Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?

Data: 2010-12-12 12:18:08
Autor: konieczko
Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?
Heh oni oszukuja od poczatku do konca prawde mowiac nie wazne jaka dasz odpowiedz bo i tak wygrywa TV a prawidlowa odpowiedz to pewnie podstawiony frajer. Przeciez to jest teleturniej dla idiotow ktorych trzeba ostrzyc.  Nikt w nim nigdy nie wygral .

Data: 2010-12-12 12:18:20
Autor: Piotrek
Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
[...]

Możliwe, ale przynajmniej do niedawna to, co podawali pod koniec jako prawidłową odpowiedź, rzeczywiście było prawidłową odpowiedzią.

Data: 2010-12-12 16:33:41
Autor: SDD

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0edf.00000189.4d04af7cnewsgate.onet.pl...

Możliwe, ale przynajmniej do niedawna to, co podawali pod koniec jako
prawidłową odpowiedź, rzeczywiście było prawidłową odpowiedzią.

Rzadko tego typu pierdoly ogladam - czasem jednak (zwlaszcza lubie ogladac odpowiedniki w telewizjach czeskich i slowackich) i mam wrazenie ze prawidlowa odpowiedz *nie jest znana* przy rozpoczeciu gry. Prawidlowa odpowiedzia jest odpowiedz, ktora jako jedyna bedzie mogla zostac uznana za prawdziwa przy zalozeniu falszywosci dotychczasowych odpowiedzi.

Czyli jesli ma byc zwierze rozpoczynajace sie na K, to jak juz wszystkie warianty w slownikach stosownego jezyka zostana przez graczy wyczerpane - z uwzglednieniem ewentualnyc podpowiedzi takze generowanych dynamicznie - stosownie do uprzednio udzielonych odpowiedzi graczy - to dopiero wtedy jedyna mozliwa odpowiedz jest uznawana za prawidlowa i gra sie konczy.

Moze ewentualnie uplyw czasu przeznaczonego na gre oraz monity z systemu audioteksowego o ilosci zarobionej kasy takze maja wplyw na uznanie dotychczas nie zanegowanej, pasujacej do wszystkich dotychczasowych wskazowek odpowiedzi jaka po uplywie tego czasu padnie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-12 17:17:22
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-12-12 16:33, SDD pisze:
Rzadko tego typu pierdoly ogladam - czasem jednak (zwlaszcza lubie ogladac
odpowiedniki w telewizjach czeskich i slowackich) i mam wrazenie ze
prawidlowa odpowiedz *nie jest znana* przy rozpoczeciu gry.

Już myślałem, że mam przewidzenia, ale ktoś to jeszcze zauważył, uff;)

Data: 2010-12-12 17:48:02
Autor: SDD

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:ie2sic$uo5$2news.onet.pl...

Już myślałem, że mam przewidzenia, ale ktoś to jeszcze zauważył, uff;)

Jezeli tak jest to moze to byc jakas strategia dla graczy.
Napisac sobie odpowiedni soft, wrzucić słownik z odpowiednio opracowanymi haslami, wpisywac udzielone dotychczas odpowiedzi i probowac "znalezc wolna linie" dopiero wowczas, gdy pozostanie jedyna mozliwosc.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-12 18:06:52
Autor: Ajgor
Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:ie2uc1$6g7$1news.onet.pl...

[...]

Wtedy oczywiście "przypadkowo" sie nie dodzwonisz.

Data: 2010-12-12 17:57:52
Autor: Big Jack
Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
W wiadomości
*Tomaszek* napisał(-a):

[...]

Oczywiście może tak być, ale kiedyś jak się przypadkiem wbiłem na taki teledurniej, to jak prawidłowa odpowiedź nie padła, to na koniec telewizyjny kurwiszon wyciągnął z nieustannie trzymanej koperty kartkę z prawidłową odpowiedzią i pokazał do kamery. Ale i w tym mógł być kant

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-12 18:05:40
Autor: Ajgor
Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:ie2q0l$ctg$1news.onet.pl...

[...]

Masz rację, ale... No właśnie...
Tylko jest jedno małe "ale"...
Takie wałki można robić z pytaniem, na które można dac wiele prawidlowych odpowiedzi.
Ale matematyka to jest matematyka. Jest scisla. Tu na pytanie o rozwiazanie jest zaawsze JEDNA prawidlowa odpowiedz.
I jesli ktos ja podaje, a panienka z okienka twierdzi, ze jest zla, a na koniec podaje jakis wynik z sufitu, to to jest ewidentne oszustwo.
Do sadu sie raczej nie nadaje, ale mysle, ze do jakiejs rady etyki mediow jak najbardziej.

Data: 2010-12-12 18:15:36
Autor: SDD

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:ie2vfr$9c1$1news.dialog.net.pl...

Ale matematyka to jest matematyka. Jest scisla. Tu na pytanie o rozwiazanie jest zaawsze JEDNA prawidlowa odpowiedz.

Niekoniecznie.
Np. na pytanie "Podaj x spelniajacy rownanie:
x^3 - 6x^2 + 11x - 6 = 0
prawidlowe odpowiedzi sa az trzy :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-12 18:21:22
Autor: Ajgor
Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:ie2vvn$e1s$1news.onet.pl...

[...]

Ale ja mowilem o rownaniach takich, jak to z programu :)

Data: 2010-12-12 11:49:38
Autor: witek
On 12/12/2010 11:21 AM, Ajgor wrote:
[...]

to masz rownanie jak z programu, nawet prostsze
sqrt (2)  =  ???

Data: 2010-12-12 19:23:08
Autor: Ajgor
Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:ie31ve$e59$4inews.gazeta.pl...

to masz rownanie jak z programu, nawet prostsze
sqrt (2)  =  ???

Nie NAWET PROSTSZE, tylko TAKIE jak w programie. To różnica.
A na marginesie - 1.4142  :) Oczywiście to nie cały ciąg.. Więc pewnie bym przegral. Calego ciagu nie pamietam.

Data: 2010-12-14 08:58:10
Autor: Manhattan Project
W dniu 12.12.2010 18:49, witek pisze:
[...]

Gupi jesteś:
sqrt(2) = 2 * sin (pi/4) i to jest dokładna odpowiedź!

Data: 2010-12-14 08:21:46
Autor: witek
On 12/14/2010 1:58 AM, Manhattan Project wrote:
[...]

tylko jedna.

a druga?

Data: 2010-12-14 16:22:10
Autor: Y
On 14.12.2010 15:21, witek wrote:
sqrt(2) = 2 * sin (pi/4) i to jest dokładna odpowiedź!
tylko jedna.
a druga?

obie:
sqrt(2) = +/- (2 * sin (pi/4))

Data: 2010-12-14 15:47:39
Autor: witek
On 12/14/2010 9:22 AM, Y wrote:
[...]

no teraz lepiej.

ale i tak pani w TV bedzie miała inną na karteczce.

Data: 2010-12-15 00:58:55
Autor: SDD

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ie8oli$ots$5inews.gazeta.pl...

sqrt(2) = +/- (2 * sin (pi/4))

no teraz lepiej.

ale i tak pani w TV bedzie miała inną na karteczce.

np. 2*sin(pi/4 + 12635431652*pi)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-17 18:32:54
Autor: pilarp
On 12/14/2010 9:22 AM, Y wrote:

> obie:
> sqrt(2) = +/- (2 * sin (pi/4))

no teraz lepiej.

ale i tak pani w TV bedzie mia&sup3;a inn&plusmn; na karteczce.

Widzę, że ktoś tu szerzy jakąś herezję, a ktoś inny przytakuje. Twierdzicie, drodzy panowie, że sqrt(2) jest równocześnie liczbą dodatnią i ujemną czy źle odczytuję Wasze intencje?

Data: 2010-12-28 12:19:19
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 17 Dec 2010, pilarp@poczta.onet.pl wrote:

On 12/14/2010 9:22 AM, Y wrote:
[...]

  Nie, Ty sobie przyjąłeś niesłuszne założenie :|
(że jak nie widzisz minusa, to go nie ma)

Twierdzicie,
drodzy panowie, że sqrt(2) jest równocześnie liczbą dodatnią i ujemną czy źle
odczytuję Wasze intencje?

  Źle odczytujesz, to wartość przypisywana *za znakiem* w równaniu do
sqrt(2) jest dodatnia lub ujemna. Jak jest ujemna, to ze znakiem minus
wyjdzie... ;)
  Twierdzisz, że nie ma kąta dla którego sin() wynosi minus pół sqrt(2)? ;)
(a tym samym sqrt(2) = -2*sin(ten_kąt))
  Rzecz jasna to co w zapisie się "ukrywa", to fakt że sama wartość sinusa
jest ujemna (w wyniku czego "po rozpisaniu" pojawia się "-- ")

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-12-13 12:15:44
Autor: Henry(k)
Dnia Sun, 12 Dec 2010 12:18:08 +0100, konieczko napisał(a):

Przeciez to jest teleturniej dla idiotow ktorych trzeba ostrzyc.

Jest - a strzyże się tak że po prostu nie ma możliwości dodzwonienia się
"do studia" dopóki nie uzbiera się odpowiednia ilość kasy i ktoś nie
wciśnie magicznego guziczka, który w końcu wpuści kogoś. Regulamin w żaden
sposób nie gwarantuje, że linia do studia będzie cały czas otwarta więc
wszystko jest legalne. A że panienka ćwierka "dzwońce teraz, czekam na
odpowiedź" mimo że wie, iż nikt w tym momencie się nie dodzwoni to już inna
sprawa.

Henry

Data: 2010-12-14 03:47:16
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-12-12 12:18, konieczko pisze:

to pewnie podstawiony frajer. Przeciez to jest teleturniej dla
idiotow ktorych trzeba ostrzyc. Nikt w nim nigdy nie wygral .

Bzdura.

Osobiście znam emerytkę, która zgarnęła w takich "teleturniejach" w ciągu miesiąca równo 24 700 PLN ... i pieniądze dostała.

Gorzej było, jak przyszła faktura z TP S.A. na 29 455 PLN nie licząc groszy ... ale początkowo owa emerytka była szczęśliwa i mało nie nakłoniła połowy rodziny "do grania" ...

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?