Jedna mila po Gdańsku

Data: 2009-05-17 08:23:58
Autor: PiotrBanachowicz.com
Jedna mila po Gdańsku
Oto zapis spaceru ... w zasadzie jedna ulic± Gdańskiej starówki:
http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album=35

Pozdrawiam,
Piotr Banachowicz
www.piotrbanachowicz.com

Data: 2009-05-17 18:04:41
Autor: JA
Jedna mila po Gdańsku
On 2009-05-17 17:23:58 +0200, "PiotrBanachowicz.com" <banan76@gmail.com> said:

Oto zapis spaceru ... w zasadzie jedna ulic± Gdańskiej starówki:

Jeste¶ gdańszczaninem?

--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czuło¶ć jak 100.
Nie odpowiadam na tre¶ci nad cytatem.

Data: 2009-05-17 12:20:36
Autor: PiotrBanachowicz.com
Jedna mila po Gdańsku
On 17 Maj, 18:04, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
On 2009-05-17 17:23:58 +0200, "PiotrBanachowicz.com" <bana...@gmail.com> said:

> [...]

Jeste¶ gdańszczaninem?

--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czuło¶ć jak 100.

Nie jestem ... byłem w Gdańsku jeden dzień przejazdem ... nie było
czasu na studiowanie tematu.

Data: 2009-05-18 18:57:21
Autor: JA
Jedna mila po Gdańsku
On 2009-05-17 21:20:36 +0200, "PiotrBanachowicz.com" <banan76@gmail.com> said:

Nie jestem ... byłem w Gdańsku jeden dzień przejazdem ... nie było
czasu na studiowanie tematu.

Dało się zauważyć.

Data: 2009-05-17 19:52:26
Autor: Roger from Cracow
Jedna mila po Gdańsku
Oto zapis spaceru ... w zasadzie jedna ulic± Gdańskiej starówki:
http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album=35

tez niadawno mialem okazje sie poszwedac po Gdansku
ale czasu bylo na tyle, zeby tylko liznac tego miasta. Jest
fantastyczme.
http://www.studio-roger.pl/blog/2009/04/gdynia-za-powietrze-gdanska-za-caa.html

Roger

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
fotografia: http://www.studio-roger.pl

Data: 2009-05-18 08:27:15
Autor: Henry(k)
Jedna mila po Gdańsku
Dnia Sun, 17 May 2009 19:52:26 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

[...]

Fantastyczne na spacer. Też mam kilka zdjęć to się podł±czę
http://www.pbase.com/hfoto/tempgda
To też spojrzenie na Gdańsk jako turysta ;-)

Pozdrawiam,
                 Henry

--
FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

Data: 2009-05-18 12:57:10
Autor: Grzegorz
Jedna mila po Gdańsku

Fantastyczne na spacer. Też mam kilka zdjęć to się podł±czę
                 Henry

No to skoro zwiedzamy Gdańsk to się podł±czę i ja :-)

http://www.meek-n-mild.eu/index.php?twg_album=1280x1024%2FSwiat%2FGdansk+2009

Pzdr,
Grzegorz

Data: 2009-05-20 10:58:19
Autor: Kokos
Jedna mila po Gdańsku
Oto zapis spaceru ... w zasadzie jedna ulic± Gdańskiej starówki:
http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album=35

fajnie byłoby pokazać same wejscia lub bramy a nie tak wszystko.. zrobił±by sie taka wystawa gdańskich wej¶ć:)

Data: 2009-05-21 00:01:03
Autor: PiotrBanachowicz.com
Jedna mila po Gdańsku
On 20 Maj, 10:58, "Kokos" <ko...@kokos.com> wrote:
> [...]
>http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album=35

fajnie byłoby pokazać same wejscia lub bramy a nie tak wszystko.. zrobił±by

Fajnie to by było spędzić tam więcej czasu ;)
Wszystko samo by wyszło  ...

