może się obrazić :) (odpukać) :)

Uśmiech proszę.

Mówisz masz -> :D, ale czy Kondek się uśmiechnie?

A o jakości posótw nic nie pisałem.

A może by tak jednak zacząć? ;) - żartowałem :)

Literówka zamierzona, byś nie czuł się osamotniony w literówkowaniu.

A inni też mogą od siebie dorzucić jakieś literówki abyśmy wszyscy nie czuli
się osamotnieni w robieniu literówek? ;)

Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd