Jedna klawiatura, mysz i monitor - dwa komputery

Data: 2010-10-22 09:08:53
Autor: Mariusz Kruk
Jedna klawiatura, mysz i monitor - dwa komputery
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lilka"
Hej. Mam komputer stacjonarny i laptopa. Czy możliwe jest używanie tej samej klawiatury i myszki (podłączanej przez USB) zarówno na stacjonarnym, jak i na laptopie? Na przykład podłączyć jednocześnie tu i tu przez jakiś rozgałęziacz. A jeśli to nie możliwe, to czy są jakieś proste przełączniki, żebym nie musiała za każdym razem odłączać klawiatury i myszki od stacjonarnego i podłączać je do laptopa i odwrotnie.
To samo dotyczy monitora...

A nie wystarczy praca terminalowa? Ja tak mam w pracy - podłączam
laptopa do sieci i łączę się po RDP ze stacjonarnego.

--

Jedna klawiatura, mysz i monitor - dwa komputery