Pozdrawiam!
Piotr

Data: 2009-06-04 00:27:53
Autor: John Smith
Jedna mila po Gdańsku
PiotrBanachowicz.com napisał(a):
[...]

Szkoda tylko, że przy tłumaczeniu na angielski użyłe¶ niemieckiej nazwy
miasta :-(

--
Mirek

Data: 2009-06-05 14:58:55
Autor: nb
Jedna mila po Gdańsku
at Thu 04 of Jun 2009 00:27, John Smith wrote:

PiotrBanachowicz.com napisał(a):
Oto zapis spaceru ... w zasadzie jedna ulicą Gdańskiej starówki:
http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album=35

Pozdrawiam,
Piotr Banachowicz
www.piotrbanachowicz.com

Szkoda tylko, że przy tłumaczeniu na angielski użyłeś niemieckiej
nazwy miasta :-(

Angielska i niemiecka nazwa Gdańska jest jednakowa.

--
nb

Data: 2009-06-05 15:09:26
Autor: adam
Jedna mila po Gdańsku
Użytkownik "nb" napisał
[...]

No co ty opowiadsz ?

adam

Data: 2009-06-05 17:09:38
Autor: nb
Jedna mila po Gdańsku
at Fri 05 of Jun 2009 15:09, adam wrote:

Użytkownik "nb" napisał
[...]

?

adam

--
nb

Data: 2009-06-05 17:20:49
Autor: adam
Jedna mila po Gdańsku
Użytkownik "nb" napisał
[...]

Gdańsk po angielsku pisze się Gdansk, Danzig to nazwa niemiecka, obie wywodzą się z łaciny, są swoimi synonimami.
Chyba pomyliłeś z jakimś amerykańskim szarpidrutem czy innym artystą estradowym, który się nazywa Danzig ; )))

adam

Data: 2009-06-06 01:53:33
Autor: nb
Jedna mila po Gdańsku
at Fri 05 of Jun 2009 17:20, adam wrote:

Użytkownik "nb" napisał
[...]

Gdansk to nowinka bardziej drugoplanowa niż stara nazwa Mumbai - Bombay. Do tej pory jednak częściej
uĹĽywa siÄ™ angielskiej nazwy Danzig (np tutaj:
 http://en.wikipedia.org/wiki/Johannes_Hevelius  http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_Schopenhauer)
tak podają słowniki i gazety. Podobnie Breslau/Wrocław.
Danzig w takim sensie angielskÄ… jak sauna polskÄ… nazwÄ….

Danzig to nazwa niemiecka, obie wywodzÄ… siÄ™ z Ĺ‚aciny, sÄ… swoimi synonimami.

Nieprawda.

Chyba pomyliłeś z jakimś amerykańskim szarpidrutem czy innym artystą
estradowym, ktĂłry siÄ™ nazywa Danzig ; )))

Nie pomyliłem. Twoja ignorancja idzie w parze z arogancją.
Klasyczne i nudne.

adam

--
nb

Data: 2009-06-06 09:50:59
Autor: Marcin Debowski
[OT] Re: Jedna mila po Gda?sku
Dnia 05.06.2009 nb <nobody@nowhere.net> napisał/a:
Gdansk to nowinka bardziej drugoplanowa ni? stara nazwa Mumbai - Bombay. Do tej pory jednak cz??ciej
u?ywa si? angielskiej nazwy Danzig (np tutaj:

Niejaki Google:

39,700,000 for Gdansk
15,600,000 for Gdansk site:.pl.
4,380,000 for Danzig
792,000 for Danzig site:.de
1,160,000 German pages for Danzig

--
Marcin

Data: 2009-06-06 12:30:13
Autor: adam
Jedna mila po Gdańsku
Użytkownik "nb" napisał
[....]
Nie pomyliłem. Twoja ignorancja idzie w parze z arogancją.
Klasyczne i nudne.

W takim stylu to gadaj sobie sam ze sobą bo nie mam zamiaru wdawać się w pyskówki co u ciebie nie idzie z czym w parze.

adam

Jedna mila po Gdańsku