Jedna mila po Gdańsku

Data: 2009-05-17 19:52:26
Autor: Roger from Cracow
Jedna mila po Gdańsku
Oto zapis spaceru ... w zasadzie jedna ulicą Gdańskiej starówki:
http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album=35

tez niadawno mialem okazje sie poszwedac po Gdansku
ale czasu bylo na tyle, zeby tylko liznac tego miasta. Jest
fantastyczme.
http://www.studio-roger.pl/blog/2009/04/gdynia-za-powietrze-gdanska-za-caa.html

Roger

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
fotografia: http://www.studio-roger.pl

Data: 2009-05-18 08:27:15
Autor: Henry(k)
Jedna mila po Gdańsku
Dnia Sun, 17 May 2009 19:52:26 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

[...]

Fantastyczne na spacer. Też mam kilka zdjęć to się podłączę
http://www.pbase.com/hfoto/tempgda
To też spojrzenie na Gdańsk jako turysta ;-)

Pozdrawiam,
                 Henry

--
FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

Data: 2009-05-18 12:57:10
Autor: Grzegorz
Jedna mila po Gdańsku

Fantastyczne na spacer. Też mam kilka zdjęć to się podłączę
                 Henry

No to skoro zwiedzamy Gdańsk to się podłączę i ja :-)

http://www.meek-n-mild.eu/index.php?twg_album=1280x1024%2FSwiat%2FGdansk+2009

Pzdr,
Grzegorz

--