Jedna wielka rodzina

Data: 2013-12-02 19:58:59
Autor: abc
Jedna wielka rodzina
W Kijowie prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński,
wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego, Jacek Protasiewicz z Platformy
Obywatelskiej (a wcześniej Paweł Kowal z PJN), otoczeni wianuszkiem
feministek i gejowskiego aktywisty z "Krytyki Politycznej", stają ramię w
ramię z przywódcami neobanderowców, aby gardłować przeciwko legalnym władzom
suwerennego państwa. (...)

Kiedy dzieje się coś naprawdę poważnego, to okazuje się, że "zażarte" spory
"donaldystów" z "kaczorami", dotyczą tak naprawdę spraw trzeciorzędnych, że
wszyscy od neojakobińskiej "patriotycznej centroprawicy", poprzez
demoliberałów z PO, po libertyńskich "ruchaczy" Palikota i postkomunistów są
jedną wielką rodziną - taką, co to jak wypije za dużo gorzałki na weselu, to
pierze się wzajemnie po pyskach i okłada sztachetami, ale ostatecznie spada
razem pod ten sam stół. (...)

Dlatego także konsekwentnie popierają najbardziej antypolski, otwarcie
gloryfikujący UPA, odłam ukraińskiej opinii publicznej, dlatego że jest on
również antyrosyjski.

Tym sam przekreślają nie tylko szansę na rozliczenie banderowskiego
ludobójstwa na Polakach, ale może okazać się, że pewnego dnia będą musieli
również przełknąć bez sprzeciwu tezę, iż banderowska akcja na Wołyniu w 1943
roku była słuszną samoobroną i obroną Żydów przed polskim szowinizmem i
antysemityzmem - co na pewno znajdzie uznanie w Brukseli i Berlinie. (...)

Nie wiem, czym skończą się awantury na kijowskim Majdanie, acz życzę
prezydentowi Ukrainy, aby poradził sobie z agenturą Sorosa, a naszych
"internacjonalistów" odstawił ciupasem na granicę.

Lecz jestem pewien odpowiedzi na jedno pytanie, często nam stawiane: od
czego powinna zacząć się kontrrewolucja w Polsce?

Otóż od tego: od zmiecenia z powierzchni ziemi zjednoczonej partii
Michnika-Tuska-Kaczyńskiego-Kwaśniewskiego-Kowala-Palikota, tak, aby nawet
wspomnienie po nich się nie ostało.

Więcej
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/11277/unia-nieswieta-przyjaciol-banderowcow-i-pacholkow-brukseli

Jedna wielka rodzina